Күні:
Білім беру саласы:Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі:Көркем әдебиет.
Тақырыбы:«Қарлығаш пен Дәуіт »ертегісі.
Мақсаты:Ертегінің мазмұнын айтуда мазмұнның жүйелілігін сақтауға үйрету. Құстарға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.Балаларды бір біріне көмектесуге,қиналған кезде жәрдем беруге үйрету.
Әдіс тәсілі:Түсіндіру,әңгімелеу,«Тәй тәй»техналогиясы,дидактикалық ойындар ,триз әдісі АКТ.Сұрақ жауап.
Көрнекілігі:Құстардың суреті,слайд,үстел үсті театыры,ермексаз.
Билингвизм:Қарлығаш ласточка,Дәуіт-Богомол ,Көкек-кукушка,Қарға-Ворона.
|
Балалар үш тілде амандасып алайық. Сәлеметсіздерме, Здраствуйте Good mooning -Жарайсыңдар балалар отыра қойыңдар. Осы жақсы көңіл күймен бүгінгі оқу қызметімізді бастайық. Балалар сендер ертегі тыңдағанды ұнтасыңдарма? Олай болса қандай ертегі білесіңдер ,қане кім айтады? Дұрыс ,сендер көптеген ертегі біледі екенсіңдер. Ғажайып сәт: Топқа жылап қарлығаш келеді. Тәрбиеші:Қарлығаш сен неге жылап жүрсін? Қарлығаш:Жаңа бір бұзық балдар ұямды бұзып кетті.Енді балапандарымды қайда отырғызамын? деп жылайды. Тәрбиеші:Қарлығаш сен жылама біз бүгін осы қарлығаш пен дәуіт ертегісін өтейін деп жатырмыз,біздің балалар саған әдемі ұя жасап көмектеседі.Сен балалармен бірге отырып ертегіні тыңда. Қане балалар назарымызды ғажайып тақтаға аударайық. Ертегіні слайд арқылы рет ретімен айтып беру. Балалар ертегі сендерге ұнадыма? Ертегі нелер туралы айтылған? Қарлығаштың ұясы қайда орналасқан? Жылан не үшін келді? Қарлығаш көмекке кімді шақырды? Көкек не деді? Қарға ше? Дәуіт не деді? Дұрыс балалар,құстың ұясын бұзып,қиянат жасауға боладыма екен? Болмайды ,Көкек пен қарға дұрыс жасадыма ?Дәуіт ше? Дәуіт өзі өте кішкентай болсада қарлығашға көмек беріп,өзінен үлкен жыланды көзін ойып жерге құлатып түсірді. Билингвизм:Қарлығаш -ласточка Балалар енді білімімізді одан әрі толықтыру үшін белсенді орталықтарға бөлінейік. Әдебиет орталығы: Үстел -үсті театры арқылы ертегіні әңгімелейміз. Өнер орталығы: Кинетикалық құмды пайдаланып қарлығаштың ұясын мүсіндейміз. Үстел -үсті орталығы: Құстар мен жәндіктерді мекендерін бау арқылы тауып бекіту. Сергіту сәті: Қане қанат қағайық,қарлығаш боп ұшайық, Ұшып ұшып алайық,орнымызға қонайық. Қарлығаш боп ұшайық,торғай болып қонайық. Сауысқан боп секіріп,тоқылдақ боп шоқиық.
2ауысым Балалардың қай орталықта жұмыс жасағандарын сұрап ,Сиқырлы үйшік арқылы ертекті қаншалықты түсінгендеріңді білеміз.Ол үшін 6 бала ортаға шығып мына сиқырлы үйшіктің ішіндегі жасырылған суреттерді алады,кімге қай кейіпкер кездессе сол бала сол кейіпкердің сөздерін айтып ойнайды. Тәрбиеші сөздерін айтып тұрады,балалар кейіпкер болып ойнайды. Тәрбиеші:Қарлығаш саған ертегі ұнадыма? Қарлығаш:әрине ұнады. Балалар жасаған ұямызды қарлығашқа берейік. Қарлығаш:Рахмет балалар өте керемет ұя жасапсыңдар.Енді балапандарым тоңбайтын болды.Сау болыңдар. Балаларды мақтап мадақтап оқу қызметін қортындылау.
|
Білім беру саласы : Қатынас
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Менің отбасым»
Мақсаты: Отбасы туралы түсініктерін кеңейту,отбасындағы сүйіспеншілік,сыйластық туралы ұғымдарын бекіту.Инабаттылық пен адамгершілікке тәрбиелеу.Сөйлем құрап айтуға,дыбыстарды анық,таза жеткізе білуге дағдыландыру.отбасында үлкендерді сыйлап,кішілерге қамқор болу сияқты әдептілік қағидаларын сақтай білуге тәрбиелеу.
Әдісі: әңгімелеу,түсіндіру,көрсету,сұрақ –жауап.
Көрнекілігі: отбасы суреттері.
Қостілділік: ата -дедушка,әже -бабушка,әке -отец шеше -мать.
Барысы: Жылулық шеңбері
Көтеріліп шеңбері
Уықтары шаншылар
Керегелер керіліп,
Өрімдей боп өрілер,
Бәріміз жүрсек айналып,
Киіз үй болып көрінер.
-Балалар ,біз қандай заттың бейнесін жасадық?
(балалар киіз үй деп айтады)
-Ал,киіз үйде кімдер тұрады?
(балалар отбасылар тұрады)
-Дұрыс айтасыңдар балалар!
Бүгінгі жақсы көңіл күймен оқу қызметімізді бастаймыз.Бүгінгі оқу қызметіміз «Менің отбасым» деп аталады.
Адамға өмірде ең қымбат -отбасы.
Отбасы ол- ата,әже,әке,ана,аға,тәте,іні және қарындастарымыз.
Отбасы ол үлкен қуаныш,шаттық,мейірімділік,қамқорлық,сүйіспеншіліктің ортасы.Енді балалар көрнекі суреттерге назар аударамыз. (отбасы туралы сұрап әңгімелету)
Ал енді балалар біз екі топқа бөлініп жұмыс жасаймыз.
Бірінші топтағы балалар,отбасы суреттеріне қарап өз отбасы жайлы әңгімелейді.
Ал,екінші топтағы балалар берілген параққа отбасы суретін саламыз.Болмаса отбасына арнап сурет саламыз.
(балаларды екі топқа бөліп отырғызу.
Ауысым жұмыстарын жүргізу
Сергіту сәті:
Қазақстанда тұрамыз
Отбасын біз сүйеміз,
Дос болып біз бәріміз,
Әрқашанда күлеміз
Ойын: «Көңілді доп»
-Отбасы мүшесін ата
-Отбасында кімді жақсы көресің?
-Анаңа қалай көмектесесің?
-Отбасында кімге сыйлық жасасың?
-Үйге қонақ келгенді ұнатасыңба?
-Жарайсыңдар балалар,өте жақсы.
Қорытындылау: Балаларды ортаға жинап отбасы туралы білгендерін сурап,мақтап мадақтау.
Алпамыс Амина Г ГГ Г Г
Г ГГГГ
ГГГГ
Ділімбетов Тайр
Жұмаділдә Надира
Русланқызы Жайна
Емберген Ернұр
Ұзақ Малика
Ерболат Жансерік
Ерден Айана
Русланқызы Інжу
Махмут Әлижан
Жанат Нұрәли
Жолдас Нәби
Талапбай Берекет
Сұлтанбек Марғұлан
Берікбол Айдидар
Джумагали Рамазан
Нұржан Шахназ
Истомин Адлан
Батырханұлы Нұрхан
Жалғасұлы Нұржігіт
Тынымбек Абылай
Ишанбек Нұртілек
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі.Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы:Қарлығаш пен дәуіт ертегісі.
Ашық оқу қызметі.Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы:Қарлығаш пен дәуіт ертегісі.
Күні:
Білім беру саласы:Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі:Көркем әдебиет.
Тақырыбы:«Қарлығаш пен Дәуіт »ертегісі.
Мақсаты:Ертегінің мазмұнын айтуда мазмұнның жүйелілігін сақтауға үйрету. Құстарға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.Балаларды бір біріне көмектесуге,қиналған кезде жәрдем беруге үйрету.
Әдіс тәсілі:Түсіндіру,әңгімелеу,«Тәй тәй»техналогиясы,дидактикалық ойындар ,триз әдісі АКТ.Сұрақ жауап.
Көрнекілігі:Құстардың суреті,слайд,үстел үсті театыры,ермексаз.
Билингвизм:Қарлығаш ласточка,Дәуіт-Богомол ,Көкек-кукушка,Қарға-Ворона.
|
Балалар үш тілде амандасып алайық. Сәлеметсіздерме, Здраствуйте Good mooning -Жарайсыңдар балалар отыра қойыңдар. Осы жақсы көңіл күймен бүгінгі оқу қызметімізді бастайық. Балалар сендер ертегі тыңдағанды ұнтасыңдарма? Олай болса қандай ертегі білесіңдер ,қане кім айтады? Дұрыс ,сендер көптеген ертегі біледі екенсіңдер. Ғажайып сәт: Топқа жылап қарлығаш келеді. Тәрбиеші:Қарлығаш сен неге жылап жүрсін? Қарлығаш:Жаңа бір бұзық балдар ұямды бұзып кетті.Енді балапандарымды қайда отырғызамын? деп жылайды. Тәрбиеші:Қарлығаш сен жылама біз бүгін осы қарлығаш пен дәуіт ертегісін өтейін деп жатырмыз,біздің балалар саған әдемі ұя жасап көмектеседі.Сен балалармен бірге отырып ертегіні тыңда. Қане балалар назарымызды ғажайып тақтаға аударайық. Ертегіні слайд арқылы рет ретімен айтып беру. Балалар ертегі сендерге ұнадыма? Ертегі нелер туралы айтылған? Қарлығаштың ұясы қайда орналасқан? Жылан не үшін келді? Қарлығаш көмекке кімді шақырды? Көкек не деді? Қарға ше? Дәуіт не деді? Дұрыс балалар,құстың ұясын бұзып,қиянат жасауға боладыма екен? Болмайды ,Көкек пен қарға дұрыс жасадыма ?Дәуіт ше? Дәуіт өзі өте кішкентай болсада қарлығашға көмек беріп,өзінен үлкен жыланды көзін ойып жерге құлатып түсірді. Билингвизм:Қарлығаш -ласточка Балалар енді білімімізді одан әрі толықтыру үшін белсенді орталықтарға бөлінейік. Әдебиет орталығы: Үстел -үсті театры арқылы ертегіні әңгімелейміз. Өнер орталығы: Кинетикалық құмды пайдаланып қарлығаштың ұясын мүсіндейміз. Үстел -үсті орталығы: Құстар мен жәндіктерді мекендерін бау арқылы тауып бекіту. Сергіту сәті: Қане қанат қағайық,қарлығаш боп ұшайық, Ұшып ұшып алайық,орнымызға қонайық. Қарлығаш боп ұшайық,торғай болып қонайық. Сауысқан боп секіріп,тоқылдақ боп шоқиық.
2ауысым Балалардың қай орталықта жұмыс жасағандарын сұрап ,Сиқырлы үйшік арқылы ертекті қаншалықты түсінгендеріңді білеміз.Ол үшін 6 бала ортаға шығып мына сиқырлы үйшіктің ішіндегі жасырылған суреттерді алады,кімге қай кейіпкер кездессе сол бала сол кейіпкердің сөздерін айтып ойнайды. Тәрбиеші сөздерін айтып тұрады,балалар кейіпкер болып ойнайды. Тәрбиеші:Қарлығаш саған ертегі ұнадыма? Қарлығаш:әрине ұнады. Балалар жасаған ұямызды қарлығашқа берейік. Қарлығаш:Рахмет балалар өте керемет ұя жасапсыңдар.Енді балапандарым тоңбайтын болды.Сау болыңдар. Балаларды мақтап мадақтап оқу қызметін қортындылау.
|
Білім беру саласы : Қатынас
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Менің отбасым»
Мақсаты: Отбасы туралы түсініктерін кеңейту,отбасындағы сүйіспеншілік,сыйластық туралы ұғымдарын бекіту.Инабаттылық пен адамгершілікке тәрбиелеу.Сөйлем құрап айтуға,дыбыстарды анық,таза жеткізе білуге дағдыландыру.отбасында үлкендерді сыйлап,кішілерге қамқор болу сияқты әдептілік қағидаларын сақтай білуге тәрбиелеу.
Әдісі: әңгімелеу,түсіндіру,көрсету,сұрақ –жауап.
Көрнекілігі: отбасы суреттері.
Қостілділік: ата -дедушка,әже -бабушка,әке -отец шеше -мать.
Барысы: Жылулық шеңбері
Көтеріліп шеңбері
Уықтары шаншылар
Керегелер керіліп,
Өрімдей боп өрілер,
Бәріміз жүрсек айналып,
Киіз үй болып көрінер.
-Балалар ,біз қандай заттың бейнесін жасадық?
(балалар киіз үй деп айтады)
-Ал,киіз үйде кімдер тұрады?
(балалар отбасылар тұрады)
-Дұрыс айтасыңдар балалар!
Бүгінгі жақсы көңіл күймен оқу қызметімізді бастаймыз.Бүгінгі оқу қызметіміз «Менің отбасым» деп аталады.
Адамға өмірде ең қымбат -отбасы.
Отбасы ол- ата,әже,әке,ана,аға,тәте,іні және қарындастарымыз.
Отбасы ол үлкен қуаныш,шаттық,мейірімділік,қамқорлық,сүйіспеншіліктің ортасы.Енді балалар көрнекі суреттерге назар аударамыз. (отбасы туралы сұрап әңгімелету)
Ал енді балалар біз екі топқа бөлініп жұмыс жасаймыз.
Бірінші топтағы балалар,отбасы суреттеріне қарап өз отбасы жайлы әңгімелейді.
Ал,екінші топтағы балалар берілген параққа отбасы суретін саламыз.Болмаса отбасына арнап сурет саламыз.
(балаларды екі топқа бөліп отырғызу.
Ауысым жұмыстарын жүргізу
Сергіту сәті:
Қазақстанда тұрамыз
Отбасын біз сүйеміз,
Дос болып біз бәріміз,
Әрқашанда күлеміз
Ойын: «Көңілді доп»
-Отбасы мүшесін ата
-Отбасында кімді жақсы көресің?
-Анаңа қалай көмектесесің?
-Отбасында кімге сыйлық жасасың?
-Үйге қонақ келгенді ұнатасыңба?
-Жарайсыңдар балалар,өте жақсы.
Қорытындылау: Балаларды ортаға жинап отбасы туралы білгендерін сурап,мақтап мадақтау.
Алпамыс Амина Г ГГ Г Г
Г ГГГГ
ГГГГ
Ділімбетов Тайр
Жұмаділдә Надира
Русланқызы Жайна
Емберген Ернұр
Ұзақ Малика
Ерболат Жансерік
Ерден Айана
Русланқызы Інжу
Махмут Әлижан
Жанат Нұрәли
Жолдас Нәби
Талапбай Берекет
Сұлтанбек Марғұлан
Берікбол Айдидар
Джумагали Рамазан
Нұржан Шахназ
Истомин Адлан
Батырханұлы Нұрхан
Жалғасұлы Нұржігіт
Тынымбек Абылай
Ишанбек Нұртілек
шағым қалдыра аласыз













