Материалдар / Ашық сабак
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабак

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда аутизм балалармен өткізілетін сабактың мазмұны толық берілген.аутизм дертімен ауырвтын балаларга арналған сабак жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2021
592
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-класс

Бақылау жұмысы № 0

Сабақ тақырыбы: 5 сынып математика курсын қайталау.

Мақсаты: 5 сынып математика курсы бойынша алған білім, білік, дағдыларын тексеру.



I-нұсқа


  1. Теңдеуді шеш:0,8х+3,5х-0,75=1 .


  1. Есепте: 3 .

3.Балықшылардың ұжымдық бірлестігі айлық жоспарын 140%-ке орындағанда

белгіленген межеден 60ц балықты артық аулады . Меже бойынша неше центнер

балық аулауы керек?


4.АОВ жазыңқы бұрышына ОС сәулесі жүргізілген. СОВ бұрышының

градустық өлшемін тап.


5.Бөлме ұзындығы 7,5м , ені 4,2м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 6м,ені оның

-іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?


ІI-нұсқа


1.Теңдеуді шеш:0,5х+2,5х-0,68=1,72.


2.Есепте: 4 .


3.Шаруашылық бірлестігі айлық жоспарын 160%-ке орындағанда

белгіленген межеден 15,36ц артық өнім алды . Меже бойынша неше центнер

өнім алуы керек?


4.ВОС жазыңқы бұрышына ОД сәулесі жүргізілген. ДОС бұрышының

градустық өлшемін тап.


5.Бөлме ұзындығы 9м , ені 5,4м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 8,1м,ені оның

-іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?



Бағалау критерийлері:

    • Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.

    • Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады

6 сынып.

Бақылау жұмысы №1

Сабақтың тақырыбы: Пропорция.

Сабақтың мақсаты:

  • қатынас;

  • пропорция;

  • пропорцияның қасиетін;

  • тура және кері пропорционалдық тәуелділіктердің қасиеттерін білуін мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.


І нұсқа

ІІ нұсқа


  1. Станокта 8 бірдей бөлшектерді шығару үшін 12 кг түсті металл жұмсалды. Сондай 6 бөлшек шығару үшін неше килограмм түсті металл керек?


  1. 7,5 тонна көтере алатын машина жүкті 12 рейс жасап тасымалдайды. 9 тонна көтере алатын машина сол жүкті тасымалдау үшін неше рейс жасау қажет?


  1. Қай қатынастардан пропорция құрастыруға болады?


0,48 : 0,9; 4,8: 0,9; 25:12; 1,6:0,3.


  1. Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:

ә)

  1. 9; 28; 4; 63 сандарынан пропорция құрыңдар.

  1. Станокта 8 бірдей бөлшектерді шығару үшін 12 кг түсті металл жұмсалды. Сондай 6 бөлшек шығару үшін неше килограмм түсті металл керек?


  1. 7,5 тонна көтере алатын машина жүкті 12 рейс жасап тасымалдайды. 9 тонна көтере алатын машина сол жүкті тасымалдау үшін неше рейс жасау қажет?


  1. Қай қатынастардан пропорция құрастыруға болады?


0,48 : 0,9; 4,8: 0,9; 25:12; 1,6:0,3.


  1. Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:

ә)

  1. 9; 28; 4; 63 сандарынан пропорция құрыңдар.

Бағалау критерийлері:
    • Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.

    • Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады

6 сынып

Бақылау жұмысы №2

Тақырыбы: Процентке берілген есептерді пропорция көмегімен шешу. Масштаб. Шеңбер ұзындығы, дөңгелек ауданы.

Сабақтың мақсаты:

  • мәтінді есептерді пропорция арқылы шығару;

  • масштабты пайдалана нақты және картадағы өлшемдерін табу;

  • шеңбер ұзындығын, дөңгелек ауданын табу стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.


І нұсқа

ІІ нұсқа


  1. Кітапханадағы 25000 кітаптың 40 % оқулықтар. Олардың 12 % математика оқулықтары. Кітапханадағы математика оқулықтары нешеу?


  1. Масштабы 1: 14000000 картада А және В қалаларының арақашықтығы 5,6 см. А және В қалаларының жер бетіндегі арақашықтығын табыңдар.


  1. Киіз үйдің табанының диаметрі 10 м. Киіз үйдің қабырғалары құрып тұрған шеңбердің ұзындығын және табанының ауданын табыңдар.


  1. Дөңгелек шеңберінің 0,4-і тең доғасының ұзындығы 37,68 см. Дөңгелектің диаметрі неге тең?


  1. Теңдеуді шешіңдер:

1) ; 2) .



  1. Бақшадағы 1500 ағаштарының 25 % жеміс - жидек ағаштары. Олардың 40 % - шие ағаштары. Бақшада неше шие ағаштары бар?


  1. Масштабы 1: 35000000 картада А және В қалаларының арақашықтығы 4,9 см. А және В қалаларының жер бетіндегі арақашықтығын табыңдар.


  1. Қазан жиегінің диаметрі 2 м. Қазан жиегінің ұзындығын және қақпағының ауданын табыңдар.


  1. Дөңгелек шеңберінің 0,8-і тең доғасының ұзындығы 200,96 м. Дөңгелектің диаметрі неге тең?


  1. Теңдеуді шешіңдер:

1) ; 2) .

Бағалау критерийлері:

    • Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.

    • Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады

6 сынып

Бақылау жұмысы №3

Тақырыбы Оң және теріс сандар. Санның модулі.

Сабақтың мақсаты:

  • координаталық (сандық) түзу (ось);

  • оң сан және теріс сан ұғымдарын;

  • қарама-қарсы сандар қасиетін;

  • модульдің (санның абсолют шамасының) белгісін;

  • санның модулін табу стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.

І нұсқа

1.Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:

  • Координаталық түзуде А(-1), В(5) және С(-4) нүктелерін белгілеңдер:

  • Координаталары А, В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Д, Е және F нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар.

2.Егер: 1) –n= - (8+2,7); 2) –n= болса, n-нің мәнін табыңдар.

3.Координаталық түзуде:

  • -5,1 және 7,3 сандарының арасындағы барлық бүтін сандарды жазыңдар;

  • -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында кескінделеді?

4. х-ті табыңдар:

  1. 2) 3)

5.Есептеңдер:

  1. ; 2) 3)


II нұсқа

1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:

  • Координаталық түзуде А(-2), В(3) және С(-5) нүктелерін белгілеңдер:

  • Координаталары А, В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын К, L және P нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар.

2. Егер: 1) – = - (10-3,9); 2) – = болса, -ның мәнін табыңдар.

3. Координаталық түзуде:

  • -4,8 және 8,5 сандарының аралығындағы барлық бүтін сандарды жазыңдар;

  • -5,6 саны қандай көршілес екі бүтін сандар арасында кескінделеді?

4. х-ті табыңдар:

  1. 2) 3)

5.Есептеңдер:

  1. ; 2) 3)


Бағалау критерийлері:

    • Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.

    • Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады

6 сынып

Бақылау жұмысы №4 ( І тоқсандық )

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандар

Сабақтың мақсаты:

  • рационал сандарды салыстыру;

  • рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану;

  • айнымалысы модуль таңбасының ішіндегі теңдеулерді шешу;

  • масштабты; пропорцияны пайдалана мәтінді есептерді шығару білім, білік, дағдыларын тексеру

І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Есептеңдер:

1) -14+(-6); 2) -3,6 + (-5,7); 3) -1,2 + (- )+(-3)


2. Сандарды салыстырып, нәтижесін « » немесе « » белгісімен жазыңдар:

  1. -3 және 0; 2) -4,9 және 2,7; 3)



3. х-ті табыңдар:

׀х׀-9═15; 2) 2∙׀х׀8; 3) ׀х׀+3═5.


4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 500 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар.


5. 24 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынды. 60 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады?


А.10,9 кг; В. 9,8 кг; С.10,5 кг; Д. 9,6 кг.

1.Есептеңдер:

1) -18+(- 9); 2) -5,2 + (-7,6); 3) -2,8 + (- )+(-4)


2. Сандарды салыстырып, нәтижесін « » немесе « » белгісімен жазыңдар:

  1. -5 және 0; 2) -8,2 және 3,1; 3)



3. х-ті табыңдар:

׀у ׀- 7 ═ 16; 2) 5∙ ׀у׀ 35; 3) ׀у׀+6 ═ 10.


4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 750 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар.


5. 40 кг картоптан 30 кг крахмал алынды. 300 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады?


А.256 кг; В. 270 кг; С.230 кг; Д. 225 кг.

Бағалау критерийлері:

    • Тапсырмалардың 75-100% орындалса «5» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 50-75% орындалса «4» бағасы қойылады;

    • Тапсырмалардың 40-50% орындалса «3» бағасы қойылады.

    • Тапсырмалардың 40% кем орындалса «2» бағасы қойылады



6 сынып

Бақылау жұмысы №5

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды қосу және азайту.

Сабақтың мақсаты:

  • рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану;

  • координаталық түзудегі нүктелердің арасындағы ара қашықтықтарды табу білім, білік, дағдыларын тексеру.

І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Есептеңдер:

1) 114+(-16); 2) -1,12 - (- )+31.


2. Өрнектің мәнін табыңдар


1) 19 – а, мұндағы а= 24;

2) –в-15,65, мұндағы в=14,35.


3. Теңдеуді шешіңдер:

1) -13,7-(-х) =-4,9; 2) x+(-0,35)=2,37

4. К

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!