Материалдар / Ашық оқу қызметі :"Пішіндер әлеміне саяхат"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық оқу қызметі :"Пішіндер әлеміне саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық пішіндерді қайталай отырып кеңістіктегі бағыттар жоғары,төмен ,алыс,жақын ұғымдарымен кеңінен таныстыру.Мысалдар келтіре отырып,ойларын тиянақтау, пішіндер жайлы балалардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілетерін, зейіндерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2018
615
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Картотека

Оқуқызметінің өтілетін күні:09.02.2018жТәрбиеші: Абылгазинова Ж.АТоп: Екінші кіші топ.Жасы: 3-4жасТақырыбы:Пішіндер әлеміне саяхат.Өзіне қатысты кеңістіктегі бағыттарды жоғары төмен ,алыс жақынды ажырата білуді үйрету.Білім беру саласы: Таным.Бөлімдері :ҚМТҚАйлық тақырып:Ғажайыптар әлемі.Апталық тақырып:Көліктер.Мақсаты:Геометриялық пішіндерді қайталай отырып кеңістіктегі бағыттар жоғары,төмен ,алыс,жақын ұғымдарымен кеңінен таныстыру.Мысалдар келтіре отырып,ойларын тиянақтау, пішіндер жайлы балалардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілетерін, зейіндерін дамыту.Білімділік: Балаларды жаңа тақырып бойынша білімдерін кеңейтуДамытушылық:Балаларды сөйлеу арқылы, іс әрекет арқылы ойлау қабілетін дамыту.Тәрбиелік:Отбасын сыйлауға тәрбиелеу.Алдын- ала жұмыс және ұйымдастырылған оқу қызметіне даярлық.Көрнекіліктер:Пішіндер,суреттер,дәптерлер,Теледидардан слайд көрсетіледі.

Шаттық шеңбері.Көтеріліп шаңырақ,Уықтары шаншылған,Керегелер керіліп ,Өрімдей боп өрілген,Бәріміз жүріп айналсақ,Кигіз үй болып көрінген.

Сұрақ жауап:Балалар қазір қай мезгіл?Күз айларын атап беріңдерші?Күзде қандай өзгерістерді байқайсыңдар?Адамдар қалай киіне бастайды?

Кіріспе әңгіме.Балалар бүгін қарапайым математикалық түсініктерді таныстыру оқу қызметінде пішіндер туралы қайталап ,кеңістікті бағдарлау сондай ақ жақын-адыс,жоғары-төмен ұғымдарымен танысамыз. (Балаларды орындарына жайғастырып отырғызу)

Күтпеген сәт.Жақсы балалар тыңдаңдаршы есікті біреу қағып тұрған сияқты ия,қане балалар қонақтарымызға амандасайық .Балалар біз пішіндер әлемінен келдік ,Біз өзіміздің тағы пішіндес досымызды жоғалтып жүрміз,сендер байқамадыңдар ма?Біз сендердің пішіндер туралы айтып жатқандарыңды естіп қуанып біз туралы не біледі және сендерге тапсырмалар ала келдік.(Ұшбүрыш).Пішіндер туралы түсінік беру,мысалдар келтіру.Жақсы балалар пішіндердің берген тапсырмасын орындауға дайынбыз ба?Балалар келіседі.Осы сәтте тағы да есік қағылады.Қонаққа сопақша пішін келеді ,ол өзінің достарын тауып алғанына өте қуанады.Балалар сопақша пішіннің келгенін айтады.Пішіндердің тапсырмасын орындауға келісу.Түсіндірме жұмысы тақтада көрнекіліктерді көрсету арқылы өтеді.









Сергіту сәті.Теледидардан пішендермен бірге әуенге қосылып сергіту сәті өткізіледі..

Пішіндердің берілген тапсырмасын орындату.Балаларды үстелге жайғастырып отырғызу.

Үш бұрыштың тапсырмасы Суреттен алыс-жақын тұрған заттарды атап көрсет.(Тақтада оындалады.)Сопақшаның тапсырмасын орындау.Қалташаға пішіндерге ұқсас заттардың суретін тауып салып береді.Төрт бұрыштың тапсырмасы:Суреттен жоғары-төмен тұрған затты атап жоғарыда тұрған допты қызыл түспен,төменгі тұрған допты көк түспен бояды ұсыну..Дәптермен жұмыс

Ойын «Құлыпты ашу» ойынның шарты тұрған құлыптың сыртындағы пішінге сәйкестіріп қолдарындағы пішінді табу арқылы құлыпты ашу.Қорытынды.Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?Сендер не істедіңдер?Пішіндердің атауын білесіңдер ме?Қандай ұғымдармен таныстыңдар?Ендеше қонақтар сіздерге біздің балалардың бүгінгі оқу қызметінде орындаған тапсырмалары ұнады ма?Ойындары ше?Сіздерге бүгінгі біздің оқу қызметімізді тамашалап көргендеріңізге көп рахмет!Балалар қонақтармен қоштасатын уақытымыз келіпті Сау болыңыздар!

Рефлексиялық түзетушілік.

Күтілетін нәтиже:Біледі:ПішіндердіИгереді:Жоғары-төмен,алыс-жақын ұғымынМеңгереді:Түстерді ажырату арқылы қарындашпен жұмыс жасай алады.



























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!