Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қоректену |
Мектеп: № 107 орта мектеп |
||||||||||||||
Күні:11.09.2020 |
Мұғалімнің аты-жөні:Машарапова Айымжан Ерболовна |
||||||||||||||
Сынып: 11 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері |
||||||||||||||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
11.1.2.1-хлоропластың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату |
||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Хлоропластың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнатады. Басым бөлігі: Хлоропластың құрлысын сызба түрінде көрсетіндер. Кейбір оқушылар: Хлоропластың химиялық құрамының ерекшеліктерің жүйелейді. |
||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1 Хлоропластың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнатады. 2.Хлоропластың құрылысын сызба түрінде көрсетеді. 3. Хлоропластық химиялық құрамын ерекшеліктерін талдайды. |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: Терминология Органоидтар,мембрана, эндоплазмалық тор, рибосома, митохондрия, пластид Пәнге қатысты лексика мен терминология 1 Өсімдіктер мен жануар жасушаларының ұқсастығы мен ерекшеліктерін талқылаңдар ................ Неліктен? 2. Фотосинтез неліктен тек жасыл өсімдіктерде жүретінін айта аласыз ба?
|
||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық, ынтамастық , өмір бойы білім алу. Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау ынтымастық орнату. |
||||||||||||||
Пәнаралықбайланыс |
Биология Химия |
||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
10.1.2.1 - әр түрлі жағдайлардың (температура, pH, субстрат пен ингиби-тор концен-трациясы) ферменттер белсенділігіне әсерін зерттеу |
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5-минут |
Сынып оқушыларына жағымды «Ақ тілек, әсем күлкі»әдісі (ынтымақтастық атмосфера орнату). Мұғалім күнделікті оқу барысында пайдаланылатын сөздермен ағылшынша диалог құру.- Goodmorning students (саламатсыңдар ма, балалар?) How are you? (Көңілкүйлеріңқалай ?) -Who’s absent today ? (бүгінсабақтакімжоқ?) I iI divide you into three groups ( 3 топқабөлінеміз) Үй тапсырмасын тексеру. «Кім жылдам» әдісі арқылы. 1.Хлоропласт дегеніміз не? 2. Кальвин цикіліне сипатама бер? 3. Органоидтардың құрылысы туралы не білеміз? 4.Жасуша бөліктерін (органоидтарын) атап көрейікші? Топқа бөлу. Оқушыларды қиынды жапырақ арқылы топқа бөлу. I топ – қызыл II топ– сары III топ– жасыл
|
А3 форматты қағаз, интерактивті тақта |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңортасы 30-минут |
1 тапсырма. Жеке жұмыс «Сәйкестендіру әдісі» арқылы оқулықтағы берілген мәтінмен танысып топ ішінде сәйкестендіреді.
Дескриптор: 1 Хлоропластың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнатады. ҚБ: «әріптестер»әдісі. арқылы оқушылар бірін бірі сұрақ қою арқылы бағалайды. Кері байланыс: 1.Тапсырма кезінде қиыншылық болдыма? 2.Өзін үшін не жаңалық болды?
2-тапсырма. «Ой түйу әдісі» жұптық жұмыс.
Әр топ хлоропластың және пластидтердің сызба нұсқасын түсіндіреді. Дескриптор: 1.Хлоропластың құрылымы мен қызметін және пластидтерді сипаттайды. Қ.Б «Сен маған -мен саған» әдісі бойынша топтар бір біріне баға береді. Кері байланыс. 1.Хлороплас және пластидтердің сызба нұсқасы қиындық тудыма? 2.Хлороплас дегеніміз не?
3-тапсырма. «Үш сөйлем әдісі» Топтық жұмыс. 1.Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлемен жаз. 2.Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. 3.Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз. Дескриптор: 1. Хлоропластың химиялық құрамын ерекшеліктерін талдайды. Қ.Б «Өзің өзі бағалау» әдісі бойынша Кері байланыс. 1.Бүгінгі тақырып ұнадыма? 2.Қандай әдіс тәсіл қиын болды? 4- тапсырма. АВС- деңгейі. А.Пластид пен митохондрия құрылысының қандай ұқсастығы бар. В. Сөйлемдерді аяқтау. 1.Хлоропластардың негізгі қызметі...................... 2...............фотосинтез процесі үшін жарық энергиясын сіңіретін ............................. 3.Строма........................ 4...................жарықтың хлорофилмен өзара әрекеттесуі................................... С.Жасуша құрылсымен олардың арасындағы қызыметін толықтыр. Кесте
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5-минут |
Рефлексия.. «Табыс ағашы » суреті Сабақ соңында сабақ басында алынған термин сөзге жауап жазып табыс ағашына ілуі керек. Жасыл түсті - мен бүгін бәрін жақсы орындадым. Сары түсті – мен тапсырмаларды толық орындай алмадым. Қызғылт түсті - мен тапсырманы орындау барысында көп қиналдым. 2. Үй тапсырмасы:§6 |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |