Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    8 ЖОББМ







    Ашық сабақ





    Тақырыбы: «Манометрлер . Сорғылар»

    Сынып : 7А

    Күні : 14.02.2023ж



















    Өткізген: Ермекқызы Нұрлыайым







    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Манометрлер. Сорғылар

    Білім беру ұйымының атауы

    8ЖББОМ

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ермекқызы Н

    Күні:

    14.02.2023

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Манометрлер. Сорғылар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.1.10 – манометр мен сорғылардың жұмыс істеу принципін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Манометр құралын не үшін

    қолданылатынын анықтай алады,түрлерін біледі,оларды күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.


    Сабақтың барысы

    Сабақ-тың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Сабақтың басы

    10 минут












    Өткен білімді еске түсіру













    Жаңа білім


    15 минут






























    5 минут















































    Кері байланыс

    Сабақтың соңы.


    10минут

    Ұйымдастыру кезеңі:Шеңбер құру арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыстастыру,психологиялық ахуал туғызу.

    «Шаттық шеңбері» әдісі



    Үй тапсырмасы

    «word wall» платформасы «Random wheel әдісі»


    1. Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған

    құрал?

    2. Барометр – дегеніміз не?

    3Қысым деген не?

    4. 1мм.сын.бағ. қанша Паскаль тең?

    5. Паскаль заңын түсіндіріңіз.

    6. Атмосфераның негізгі қабаттарын атаңыз?

    7) Қысымның формуласы қандай?

    8) Бір Н күштің бір метр кв түсіретін қысымы неге тең

    9)Сұйықтықтар мен газдар қысымды қалай тартады?

    10) Қатты денелер қысымды қалай тартады?





    Жаңа сабақ «Болжам жасау»


















    Топтық жұмыс

    «Джигсо» әдісі бойынша берілген мәтінді оқушылар танысып, бір-біріне талдап, түсіндіреді.

    Осы әдіс бойынша мына тақырыптарда постер қорғау

    • «Манометрлер»

    • «Атмосфералық кысым»

    • «Барометр»


    • Жаңа сабақты қорытындылау

    «Бинго» әдісі

    1.Қысымды өлшеуге арналған құрал? Манометр

    2. «Манос »- грек тілінен аударғанда ...

    Сирек , тығыз емес

    3.»Metro» - грек тілінен аударғанда...

    Өлшеймін

    4.Манометрдің түрлерін ата

    Металл манометр,ашық сұйық манометр

    5.Атмосфералық қысымның әрекетіне негізделген құрылғылардың бірі.

    сорғылар

    6.Атмосфералық қысымның әрекетіне негізделген құрылғылар

    Металл манометр ,Бурдон манометрі,Сорғылар,Сфигмоманометр ,тонометр,Су сорғысы

    7.Құдықтағы суды құбыр арқылы көтеруге арналған құрылғы.

    сорғы

    8.Адамның қан қысымын өлшейтин құрал

    Танометр

    9.Қкрапайым манометр ішінде не болады?

    Сұйық құйылған U пішіндес шыны түтікше

    10.Егер түтікше ашық болса, түтікше ішіндегі сұйыктық қандай болады ?

    Тең

    11.Сфигмонометр грек тілінен аударганда қандай мағына береді?

    Журек соғуы

    12.Түтікті манометрді кім ойлап тапқан? Будон Француз ғалымы


    Кері байланыс «СМС» әдісі арқылы алу

    1)Бүгінгі сабақта не үйрендім?

    2)Қиындық тудырған тапсырмалар болдыма,болса қандай?



    §53-54 Манометрлер.Сорғылар

    27-28 жаттығу


    Үй тапсырмасы


    Бағалау

    Сәлемдеседі, шеңбер құрып, ортаға тұрады





    Өткен тапсырманың есебін көрсетеді және сұрақтарыға «word wall» платформасы арқылы жауап береді


    Дескриптор:

    1)Викториналық сұрақтарға жауап береді

    2)Бірінші тұрған 10 оқушыға 1 балл беріледі












    Жаңа сабақ бастамас бұрын суреттерге қарап болжам жасайды


    Манометрдің анықтамасын оқушылар өздері айтады.

    Манометр , сорғылардың қандай қызмет атқаратынын біледі, олардың құрылғысын, негізгі бөлшектердің атауларын біледі





    Дескриптор:

    Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша постерін жазып қорғайды






    Жаңа сабақ бойынша «Бинго» әдісі бойынша сұрактарға жауап береді

    Қорытынды жасайды



    Дескриптор:

    Оқушылар Аспаптардың анықтамасын білу,бөлік құнын анықтайды. Аспаптардың түрлері мен ерекшелітерін ажырата алады.

    -Аспаптардың құрылғысын және бөлшектердің атауын біледі.

    -Аспаптардың жұмысы қандай заңға негізделгенін біледі.


















    Сабақтан алған әсерін стикерге жазады. Кері байланыс береді.












    1-балл


















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ермекқызы Нұрлыайым
    03 Қырқүйек 2023
    331
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабак Физика 7 сынып Монометрлер№ Сорғылар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабак Физика 7 сынып Монометрлер№ Сорғылар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ әр турлі платформаларды пайдаланып дайындалган
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    8 ЖОББМ







    Ашық сабақ





    Тақырыбы: «Манометрлер . Сорғылар»

    Сынып : 7А

    Күні : 14.02.2023ж



















    Өткізген: Ермекқызы Нұрлыайым







    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Манометрлер. Сорғылар

    Білім беру ұйымының атауы

    8ЖББОМ

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ермекқызы Н

    Күні:

    14.02.2023

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Манометрлер. Сорғылар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.1.10 – манометр мен сорғылардың жұмыс істеу принципін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Манометр құралын не үшін

    қолданылатынын анықтай алады,түрлерін біледі,оларды күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.


    Сабақтың барысы

    Сабақ-тың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Сабақтың басы

    10 минут












    Өткен білімді еске түсіру













    Жаңа білім


    15 минут






























    5 минут















































    Кері байланыс

    Сабақтың соңы.


    10минут

    Ұйымдастыру кезеңі:Шеңбер құру арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыстастыру,психологиялық ахуал туғызу.

    «Шаттық шеңбері» әдісі



    Үй тапсырмасы

    «word wall» платформасы «Random wheel әдісі»


    1. Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған

    құрал?

    2. Барометр – дегеніміз не?

    3Қысым деген не?

    4. 1мм.сын.бағ. қанша Паскаль тең?

    5. Паскаль заңын түсіндіріңіз.

    6. Атмосфераның негізгі қабаттарын атаңыз?

    7) Қысымның формуласы қандай?

    8) Бір Н күштің бір метр кв түсіретін қысымы неге тең

    9)Сұйықтықтар мен газдар қысымды қалай тартады?

    10) Қатты денелер қысымды қалай тартады?





    Жаңа сабақ «Болжам жасау»


















    Топтық жұмыс

    «Джигсо» әдісі бойынша берілген мәтінді оқушылар танысып, бір-біріне талдап, түсіндіреді.

    Осы әдіс бойынша мына тақырыптарда постер қорғау

    • «Манометрлер»

    • «Атмосфералық кысым»

    • «Барометр»


    • Жаңа сабақты қорытындылау

    «Бинго» әдісі

    1.Қысымды өлшеуге арналған құрал? Манометр

    2. «Манос »- грек тілінен аударғанда ...

    Сирек , тығыз емес

    3.»Metro» - грек тілінен аударғанда...

    Өлшеймін

    4.Манометрдің түрлерін ата

    Металл манометр,ашық сұйық манометр

    5.Атмосфералық қысымның әрекетіне негізделген құрылғылардың бірі.

    сорғылар

    6.Атмосфералық қысымның әрекетіне негізделген құрылғылар

    Металл манометр ,Бурдон манометрі,Сорғылар,Сфигмоманометр ,тонометр,Су сорғысы

    7.Құдықтағы суды құбыр арқылы көтеруге арналған құрылғы.

    сорғы

    8.Адамның қан қысымын өлшейтин құрал

    Танометр

    9.Қкрапайым манометр ішінде не болады?

    Сұйық құйылған U пішіндес шыны түтікше

    10.Егер түтікше ашық болса, түтікше ішіндегі сұйыктық қандай болады ?

    Тең

    11.Сфигмонометр грек тілінен аударганда қандай мағына береді?

    Журек соғуы

    12.Түтікті манометрді кім ойлап тапқан? Будон Француз ғалымы


    Кері байланыс «СМС» әдісі арқылы алу

    1)Бүгінгі сабақта не үйрендім?

    2)Қиындық тудырған тапсырмалар болдыма,болса қандай?



    §53-54 Манометрлер.Сорғылар

    27-28 жаттығу


    Үй тапсырмасы


    Бағалау

    Сәлемдеседі, шеңбер құрып, ортаға тұрады





    Өткен тапсырманың есебін көрсетеді және сұрақтарыға «word wall» платформасы арқылы жауап береді


    Дескриптор:

    1)Викториналық сұрақтарға жауап береді

    2)Бірінші тұрған 10 оқушыға 1 балл беріледі












    Жаңа сабақ бастамас бұрын суреттерге қарап болжам жасайды


    Манометрдің анықтамасын оқушылар өздері айтады.

    Манометр , сорғылардың қандай қызмет атқаратынын біледі, олардың құрылғысын, негізгі бөлшектердің атауларын біледі





    Дескриптор:

    Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша постерін жазып қорғайды






    Жаңа сабақ бойынша «Бинго» әдісі бойынша сұрактарға жауап береді

    Қорытынды жасайды



    Дескриптор:

    Оқушылар Аспаптардың анықтамасын білу,бөлік құнын анықтайды. Аспаптардың түрлері мен ерекшелітерін ажырата алады.

    -Аспаптардың құрылғысын және бөлшектердің атауын біледі.

    -Аспаптардың жұмысы қандай заңға негізделгенін біледі.


















    Сабақтан алған әсерін стикерге жазады. Кері байланыс береді.












    1-балл


















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Барлық материалдар Барлық сыныптар
    03.00.2023
    331
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ермекқызы Нұрлыайым
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации