Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық жүрек үйірме жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Директор
__________________
«Келісемін»
Тәрбие ісі жөніндегі жөніндегі орынбасары:
__________________
2022-2023 оқу жылына арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
«АШЫҚ
ЖҮРЕК»
үйірмесі
Үйірме жетекшісі:
Сынып:
Сағат саны: 34 сағат (аптасына 1 сағат)
2022-2023 оқу жылы
Түсінік хат
«Ашық жүрек» үйірмесінің тақырыптық-күнтізбелік жоспары Орта білім беру ұйымдарында 2023-2024 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 09 қыркүйектегі ӘНХ негізделіп жасалды.
Волонтерлік – туысқандық, адалдық, әділдік, достық, адалдық, мейірімділік, шабыт, жауапкершілік, шығармашылық, төзімділік, еңбексүйгіштік, байсалдылық, мейірімділік тәрбиелеу институты.
Қазіргі таңда қоғамда болып жатқан жедел саяси, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер орта мектептегі оқу-тәрбие процесінің өзін ұйымдастыруға да, білім мазмұнына да жаңа талаптар қойып отыр. Балалар мен жастардың адамгершілік идеялары мен азаматтық ұстанымдарының көмескіленуі және жасөспірімдердің қоғамға жат мінез-құлықтары тәрбиенің маңызды мәселелері болып табылады. Азаматтық-патриоттық тәрбие беру міндеттерінің бірі балалардың еліміздің қоғамдық-саяси өміріне және мемлекеттік қызметке қатысуға дайындығына негізделген белсенді өмірлік және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Жасөспірімдерді қоғамдық белсенділікке тартудың жаңа формалары өскелең ұрпақтың саяси-әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыруға және жетілдіруге ықпал етуге арналған. Волонтерлік – осындай жұмыс түрлерінің бірі.
Волонтерлік немесе ерікті ұйымдар - бұл қандай да бір ортақ ерекше мүдделермен біріктірілген адамдардың еркін одақтары. Олардың қызметі әдетте қайырымдылықпен, мейірімділікпен байланысты
Ал оның басты себептерінің бірі – еріктілік пен таңдау еркіндігі. Ерікті түрде таңдалған әлеуметтік маңызы бар іс-әрекет жасөспірімнің сырттан таңылған тұлғасы үшін өлшеусіз жоғары. Сонымен қатар, құзыреттілікті қалыптастыру адами құндылықтармен бірлікте ғана мүмкін болады, т.б. әрекеттің осы түріне адамның терең жеке қызығушылығымен.
Жалпы білім беретін мектептің 7-11 сынып оқушылары үшін «Ашық жүрек» үйірмесінің бағдарламасы 36 сағатқа есептелген. Сабақтар аптасына бір рет өткізіледі. Үйірме жұмысы теориялық және практикалық сабақтарға негізделген.
Жасөспірімдік шақ - өсіп келе жатқан тұлғаның белсенді әлеуметтік «орналастыру» және әлеуметтік-мәдени жетістіктер мен құндылықтарды дамыту уақыты, үнемі кеңеюде және күрделі байланыстарға айналатын сынақ және өзін-өзі анықтау кезеңі.
Қоғамдық бастама үлгісінің тәрбиелік мәні, оның бастамашының өзіне және оның жақын ортасына әсер ету тереңдігі білім беру мекемелерінің, кәсіби педагогтардың, отбасылардың арнайы ұйымдастырылған тәрбие жұмысының тиімділігімен салыстырылатын моральдық және рухани әсер ете алады. Жасөспірімдік шақта еркін ойлау, дербестік қабілеттері дамиды, шығармашылық белсенділік, оның ішінде қоғамдық белсенділік нақты жеке қажеттілікке айналады. Тәрбие үрдісі үлкендер мен балалардың ынтымақтастығы, өзара құрметі мен сенімі негізінде құрылуы керек.
Волонтерлік (волонтерлік) – біртұтас әрекет немесе әлеуметтік маңызы бар (физикалық, экономикалық, әлеуметтік, мәдени қолдау) іс-әрекеттер тобы, ынтымақ нышаны, адами құндылықтарды сақтауға және нығайтуға бағытталған жасампаз және ойшыл күш. Бейбітшілік, бостандық, қауіпсіздік, әділдік қажет, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыру, олардың тұлғалық өсуін зерттеу және толық адамдық әлеуетін сезіну.
Мектептегі волонтерлік қызметтің негізгі мақсаты: қоғам игілігі үшін ерікті еңбек идеяларын насихаттау және оқушыларды әлеуметтік маңызды мәселелерді шешуге тарту арқылы (әлеуметтік, экологиялық, гуманитарлық, мәдени-ағарту, білім беру және басқа да жобалар мен бағдарламаларға қатысу арқылы) студенттердің бойында жоғары адамгершілік қасиеттерді дамыту.
Тапсырмалар:
-
оқушыларды белсенді азаматтық ұстанымға тәрбиелеу, көшбасшылық және моральдық-этикалық қасиеттерді қалыптастыру, патриоттық сезімдер және т.б.;
-
оқушылардың жан-жақты дамуына ықпал ету
-
бағдарламаларды жүзеге асыруда студенттердің бастамаларына қолдау көрсету, алдын алу және насихаттау, бағдарлау.
-
сыныптан тыс жұмыстардың көлемін кеңейту және оқушыларды қосымша жұмыспен қамту
-
халықтың әлеуметтік осал топтарына нақты көмек көрсету, қоршаған ортаны қорғау және т.б. байланысты жобаларға оқушыларды тарту.
Еріктілер қозғалысының бағыттары
1. психологиялық-педагогикалық бағыт – жол қозғалысына қатысушылардың әл-ауқаты мен мінез-құлқына әсер ету;
2. әлеуметтік-тұрмыстық - материалдық, моральдық, отбасылық және басқа да мүдделерге әсер ету;
3. әлеуметтік-мәдени – мәдениет деңгейіне әсер ету, демалысты ұйымдастыру;
4. еңбек – жұмыспен қамтуды ұйымдастыру, кәсіптік бағдар беру;
5. валеологиялық – салауатты өмір салтын қалыптастыру;
6. әлеуметтік-құқықтық – құқықтық мәдениет деңгейін көтеру, адам құқықтарын қорғау;
7. профилактикалық – әлеуметтік назардан тыс қалған, маргиналды жастардың пайда болуының алдын алу;
8. көшбасшылық – белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыру, бастаманы дамыту, өмірдің демократиялық нормаларын нығайту және дамыту;
9. патриоттық – Отанға деген сүйіспеншілік пен құрметке тәрбиелеу, өзара түсіністік негіздеріне үйрету, өзінің ұлттық және басқа да мәдениеттерін құрметтеу;
10. ақпараттық – жаңа технологияларды енгізу, мамандар арасындағы қарым-қатынасты қамтамасыз ету, жаңа формаларды, әдістерді, әдістерді насихаттау.
«Ашық жүрек» үйірмесі – балалардың бірлескен іс-әрекетте әлеуметтік жетілу мен әлеуметтік жауапкершіліктің оң тәжірибесін алатын орны.
Күтілетін нәтижелер:
-
балалардың дамуы мен демалысы үшін оңтайлы жағдай жасау;
-
іске асырылып жатқан мақсатты бағдарламаларға белсенді, жаппай қатысу және әртүрлі деңгейдегі жобалар;
-
ұжымдық және ұйымдастырушылық дағдыларын қалыптастыру іс-шаралар;
-
шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру, әрқайсысының даралығын дамыту, мектептен тыс жүйеде өзін-өзі анықтау бағытындағы іс-шаралар;
-
негізгі құзыреттерді дамыту (коммуникативтік, этикалық, әлеуметтік, азаматтық) мектеп оқушылары;
-
мектеп оқушысының әлеуметтік білімді меңгеруі (әлеуметтік нормалар, қоғамның құрылымы туралы, әлеуметтік бекітілген және туралы қоғамдағы мінез-құлықтың бекітілмеген формалары және т.б.);
-
студенттің дербес әлеуметтік тәжірибесін алу әрекеттер;
-
мектептің әлеуметтік белсенді мектеп ретіндегі имиджін сақтау, мектеп дәстүрін дамыту.
«Ашық жүрек» үйірме жоспары
2023-2024 оқу жылы
№ |
Тақырып |
С/с |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Кіріспе сабақ. Брифинг “Ашық жүрек» клубы мүшелерінің жалпы жиналысы. |
1 |
|
|
2 |
ҚР волонтерлік қызметтің нормативтік-құқықтық құжаттарымен танысу |
1 |
|
|
3 |
Жұмыс жоспарын құрастыру |
1 |
|
|
4 |
Қарттар күніне дайындық |
1 |
|
|
5 |
Қарттар күніне орай «Қарттарға құрмет-ұрпақ парызы» атты акция |
1 |
|
|
6 |
Педагогикалық еңбек ардагерлерін ұстаздар күнімен құттықтаймыз |
1 |
|
|
7 |
Жақсылық пен жамандық туралы әңгіме. |
1 |
|
|
8 |
«Таза аула» акциясы Қауіпсіздік туралы брифинг |
1 |
|
|
9 |
Қауіпсіздік туралы брифинг |
1 |
|
|
10 |
Құстарға ұя дайындау |
1 |
|
|
11 |
Халықаралық студенттер күнін атап өтуге іс-шаралар өткізу. КТА өткізу |
1 |
|
|
12 |
Аналар күніне арналған мерекелік концертке қатысу |
1 |
|
|
13 |
«Зорлық-зомбылықсыз және есірткісіз әлем» үгіт-насихат жұмысы |
1 |
|
|
14 |
«Мен салауатты өмір салтын таңдаймын» сурет байқауы. |
1 |
|
|
15 |
Жаңа жылдық мерекелер «Жарайсың, қыс-қыс!». |
1 |
|
|
16 |
5-сыныпта құқықтық тәрбие бойынша ойындар мен әңгімелер |
1 |
|
|
17 |
Басқару ұйымының оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға және жетілдіруге қатыстыру, ұсыныс пікірлер |
1 |
|
|
18 |
«Мұздақтарды тазалау» акциясы |
1 |
|
|
19 |
6-сыныпта құқықтық тәрбие бойынша ойындар мен әңгімелер |
1 |
|
|
20 |
7-сыныптардағы құқықтық тәрбие бойынша ойындар мен әңгімелер |
1 |
|
|
21 |
8-сыныпта құқықтық тәрбие бойынша ойындар мен әңгімелер |
1 |
|
|
22 |
«Жастар және интернет» тақырыбында дебат |
1 |
|
|
23 |
«Нұр Отан» партиясы жанындағы «Жас Отан» Жастар қанаты қоғамдық бірлестігімен кездесу өткізу. |
1 |
|
|
24 |
«Идеялар банкі», «Ойлан тап!» ойындарын ұйымдастыру |
1 |
|
|
25 |
«Алғыс айту» акциясы |
1 |
|
|
26 |
«Аналарды құттықтау» акциясы |
1 |
|
|
27 |
700 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |