Материалдар / Ашық оқу қызметі "Үй жануарлары"

Ашық оқу қызметі "Үй жануарлары"

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақшаға арналған ашык оку кызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2020
577
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сарсенова Саулеш Гапбаровна

Маңғыстау обл. Жаңаөзен қаласы. «Балбөбек» жекеменшік шағын орталығының тәрбиешісі

Тақырыбы: Үй жануарлары Мақсаты:

Білімділік: балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту, олардың төлдерін ажыратуға үйретуді жалғастыру.

Дамытушылық: үй жануарлар туралы жұмбақ шешу, тақпақтар айтқызу арқылы балалардың тілін жетілдіру, жануарлардың дауысын ажырату арқылы ойлау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: үй жануарларына қызығушылығын тәрбиелеу, оқу қызметінде белсенділігін арттыру.

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

Қолданатын көрнекі құралдар: үй макеті, фетрдан қиылған жануарлар мен төлдері, жануарлар дауысы жазылған үнтаспа, слайд.

Сөздік жұмыс: үй жануарлары.

Алдын-ала жұмыс: үй жануарлары туралы суреттер қарастыру, олар туралы тақпақтар жаттау.

- Балалар қараңдаршы бүгін бізге қаншама қонақтар келді. Ал келген қонақтармен амандасып алайық. Амандасу - адамгершіліктің, әдептіліктің баспалдағы екен. Сондықтан да қонақтармен амандасып алайық.

Білер қазақ баласы
Сәлем сөздің анасы
Көп танысты көреміз
Алдымыздан кезіккен
Бәріне де ізетпен
Иіліп сәлем береміз.

Қазір жылдың қай мезгілі?-Көктем мезгілі.

Көктем мезгілінің неше айы бар?- Үш ай (наурыз, сәуір, мамыр) бар.

Дұрыс айтасыңдар, олай болса көктем мезгілінің ерекшеліктерін слайдтан бір қарап кетелік.

Тәрбиеші: Балалар, адамдар күнделікті тіршілік етіп өмір сүретін баспанасын қалай атаймыз?

Балалар: Үй

Тәрбиеші: Үй қандай бөліктерден тұрады?

Балалар: Шатыр, есік, терезе, үйдің қабырғасынан тұрады.

Тәрбиеші: Үйдің шатыры қандай геометриялық пішінге ұқсайды? Шатырдың түсі қандай? -Үйдің қабырғасы қандай пішінге ұқсайды? Түсі қандай? -Терезесі қандай пішінге ұқсайды? Түсі қандай? (Балалардың жауаптары тыңдалады).

Тәрбиеші: Балалар алдымызда тұрған үйдің бөліктерінде жұмбақтар жасырынған екен. Егер сендер жұмбақтың шешуін табатын болсаңдар бүгінгі оқу қызметімізде нелер туралы әңгімелейтінімізді табасыңдар.

Жұмбақтар:

1. Қамыс құлақ, 2. Екі айнасы бар
Тостаған тұяқ. Екі найзасы бар (Сиыр)
Мінсең қанат 3. Үстінде екі тауы бар,

Сүті дәрі еті тамақ. ( Жылқы) Қызық бір жануар (Түйе)

4. Кішкене ғана бойы бар 5. Секең - секең етеді
Айналдыра киген тоны бар. (Қой) Таумен - тасқа жетеді. ( Ешкі)


Үй жануарларының суретін тақтаға қою.

- Біз бүгінгі оқу қызметімізде үй жануарлары туралы әңгімелесеміз.

- Балалар, қараңдаршы, үй жануарларына қандай жануарлар жатады? (Балалардың жауаптары). -Дұрыс айтасыңдар балалар, ендеше жануарлардың дауысын тыңдап көрейікші. Ойын: «Қай жануардың дауысы?» (Үнтаспадан үй жануарларының дауысын тыңдату). -Мынау қай жануардың дауысы? (Балалардың жауабы).

- Төлдерін қалай атаймыз? (Слайт қарау).

Сергіту сәті: «Қошақан» әні

Қошақаным тұршы,
Беті–қолыңды жушы,
Айнаға қарашы,
Шашыңды тарашы.
Орныңа отыршы.

Тәрбиеші: Қараңдаршы балалар, мына қорада үй жануарларының төлдері тұр. Осы төлдерге енесін тауып берейікші. -Мына төлді қалай атаймыз? Лақтың енесіне? (Балалар енелерінің қасына төлдерін қояды)

Дидактикалық ойын: «Төлін тап»

Ойынның мақсаты: Үй жануарларының төлдерін танып, ажыратып айта білуге үйрету.

Ойынның мазмұны: Үй жануарларын тақтаға іліп, олардың төлдерін тауып қасына жайғастыру.

Тәрбиеші: Балалар, жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, адамның үйінің маңайында тіршілік етеді, оларды адамдар тамақтандырады. Сол үшін үй жануарлары деп атайды. - Үй жануарлары туралы тақпақтар білесіңдер ме?

Амина: Малика:
Ақ бұзауым ұнайды, Кіп - кішкене момақан
Мө - мө деп сүт сұрайды. Қошақанды ұнатам
Келеді өсіп күн сайын, Сүйеді апам қозым деп
Тұмсығын созып қарайды. Қошақаным қозым деп

Айзере: Әділжан:
Құлыншағым құндызым Шөре - шөре лағым,
Құлдырайды шабады Тентек болма шырағым.
Жылтылдаған жұлдызым Секектеме деміңді ал,
Құстай қанат қағады. Селтеңдемей құлағың.

-Балалар бүгін біз қандай жануарлар жайында сөз еттік?

-Қандай үй жануарларымен таныстық, төлдерімен атай аласыңдар ма?

- Балалар, сендер бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстыңдар. Сендер өте ақылдысыңдар. Жануарлар бізді өзінің сүйкімділігімен, адамға деген достығымен қуантады.

Сондықтан үй жануарларына әрқашан қамқорлық жасап жүріңдер.

-Сендер төлдерге көмектескендерің үшін, олар сендерге құрт беріп жіберіпті.

Мақтау, мадақтау.









































«Тексерілді»

«Балбөбек» жекеменшік шағын

орталығының әдіскері

Г.К.Сагпазова________

«___»____________2019ж.













Білім беру саласы: Әлеумет.

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі: Қоршаған ортамен танысу.

Тақырыбы: «Үй жануарлары»



















Өткізген: №1 «Балбөбек» ІІ кіші тобының

тәрбиешісі Сарсенова С. Г.











2018-2019 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ