Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
2.Слайд.Табиғатында өз бетінше ой
ойлап, оп оңай түсінуге болатын нәрсенің өзін қиындықпен
түсінетіндер аз емес. Мұндай ада мдар, менің пайымдауынша, екі
топқа жататын сияқты. Біреулері өзінің қабілетінің қаншалықты
дәрежеде екенін мойындай отырып, білімге бар күшін салуға ұмтылады;
егерде сол жанталаса іздегенінің арқасында қандай да бір нәтижеге
қолы жететін болса, онда онысы ақыл- ойының емес, тынымсыз
күш-жігерінің арқасы. Басқалары болса, қанша тырысса да, биік
нәтижеге қолы жете алмайтының білгендіктен, аздың өзіне қанағат
тұтуға мәжбүр болады: олардың соншалықты әрекетсіздігі мен
немқұрайдылығынан ұлы ақиқаттың сәулесінің өзі олардың сол аздың
өзін оқып- білуге ықылассыздығынан мардымсыз болып көрінеді.
Болғалы тұрған нәрсені болдырмайтын олардың өздері
ғана.
4.тапсырма: Төменде берілген
мәтінді рөлдерге бөліп оқып, әңгімені аяқтаудың кем дегенде үш
нұсқасын ұсыныңыздар. Ойларынызды дәйектеп , ортаға
салыңыздар.
7.Слайд.
5-тапсырма:
Өтілген тақырыпқа байланысты
сөздерді еске түсіріп, «Даналық» сөзжұмбағын
шешіңіздер.
8.Слайд.
6-тапсырма.
«Даналық» тақырыбына синквейн
жазыңыздар.
Синквейн – бес жолдық өлең
түрі, оның құрылымы төмендегідей:
1 жол- сипатталған нәрсе, зат
есім.
2 жол- сол зат есімді
сипаттайтын 2 сын есім.
3 жол- осы зат есімнің
әрекетін білдіретін 3 етістік.
4 жол- зат есімнің мағынасы
туралы негізгі ойды білдіретін 4-6 сөзден тұратын
сөйлем;
5 жол- зат есімнің
синонимі.
Жобалық
іс-әрекет
ОҚУШЫЛАР!« Менің құрдастарым » жобасын
жалғастырамыз . 8- бет
9.Слайд.
1. Сіз не үшін өмір сүресіз?
Сіз үшін өмірдің мәні неде?
2.Кімді сүйесіз ? Кімге
немқұрайлы қарайсыз және неліктен ?
3. Қандай сәттерде шынымен
өмір сүріп жатырмын деп ойлайсыз?Осы минуттар, сағаттар,
күндер неден тұрады?
Сабақтың
аяқталуы
Сабақтан не үйрендік?
Не түсіндік? Жақсы ойды,ізгі ниеттерімізді жүректеріңде сақтап
қалыңдар.
Сабақ
аяқталды. Сау болыңдар!
10.Слайд.Оқулықтың 57 бетіндегі
Б.Қойшыбаев «Менің досым» оқу,әңгімелеу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз