Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: Уақыт- ұлы күш

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 21. «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.1.4.1 лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

    7.5.1.2 салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдай алады, тақырыбы мен идеясын талдайды;

    салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады

    Тілдік мақсаттар

    Өмір, дүние, ғажап өмір, бос уақыт.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Менің көңіл-күйім» жаттығуы

    Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

    Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .

    Үй жұмысын тексеру

    Тақырыптық сөзжұмбақ

    Өткен тақырыпқа қатысты сөзжұмбақ дайындап келу. Мұғалім өзі бірнеше сөзжұмбақ дайындайды не әр балаға сөзжұмбақ құрауды тапсырады. Барлық баланың сөзжұмбағын шешуге уақыт жетпейді десе, сыныпты топқа бөлуге болады. Бір топтағы балалар топ басшысы дайындаған сөзжұмбақты шешеді. Әлде бір сабақта бір топ дайындаған сөзжұмбақ шешілсе, екінші топ келесі сабақта сөзжұмбақ дайындайды.







    «Үш шапалақ»

    Слайд



    Түрлі- түсті жүрекшелер

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

    Жұпта тақырыпқа ену үшін мақалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді: · Уақыт тас екеш тасты да тоздырады. · Елу жылда ел жаңа. · Адамды заманы билейді. · Уақыт керуеніне бөгет жоқ. · Жасы бір құрдас емес, заманы бір құрдас. · Заманына қарай заңы, тоғайына қарай аңы. · Уақыттың бос өткені - өмірдің бос кеткені. · Жан жарасына уақыт емші.

    Оқылым

    5- тапсырма

    Жеке жұмыс





    Айтылым

    6- тапсырма

    Жұптық жұмыс















    Сергіту сәті


    Айтылым

    Жеке жұмыс

    7 – тапсырма.




    Жазылым тапсырма

    Жеке жұмыс







    9-тапсырма

    Жазылым

    Топтық жұмыс












    Жазылым

    Жеке жұмыс

    Қосымша тапсырма




    Айтылым

    Ойтаразы

    Жеке жұмыс

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

    Қасиет-качество

    Иемдену-овладевать

    Өмір тәжірибесі-практика жизни

    Құбылыс-явления

    Айтылым

    Айтылым «Сұрақ – жауап» әдісі. (Ж.ж.) 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. 1. «Өмір» деген не? 2.Сен өзіңнің болашақ өміріңді елестете аласың ба? 3.Абайдың «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен» деген сөзін қалай түсінесің?

    Оқылым

    Мәтінді оқы. Өзің үшін маңызды деп санайтын сөйлемдерді теріп жазып, себебін түсіндір. Мәтіндегі сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құра.

    Айтылым

    Диалогты толықтырыңдар.

    -Автор не себепті «Абайдың өмірі-ғажап өмір» деп есептейді?

    -..........................................

    -Абай медреседе өз уақытын қалай пайдаланған?

    -.........................................

    -Сен мектептегі уақытыңды тиімді пайдаланып жүрсің бе? Қандай тілдерді білесің?

    - ..........................................

    -Абай Е.П.Михаэлиспен қай жерде танысқан?

    - ..........................................

    Сергіту сәті

    «Қара жорға» биі


    Айтылым

    Абайдың «Сен де бір кірпіш дүниеге кетігін тап та бар қалан!» деген өлең жолдары бойынша ойталқы өткізіңдер.

    Жазылым

    Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт.

    Пікір.

    Дәлел.

    Мысал.

    Қорытынды.

    Жазылым

    Абай Құнанбайұлы туралы қосымша мәлімет жина. «Ол-кім? Ол-қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтыр.

    Жазылым

    Интербелсенді тақтада берілген сөзжұмбақты шешіп, содан шыққан сөзге фонетикалық талдау жасайды.

    Айтылым

    «Шығу парағын» пайдаланып, бүгінгі сабаққа қорытынды жасайды.

    *Не үйрендім?

    *Қандай көңіл күйдемін?

    *Не қызықты болды?





    «Бас бармақ»


















    Дескриптор

    3 балл

    -Сұраққа жауап береді

    -Пікірін білдіреді.


    «Бағдаршам»














    Дескриптор

    -Сәйкестендіреді

    -Мағынасын түсіндіреді


    «Қоқыс жәшігі»










    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап береді

    -Ой бөліседі





    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





    Оқулық

    сөздік

    слайд

























    Слайд

    Оқулық















    Оқулық


    слайд



    Сабақтың соңы


    Үй тапсырмасын беру : 8 -тапсырма


    Кері байланыс

    «БББ»


     Өз деңгейлерін анықтайды.

    Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?



    Бағалау

    Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

    Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.



    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: Уақыт- ұлы күш

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 22. Бір минут бір кісінің өмірі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.1.5.1 тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

    7.5.1.1 мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады;

    мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата біледі, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдана алады.

    Ойлау дағдылары деңгейлері

    Жоғары, қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Жаттығу.«Сөйлемді жалғастыр»

    Жақсы өмір – бұл......

    Бақытты адам – ол.......

    Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын.

    Менің өмірімнің маңызы мынада.....

    Менің өмірім – ол ...

    Менің көңіл-күйім көбінесе ...

    Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер...

    Айналадағы әлем-ол...

    Менің достарыма деген қарым – қатынасым...

    Жалғыздық мен үшін ол ...

    Оқу мен үшін ол...

    Үй жұмысын тексеру

    Бағдаршам

    Әр бала қолына қызыл және жасыл түсті қағаз алады. Мұғалім қойған бірнеше сұраққа байланысты балалар қолындағы қағазын көтереді. Сұраққа жауабы дайын болса, "жасыл" түсті, сұрақ жауабын білмейтін болса "қызыл" түсті қағазды көрсетеді. Жасыл түсті көрсеткен кез келген оқушыдан жауап сұралады. Жасыл түсті қағазды мүлдем көтермеген оқушыларға сұрақты қайталап қоюға болады не жауап берілген соң қызыл түсті қағаз көрсеткен кез келген оқушыдан жауапты қайталап беруін сұрау қажет.








    «Смайликтер»

    Слайд



    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.





    Оқылым Айтылым Жазылым

    Қосымша тапсырма.

    ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС)

    (даралап оқыту тәсілі арқылы)

    Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады.

    Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі

    Айтылым

    1- тапсырма

    Жұптық жұмыс












    Тыңдалым Оқылым

    13- тапсырма

    Топтық жұмыс



    Сергіту сәті

    Интербелсенді тақтада көрсетілетін «Қызыл гүлім- ай» биін сынып боп билейді.

    Айтылым

    Жеке жұмыс

    Қосымша тапсырма.








    Жазылым

    Қосымша тапсырма

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Утепова Кадиша Николаевна
    06 Қараша 2022
    363
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дата Мероприятие Уровень Результат 08.2020 Курс «Учимся учить» Республиканский Сертификат 26.10.2020 Ustaz tilegi Республикалық зияткерлік олимпиада Областной Диплом 19.10.2020 Ustaz tilegi – публикация Республиканский Сертификат
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: Уақыт- ұлы күш

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 21. «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.1.4.1 лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

    7.5.1.2 салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдай алады, тақырыбы мен идеясын талдайды;

    салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады

    Тілдік мақсаттар

    Өмір, дүние, ғажап өмір, бос уақыт.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Менің көңіл-күйім» жаттығуы

    Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

    Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .

    Үй жұмысын тексеру

    Тақырыптық сөзжұмбақ

    Өткен тақырыпқа қатысты сөзжұмбақ дайындап келу. Мұғалім өзі бірнеше сөзжұмбақ дайындайды не әр балаға сөзжұмбақ құрауды тапсырады. Барлық баланың сөзжұмбағын шешуге уақыт жетпейді десе, сыныпты топқа бөлуге болады. Бір топтағы балалар топ басшысы дайындаған сөзжұмбақты шешеді. Әлде бір сабақта бір топ дайындаған сөзжұмбақ шешілсе, екінші топ келесі сабақта сөзжұмбақ дайындайды.







    «Үш шапалақ»

    Слайд



    Түрлі- түсті жүрекшелер

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

    Жұпта тақырыпқа ену үшін мақалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді: · Уақыт тас екеш тасты да тоздырады. · Елу жылда ел жаңа. · Адамды заманы билейді. · Уақыт керуеніне бөгет жоқ. · Жасы бір құрдас емес, заманы бір құрдас. · Заманына қарай заңы, тоғайына қарай аңы. · Уақыттың бос өткені - өмірдің бос кеткені. · Жан жарасына уақыт емші.

    Оқылым

    5- тапсырма

    Жеке жұмыс





    Айтылым

    6- тапсырма

    Жұптық жұмыс















    Сергіту сәті


    Айтылым

    Жеке жұмыс

    7 – тапсырма.




    Жазылым тапсырма

    Жеке жұмыс







    9-тапсырма

    Жазылым

    Топтық жұмыс












    Жазылым

    Жеке жұмыс

    Қосымша тапсырма




    Айтылым

    Ойтаразы

    Жеке жұмыс

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

    Қасиет-качество

    Иемдену-овладевать

    Өмір тәжірибесі-практика жизни

    Құбылыс-явления

    Айтылым

    Айтылым «Сұрақ – жауап» әдісі. (Ж.ж.) 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. 1. «Өмір» деген не? 2.Сен өзіңнің болашақ өміріңді елестете аласың ба? 3.Абайдың «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен» деген сөзін қалай түсінесің?

    Оқылым

    Мәтінді оқы. Өзің үшін маңызды деп санайтын сөйлемдерді теріп жазып, себебін түсіндір. Мәтіндегі сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құра.

    Айтылым

    Диалогты толықтырыңдар.

    -Автор не себепті «Абайдың өмірі-ғажап өмір» деп есептейді?

    -..........................................

    -Абай медреседе өз уақытын қалай пайдаланған?

    -.........................................

    -Сен мектептегі уақытыңды тиімді пайдаланып жүрсің бе? Қандай тілдерді білесің?

    - ..........................................

    -Абай Е.П.Михаэлиспен қай жерде танысқан?

    - ..........................................

    Сергіту сәті

    «Қара жорға» биі


    Айтылым

    Абайдың «Сен де бір кірпіш дүниеге кетігін тап та бар қалан!» деген өлең жолдары бойынша ойталқы өткізіңдер.

    Жазылым

    Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт.

    Пікір.

    Дәлел.

    Мысал.

    Қорытынды.

    Жазылым

    Абай Құнанбайұлы туралы қосымша мәлімет жина. «Ол-кім? Ол-қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтыр.

    Жазылым

    Интербелсенді тақтада берілген сөзжұмбақты шешіп, содан шыққан сөзге фонетикалық талдау жасайды.

    Айтылым

    «Шығу парағын» пайдаланып, бүгінгі сабаққа қорытынды жасайды.

    *Не үйрендім?

    *Қандай көңіл күйдемін?

    *Не қызықты болды?





    «Бас бармақ»


















    Дескриптор

    3 балл

    -Сұраққа жауап береді

    -Пікірін білдіреді.


    «Бағдаршам»














    Дескриптор

    -Сәйкестендіреді

    -Мағынасын түсіндіреді


    «Қоқыс жәшігі»










    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап береді

    -Ой бөліседі





    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





    Оқулық

    сөздік

    слайд

























    Слайд

    Оқулық















    Оқулық


    слайд



    Сабақтың соңы


    Үй тапсырмасын беру : 8 -тапсырма


    Кері байланыс

    «БББ»


     Өз деңгейлерін анықтайды.

    Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?



    Бағалау

    Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

    Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.



    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: Уақыт- ұлы күш

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 22. Бір минут бір кісінің өмірі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.1.5.1 тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

    7.5.1.1 мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады;

    мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата біледі, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдана алады.

    Ойлау дағдылары деңгейлері

    Жоғары, қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Жаттығу.«Сөйлемді жалғастыр»

    Жақсы өмір – бұл......

    Бақытты адам – ол.......

    Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын.

    Менің өмірімнің маңызы мынада.....

    Менің өмірім – ол ...

    Менің көңіл-күйім көбінесе ...

    Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер...

    Айналадағы әлем-ол...

    Менің достарыма деген қарым – қатынасым...

    Жалғыздық мен үшін ол ...

    Оқу мен үшін ол...

    Үй жұмысын тексеру

    Бағдаршам

    Әр бала қолына қызыл және жасыл түсті қағаз алады. Мұғалім қойған бірнеше сұраққа байланысты балалар қолындағы қағазын көтереді. Сұраққа жауабы дайын болса, "жасыл" түсті, сұрақ жауабын білмейтін болса "қызыл" түсті қағазды көрсетеді. Жасыл түсті көрсеткен кез келген оқушыдан жауап сұралады. Жасыл түсті қағазды мүлдем көтермеген оқушыларға сұрақты қайталап қоюға болады не жауап берілген соң қызыл түсті қағаз көрсеткен кез келген оқушыдан жауапты қайталап беруін сұрау қажет.








    «Смайликтер»

    Слайд



    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.





    Оқылым Айтылым Жазылым

    Қосымша тапсырма.

    ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС)

    (даралап оқыту тәсілі арқылы)

    Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады.

    Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі

    Айтылым

    1- тапсырма

    Жұптық жұмыс












    Тыңдалым Оқылым

    13- тапсырма

    Топтық жұмыс



    Сергіту сәті

    Интербелсенді тақтада көрсетілетін «Қызыл гүлім- ай» биін сынып боп билейді.

    Айтылым

    Жеке жұмыс

    Қосымша тапсырма.








    Жазылым

    Қосымша тапсырма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Завучтарға Конспект 7 сынып
    06.11.2022
    363
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Утепова Кадиша Николаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации