1.Ұйымдастыру
кезеңі:
- сапқа
тұру,сәлемдесу;
- сабақтың оқу мақсатын,
сабақтың мақсатын және жетістік критерийін түсіндіріп
мәлімдеу;
2. Ынталандыру, сергіту
ойыны: «Ұшты-ұшты»
Ойын бастаушы айнала отырған
ойыншыларды жаңылыстыру үшін тез-тез ұшатын заттарды араластыра
айтып отырады, Шарт бойынша,тез ұшатын зат аталғанда
ғана,ойнаушылар қолдарын көтеру керек,Ал егер кімде-кім ұшпайтын
зат аталғанда ғана қолын көтеріп қойса,айыбын тартады,яғни бір
өнерін көрсетеді,Ойын осылай жалғаса
береді,
3.Жеңіл жүгіріс, жай жүріс
кезінде тыныс алу жаттығуларын орындау:
1.Бастапқы қалып негізгі тұрыс аяқ арасы иық кеңдігінде қол
белде, басты 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға
айналдыру;
2.Б.қ.а.а.и.к. қол иық үстінде, 1-4 сан алға айналдыру, 1-4
сан артқа айналдыру;
3.Б.қ.а.а.и.к. оң қол жоғары,сол қол төмен, 1-2 сан артқа,
3-4 сан қолды ауыстыра сермеу;
4.Б.қ.а.а.и.к. қол белде, белді 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға
айналдыру;
5.Б.қ.а.а.и.к. қол тізеде, 1-4 сан тізе буыннан аяқты ішке,
1-4 сан сыртқа айналдыру;
6.Б.қ.
дене салмағы оң аяқта қол алда, 1-2 сан сол аяпен, 3-4 сан он аяққа
ауыстыра секіру;
7. Б.қ. аяқ иық белдеуінде, қол төменде тыныс
алу.
4.
«Өзіңді
сына» жалпы дамыту жаттығуларын
орындағанды бағалау .
Сұрақ арқылы
талқылау:
- Жаттығу түрлерін көмексіз
орындай алдыңыз ба?
- Қандай жаттығу сіздерге
қиынырақ болды?
Жаттығу
соңында «Басбармақ» әдісімен өзін-өзі басқару,
бағалау.
Ашық
алақан- барлық жаттығуды жасай
алдым;
үш саусақ
көтеру- жартылай жасай
алдым;
жұдырығын
көрсету- ештеңе жасай
алмадым
|