Ұйымдастырылатын оқу іс-
әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Қатынас
саласы, Әлеуметтік орта саласы шығармашылық
саласы.
Ұйымдастырылатын оқу іс-
әрекет түрі. Сауат ашу, қоршаған ортамен таныстыру. Сурет
салу.
Тақырыбы. «Кім
болам?»
Мақсаты: Балалрға мамандық
түрлері туралы тіүсінік беру, сурет бойынша жүйелі әңгіме құрауға
үйрете отырып өзі ұнатқан мандығы туралы ұғымын тереңдетіп,
қызығушылығын арттыру. Еңбек құштарлығын ояту. Мамандыққа
байланысты сөздерді меңгерте отырып, буынға бөлуге жаттықтыру. Әр
мамандық иелерінің атқаратын қызметтерін біле отырып, олардың
қызмет барысында. Қолданатын құрал жабдықтарын сурет арқылы
бейнелеп көркемдік талғамдарын қалыптасытыру, шығармашылық
деңгейлерін арттыру, аспазшы, дәрігер, шаштараз, мамандықтарын
іс-әрекет жасап ойнау білуге, күнделікті өмірде, мамандықтың
қажеттілігін сезіне білуге, үлкендер еңбегін бағалай білуге
үйрету.
Әдіс-
тәсіл: интеграциялау, сұрақ – жауап, әңгімелеу, әңгімелету көрсету,
ойын.
Көрнекілік: Электрондық
оқулық, ДВД – дискі, теледидар, мамандық түрлеріне керекті құрал
жабдықтар.
Билингвизм: мұғалім –
учитель, дәрігер – доктор, құрылысшы – строитель, жүргізуші –
шофер, ұшқыш – косманавт, шаштараз – парикмахер, аспазшы
повар.
Іс - әрекет
|
Тәрбиешінің іс - әрекеті
|
Баланың іс - әрекеті
|
Мотивациялық қозғаушы
|
Ұйымдастыру сәті:
Үлкенге де сіз,
Кішігеде сіз.
Баршаңызды
құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Салем күн анамыз,
Бүгін бәріміз
қуанамыз,
Қайырлы таң,
Қайырлы күн
Күліп шыққай бүгін
күн,
Салеметсіздерме қадірлі
қонақтар қош келдіңіздер!
-
балалар жылдың қай мезгілі,
күздің қай айы, қай күні?. Жарайсыңдар, дұрыс айтасыңдар, бейсенбі
күні сендермен оқу іс - әрекет барысындда қөауышқаныма
қуаныштымын.
-
Осы кезде Ғжайып сәт
кіреді.
-
Сәлеметсіңдерме
балалар.
-
Саламатсызба Қош
келдіңіз.
-
Балалар
сендер менің қолымдағы заттардың не екенін білесіңдерме? Мен осы
құралдарды күнделікті тұрмыста қолданатынын біліемін. Бірақта үнемі
мына құралмен жұмыс жасағанды ұнатамын. Осы құралдың қай адамға
керек екенін біле алмай тұрмын. Сендер маған көмектесесіңдер
ме?
-
Иә,
міздің қалауыңыз осы құрал болса сізге неістеу керектігін айтамыз.
Біздің пікірімізбен келісеңіз сіз сол құралмен жұмыс жасайтын
мамандық иесі боласыз.
Компьютермен слайд арқыл
мамандық иелерінің суреттері көрсетіліп, қызметтеріне балалар
тоқталады.
Д/ ойын. Кім қандай қызмет атқарады.
Енлде балалар біздер дамытушы орталықтарда жұмыс
жасау арқылы оқу іс әрекетімізді жалғастырамыз.
Әдебиет орталығы: Мамандық иелеріне қатысты сөзге
сөйлем құрап, буынға бөліп, сол сөзге дыбыстық талдау
жасайды.
Өнер орталығы: Мамандық иелерінің қызметке
пайдаланытын құрал жабдықтарын қағаз бетіне қыл қаламмен
түсіру.
Желелі рөлді ойын орталығы: Мамандық иелерінің іс
- әрекетін ойын түрінде көрсетеді.
Балалар жұмысы:
Сергіту сәті: Балалар музыкамен би қимылдарын
көрсетіп, дамытушы орталықтарда ауысып жұмыс жасайды.
Тапсырмаларды орындап болған соң балалрды ортаға
жинап дамытушы орталықта жасаған жұмыстарын
әңгімелетемін.
Құрылысшы –
Райымбек.
Қолда темір
қалағын.
Кірпіштен сарай
қаладым.
Алматыдай көрікті
Әсем қала
саламын.
Мен құрылысшы
боламын.
Жүргізуші – Дидар
Бірде қырға
баратын
Бірде тауға
баратын
Шаршадым деп
айтпайтын
жолда өткізер көп
күнді
Жүргізуші мен
болам
Азпазшы – Нұрай
Менде өсіп
толармын
Биіктерге
қонармын
Дәмді тамақ
пісірер
Мен аспазшы
болармын
Полиция – Аружан
Ел деп соққан
жүрегім
Ұлы
Оанның түлегі
Полиция қорғаным
Тыным таппай
жүретін мен полиция
боламын.
Шаштараз
– Айдана
Оң қолымда алмас
қайшым
Сол қолымда
тарағым.
Алдыма келген
баланың
Шашын сәндеп
қоямын.
Дәрігер – Елдар
Біз дәрәгер
дәргер
Ауруды емдеп
жазамыз
Науқас келсе
әбігер
Боламыз да
қаламыз.
Мұғалім – Маржан
Білімін тәлімін
дарытқан
Ұстаздай ұлық жоқ
Соларға бас иіп
өтемін
сонда мен өсемін ұлық
боп.
Енді
балалар біз қонағымызды ортағы шақырып өзі қай мамандықта қалағанын
әңгімелеп берсін. Ғажайып сәттің сөзі. Ғажайып сәт қоштасып шығып
кетеді. Осы кезде балалр манадықтың киімдер шеруін
көрсетеді.
Отанның балдырған ұланы біз
біз еліміз үшін тер төгіп қызмет ететін біз біз.
Балалар,
бізүгінгі іс - әрекетімізде әр түрлі мамандық иелерімен олардың
жасайтын қызметтерімен және олардың қолданатын құрал жабдықтарымен
таныс болдық. Енді сендер өздеріңнің ұнатқан мамандықтарыңның
қандай қызмет атқаратынын білдіңдер.
Бүгігнгі іс - әрекетке
барлығың жақсы қатыстыңдар барлығыңа көп - көп
рахмет.
|
|
Күтетін нәтиже. Белсенділік
орталықтар арқылы балалар мамандық түрлерін атап қызметтерін айыра
білді. Мамандықтың түрлерін атап сурет бойынша әңгіме құрастырды.
Әр мамандық иелерінің атқаратын қызметтерін біле отырып, олардың
қызмет барысында. Қолданатын құрал жабдықтарын сурет арқылы
бейнелеп көркемдік талғамдарын қалыптасытыру, шығармашылық
деңгейлерін арттыру, аспазшы, дәрігер, шаштараз, мамандықтарын
іс-әрекет жасап ойнау білуге, күнделікті өмірде, мамандықтың
қажеттілігін сезіне білуге, үлкендер еңбегін бағалай білуге
үйрету.