Білім атауы | 3- бөлім. Әлемнің жеті кереметі |
Сабақтың тақырыбы | 5-6 сабақ. Әлемнің жаңа жеті кереметі |
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оөу мақсаттары | Т/А 6.1.3.1-ттыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау;Ж 6.3.1.1-әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру. |
Сабақтың мақсаты | Оқушылар :*ғажайып ескерткіштердің әлемдік құндылығын түсінеді, жәдігер туралы оқып, зерттеп біледі, түсінеді, әртүрлі сызба материалдар жасайды:* ақпаратқа сай сұрақтар дайындайды, сөздік қорларын байытады. |
Бағалау критерийлері | -Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, детальді ақпаратты анықтайды;-әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құрады. |
Тілдік мақсаттар | Тәж-Махал, Чичен-Ица, монимент, тиын, Иордания, амфитеатр |
Дифференциация | Барлық оқушылар : тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере қарапайым жоспар құрады.Бірқатар оқушылар ; детальді ақпаратты анықтайды, әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере күрделі жоспар құрады. |
АКТ қолдану дағдылары | Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады. |
Алдыңғы бөлім | Қазақстанның ғажайып мұралары туралы білетін мәліметтерін есіне түсіреді. Кемшіліктерді түзетеді, бағалайды. |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы | Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.*Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Шығарма» тренингін өткізеді.Алдымен «Кім?»деген сұрақ қояды, содан кейін «Қайда?» деген сұрақ қояды. Осылайша сұрақтарды жалғастыра береді. Оқушылар қағазға кез-келген сөзді жазады да, өз жобасын келесі оқушыға ұсынады. Оқушылар өздеріне көршісінен келген жазбаны жалғастырады. Соңында қызықты шығарма оқылады.Қызығушылықты ояту.*Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Жаңа жеті керемет» деген сөзді естігенде қандай ұғымдар ойларыңа келеді? Бұл кереметтің ерекшелігі неде? Әлемдік, жаңа кереметтер туралы баяндап бере аласыңдар ма?» деген ойтүрткі сауалдар қояды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі, пікір алмасады. |
|
Сабақтың ортасы | Тыңдалым/ айтылым*Оқулықтағы 1-тапсырманы орындайды.Оқушылар мәтінді тыңдайды.*Оқулықтағы 2- тапсырманы орындайды. Тыңдалған мәтін бойынша сұраққа жауап беріп, тапсырманы орындайды, мазмұнын түсінеді, детальді ақпаратты анықтайды. Оқулықтағы 4 –тапсырманы орындайды. Тыңдалым мәтіні бойынша диалог құрады. Оқулықтағы 5- тапсырманы орындайды. 3 минутта сұраққа жауап береді. Бағалау критерийі.Жазылым.Оқулықтағы 3- тапсырманы орындайды. Саяхат жоспарын құрып, бірге, бөлек жазылатын сөздерді қолданып, оны жазады. Оқулықтағы 6- тапсырманы орындайды. Графикалық диктант жазады. Бағалау критерийі
Айтылым. Топтық жұмыс. Сынып 1-2- топқа бөлінеді.Оқулықтағы 7- тапсырманы орындайды. Қазірге заманғы әлем кереметтері туралы ақпараттар іздестіреді, сұрақтар дайындайды., оны топқа талқылап. Дұрыс жауабын табады. |
|
Сабақтың соңы | Қалыптастырушы бағалауМұғалім оқушыларды ерікті түрде бірнеше топқа бөледі(әрбір топта 4-5 оқушыдан). Әр кіші топтағы қатысушыларға тестегі сұрақтарды талқылауларына уақыт беріледі. Әрбір оқушының ұпайлары жеке есептелінеді. Әрбір қатысушы сұрақтары бар бір қағаз парағы және жауап жазуға бір парақ алады. Тест талқыланады. Оқушылар талқылаудан кейін әрбіреуі жеке жауап парақтарын толтырады. Сабақтың соңында оқушылар; *Екі жұлдыз, бір тілек әдісімен сабақты қорытындылайды.*Үй тапсырма : Оқушылар оқулықтағы 8- тапсырманы орындайды. |
|