|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. |
Мұғалімнің аты-жөні: Айтбаева Н.Е. Күні:24.01.18ж |
|||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.6.2 - жарықтың өсімдіктердің дамуына әсерін түсіндіру; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Ағылшын тілінде терминдермен жұмыс жүргізе алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,эксперимент жүргізу, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, Физика,География |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері (тропизмдер, таксистер, өсу қозғалыстары). |
|||||
|
Сабақтың жоспары: |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Қажетті құрал-жабдықтар |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушылармен амандасып, түгендейді.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызып, назарын сабаққа аударамын. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Әр оқушы өз есімінің бас әріпі бойынша жеміс-жидектердің атын айтады. Мәселен, Арай-алма, Мадина-малина т.с.с. |
Кітап,дәптер |
||||
|
Үй тапсырмасы 12 минут |
1) «Термотропизм» 2) «Пластидтердің таксистік қозғалу реакциясы» 3) «Гидрогельді қолдан жасау» |
Жеміс-жидектердің суреттері бар таратпа қағаздар Майшам,құты, оттық,өсімдік жапырағы,балаларға арналған синтетикалық жөргек. |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну «Еркін талқылау әдісі»Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Жаңа теримин сөздермен танысып,ағылшын тіліндегі баламаларын дәптерге жазып алады. Photoperiodism-фотопериодизм Vegetative-өсімтал мүшелері Dark-қараңғы Movement-қозғалыс Stamens-аталық Carpels-аналық «Greenhouse» стратегиясы. Оқушылар қаңтар,ақпан,наурыз айларында отырғызуға болатын өскіндерге жоба жасап, талқылайды.
|
Оқулық,дәптер. |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Атомдар мен молекуллар»әдісі. Мұғалім «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады. |
|
||||
|
Бекіту 10 минут |
Қолдану «Зертханалық кабинет» Жеміс-жидек арқылы тегін жарык жасау әдістерін қарастырамын.
Талдау «Сен білесің бе?» Бөлме өсімдіктерінің тез өсуіне қолайлы жағдай жасау. Сондай-ақ, тұрмыстық қалдықтарды жарық жинаушы обьектсі ретінде қолдануға болатыны туралы бағдар жасау.
|
|
||||
|
Бағалау 3 минут
Үйге тапсырма |
Бағалау межесі
|
қағаздар |
||||
|
7.1.6.2 Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. |
|
|||||
|
Кері байланыс |
Келесі сабаққа ұсыныс жазады. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабак "Өсімдіктің өсуі мен дамуына жарықтың әсері"
Ашық сабак "Өсімдіктің өсуі мен дамуына жарықтың әсері"
|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. |
Мұғалімнің аты-жөні: Айтбаева Н.Е. Күні:24.01.18ж |
|||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.6.2 - жарықтың өсімдіктердің дамуына әсерін түсіндіру; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Ағылшын тілінде терминдермен жұмыс жүргізе алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,эксперимент жүргізу, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, Физика,География |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері (тропизмдер, таксистер, өсу қозғалыстары). |
|||||
|
Сабақтың жоспары: |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Қажетті құрал-жабдықтар |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушылармен амандасып, түгендейді.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызып, назарын сабаққа аударамын. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Әр оқушы өз есімінің бас әріпі бойынша жеміс-жидектердің атын айтады. Мәселен, Арай-алма, Мадина-малина т.с.с. |
Кітап,дәптер |
||||
|
Үй тапсырмасы 12 минут |
1) «Термотропизм» 2) «Пластидтердің таксистік қозғалу реакциясы» 3) «Гидрогельді қолдан жасау» |
Жеміс-жидектердің суреттері бар таратпа қағаздар Майшам,құты, оттық,өсімдік жапырағы,балаларға арналған синтетикалық жөргек. |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну «Еркін талқылау әдісі»Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Жаңа теримин сөздермен танысып,ағылшын тіліндегі баламаларын дәптерге жазып алады. Photoperiodism-фотопериодизм Vegetative-өсімтал мүшелері Dark-қараңғы Movement-қозғалыс Stamens-аталық Carpels-аналық «Greenhouse» стратегиясы. Оқушылар қаңтар,ақпан,наурыз айларында отырғызуға болатын өскіндерге жоба жасап, талқылайды.
|
Оқулық,дәптер. |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Атомдар мен молекуллар»әдісі. Мұғалім «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады. |
|
||||
|
Бекіту 10 минут |
Қолдану «Зертханалық кабинет» Жеміс-жидек арқылы тегін жарык жасау әдістерін қарастырамын.
Талдау «Сен білесің бе?» Бөлме өсімдіктерінің тез өсуіне қолайлы жағдай жасау. Сондай-ақ, тұрмыстық қалдықтарды жарық жинаушы обьектсі ретінде қолдануға болатыны туралы бағдар жасау.
|
|
||||
|
Бағалау 3 минут
Үйге тапсырма |
Бағалау межесі
|
қағаздар |
||||
|
7.1.6.2 Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. |
|
|||||
|
Кері байланыс |
Келесі сабаққа ұсыныс жазады. |
|||||
шағым қалдыра аласыз



















