Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 22.01.2021ж Білім беру саласы:Таным
Бөлімі: Математика негіздері Тақырыбы: Логикалық ойындар Мақсаты: Балалармен логикалық ойындар жүргізу арқылы білім деңгейін көтеру. Сандарды тура және кері санау дағдыларын меңгерту, логикалық ойлау қабілетін қарапайым математикалық ұғымдар арқылы дамыту, геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын жетілдіру. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Қайталайды: 1 –ден 10 –ға дейінгі сандарды тура және кері санауды, геометриялық пішіндерді
Түсінеді: түстерді, пішіндерді ажырата алуды
Қолданады: логикалық есептер
Сөздік жұмыс: логика
Билингвальды компонент: ақ – белый, жасыл - зеленый, қызыл - красный, сары - желтый.
1.ҰОҚ барысы:
Тәрбиеші:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар. Топқа кімдер келген?
-Қонақтар.
Ендеше, «Амандасу-адамгершіліктің ,әдептіліктің баспалдағы» деп,келген қонақтармен амандасып алайық. Шеңбер болып тұрайық, Алақанды ұрайық. Күлімдесін күн де Күлімдейік біз де. Алақанды ашайық , Күннің нұрын шашайық Жүрегіміздің жылуын Қонақтарға сыйлайық.
2.Негізгі бөлім:
Балалар, енді көзімізді жұмайық. Мен 3-ке дейін санаймын. Сол кезде
көздерінді ашасыңдар. (музыка ойнап тұрады)
Клоун кіреді.
1,2,3 – көзімізді ашамыз .
-Сәлеметсіңдер ме?
-Менің қолымда не бар?
-Дұрыс айтасыңдар.
Оң қолымда неше, сол қолымда неше шар бар? Барлығын бірге қоссақ қанша шар болды?
-Бір жылда неше жыл мезгілдері бар?
Төрт мезгілдің өздеріне сай түстері болады.
-Қане, айтайықшы
Ақ түс – қыс мезгілі
Жасыл түс- көктем мезгілі
Қызыл түс – жаз мезгілі
Сары түс – күз мезгілі
-Жарайсыңдар.
1 - тапсырма. 1 - ден 10 - ке дейін тура және кері санау. Екі тілде санау.
2 - тапсырма. Сандардың көршісін тап. «Жоғалған сан».
(1 - ден 10- ке дейін сандар бойынша ретімен тұрады.)
3 - тапсырма. Миға шабуыл
- Дүкеннең анам төртбұрышты 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім. менде неше доп қалды?
- Қоянда неше құлақ бар?
-Төртбұрыштың бір бұрышын алып тастасақ неше бұрыш қалады?
4 – тапсырма.
Сергіту сәті: «Бірге қайтала»
5-тапсырма. «Артық затты тап»
-Балалар , мына суретте берілген заттардан қайсысы артық?
6-тапсырма. А4 қағазды алып ортасыннан бөліп. Енді бөлінген кағазды денемізге тигізбей умаждайық. Сол умаждалған кағазды қайтадан қалпына келтіреміз.
7- тапсырма. Пішіндерді орналастыру.
-Балалар А4 парақтың үстіне оң жақ ,сол жақ, үсті және асты сөздерін қолдану арқылы тапсырманы орындау.
8- тапсырма Мозайка құрастыру.
Балалардың жылдамдығы мен ойлау қабілетін дамытатын ойын.
Билингвальды компонент: ақ – белый, жасыл - зеленый, қызыл - красный, сары - желтый.
Рефлексия :
1.Бір жылда неше жыл мезгілі бар? 2.Мезгілдерді ата?
3. Қандай пішіндерді білесің?
4. Қандай түстерді білесің?
5. Доптың пішіні қандай?
-Бүгінгі оқу қызметі несімен ұнады?
-Жарайсыңдар, балалар.
Бүгін сендер ашық оқу қызметіне жақсы қатысқандарың үшін мен сендерге мынаны беремін.
-Ал ,енді балалар қонақтармен қоштасайық. Сау болыңыздар.
МКҚК «№129 балабақшасы»
Ашық оқу қызметі
Тақырыбы: «Логикалық ойындар»
МАД «Қарлығаш» тобы
Тәрбиеші: Қабидоллина Ш.Т
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі "Логикалық ойындар"
Ашық оқу қызметі "Логикалық ойындар"
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 22.01.2021ж Білім беру саласы:Таным
Бөлімі: Математика негіздері Тақырыбы: Логикалық ойындар Мақсаты: Балалармен логикалық ойындар жүргізу арқылы білім деңгейін көтеру. Сандарды тура және кері санау дағдыларын меңгерту, логикалық ойлау қабілетін қарапайым математикалық ұғымдар арқылы дамыту, геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын жетілдіру. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Қайталайды: 1 –ден 10 –ға дейінгі сандарды тура және кері санауды, геометриялық пішіндерді
Түсінеді: түстерді, пішіндерді ажырата алуды
Қолданады: логикалық есептер
Сөздік жұмыс: логика
Билингвальды компонент: ақ – белый, жасыл - зеленый, қызыл - красный, сары - желтый.
1.ҰОҚ барысы:
Тәрбиеші:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар. Топқа кімдер келген?
-Қонақтар.
Ендеше, «Амандасу-адамгершіліктің ,әдептіліктің баспалдағы» деп,келген қонақтармен амандасып алайық. Шеңбер болып тұрайық, Алақанды ұрайық. Күлімдесін күн де Күлімдейік біз де. Алақанды ашайық , Күннің нұрын шашайық Жүрегіміздің жылуын Қонақтарға сыйлайық.
2.Негізгі бөлім:
Балалар, енді көзімізді жұмайық. Мен 3-ке дейін санаймын. Сол кезде
көздерінді ашасыңдар. (музыка ойнап тұрады)
Клоун кіреді.
1,2,3 – көзімізді ашамыз .
-Сәлеметсіңдер ме?
-Менің қолымда не бар?
-Дұрыс айтасыңдар.
Оң қолымда неше, сол қолымда неше шар бар? Барлығын бірге қоссақ қанша шар болды?
-Бір жылда неше жыл мезгілдері бар?
Төрт мезгілдің өздеріне сай түстері болады.
-Қане, айтайықшы
Ақ түс – қыс мезгілі
Жасыл түс- көктем мезгілі
Қызыл түс – жаз мезгілі
Сары түс – күз мезгілі
-Жарайсыңдар.
1 - тапсырма. 1 - ден 10 - ке дейін тура және кері санау. Екі тілде санау.
2 - тапсырма. Сандардың көршісін тап. «Жоғалған сан».
(1 - ден 10- ке дейін сандар бойынша ретімен тұрады.)
3 - тапсырма. Миға шабуыл
- Дүкеннең анам төртбұрышты 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім. менде неше доп қалды?
- Қоянда неше құлақ бар?
-Төртбұрыштың бір бұрышын алып тастасақ неше бұрыш қалады?
4 – тапсырма.
Сергіту сәті: «Бірге қайтала»
5-тапсырма. «Артық затты тап»
-Балалар , мына суретте берілген заттардан қайсысы артық?
6-тапсырма. А4 қағазды алып ортасыннан бөліп. Енді бөлінген кағазды денемізге тигізбей умаждайық. Сол умаждалған кағазды қайтадан қалпына келтіреміз.
7- тапсырма. Пішіндерді орналастыру.
-Балалар А4 парақтың үстіне оң жақ ,сол жақ, үсті және асты сөздерін қолдану арқылы тапсырманы орындау.
8- тапсырма Мозайка құрастыру.
Балалардың жылдамдығы мен ойлау қабілетін дамытатын ойын.
Билингвальды компонент: ақ – белый, жасыл - зеленый, қызыл - красный, сары - желтый.
Рефлексия :
1.Бір жылда неше жыл мезгілі бар? 2.Мезгілдерді ата?
3. Қандай пішіндерді білесің?
4. Қандай түстерді білесің?
5. Доптың пішіні қандай?
-Бүгінгі оқу қызметі несімен ұнады?
-Жарайсыңдар, балалар.
Бүгін сендер ашық оқу қызметіне жақсы қатысқандарың үшін мен сендерге мынаны беремін.
-Ал ,енді балалар қонақтармен қоштасайық. Сау болыңыздар.
МКҚК «№129 балабақшасы»
Ашық оқу қызметі
Тақырыбы: «Логикалық ойындар»
МАД «Қарлығаш» тобы
Тәрбиеші: Қабидоллина Ш.Т
шағым қалдыра аласыз













