Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Торғай мен мысық» өлеңі.
Мақсаты: Балаларға өлеңді есте сақтауға,тәрбиешіден кейін қайталауға үйрету. Сөйлеу мәнері мен дауыс ырғағының көркемдігін қалыптастыру.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Сурет бойынша жұмыс
Қажетті көрнекі құралдар: торғай мен мысық суреттері,АКТ
Сөздік жұмыс: торғай мысық
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлеметсіңдер ме балалар! Шаттық шеңбері! Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты! Сәлем бердік апайлар, Сәлем бердік баршаңа! Жұмбақ: Күн жылынып,қар еріп. |
Балалар шеңберге тұрып,қимылдар жасап,бір-біріне жылылық лебіздерін білдіреді.
|
|
Іздену ұйымдастырушы |
Балалар бүгінгі өтетін оқу қызметіміз: Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Торғай мен мысық». Балалар жаңа тақырыбымызды бастамас бұрын қыс мезгілін еске түсірейікші. -Қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс екенін қайдан білдіңдер? -Суық күнде үстімізге не киеміз? Балалар мына суретке қарайықшы (суретте қысқы мезгіл,балалар құстарға жем беріп жатыр). Кіріспе әңгіме. Ақын Ертай Ашықбаевтың «Торғай мен мысық» өлеңін оқып берейін. Жем шоқыған торғайға Көзі түсті мысықтың. «Бұл әдемі ас болмай ма?»-деп Қадам басты мысық. Бір,екі,үш, Торғай,торғай ұш! Есік қағылып мысық келеді. - Сәлеметсіздерме! -Мр-мр мен туралы өлең жолдарын естідім.Неткен керемет! Өлеңді сурет арқылы талдау. Сергіту сәті: Мысық сүтке тояды, Қарнын сипап қояды. Жүрісі оның баяу, Деді мысық мияу-мияу. Сұрақ-жауап: -Торғай нені шоқыды? -Мысық не істемек болды? Балалар мысық ойын ойнағысы келіп тұр екен. Ойын: «Торғай мен мысық». Шарты: Балалар торғайлардың рөліне енеді, «Мысық ұйықтайды!»-дегенде, торғайлар жем шоқуға шығады. «Мысық оянады!»-дегенде қашады.Ұсталған бала ойыннан шығады. Өлең жолдарын қайталау. |
-Қыс. -Далада қар жатыр, күн суық. -Пальто, қолғап,құлақшың,етік.
Өлеңді мұқият тыңдайды.
-Сәлеметсізбе!
Сергіту сәтінің сөзіне қарай қимыл жасайды.
-Жемді. -Торғайды жегісі келеді.
Балалар шеңбер бойына тұрып ойын ойнайды.
|
|
Рефлексивтік-коррекциялаушы |
Ұйымдастырылған оқу қызметін қорытындылау. -Мысық қандай әрекет жасады? -Торғайлар не істеді? Балаларды мадақтау. Балаларға жұлдызшалар үлестіру. |
Балалардың жауабы. -Торғайларды ұстап алмақ болды. -Жем шоқыды. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғырта алады: Тәрбиешіден кейін өлең сөздерін қайталайды.
Түсінеді: құстарға, жануарларға қамқорлық жасау қасиеттерін.
Қолданады: өлең мазмұнын түсініп , жаттай біледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі: "Торғай мен мысық" өлеңі
Ашық оқу қызметі: "Торғай мен мысық" өлеңі
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Торғай мен мысық» өлеңі.
Мақсаты: Балаларға өлеңді есте сақтауға,тәрбиешіден кейін қайталауға үйрету. Сөйлеу мәнері мен дауыс ырғағының көркемдігін қалыптастыру.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Сурет бойынша жұмыс
Қажетті көрнекі құралдар: торғай мен мысық суреттері,АКТ
Сөздік жұмыс: торғай мысық
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлеметсіңдер ме балалар! Шаттық шеңбері! Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты! Сәлем бердік апайлар, Сәлем бердік баршаңа! Жұмбақ: Күн жылынып,қар еріп. |
Балалар шеңберге тұрып,қимылдар жасап,бір-біріне жылылық лебіздерін білдіреді.
|
|
Іздену ұйымдастырушы |
Балалар бүгінгі өтетін оқу қызметіміз: Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Торғай мен мысық». Балалар жаңа тақырыбымызды бастамас бұрын қыс мезгілін еске түсірейікші. -Қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс екенін қайдан білдіңдер? -Суық күнде үстімізге не киеміз? Балалар мына суретке қарайықшы (суретте қысқы мезгіл,балалар құстарға жем беріп жатыр). Кіріспе әңгіме. Ақын Ертай Ашықбаевтың «Торғай мен мысық» өлеңін оқып берейін. Жем шоқыған торғайға Көзі түсті мысықтың. «Бұл әдемі ас болмай ма?»-деп Қадам басты мысық. Бір,екі,үш, Торғай,торғай ұш! Есік қағылып мысық келеді. - Сәлеметсіздерме! -Мр-мр мен туралы өлең жолдарын естідім.Неткен керемет! Өлеңді сурет арқылы талдау. Сергіту сәті: Мысық сүтке тояды, Қарнын сипап қояды. Жүрісі оның баяу, Деді мысық мияу-мияу. Сұрақ-жауап: -Торғай нені шоқыды? -Мысық не істемек болды? Балалар мысық ойын ойнағысы келіп тұр екен. Ойын: «Торғай мен мысық». Шарты: Балалар торғайлардың рөліне енеді, «Мысық ұйықтайды!»-дегенде, торғайлар жем шоқуға шығады. «Мысық оянады!»-дегенде қашады.Ұсталған бала ойыннан шығады. Өлең жолдарын қайталау. |
-Қыс. -Далада қар жатыр, күн суық. -Пальто, қолғап,құлақшың,етік.
Өлеңді мұқият тыңдайды.
-Сәлеметсізбе!
Сергіту сәтінің сөзіне қарай қимыл жасайды.
-Жемді. -Торғайды жегісі келеді.
Балалар шеңбер бойына тұрып ойын ойнайды.
|
|
Рефлексивтік-коррекциялаушы |
Ұйымдастырылған оқу қызметін қорытындылау. -Мысық қандай әрекет жасады? -Торғайлар не істеді? Балаларды мадақтау. Балаларға жұлдызшалар үлестіру. |
Балалардың жауабы. -Торғайларды ұстап алмақ болды. -Жем шоқыды. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғырта алады: Тәрбиешіден кейін өлең сөздерін қайталайды.
Түсінеді: құстарға, жануарларға қамқорлық жасау қасиеттерін.
Қолданады: өлең мазмұнын түсініп , жаттай біледі.
шағым қалдыра аласыз













