Картотека
Оқуқызметінің өтілетін күні:09.02.2018жТәрбиеші: Абылгазинова Ж.АТоп: Екінші кіші топ.Жасы: 3-4жасТақырыбы:Пішіндер әлеміне саяхат.Өзіне қатысты кеңістіктегі бағыттарды жоғары төмен ,алыс жақынды ажырата білуді үйрету.Білім беру саласы: Таным.Бөлімдері :ҚМТҚАйлық тақырып:Ғажайыптар әлемі.Апталық тақырып:Көліктер.Мақсаты:Геометриялық пішіндерді қайталай отырып кеңістіктегі бағыттар жоғары,төмен ,алыс,жақын ұғымдарымен кеңінен таныстыру.Мысалдар келтіре отырып,ойларын тиянақтау, пішіндер жайлы балалардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілетерін, зейіндерін дамыту.Білімділік: Балаларды жаңа тақырып бойынша білімдерін кеңейтуДамытушылық:Балаларды сөйлеу арқылы, іс әрекет арқылы ойлау қабілетін дамыту.Тәрбиелік:Отбасын сыйлауға тәрбиелеу.Алдын- ала жұмыс және ұйымдастырылған оқу қызметіне даярлық.Көрнекіліктер:Пішіндер,суреттер,дәптерлер,Теледидардан слайд көрсетіледі.
Шаттық шеңбері.Көтеріліп шаңырақ,Уықтары шаншылған,Керегелер керіліп ,Өрімдей боп өрілген,Бәріміз жүріп айналсақ,Кигіз үй болып көрінген.
Сұрақ жауап:Балалар қазір қай мезгіл?Күз айларын атап беріңдерші?Күзде қандай өзгерістерді байқайсыңдар?Адамдар қалай киіне бастайды?
Кіріспе әңгіме.Балалар бүгін қарапайым математикалық түсініктерді таныстыру оқу қызметінде пішіндер туралы қайталап ,кеңістікті бағдарлау сондай ақ жақын-адыс,жоғары-төмен ұғымдарымен танысамыз. (Балаларды орындарына жайғастырып отырғызу)
Күтпеген сәт.Жақсы балалар тыңдаңдаршы есікті біреу қағып тұрған сияқты ия,қане балалар қонақтарымызға амандасайық .Балалар біз пішіндер әлемінен келдік ,Біз өзіміздің тағы пішіндес досымызды жоғалтып жүрміз,сендер байқамадыңдар ма?Біз сендердің пішіндер туралы айтып жатқандарыңды естіп қуанып біз туралы не біледі және сендерге тапсырмалар ала келдік.(Ұшбүрыш).Пішіндер туралы түсінік беру,мысалдар келтіру.Жақсы балалар пішіндердің берген тапсырмасын орындауға дайынбыз ба?Балалар келіседі.Осы сәтте тағы да есік қағылады.Қонаққа сопақша пішін келеді ,ол өзінің достарын тауып алғанына өте қуанады.Балалар сопақша пішіннің келгенін айтады.Пішіндердің тапсырмасын орындауға келісу.Түсіндірме жұмысы тақтада көрнекіліктерді көрсету арқылы өтеді.
Сергіту сәті.Теледидардан пішендермен бірге әуенге қосылып сергіту сәті өткізіледі..
Пішіндердің берілген тапсырмасын орындату.Балаларды үстелге жайғастырып отырғызу.
Үш бұрыштың тапсырмасы Суреттен алыс-жақын тұрған заттарды атап көрсет.(Тақтада оындалады.)Сопақшаның тапсырмасын орындау.Қалташаға пішіндерге ұқсас заттардың суретін тауып салып береді.Төрт бұрыштың тапсырмасы:Суреттен жоғары-төмен тұрған затты атап жоғарыда тұрған допты қызыл түспен,төменгі тұрған допты көк түспен бояды ұсыну..Дәптермен жұмыс
Ойын «Құлыпты ашу» ойынның шарты тұрған құлыптың сыртындағы пішінге сәйкестіріп қолдарындағы пішінді табу арқылы құлыпты ашу.Қорытынды.Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?Сендер не істедіңдер?Пішіндердің атауын білесіңдер ме?Қандай ұғымдармен таныстыңдар?Ендеше қонақтар сіздерге біздің балалардың бүгінгі оқу қызметінде орындаған тапсырмалары ұнады ма?Ойындары ше?Сіздерге бүгінгі біздің оқу қызметімізді тамашалап көргендеріңізге көп рахмет!Балалар қонақтармен қоштасатын уақытымыз келіпті Сау болыңыздар!
Рефлексиялық түзетушілік.
Күтілетін нәтиже:Біледі:ПішіндердіИгереді:Жоғары-төмен,алыс-жақын ұғымынМеңгереді:Түстерді ажырату арқылы қарындашпен жұмыс жасай алады.