Материалдар / Ашық оқу қызметі: «Бауырсақтың көңілді оқиғалары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық оқу қызметі: «Бауырсақтың көңілді оқиғалары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар топтағы балалармен итерместен жүру және жүгіру қабілеттерін бекіту, екі аяғымен бір жерде секіру, алға жылжу сияқты қабілеттерін жетілдіру. Мәтінге сәйкес қимылдарды орындау дағдыларын қалыптастыру.Қызыл, көк, жасыл, сары түстерді ажырата білу қабілетін бекіту; Әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру.Балалардың орман жануарлары (қоян, қасқыр, аю, түлкі) туралы білімдерін бекіту және жабайы жануарларды тану және көрсету дағдыларын қалыптастыру.Көкөністер,жемістер, жануарлар және пішін,көлем ұғымдарын жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2021
413
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ерте жас тобында ұйымдастырылған қызметтің технологиялық картасы


Білім беру салалары:Денсаулық,қатынас,шығармашылық,таным

Кіріктірілген оқу қызметтері: Тіл дамыту,көркем әдебиет,қоршаған орта,дене тәрбиесі

Тақырыбы: «Бауырсақтың көңілді оқиғалары»»

Мақсаты:   

Білімділігі:Балалар топтағы балалармен итерместен жүру және жүгіру қабілеттерін бекіту, екі аяғымен бір жерде секіру, алға жылжу сияқты қабілеттерін жетілдіру. Мәтінге сәйкес қимылдарды орындау дағдыларын қалыптастыру.Қызыл, көк, жасыл, сары түстерді ажырата білу қабілетін бекіту; Әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру.Балалардың орман жануарлары (қоян, қасқыр, аю, түлкі) туралы білімдерін бекіту және жабайы жануарларды тану және көрсету дағдыларын қалыптастыру.Көкөністер,жемістер,

жануарлар және пішін,көлем ұғымдарын жетілдіру.

Дамытушылығы: Ұсақ моториканы және сезімтал сезімдерді дамыту арқылы сөйлеудің дамуын ынталандыру. Белсенді сөйлеуді дамыт

Тәрбиелігі:Балаларда ертегі кейіпкерлеріне деген жанашырлық пен жақсы қарым-қатынас сияқты адамгершілік-этикалық қасиеттерін тәрбиелеу.Тәрбиешінің өтінішін тыңдау және орындау дағдыларын қалыптастыру

Әдістері: Ойын,сұрақ-жауап, сергіту сәті,қорытынды,ауызша, көрсаету.

Тәсілдері:Көрсету, драматизация, өтініш.

Көрнекілігі:Ширма,4шырша; үстелге қойылған ойыншықтар: қоян, қасқыр, аю, түлкі; қоян, қасқыр, аю, түлкі, кірпі бейнеленген суреттер; дидактикалық ойыншық "Бауырсақ".


Оқуіс-әрекетікезеңдері

Тәрбиешініңіс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивация

лыққозғаушылық

 Ойын мотивациясы:

Орман алқабында Бауырсақ пайда болады.

Тәрбиеші:

Балалар, бұл кім?

Тәрбиеші:

Дұрыс, Бауырсақ. Бауырсақ әжесінен, атасынан кетіп, орманға кетті. Міне, ол домаланады. Бауырсақ домаланады және шыршаны көреді.


Бауырсақ



Ұйымдастыру

шылық ізденістік

Шыршаның артынан қоянның ойыншығын көрсетеді ... бұл кім?

Тәрбиеші:

Ол белгілі бір балаға қоянның суреті бар суретті тауып, көрсетуді сұрайды.

Шақырылған бала тапсырманы орындайды. Егер балаға тапсырманы орындау қиын болса, тәрбиеші көмектеседі. Көтермелеу.

Қоян туралы өлең оқып,бірге қимыл жасау.

-Ақ қоян отырады және құлағын қозғалтады.

Міне, солай, ол құлағын қозғайды.

Қоян отырады, аяқтарын жылыту керек.

Сонымен, табандарды жылыту керек.

Қоянға суық, қоянға секіру керек.

Міне, осылай, осылай, қоян сияқты секірейік.

Қоянмен ойын: "Жемістер мен көкөністер дүкені".

Мақсаты: Пішін, өлшем, түс туралы түсініктерді кеңейту; нысандарды салыстыру дағдыларын дамыту.

Ойын шарты:

Жемістер мен көкөністерді ажырату.

Ойынды қызығушылықпен ойнайды 

Тәрбиеші:



Қоян секіріп кетті, Бауырсақ ары қарай жүрді.

О, балалар, қараңызшы, бұл шыршаның артында кім отыр?

Қасқыр ойыншықтарын немесе суреттерін көрсету.

Тәрбиеші:

Балаларға Қасқыр бейнеленген суретті тауып, көрсетуді сұрайды.

Шақырылған бала тапсырманы орындайды.

Қасқырдың қайда тұратынын білесіздерме? Олар жер астынан ор қазып,сонда өмір сүреді,

сонымен бірге жартастар астында өмір сүреді.

-Балалр біздер қазір сол қасқырдың үйінің ішімен жүріп өтеміз. Біздің жолымызда ұзын туннель бар, ол да өте ұзын күзенге ұқсайды. Біз қазір оны тексеруге тырысамыз.

(балалар иіліп жүреді)

Туннель ішінен доптар тауып алады доптармен ойын.

«Үлкен және кіші доптар»

Ойын мақсаты: Түс пен мөлшерді ажырата білуге үйрету.

Ойын Шарты: Үлкен,кіші доптарды ажыратады.

-Бауырсақ қасқырдан қашып кетті.

Қараңызшы, бұл ағаштың астында кім жасырылды. Аю ойыншықтарын көрсету. (Балалардың жауаптары).

Бір балаға балаларға аю бейнеленген суретті тауып, көрсетуді сұрайды. Шақырылған бала тапсырманы орындайды. Егер балаға тапсырманы орындау қиын болса, көмек көрсетеді. Көтермелеу. Балалар, аю қалай дыбыс шығарады? (Балалар аюдың айқайына еліктейді).

Аю (қимылмен өлең):

Тоңпан–тоңпан жүретін
Аю үлкен жануар
Балды жақсы көретін
Аю орманда жүреді,

-Аюларды жинауға көмектесейік

-Ойын: «Кім көп жинайды?»

Ойын шарты: Жаңғақпен саңырауқұлақтарды жинау,көп аз ұғымын пысықтап өту.

Аю рахмет айтады, ал бауырсақ одан әрі қарай жүрді.

-О, балалар, қараңыз, қызыл шапан. Түлкі ойыншықтарын көрсету. Бұл кім?

Тәрбиеші белгілі бір балаға Түлкі бейнеленген суретті тауып, көрсетуді сұрайды.

Шақырылған бала тапсырманы орындайды. Егер балаға тапсырманы орындау қиын болса, көмектесу.

Түлкімен ойын: «Жануарларды

тамақтандырайық»/қоян,тиін,үй жануарын/



Бұл жолы Түлкі бауырсақты жеген жоқ, бауырсақ түлкіден кетіп қалды.



-Бауырсақ орманда жоғалды.

Көмектесіп,жолға шығып, біз бауырсақты табайық.

-Ойын «Тіке жолмен жүрейік»:

Біз аяқтарымызмен тегіс жолмен жүреміз,

Міне, осылай, осылай.

Енді жоғарғы топ, жоғарғы топ жүгіреміз.

Біз келдік!! (екі аяқпен секіру)

О, балалар бұтаның артында кім тұрғанын қараңыз,бұл біздің бауырсақ.

-Мен көңілді бауырсақпын. Мен атам мен әжемнен кетіп, орманда адасып кеттім. Мені тапқаныңызға рахмет. Бірақ мен үйде ата-әжем күтіп отыр.


Қоян


Балалар суреттер арасынан қоянды тауып береді.



Қоян туралы өлең оқып,бірге қимыл жасайды.






Балалар

ойынды қызығушылықпен ойнап,жемістер мен көкністерді ажыратады.

 

 





Қасқыр

Балалар суреттер арасынан қасқырды тауып береді.


 










Балалар доптармен ойын ойнайды.


 

 



-Аю



Балалар суреттер арасынан аюды тауып береді.




Аю өлеңін қимылмен бірге жасайды.




Ойынды қызығушылықпен ойнайды 




-Түлкі

Балалар суреттер арасынан түлкіні тауып береді.


 

Ойын арқылы үй және жабайы жануарларының немен қоректенетінін ажыратты







Ойынды қызығушылықпен ойнайды 





Рефлексиялық- түзетушілік

Тәрбиеші балалармен бірге бауырсақты атасы мен әжесіне апарып береді.

-Сұрақтар беру арқылы балалармен бірге оқу қызметін аяқтайды.

Балалар берілген сұрақтарға жауап береді.



Күтілетін нәтиже:

Біледі: Балалар саяхатқа бару арқылы өтілген ертегілер туралы,ондағы кейіпкерлерді біледі;

Игереді: Ертегідегі кейіпкерлерімен ойын ойнай отырып, жыл бойы алған білімдерін игереді.

Меңгереді : Танымдық қабілеттерін меңгереді.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!