Шыршаның артынан қоянның
ойыншығын көрсетеді ... бұл кім?
Тәрбиеші:
Ол белгілі бір балаға қоянның
суреті бар суретті тауып, көрсетуді
сұрайды.
Шақырылған бала тапсырманы
орындайды. Егер балаға тапсырманы орындау қиын болса, тәрбиеші
көмектеседі. Көтермелеу.
Қоян туралы өлең оқып,бірге
қимыл жасау.
-Ақ қоян отырады және құлағын
қозғалтады.
Міне, солай, ол құлағын
қозғайды.
Қоян отырады, аяқтарын жылыту
керек.
Сонымен, табандарды жылыту
керек.
Қоянға суық, қоянға секіру
керек.
Міне, осылай, осылай, қоян
сияқты секірейік.
Қоянмен ойын: "Жемістер мен
көкөністер дүкені".
Мақсаты: Пішін, өлшем, түс
туралы түсініктерді кеңейту; нысандарды салыстыру дағдыларын
дамыту.
Ойын
шарты:
Жемістер мен көкөністерді
ажырату.
Ойынды қызығушылықпен
ойнайды
Тәрбиеші:
Қоян секіріп кетті, Бауырсақ
ары қарай жүрді.
О, балалар, қараңызшы, бұл
шыршаның артында кім отыр?
Қасқыр ойыншықтарын немесе
суреттерін көрсету.
Тәрбиеші:
Балаларға Қасқыр бейнеленген
суретті тауып, көрсетуді сұрайды.
Шақырылған бала тапсырманы
орындайды.
Қасқырдың қайда тұратынын
білесіздерме? Олар жер астынан ор қазып,сонда өмір
сүреді,
сонымен бірге жартастар
астында өмір сүреді.
-Балалр біздер қазір сол
қасқырдың үйінің ішімен жүріп өтеміз. Біздің жолымызда ұзын туннель
бар, ол да өте ұзын күзенге ұқсайды. Біз қазір оны тексеруге
тырысамыз.
(балалар иіліп
жүреді)
Туннель ішінен доптар тауып
алады доптармен ойын.
«Үлкен және кіші
доптар»
Ойын мақсаты: Түс пен мөлшерді
ажырата білуге үйрету.
Ойын Шарты: Үлкен,кіші
доптарды ажыратады.
-Бауырсақ қасқырдан қашып
кетті.
Қараңызшы, бұл ағаштың астында
кім жасырылды. Аю ойыншықтарын көрсету. (Балалардың
жауаптары).
Бір балаға балаларға аю
бейнеленген суретті тауып, көрсетуді сұрайды. Шақырылған бала
тапсырманы орындайды. Егер балаға тапсырманы орындау қиын болса,
көмек көрсетеді. Көтермелеу. Балалар, аю қалай дыбыс шығарады?
(Балалар аюдың айқайына еліктейді).
Аю (қимылмен
өлең):
Тоңпан–тоңпан
жүретін Аю үлкен
жануар Балды жақсы
көретін Аю орманда
жүреді,
-Аюларды жинауға
көмектесейік
-Ойын: «Кім көп
жинайды?»
Ойын шарты: Жаңғақпен
саңырауқұлақтарды жинау,көп аз ұғымын пысықтап
өту.
Аю рахмет айтады, ал бауырсақ
одан әрі қарай жүрді.
-О, балалар, қараңыз, қызыл
шапан. Түлкі ойыншықтарын көрсету. Бұл
кім?
Тәрбиеші белгілі бір балаға
Түлкі бейнеленген суретті тауып, көрсетуді
сұрайды.
Шақырылған бала тапсырманы
орындайды. Егер балаға тапсырманы орындау қиын болса,
көмектесу.
Түлкімен ойын:
«Жануарларды
тамақтандырайық»/қоян,тиін,үй
жануарын/
Бұл жолы Түлкі бауырсақты
жеген жоқ, бауырсақ түлкіден кетіп
қалды.
-Бауырсақ орманда
жоғалды.
Көмектесіп,жолға шығып, біз
бауырсақты табайық.
-Ойын «Тіке жолмен
жүрейік»:
Біз аяқтарымызмен тегіс жолмен
жүреміз,
Міне, осылай,
осылай.
Енді жоғарғы топ, жоғарғы топ
жүгіреміз.
Біз келдік!! (екі аяқпен
секіру)
О, балалар бұтаның артында кім
тұрғанын қараңыз,бұл біздің
бауырсақ.
-Мен көңілді бауырсақпын. Мен
атам мен әжемнен кетіп, орманда адасып кеттім. Мені тапқаныңызға
рахмет. Бірақ мен үйде ата-әжем күтіп
отыр.
|