Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабак
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6-класс
Бақылау жұмысы № 0
Сабақ тақырыбы: 5 сынып математика курсын қайталау.
Мақсаты: 5 сынып математика курсы бойынша алған білім, білік, дағдыларын тексеру.
I-нұсқа
3.Балықшылардың ұжымдық бірлестігі айлық жоспарын 140%-ке орындағанда белгіленген межеден 60ц балықты артық аулады . Меже бойынша неше центнер балық аулауы керек? 4.АОВ жазыңқы бұрышына ОС сәулесі жүргізілген. СОВ бұрышының градустық өлшемін тап. 5.Бөлме ұзындығы 7,5м , ені 4,2м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 6м,ені оның -іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?
|
ІI-нұсқа 1.Теңдеуді шеш:0,5х+2,5х-0,68=1,72.
2.Есепте: 4 .
3.Шаруашылық бірлестігі айлық жоспарын 160%-ке орындағанда белгіленген межеден 15,36ц артық өнім алды . Меже бойынша неше центнер өнім алуы керек? 4.ВОС жазыңқы бұрышына ОД сәулесі жүргізілген. ДОС бұрышының градустық өлшемін тап. 5.Бөлме ұзындығы 9м , ені 5,4м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 8,1м,ені оның -іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?
|
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.
-
Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады
6 сынып.
Бақылау жұмысы №1
Сабақтың тақырыбы: Пропорция.
Сабақтың мақсаты:
-
қатынас;
-
пропорция;
-
пропорцияның қасиетін;
-
тура және кері пропорционалдық тәуелділіктердің қасиеттерін білуін мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
0,48 : 0,9; 4,8: 0,9; 25:12; 1,6:0,3.
ә)
|
0,48 : 0,9; 4,8: 0,9; 25:12; 1,6:0,3.
ә)
|
-
Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.
-
Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады
6 сынып
Бақылау жұмысы №2
Тақырыбы: Процентке берілген есептерді пропорция көмегімен шешу. Масштаб. Шеңбер ұзындығы, дөңгелек ауданы.
Сабақтың мақсаты:
-
мәтінді есептерді пропорция арқылы шығару;
-
масштабты пайдалана нақты және картадағы өлшемдерін табу;
-
шеңбер ұзындығын, дөңгелек ауданын табу стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1) ; 2) . |
1) ; 2) . |
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.
-
Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады
6 сынып
Бақылау жұмысы №3
Тақырыбы Оң және теріс сандар. Санның модулі.
Сабақтың мақсаты:
-
координаталық (сандық) түзу (ось);
-
оң сан және теріс сан ұғымдарын;
-
қарама-қарсы сандар қасиетін;
-
модульдің (санның абсолют шамасының) белгісін;
-
санның модулін табу стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.
І нұсқа 1.Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
2.Егер: 1) –n= - (8+2,7); 2) –n= болса, n-нің мәнін табыңдар. 3.Координаталық түзуде:
4. х-ті табыңдар:
5.Есептеңдер:
|
II нұсқа 1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
2. Егер: 1) – = - (10-3,9); 2) – = болса, -ның мәнін табыңдар. 3. Координаталық түзуде:
4. х-ті табыңдар:
5.Есептеңдер:
|
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.
-
Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады
6 сынып
Бақылау жұмысы №4 ( І тоқсандық )
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандар
Сабақтың мақсаты:
-
рационал сандарды салыстыру;
-
рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану;
-
айнымалысы модуль таңбасының ішіндегі теңдеулерді шешу;
-
масштабты; пропорцияны пайдалана мәтінді есептерді шығару білім, білік, дағдыларын тексеру
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Есептеңдер: 1) -14+(-6); 2) -3,6 + (-5,7); 3) -1,2 + (- )+(-3) 2. Сандарды салыстырып, нәтижесін « » немесе « » белгісімен жазыңдар:
3. х-ті табыңдар: ׀х׀-9═15; 2) 2∙׀х׀═8; 3) ׀х׀+3═5. 4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 500 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар. 5. 24 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынды. 60 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады? А.10,9 кг; В. 9,8 кг; С.10,5 кг; Д. 9,6 кг. |
1.Есептеңдер: 1) -18+(- 9); 2) -5,2 + (-7,6); 3) -2,8 + (- )+(-4) 2. Сандарды салыстырып, нәтижесін « » немесе « » белгісімен жазыңдар:
3. х-ті табыңдар: ׀у ׀- 7 ═ 16; 2) 5∙ ׀у׀═ 35; 3) ׀у׀+6 ═ 10. 4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 750 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар. 5. 40 кг картоптан 30 кг крахмал алынды. 300 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады? А.256 кг; В. 270 кг; С.230 кг; Д. 225 кг. |
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;
-
Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.
-
Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады
6 сынып
Бақылау жұмысы №5
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
-
рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану;
-
координаталық түзудегі нүктелердің арасындағы ара қашықтықтарды табу білім, білік, дағдыларын тексеру.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Есептеңдер: 1) 114+(-16); 2) -1,12 - (- )+31. 2. Өрнектің мәнін табыңдар
1) 19 – а, мұндағы а= 24; 2) –в-15,65, мұндағы в=14,35. 3. Теңдеуді шешіңдер: 1) -13,7-(-х) =-4,9; 2) x+(-0,35)=2,37
4.
К Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |