ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың ойлау қабілетін дамыту. Жұмбақтар мен мысал есептер шығару. 0 цифрын бастырып жазуға үйрету. Топтық ойыдар ойнату.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:20.12.21

Тобы:Кіші топ

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.

Бөлімі: Көркем әдебиет.

Тақырыбы:Әке мен бала

Мақсаты:

а) Шығарманы оқып беру арқылы түсініктерін қалыптастыру;

ә) Әңгімелеп беруге,диолог сөздерді мәнеріне келтіре айта білуге дағдыландыру;

б) Үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу.

Қолданылатын көрнекі құралдар: суреттер,жұмыс дәптері.


Педагогтың іс-әрекеті


Баланың іс-әрекеті


Мотивациялық-қозғау-шылық

Шаттық шеңбері

Үлкенге де-сіз,

Кішіге де-сіз.

Баршаңызды құрметтеп,

Бас иеміз біз.


Шеңбер бойына тұрып орындайды.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

Кіріспе әңгіме

-Балалар, «қамқорлық» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

-Сендер кімге қамқорлық жасай аласыңдар?

-Бізге үйде,балабақшада кімдер қамқорлық көрсетеді?

-Ендеше,бүгін біз қамқорлық туралы әңгімелесеміз.

М.Төрежановтың «қамқорлық»әңгімесін оқып беру.

Сергіту сәті

Ал,балалар,келіңдер,

Бой жазайық бәріміз-

Мойнымызды бұрамыз,

Қолымызды созамыз,

Топ-топ басып аяқпен,

Орнымызға барамыз.

Сұрақ-жауап арқылы әңгіменіңмазмұнын ашу.

-Әңгіме не туралы?

-Нақысбек қандай іс істеді?

-Нақысбектің істегені неге дұрыс деп ойлайсыңдар?

-Осы оқиғаға ұқсас жағдай сендерде кездесті ме?

-Назымбек неге көмектеспеді?


Дәптермен жұмыс:

Суретке қарап әңгімеле.

Логикалық ойындар: «Жемістерді түсіне қарай сәйкестендір»

«Күшікке сүйекке жетуге көмектес», «Мысыққа балыққа жетуге көмектес», «Маймылға бананға жетуге көмектес», «Суреттің жартысын тауып сәйкестендір»

Біреуге көмектесу,қиын сәттерде қол ұшын беру.

Құстарға,достарымызға,табиғатқа,т.б.


Рефлексиялық-түзетушілік.


Қортындылау.

-Бүгін біз үлкендерге,кішілерге қол ұшын беріп,қамқор болуға үйрендік.Қамқор адамды сөйлеген сөзінен емес,қайырымды ісінен танимыз.

Біз қайырымды баламыз,

Тек жақсылық ойлаймыз.

Кішілерге қамқор боп,

Үлкеннің тілін аламыз.



Бақылау: 12-3 деңгей: шығарманың мазмұнын, үлкенге құрмет,кішіге ізет білдіруді.

 бір-біріне көмек беріп,ренжітпей,сыйлау керек екендігін үйрену. Тапсырмалар орындап, дидактикалық ойындарды қызығушылықпен ойнау;



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.12.2021
479
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі