Күні:20.12.21
Тобы:Кіші топ
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы:Әке мен бала
Мақсаты:
а) Шығарманы оқып беру арқылы түсініктерін қалыптастыру;
ә) Әңгімелеп беруге,диолог сөздерді мәнеріне келтіре айта білуге дағдыландыру;
б) Үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: суреттер,жұмыс дәптері.
Педагогтың іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғау-шылық
Шаттық шеңбері
Үлкенге де-сіз,
Кішіге де-сіз.
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Шеңбер бойына тұрып орындайды.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Кіріспе әңгіме
-Балалар, «қамқорлық» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
-Сендер кімге қамқорлық жасай аласыңдар?
-Бізге үйде,балабақшада кімдер қамқорлық көрсетеді?
-Ендеше,бүгін біз қамқорлық туралы әңгімелесеміз.
М.Төрежановтың «қамқорлық»әңгімесін оқып беру.
Сергіту сәті
Ал,балалар,келіңдер,
Бой жазайық бәріміз-
Мойнымызды бұрамыз,
Қолымызды созамыз,
Топ-топ басып аяқпен,
Орнымызға барамыз.
Сұрақ-жауап арқылы әңгіменіңмазмұнын ашу.
-Әңгіме не туралы?
-Нақысбек қандай іс істеді?
-Нақысбектің істегені неге дұрыс деп ойлайсыңдар?
-Осы оқиғаға ұқсас жағдай сендерде кездесті ме?
-Назымбек неге көмектеспеді?
Суретке қарап әңгімеле.
Логикалық ойындар: «Жемістерді түсіне қарай сәйкестендір»
«Күшікке сүйекке жетуге көмектес», «Мысыққа балыққа жетуге көмектес», «Маймылға бананға жетуге көмектес», «Суреттің жартысын тауып сәйкестендір»
Біреуге көмектесу,қиын сәттерде қол ұшын беру.
Құстарға,достарымызға,табиғатқа,т.б.
Рефлексиялық-түзетушілік.
Қортындылау.
-Бүгін біз үлкендерге,кішілерге қол ұшын беріп,қамқор болуға үйрендік.Қамқор адамды сөйлеген сөзінен емес,қайырымды ісінен танимыз.
Біз қайырымды баламыз,
Тек жақсылық ойлаймыз.
Кішілерге қамқор боп,
Үлкеннің тілін аламыз.
Бақылау: 12-3 деңгей: шығарманың мазмұнын, үлкенге құрмет,кішіге ізет білдіруді.
бір-біріне көмек беріп,ренжітпей,сыйлау керек екендігін үйрену. Тапсырмалар орындап, дидактикалық ойындарды қызығушылықпен ойнау;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ
ашық сабақ
Күні:20.12.21
Тобы:Кіші топ
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы:Әке мен бала
Мақсаты:
а) Шығарманы оқып беру арқылы түсініктерін қалыптастыру;
ә) Әңгімелеп беруге,диолог сөздерді мәнеріне келтіре айта білуге дағдыландыру;
б) Үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: суреттер,жұмыс дәптері.
Педагогтың іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғау-шылық
Шаттық шеңбері
Үлкенге де-сіз,
Кішіге де-сіз.
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Шеңбер бойына тұрып орындайды.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Кіріспе әңгіме
-Балалар, «қамқорлық» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
-Сендер кімге қамқорлық жасай аласыңдар?
-Бізге үйде,балабақшада кімдер қамқорлық көрсетеді?
-Ендеше,бүгін біз қамқорлық туралы әңгімелесеміз.
М.Төрежановтың «қамқорлық»әңгімесін оқып беру.
Сергіту сәті
Ал,балалар,келіңдер,
Бой жазайық бәріміз-
Мойнымызды бұрамыз,
Қолымызды созамыз,
Топ-топ басып аяқпен,
Орнымызға барамыз.
Сұрақ-жауап арқылы әңгіменіңмазмұнын ашу.
-Әңгіме не туралы?
-Нақысбек қандай іс істеді?
-Нақысбектің істегені неге дұрыс деп ойлайсыңдар?
-Осы оқиғаға ұқсас жағдай сендерде кездесті ме?
-Назымбек неге көмектеспеді?
Суретке қарап әңгімеле.
Логикалық ойындар: «Жемістерді түсіне қарай сәйкестендір»
«Күшікке сүйекке жетуге көмектес», «Мысыққа балыққа жетуге көмектес», «Маймылға бананға жетуге көмектес», «Суреттің жартысын тауып сәйкестендір»
Біреуге көмектесу,қиын сәттерде қол ұшын беру.
Құстарға,достарымызға,табиғатқа,т.б.
Рефлексиялық-түзетушілік.
Қортындылау.
-Бүгін біз үлкендерге,кішілерге қол ұшын беріп,қамқор болуға үйрендік.Қамқор адамды сөйлеген сөзінен емес,қайырымды ісінен танимыз.
Біз қайырымды баламыз,
Тек жақсылық ойлаймыз.
Кішілерге қамқор боп,
Үлкеннің тілін аламыз.
Бақылау: 12-3 деңгей: шығарманың мазмұнын, үлкенге құрмет,кішіге ізет білдіруді.
бір-біріне көмек беріп,ренжітпей,сыйлау керек екендігін үйрену. Тапсырмалар орындап, дидактикалық ойындарды қызығушылықпен ойнау;
шағым қалдыра аласыз













