Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика 6 15.01.14
Тақырыбы: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
Мақсаты: 1) санды теңсіздіктерді мүшелеп қоса білу; мүшелеп азайта білу
дағдыларын қалыптастыру;
2) ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын
дамыту;
3) тапқырлыққа, топта жұмыс істеуге, жаувптылыққа тәрбиелеу,
пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ түрі: Саяхат сабағы. «Жүйелі білім» жедел поезын пайдалану.
Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Саяхат барысына түсініктеме.
3. Саяхатқа шығу.
4. Қорытындылау.
Сабақ барысы:
-
Оқушыларды түгендеу, сабақ жоспарымен таныстыру.
-
Саяхат барысына түсініктеме:
Бүгінгі сабақта «Жүйелі білім» поезында саяхатқа шығамыз. Жолымызда 4 станция кездеседі: І – «Тапсырма», ІІ – «Тұжырымдама», ІІІ – «Білім»,
ІҮ – «Амалдар» станциясы. Поез құрамында 2 вагон бар: «Ойшылдар», «Тапқырлар», әр вагонда тексеруші – контролер болады (Гүлдана, Айнур). Оларға оқушылардың аты-жөні жазылған табель беріледі. Соған білімдерін бағалайды. Тексерушілер білімін станция бастығы (мұғалім) бағалайды.
-
І. Станция бастығынан тексерушілер тапсырма жазылған конверттерді алады. Вагондарға отырғанша оқушылар тақтада жазылған ауызша есептерге жауап береді.
1) 2) 3) 4)оқыңдар а) -1<х<3
ә) 5<у<8
ІІ. «Тапсырма» станциясы. Әр тексеруші өз вагонының тапсырмасын алып станциядан қозғалады.
«Ойшылдар» вагонына: а)
ә) Санды теңсіздіктерді қосу ережесін тұжырымда.
«Тапқырлар» вагонына:
ә) Санды теңсіздіктерді азайту ережесін тұжырымда. «Тұжырымдама» станциясына келгенше есептерді шығарып, ережесін айтып болу керек. Тексеруші тапсырмаларға 2 баға қояды.
- Келесі станция – «Тұжырымдама» станциясы.
ІІІ. «Тұжырымдама станциясы».
Тексерушілер кезекпен конверттерін (тапсырмалар) қайтарып, бағаларын айтады. Тақтадағы ауызша есептерге жауап береді. Сонан соң тапсырма алып жүріп кетеді. (Бірдей тапсырма беріледі)
Оқулықтағы №995. Өрнектің мәнін бағала:
х+у мұндағы а) ә)
2 ) х-у, мұндағы: а) ә)
Сандарды салыстыру, ережесін, санды теңсіздіктердің қасиеттерін тұжырымда.
ІҮ «Білім» станциясы
Тексерушілер тапсырманы қайталап, ауызша жауап береді:
Келесі тапсырманы алып, «Амалдар» станциясына жүріп кетеді:
Тапсырмалар: 1- вагон: 2- вагон:
Ү. «Амалдар» станциясы: поезд тоқтайды. Тексерушілер тапсырмаларын тапсырады.
4. Сабақты қорытындылап, қай тексеруші жақсы жұмыс жасап, тиянақты білім деңгейін көрсеткенін бағалаймын. Үйге тапсырма беріледі. & 27, 28 (қайталау), №946
Оқушыларды бағалау.
Пән: математика 6 11.02.14
Тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтың теңсіздікті шешу.
Мақсаты: 1) бір айнымалысы бар сызықтың теңсіздік ұғымын, оны шешімі мәндес теңсіздіктер, теңсіздікті шешу алгоритмін түсіндіру;
2) тіл- ой қабілеттерін дамыту.
3) тапқырлыққа, шапшаң есептеуге, жауаптылыққа, достыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: Әңгімелесу, ойын, «математикалық домино», топтастыру
Сабақтың көрнекілігі: «математикалық домино» карточкалары
Сабақтың жоспары:
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
Үй тапсырмасын тексеру
-
Жаңа сабақты түсіндіру
-
Жаңа сабақты бекіту
-
Үйге тапсырма
-
Қорытындылау
Сабақтың барысы:
-
Сәлемдесу, сыныпты түгендеу.
Сабақ мақсатымен, жоспарымен таныстыру.
-
Үй жұмысын тексеру «Топтастыру әдісі»
Сан аралықтары:
(-3;4) (0;5
« Интервал» «Жартылай «Кесінді» «Сәуле» «Ашық сәуле»
интервал»
Сан аралықтардың қиылысуы мен бірігуі
3. Алдын ала даярлық тапсырманы талдау. (Дәптерге сабақ тақырыбын жазу)
Үлгі:
теңсіздіктер
Оларды ықшамдау арқылы түрге келтіруге болады.
- бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер, мұндағы а,в- қандай да бір сандар, х- айнымалы, в- бос мүше.
Бір айнымалы бар теңсіздіктің
Сабақтың тақырыбы:
(математика, 6 сынып, жаңа тақырып меңгерту сабағы)
Бақылау жұмысы (5-сынып)
І- нұсқа
№ 1. Теңдеуді шешіңдер:
0,8х + 3,5х – 0,75 = 1,4.
№ 2. Болаттың бөлмесінің ұзындығы 7,5 м , ені 3,2 м. Мерекенің бөлмесінің ауданы сондай , бірақ оның ұзындығы 6,4 м . Мерекенің бөлмесінің енің табыңдар .
№ 3. Есептеңдер :
№ 4. Оқушы кітаптың 48 бетін оқығанда , ол кітап беттерінің 12%-ін оқыды . Кітапта барлығы неше бет бар ?
№ 5. Жазыңқы бұрыштың төбесінен АОС бұрышы 130-қа тең болатындай етіп ОС сәулесі жүргізілді. СОВ бұрышының градустық өлшемін табыңдар .
ІІ- нұсқа .
№ 1. Теңдеуді шешіңдер :
3,4 * (9х + 0,8) – 15,17 = 24,27.
№ 2. Шаруашылық айлық жоспарды 160 %-ке орындап , жоспарланғаннан 15,36 т артық өнім алды. Шаруашылық жоспар бойынша қанша өнім алуға тиісті еді?
№ 3. Есептеңдер :
№ 4. Бөлменің ұзындығы 9 м және ені 5,4 м. Осы бөлмеге еден төсеу үшін ұзындығы 8,1 м және ені ұзындығығының індей қанша тақтай қажет?
№ 5. АОВ= 120 , СОД= 90 , СОВ=60 болса, АОС және АОД бұрыштарын табыңдар.
А С
В
О
Д
ІІІ- нұсқа.
№ 1. Теңдеуді шешіңдер :
0,3* (2х + 3,9) = 1,8 :
№ 2. Самал бірінші күні кітаптың -сін, екінші күні -ін оқыды, бұл бірінші күнгіден
18 бет кем. Кітапта қанша бет бар? Самал бірінші күні қанша бет оқыды?
№ 3. Есептеңдер : [19- (12
№ 4. Фотоаппаратың бағасы бірінші рет 10%-ке арзандатылғаннан кейін 3600 тг болды. Сонан соң осы баға 8%-ке төмендетілді.Алғашқы бағасымен салыстырғанда фотоаппарат қанша теңгеге арзан болды?
№ 5. АВ және СД түзулері О нүктесінде қиылысады. болатынын дәлелдеңдер.
-
Бір-бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар ... деп аталады.
-
Натурал сандар және оған қарама-қарсы сандар және 0 саны ... деп аталады.
-
Бүтін сандар және бөлшек сандар (оң және теріс) ... деп аталады .
-
Оң санға қарама-қарсы сан ... сан болады.
-
Теріс санға қарама-қарсы сан ... сан болады.
-
0 санына қарама-қарсы сан ... саны.
-
Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік кесінді есебімен алынған) қашықтықтығы санның ... деп аталады.
І 5 І =
І 0 І = І І =
І І =
І -8,1 І =
-
Бір-бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар ... деп аталады.
-
Натурал сандар және оған қарама-қарсы сандар және 0 саны ... деп аталады.
-
Бүтін сандар және бөлшек сандар (оң және теріс) ... деп аталады .
-
Оң санға қарама-қарсы сан ... сан болады.
-
Теріс санға қарама-қарсы сан ... сан болады.
-
0 санына қарама-қарсы сан ... саны.
-
Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік кесінді есебімен алынған) қашықтықтығы санның ... деп аталады.
І 5 І =
І 0 І = І І =
І І =
І -8,1 І =
Жаратылыстану-ғылыми пәндері бойынша әдістемелік бірлестігінің 2010-2011 оқу жылында атқарған жұмысының талдауы
2010-2011 оқу жылында мектептің жаратылыстану-ғылыми пәндері бойынша ӘБ-тің құрамында 6 мұғалім, сонын ішінде : жоғары білімді – 5, арнаулы орта білімді -1; І санатты - 2, ІІ санатты – 3, оқу жылы аяғында тағы 1 мұғалім ,дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Джубандыков З.Т. ІІ санатқа аттестацияланды.
Өткен оқу жылында ӘБ-тің 5 отырысы өткізілді. Оларды өткізу барысында «Жаңа технология - өмір талабы», «Жаңа технология әдістері», «Дене шынықтырудың бала денсаулығына әсері» тақырыптарында баяндамалар талқыланды , ашық сабақтарының талдауы , сыныптан тыс шаралар өткізу туралы есептер тыңдалды.
Математика,физика, информатика,биология , химия пәндерінің, спорт апталықтары ұйымдастырылып, өткізілді.Сонымен қоса «VІІ қысқы Азия » эстафетасы, ғарыш күніне (ғарышты игеруінің 50жылдығына орай) арналған шараларда өткізілді.
Осы оқу жылы барысында оқушылар «Ақ бота», «Кенгуру» интеллектуалдық марафондарға, аудандық «Математикалық регата» сайыстарына қатысты. Математика пәнінің мұғалімдері Кушанова У.С., Галиева Ж.С. аудандық мұғалімдер Олимпиадасына қатысты, мұғалімдер арасында өткізілген «Математикалық регатаға» қатысып, ІІІ орынға ие болды. Биология пәнінің мұғалімі Альменев С.Б., дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері Изгалиева Д.Р., Джубандыков З.Т. жыл бойы аудандық спорт және туризм шараларына, ал Изгалиева Д.Р. облыс және республика деңгейіндегі сайыстарға қатысып, жүлделі орындарға ие болды.
ӘБ мүшелері өз білімдерін жетілдіру мақсатында әдістемелік әдебиеттерді оқып талқылау білді, аудан көлемінде ұйымдастырылған семинарларға үнемі қатысып жүрді.
2010-2011 оқу жылы ағымында «Мәтінді есептерді шешу» (5-с.), «Есептерді шешу» (6-с.), «Еңлікгүл» (6-с.) арнайы курстары, «Күрделі есептерді шешу», «Есептер шешу практикумы», «Тоғызқұмалақ» атты факультатив сабақтары жүргізілді.
Оқу жылы сонында жаратылыстану-ғылыми пәндері бойынша оқушылардың білім сапасы осындай болды:
Математика ,5-сынып - 75%, 6-сынып -60%; алгебра 7-сынып-67%, 8-сынып -100%, 9-сынып -60%; геометрия 7-сынып -67%, 8-сынып -100%, 9-сынып - 60%; жаратылыстану 5-сынып - 100%, биология 6-сынып - 60%, 7- сынып - 100%,
8-сынып - 100%, 9- сынып - 80%; география 6-сынып - 60%, 7-сынып - 67%,
8-сынып – 100%, 9- сынып - 60%; химия 8-с. – 100%, 9- с. - 60%; физика 7-с. – 100%, 8-с. - 100%, 9-с. - 60%;дене шынықтыру, технология 5-9 сыныптарда -100%
Жаратылыстану-ғылыми пәндері бойынша әдістемелік бірлестігінің 2011-2012 оқу жылында атқарған жұмысының талдауы
2011-2012 оқу жылында жаратылыстану-ғылыми пәндерінің әдістеме бірлестігінде 6 мұғалім жұмыстанды, сонын ішінде жоғары білімді -5, арнаулы орта білімді-1, І санатты-2, ІІ санатты- 4.
Кушанова Улганым Сагиндыковна , математика және физика пәндерінің мұғалімі – білімі жоғары, І санатты, педөтілі 28 жыл. Өткен оқу жылында «Оқытудың жаңа технологиясын қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру, ақыл-ойын, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту » тақырыбында жұмыстанды. ӘБ –тің отырысында «Казіргі сабақты талдау үлгілері»