Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып. Өзін-өзі тану. Даналықтың сарқылмас күші. Қашықтық сабаққа арналған сабақ жоспары. Құндылық - дұрыс әрекет. Қасиеттер- адалдық, шыншылдық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2021
311
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып

9 «Б» сынып

Мерзімі

25.10.2021

Мұғалім

Кусаинова Зарина

Тарау

Таным қуанышы

Сабақтың нөмірі және тақырыбы

Даналықтың сарқылмас күші

Құндылық

Сүйіспеншілік

Қасиеттер

Ізгілік , аянбай қызмет ету парызың орындау.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға ізгілік қасиеті мен аянбай қызмет ету ұғымын түсіндіре отырып,сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу

Міндеттері

-оқушыларға сүйіспеншілік қасиетін ұғындыру.

-оқушыларға ізгілік қасиетін қалыптастыруға ықпал ету.

-оқушыларды әрқашан аянбай қызметің орындауға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалім сөзінің мәтіні

1.Слайд. Ресурстар: ZOOM платформасы Бейнематериалдар, оқулық,дәптер.

Мұғалімнің кіріспе сөзі

Сәлеметсіздерме оқушылар! Бес Т ережесін сақтай отырып бүгінгі сабағымызды бастаймыз.


Интернет желісі

https://massaget.kz/blogs/8071/

2.Слайд.Табиғатында өз бетінше ой ойлап, оп оңай түсінуге болатын нәрсенің өзін қиындықпен түсінетіндер аз емес. Мұндай ада мдар, менің пайымдауынша, екі топқа жататын сияқты. Біреулері өзінің қабілетінің қаншалықты дәрежеде екенін мойындай отырып, білімге бар күшін салуға ұмтылады; егерде сол жанталаса іздегенінің арқасында қандай да бір нәтижеге қолы жететін болса, онда онысы ақыл- ойының емес, тынымсыз күш-жігерінің арқасы. Басқалары болса, қанша тырысса да, биік нәтижеге қолы жете алмайтының білгендіктен, аздың өзіне қанағат тұтуға мәжбүр болады: олардың соншалықты әрекетсіздігі мен немқұрайдылығынан ұлы ақиқаттың сәулесінің өзі олардың сол аздың өзін оқып- білуге ықылассыздығынан мардымсыз болып көрінеді. Болғалы тұрған нәрсені болдырмайтын олардың өздері ғана.


Дәйексөз


Н.Назарбаев

Қазақстанның мемлекет қайраткері, ғалым, Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті.


3.Слайд. «Әр халықтың өміріндегі терең имандылық пен рухани негіздерге – дәстүрлерге назар аудару керек. Оның халық өміріндегі рөлі еш даусыз.»

  • Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  • Рухани негіз деген ұғымды қалай түсінесіңдер?


Оқиға әңгімелеу

Интернет желісі

https://www.youtube.com/watch?v=QWhR0nK-GiI

4.Слайд.

«Әнет бабаның Төле биге бата беруі » Бейнебаян.


Әңгімелесу

Сұрақ-жауап айдарынан берілген сұрақтарға жауап бере отырып ойларыңды достарыңмен, отбасыңмен бөлісіңдер..

5.Слайд. Сұрақтар:

- Бейнероликтен қандай әсер алдыңдар?

- Төле бидің бойында қандай қасиет байқадыныз?

- Төле бидің орнында болсаңыз не істер едіңіз

Шығармашылық

іс-әрекет

Оқулықтың 50-51 беттегі 4,5,6-тапсырманы орындаймыз











6.Слайд.

4.тапсырма: Төменде берілген мәтінді рөлдерге бөліп оқып, әңгімені аяқтаудың кем дегенде үш нұсқасын ұсыныңыздар. Ойларынызды дәйектеп , ортаға салыңыздар.

7.Слайд.

5-тапсырма:

Өтілген тақырыпқа байланысты сөздерді еске түсіріп, «Даналық» сөзжұмбағын шешіңіздер.

8.Слайд.

6-тапсырма.

«Даналық» тақырыбына синквейн жазыңыздар.

Синквейн – бес жолдық өлең түрі, оның құрылымы төмендегідей:

1 жол- сипатталған нәрсе, зат есім.

2 жол- сол зат есімді сипаттайтын 2 сын есім.

3 жол- осы зат есімнің әрекетін білдіретін 3 етістік.

4 жол- зат есімнің мағынасы туралы негізгі ойды білдіретін 4-6 сөзден тұратын сөйлем;

5 жол- зат есімнің синонимі.


Жобалық іс-әрекет


ОҚУШЫЛАР! « Менің құрдастарым » жобасын жалғастырамыз . 8- бет

9. Слайд.

1. Сіз не үшін өмір сүресіз? Сіз үшін өмірдің мәні неде?

2.Кімді сүйесіз ? Кімге немқұрайлы қарайсыз және неліктен ?

3. Қандай сәттерде шынымен өмір сүріп жатырмын деп ойлайсыз?Осы минуттар, сағаттар, күндер неден тұрады?


Сабақтың аяқталуы

Сабақтан не үйрендік? Не түсіндік? Жақсы ойды,ізгі ниеттерімізді жүректеріңде сақтап қалыңдар.

Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!

10.Слайд. Оқулықтың 57 бетіндегі Б.Қойшыбаев «Менің досым» оқу,әңгімелеу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!