Күні:20.12.21
Тобы:Кіші
топ
Білім беру саласы: Әлеуметтік
орта.
Бөлімі: Көркем
әдебиет.
Тақырыбы:Әке мен
бала
Мақсаты:
а) Шығарманы оқып беру арқылы түсініктерін
қалыптастыру;
ә) Әңгімелеп беруге,диолог сөздерді мәнеріне
келтіре айта білуге дағдыландыру;
б) Үлкендерді құрметтеуге
тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: суреттер,жұмыс
дәптері.
Педагогтың
іс-әрекеті
Баланың
іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғау-шылық
Шаттық
шеңбері
Үлкенге де-сіз,
Кішіге де-сіз.
Баршаңызды
құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Шеңбер бойына тұрып
орындайды.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Кіріспе
әңгіме
-Балалар, «қамқорлық» деген сөзді қалай
түсінесіңдер?
-Сендер кімге қамқорлық жасай
аласыңдар?
-Бізге үйде,балабақшада кімдер қамқорлық
көрсетеді?
-Ендеше,бүгін біз қамқорлық туралы
әңгімелесеміз.
М.Төрежановтың «қамқорлық»әңгімесін оқып
беру.
Сергіту
сәті
Ал,балалар,келіңдер,
Бой жазайық
бәріміз-
Мойнымызды
бұрамыз,
Қолымызды
созамыз,
Топ-топ басып
аяқпен,
Орнымызға
барамыз.
Сұрақ-жауап арқылы әңгіменіңмазмұнын
ашу.
-Әңгіме не
туралы?
-Нақысбек қандай іс
істеді?
-Нақысбектің істегені неге дұрыс деп
ойлайсыңдар?
-Осы оқиғаға ұқсас жағдай сендерде кездесті
ме?
-Назымбек неге
көмектеспеді?
Дәптермен
жұмыс:
Суретке қарап
әңгімеле.
Логикалық ойындар: «Жемістерді
түсіне қарай сәйкестендір»
«Күшікке сүйекке жетуге
көмектес», «Мысыққа балыққа жетуге көмектес», «Маймылға бананға
жетуге көмектес», «Суреттің жартысын тауып
сәйкестендір»
Біреуге көмектесу,қиын сәттерде қол ұшын
беру.
Құстарға,достарымызға,табиғатқа,т.б.
Рефлексиялық-түзетушілік.
Қортындылау.
-Бүгін біз үлкендерге,кішілерге қол ұшын
беріп,қамқор болуға үйрендік.Қамқор адамды сөйлеген сөзінен
емес,қайырымды ісінен танимыз.
Біз қайырымды
баламыз,
Тек жақсылық
ойлаймыз.
Кішілерге қамқор
боп,
Үлкеннің тілін
аламыз.
Бақылау: 12-3 деңгей: шығарманың мазмұнын,
үлкенге құрмет,кішіге ізет
білдіруді.
бір-біріне
көмек беріп,ренжітпей,сыйлау керек екендігін үйрену.
Тапсырмалар орындап,
дидактикалық ойындарды қызығушылықпен
ойнау;