Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға керек материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім атауы

3- бөлім. Әлемнің жеті кереметі

Сабақтың тақырыбы

5-6 сабақ. Әлемнің жаңа жеті кереметі

Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оөу мақсаттары

Т/А 6.1.3.1-ттыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау;

Ж 6.3.1.1-әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар :

*ғажайып ескерткіштердің әлемдік құндылығын түсінеді, жәдігер туралы оқып, зерттеп біледі, түсінеді, әртүрлі сызба материалдар жасайды:

* ақпаратқа сай сұрақтар дайындайды, сөздік қорларын байытады.

Бағалау критерийлері

-Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, детальді ақпаратты анықтайды;

-әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құрады.

Тілдік мақсаттар

Тәж-Махал, Чичен-Ица, монимент, тиын, Иордания, амфитеатр

Дифференциация

Барлық оқушылар : тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере қарапайым жоспар құрады.

Бірқатар оқушылар ; детальді ақпаратты анықтайды, әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере күрделі жоспар құрады.

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады.

Алдыңғы бөлім

Қазақстанның ғажайып мұралары туралы білетін мәліметтерін есіне түсіреді.

Кемшіліктерді түзетеді, бағалайды.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

*Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Шығарма» тренингін өткізеді.

Алдымен «Кім?»деген сұрақ қояды, содан кейін «Қайда?» деген сұрақ қояды. Осылайша сұрақтарды жалғастыра береді. Оқушылар қағазға кез-келген сөзді жазады да, өз жобасын келесі оқушыға ұсынады. Оқушылар өздеріне көршісінен келген жазбаны жалғастырады. Соңында қызықты шығарма оқылады.

Қызығушылықты ояту.

*Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Жаңа жеті керемет» деген сөзді естігенде қандай ұғымдар ойларыңа келеді? Бұл кереметтің ерекшелігі неде? Әлемдік, жаңа кереметтер туралы баяндап бере аласыңдар ма?» деген ойтүрткі сауалдар қояды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі, пікір алмасады.


Сабақтың ортасы

Тыңдалым/ айтылым

*Оқулықтағы 1-тапсырманы орындайды.

Оқушылар мәтінді тыңдайды.

*Оқулықтағы 2- тапсырманы орындайды. Тыңдалған мәтін бойынша сұраққа жауап беріп, тапсырманы орындайды, мазмұнын түсінеді, детальді ақпаратты анықтайды. Оқулықтағы 4 –тапсырманы орындайды. Тыңдалым мәтіні бойынша диалог құрады. Оқулықтағы 5- тапсырманы орындайды. 3 минутта сұраққа жауап береді.

Бағалау критерийі.

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау.

Дескриптор

Балл

Білім алушы:


Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Детальді ақпаратты анықтайды

3



4

Барлығы

7

Жазылым.Оқулықтағы 3- тапсырманы орындайды. Саяхат жоспарын құрып, бірге, бөлек жазылатын сөздерді қолданып, оны жазады. Оқулықтағы 6- тапсырманы орындайды. Графикалық диктант жазады.

Бағалау критерийі

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру.

Дескриптор

Балл

Білім алушы;


Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескереді.

2


Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, жоспар құрады.


Қарапайым жоспар

Күрделі жоспар (шығармашылық)


2

3

Барлығы

7


Айтылым. Топтық жұмыс. Сынып 1-2- топқа бөлінеді.Оқулықтағы 7- тапсырманы орындайды. Қазірге заманғы әлем кереметтері туралы ақпараттар іздестіреді, сұрақтар дайындайды., оны топқа талқылап. Дұрыс жауабын табады.


Сабақтың соңы

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды ерікті түрде бірнеше топқа бөледі(әрбір топта 4-5 оқушыдан). Әр кіші топтағы қатысушыларға тестегі сұрақтарды талқылауларына уақыт беріледі. Әрбір оқушының ұпайлары жеке есептелінеді. Әрбір қатысушы сұрақтары бар бір қағаз парағы және жауап жазуға бір парақ алады. Тест талқыланады. Оқушылар талқылаудан кейін әрбіреуі жеке жауап парақтарын толтырады.

Сабақтың соңында оқушылар;

*Екі жұлдыз, бір тілек әдісімен сабақты қорытындылайды.

*Үй тапсырма : Оқушылар оқулықтағы 8- тапсырманы орындайды.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2019
975
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі