Бөлім:
|
3-бөлім: Парасат пайымы
|
Педагогтің аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесіндегі
жалпыадамзаттық, ұлттық құндылықтар
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі
ортақ құндылықтарды анықтау;
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ
құндылықтарды анықтайды.
|
Құндылықтарға баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға
бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы,
қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен
қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және
азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал қалыптастыру.
Жұмыс жасау ережені еске
түсіру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру,
тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды
қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық
талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
|
Не себепті баланы
ауылында Шашты деп
атады?
Әңгімедегі «Ай-Күн жарықсыз болмас»- деген сөздің
мағынасы қандай?
Жылқышы ата мен баланың арасындағы қарым-қатынас
қандай болған?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
ҚБ: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31
мин.
|
1-тапсырма
Жылқышы ата образына баға
береді.
|
Жылқышы ата образын жинақтау
және
даралау арқылы шығарманың композициясын
талдайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 5
балл.
- Жылқышы ата образына баға
береді.алмасып, тексереді.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
|
2-тапсырма
Берілген тірек сөздерді пайдалана отырып, шағын
әңгіме құрастырады.
|
Жылқы, жаугершілік, барымта, тұтқын, бәйге,
тұлпар,
туған ел сөздерін пайдалана отырып, шағын әңгіме
құрастырады.
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-
Берілген тірек сөздерді пайдалана отырып, шағын әңгіме
құрастырады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Жеке жұмыс:
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім,
....көзімді жеткіздім.
-
бүгін сабақта қуантқаны.....
-
мен өзімді.....үшін мақтар едім.
-
маған ерекше ұнағаны.....
-
сабақтан соң маған........келді
-
бүгін маған..........сәті түсті.
-
қызықты болғаны.....
-
......қиындық тудырды.
-
менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір
оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере
отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс
түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|