Мектеп
|
№44 орта
мектеп
|
Бөлім
|
Адам болам
десеңіз
|
Педагогтың аты –
жөні
|
Гульярова
Г
|
Күні
|
09.02.
2022ж.
|
Сынып:
3
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
№
|
21
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жомарттық пен
кеңпейілділік
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
Жомарттық – жанның күйі
ретінде
|
Құндылығы
|
Сүйіспеншілік
|
Қасиеттері
|
Бәрін жақсы көру, бауырмалдық,
татулық.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушыларға жомарттық пен кеңпейілділік туралы
түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу
|
Міндеттері
|
1. Білімділік:
Оқушыларға айналасындағы барлық адамдарды жақсы көрудің маңызын
ұғындыру.
2. Дамытушылық:
Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін
дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды тату
болуға тәрбиелеу.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Жағымды көңіл –
күй
|
5 Т –
ережесі:
-
Тәртіп.
-
Талап.
-
Тыныштық.
-
Тазалық.
-
Татулық.
Талапты болу
арманым
Тыныштық менің
таңдауым
Тәртіп асқақ
ұраным
Тазалық менің
құралым
Татулықпен
отырсақ
Сабақ өтер
мұғалім
Оқушыларды үш топқа бөліп
отырғып қою
1-топ:
Кеңпейіл
2-топ: Жомарт
3-топ: Күншуақ
|
5Т ережесін еске
түсіреді.
Өлеңді хормен
айтады.
Топтар бір-біріне жүректерді
беру арқылы ізгі тілектерін
білдіреді.
|
Өзін-өзі тану
оқулығы
Жалпы білім беретін мектептің
3-сыныбына арналған оқулық ІзғұтыноваР.О. Мұратханова Р. Оралбекова
Ә.Қ. Алматы,2018
жүрекше
|
-
Үйге тапсырманы
тексеру
|
Ы.Алтынсарин «Жомарт» мәтінін оқып
келу.
-Оқып келген мәтін бойынша
топтар сұрақтарыңды
қойыңдар.
Сұрақтар:
-Атымтай жомарттықты
қалай түсіндірді?
-Жомарт адамдардан
қандай үлгі алуға болады?
-Жомарт адам болу
үшін қандай іс-әрекеттер жасау керек деп
ойлайсыңдыр?
Жомарттықты тағы қалай
көрсетуге болады?
|
Топтағы оқушылар оқып келген
мәтін бойынша мазмұнын
айтады,
бір-біріне сұрақтар
қойып,жауап береді.
|
|
-
Сабақтың
дәйексөзі.
|
Адамның қадірлісі-жомарт
кісі
Жүсіп Баласағұни (ақын, ойшыл,
ғалым, мемлекет
қайраткері.)
Сұрақтар:
- Дәйексөзді қалай
түсінесіңдер?
- Қандай адамды жомарт,
кеңпейіл деп айтамыз?
Неліктен?
- Айналадағы адамдарға риясыз
көмек көрсету деген
не?
- Иә, балалар жақсылық
жасағанда, кем -кетіктерге көмектесер болсаңдар, оны жария етпей
құпия сақтаған дұрыс, және мен жомарттық жасадым, мен жақсылық
істедім деп барлық жүрген жерінде айтып жүрудің қажеті жоқ.
Естеріңде болсын: жаны жомарт, қолы ашық, кеңпейілді адам өз
ортасында сыйласымды, жарасымда өмір
сүреді. Жомарт болу үшін дүние – дәулеттің болуы шарт
емес.
|
|
|
-
Мұғалім сыйы
(бейнефильм)
|
Жомарт пен
сараң
Сұрақтар:
-Неліктен хан уәзірлерін
сынады?
-Хан қандай шешімге
келді?
-Кейіпкерлердің қайсысы
жомарттық танытты?
-Ханның орнында болсағдар не
істер едіңдер?
-Ертегіден қандай
құндылықтарды байқауға
болады?
|
«Жомарт пен
сараң» бейнеролигін
тамашалайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=ttazNMTK-Sw
|
-
Шығармашылық
жұмыс
|
Топпен
жұмыс
1-топ:
Қөңіл
жомарттығы
2-топ:
Қол
жомарттығы
3-топ:
Жол
жомарттығы
«Аяқталмаған
сөйлем» тренингі
1.Жомарттық-бұл…( айналадағы адамдарға риясыз
көмек көрсету)
2.Жомарт
адам… (қолы ашық, кеңпейілді
адам)
3. Жомарт болу үшін
…( дүние – дәулеттің болуы шарт
емес)
«Жомарттық
гүлін»
құрастыру
|
Оқушылар тапсырманы постер түрінде
қорғайды.
Тренинг барысында топтағы
оқушылар өз ойларын гүл күлтелеріне жазып тақтаға
іледі.
|
Гүл
күлтешелері
|
-
Топпен ән
айту
|
«Дос болайық
бәріміз»
Сөзі:
Х.Талғаров
Әні:
И.Нүсіпбаев
|
Оқушылар мұғаліммен бірге ән
шырқайды
|
Тақтада ән мәтіні
көрсетіледі
|
-
Үйге
тапсырма
|
«Жомарт» мәтінін оқып
келу.
|
Оқушылар үйге тапсырманы жазып
алады
|
Оқулық
|
-
Сабақтың қорытынды
сәті.
Тыныштық
сәті
|
Баяу әуен
орындалып тұрады.
-Балалар денемізді
тік ұстап, еркін отырамыз. Қолымызды тіземіздің үстіне қоямыз.
Көзімізді жұмамыз. Балалар бүгінгі сабағымызды есімізге
түсірейікші. Біз бүгін не білдік, не үйрендік сол туралы
ойланайық.
-Енді көзімізді
жұмып осы сабақта айтылған ойлар мен істерді ой елегінен өткізіп
көрейікші.
-Барлық айтылған
жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып
орналастырайық.
-Енді көздеріңді аша ғойыңдар.
Сабақ аяқталды. Бүгінгі күндерің қуаныш
әкелсін!
|
|
«Хрустальная грусть»
композициясы
|