Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: Уақыт- ұлы күш |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 21. «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.1.4.1 лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау 7.5.1.2 салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдай алады, тақырыбы мен идеясын талдайды; салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Өмір, дүние, ғажап өмір, бос уақыт. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Үй жұмысын тексеру Тақырыптық сөзжұмбақ Өткен тақырыпқа қатысты сөзжұмбақ дайындап келу. Мұғалім өзі бірнеше сөзжұмбақ дайындайды не әр балаға сөзжұмбақ құрауды тапсырады. Барлық баланың сөзжұмбағын шешуге уақыт жетпейді десе, сыныпты топқа бөлуге болады. Бір топтағы балалар топ басшысы дайындаған сөзжұмбақты шешеді. Әлде бір сабақта бір топ дайындаған сөзжұмбақ шешілсе, екінші топ келесі сабақта сөзжұмбақ дайындайды. |
«Үш шапалақ» |
Слайд Түрлі- түсті жүрекшелер |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Жұпта тақырыпқа ену үшін мақалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді: · Уақыт тас екеш тасты да тоздырады. · Елу жылда ел жаңа. · Адамды заманы билейді. · Уақыт керуеніне бөгет жоқ. · Жасы бір құрдас емес, заманы бір құрдас. · Заманына қарай заңы, тоғайына қарай аңы. · Уақыттың бос өткені - өмірдің бос кеткені. · Жан жарасына уақыт емші. Оқылым 5- тапсырма Жеке жұмыс Айтылым 6- тапсырма Жұптық жұмыс Сергіту сәті Айтылым Жеке жұмыс 7 – тапсырма. Жазылым тапсырма Жеке жұмыс 9-тапсырма Жазылым Топтық жұмыс Жазылым Жеке жұмыс Қосымша тапсырма Айтылым Ойтаразы Жеке жұмыс |
Тыңдалым,айтылым. Қасиет-качество Иемдену-овладевать Өмір тәжірибесі-практика жизни Құбылыс-явления Айтылым Айтылым «Сұрақ – жауап» әдісі. (Ж.ж.) 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. 1. «Өмір» деген не? 2.Сен өзіңнің болашақ өміріңді елестете аласың ба? 3.Абайдың «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен» деген сөзін қалай түсінесің? Оқылым Мәтінді оқы. Өзің үшін маңызды деп санайтын сөйлемдерді теріп жазып, себебін түсіндір. Мәтіндегі сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құра. Айтылым Диалогты толықтырыңдар. -Автор не себепті «Абайдың өмірі-ғажап өмір» деп есептейді? -.......................................... -Абай медреседе өз уақытын қалай пайдаланған? -......................................... -Сен мектептегі уақытыңды тиімді пайдаланып жүрсің бе? Қандай тілдерді білесің? - .......................................... -Абай Е.П.Михаэлиспен қай жерде танысқан? - .......................................... Сергіту сәті «Қара жорға» биі Айтылым Абайдың «Сен де бір кірпіш дүниеге кетігін тап та бар қалан!» деген өлең жолдары бойынша ойталқы өткізіңдер. Жазылым Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт. Пікір. Дәлел. Мысал. Қорытынды. Жазылым Абай Құнанбайұлы туралы қосымша мәлімет жина. «Ол-кім? Ол-қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтыр. Жазылым Интербелсенді тақтада берілген сөзжұмбақты шешіп, содан шыққан сөзге фонетикалық талдау жасайды. Айтылым «Шығу парағын» пайдаланып, бүгінгі сабаққа қорытынды жасайды. *Не үйрендім? *Қандай көңіл күйдемін? *Не қызықты болды? |
«Бас бармақ» Дескриптор 3 балл -Сұраққа жауап береді -Пікірін білдіреді. «Бағдаршам» Дескриптор -Сәйкестендіреді -Мағынасын түсіндіреді «Қоқыс жәшігі» Дескриптор: -Сұрақтарға жауап береді -Ой бөліседі «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : 8 -тапсырма |
|
||||
Кері байланыс «БББ» |
Өз деңгейлерін анықтайды. Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?
|
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: Уақыт- ұлы күш |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 22. Бір минут бір кісінің өмірі |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.1.5.1 тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау 7.5.1.1 мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады; мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата біледі, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдана алады. |
|||||
Ойлау дағдылары деңгейлері |
Жоғары, қолдану |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Жаттығу.«Сөйлемді жалғастыр» Жақсы өмір – бұл...... Бақытты адам – ол....... Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын. Менің өмірімнің маңызы мынада..... Менің өмірім – ол ... Менің көңіл-күйім көбінесе ... Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер... Айналадағы әлем-ол... Менің достарыма деген қарым – қатынасым... Жалғыздық мен үшін ол ... Оқу мен үшін ол... Үй жұмысын тексеру Бағдаршам Әр бала қолына қызыл және жасыл түсті қағаз алады. Мұғалім қойған бірнеше сұраққа байланысты балалар қолындағы қағазын көтереді. Сұраққа жауабы дайын болса, "жасыл" түсті, сұрақ жауабын білмейтін болса "қызыл" түсті қағазды көрсетеді. Жасыл түсті көрсеткен кез келген оқушыдан жауап сұралады. Жасыл түсті қағазды мүлдем көтермеген оқушыларға сұрақты қайталап қоюға болады не жауап берілген соң қызыл түсті қағаз көрсеткен кез келген оқушыдан жауапты қайталап беруін сұрау қажет. |
«Смайликтер» |
Слайд Қима қағаздар |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Оқылым Айтылым Жазылым Қосымша тапсырма. ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) (даралап оқыту тәсілі арқылы) Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі Айтылым 1- тапсырма Жұптық жұмыс Тыңдалым Оқылым 13- тапсырма Топтық жұмыс Сергіту сәті Интербелсенді тақтада көрсетілетін «Қызыл гүлім- ай» биін сынып боп билейді. Айтылым Жеке жұмыс Қосымша тапсырма. Жазылым Қосымша тапсырма 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |