1.
Күні: 25. 02.
2015
Мұғалім: Есполова
Г.О.
Сыныбы: 4
“В”
Тақырыбы: “Асыл сөзді
іздесен,
Абайды оқы
ерінбе.”
“Абайтану” вариативтік
сабақ.
Мақсаты:
1.
Ақын шығармаларын оқып,
үйренуге баулу. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамыту.
2.
Жақсы мен жаман қылықтарды
ажырата білуге, жауапкершілік сезімі, парызы бар өнегелі тұлғаны
тәрбиелеу.
Түрі: шығармашылық
Әдісі: С.Т.О. бағдарламасының
әдіс-тәсілдері
Пәнаралық
байланыс: музыка,
дүниетану
Көрнекілігі: интерактивті тақта, магнит тақта, стикер,
пікір ағашы, қамшы, қима суреттер, кітап
көрмесі.
2. Сабақтың
барысы:
Сыныпты ұйымдастыру: сапқа
тұрғызу, қонақтарды қарсы алу, сәлемдесу.
-
Мұғалімнің кіріспе
сөзі : Балалар, біз оқитын мектеп
кімнің есімімен аталады?
- Иә, сондықтан да біз 3-ші
сыныптан бері “Абайтану” вариативтік сабақ өтіп келеміз. Бұл
қосымша сабақ болып табылады. Биыл 4-ші сынып, бастауыш сыныпты
аяқтаймыз. Бүгінгі өтетін сабағымыз осы 2 жылда Абай аталарыңның
нақыл сөздерін, өлең-жырларын қалай оқып, меңгеріп жатқандарыңды
өздеріңмен бірігіп қонақтарға көрсетейік!
-
Сабағымыздың
тақырыбы: Асыл сөзді
іздесең,
Абайды оқы,
ерінбе.
Мақсаты: интерактивті тақта
шығады.
- Балалар, биыл қандай атаулы
мерекелерді тойлаймыз?
- Иә, бүгінгі біздің
сабағымызға қатысты “Ұлы Абай” аталарыңның 170 жылдық мерейтойы
өтпекші.
-
Интерактивті
тақтада Н. Ә. Назарбаевтың сөзі
шығады: мұғалім
оқиды.
-
Қанекей, ендеше сабағымызға
сәттілік тілейік.
- Балалар мына қима суреттерге
назар аударайық. Қазір әркім өзі қалаған суреттерді таңдайды. Бұл
қима суреттерде Абай өлеңіндегі адамның үш
қасиеті:
3. ыстық қайрат
– жалын
нұрлы ақыл
– адамның ми
құрылысы
жылы жүрек
– жүрекше
бар
(оқушыларға суреттерді
көрсетемін)
- Сынып мына үш үстелге
отырасыңдар: “Ыстық қайрат”, “Нұрлы ақыл”, “Жылы жүрек” – 3 топ.
(таңдаған суреттері бойынша)
- Енді топ көшбасшысын сайлап
қойған топ мүшелері сол топ басшысына бағынады. Ортада қамшы жатыр.
Жауап беретін топ мүшесі сол қамшыны
көтереді.
- Қане, топтың ережесін еске
түсіріп жіберейікші.
Оқушылар ережені
айтады.
- Ал, біздің сабағымызға
қатысып отырған қонақтар сабақ соңында алдарында жатқан қима
суреттер арқылы бағалауларыңызды ‘пікір ағашына’ жапсырасыздар.
Алдарыңыздағы стикерге жазып та жапсыруларыңызға
болады.
Жүрек
– сабақ жүрегіме жылы тиіп, жылы
жүрекпен қабылдадым.
Кітап
– бұл сабаққа айтар ұсынысым
бар.
Қасқыр
– балаларда батылдық, шапшаңдық
жетіспейді...
деген ойларды
білдіреді.
- Біз, Абай туралы не
білеміз?
Интерактивті тақтадан
шығады.
- Ал, Абай атамыз өзі
кім?
- Әр топ (топтау стратегиясы
бойынша) магнит тақтаға жапсырады.
Интерактивті тақтадан
шығады.
4.
– Енді, Абай өлеңдерін қай топ
көп біледі екен? - интерактивті тақтадан
шығады.
- Балалар, өлеңдерін
оқиды.
- Абай атамыз, сонымен бірге
аудармашы да екен.
- Ал, қай топ Абай атамыздың
аудармаларын жатқа мәнерлеп оқып
береді?-интерактивті тақтадан
шығады.
- Қара сөздерге кезек
берейік.
- Енді сынып оқушыларының
әндерін тыңдаңыздар!
Баянның сүйемелдеуімен Шыңғыс,
Нұрсұлтан, Самат Абай әндерінен поппури айтады. Баян – Дархан,
қобыз – Ақбала.
- Аяулымның әні
айтылады.
- Балалар, енді біз “түртіп
алу” стратегиясын білеміз.
- Сондағы “білгім келеді?”
деген бөлікті таңдап, тағы да өзіңді Абай ата туралы не
қызықтырады? Не білгің келеді? пікіріңді стикерге жазып, Пікір
ағашына жапсырамыз. Оны келесі сабақта талдап, мағлұмат
береміз.
- Біз 2014 жылдың қараша
айында, күздік оқушылардың демалысында сынып болып, Абайдың туған
жері Жидебайда болып, өз көзімізбен көріп, тамашаладық.Сонымен
бірге Өскемен қаласындағы этноауылда болдық.Әр ұлт өкілдерінің
тұрмыс-тіршілігімен таныстық. Н. Ә. Назарбаевтың қолдауымен
салынған үлкен мешітте болдық.
5. Мұғалімнің қорытынды
сөзі.
- Абай, Абай –ұлы
ұстаз
Қолбасшымыз қол
алған
Рахмет, осы
қазаққа
Абайды
туғызған
Қазақтың данышпаны – ойы
терең
Болашақ, бостандыққа көңілі
сенген
Өзі өлсе де өлмейтұғын сөз
қалдырған
Мінеки, мирас болып бізге
келген- дей келе бүгінгі сабағымызды
аяқтаймыз.
Үйге
тапсырма: М. О. Әуезовтың “Абай жолы”
романын сатып алу, сабаққа әкелу. (1/2
томдарын)