|
6-бөлім: Бірлескен іс-әрекетті қажет ететін қызықты ойындар |
Мектеп: «№ 4 ЖОББМ» КММ |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубаев А.Қ. |
|||||||||||||||
|
Сынып: 5 «Б» |
|
|||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет. |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.5.5. Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары арқылы физикалық қабілеттерін жетілдіру. Өзінің және өзгенің қозғалыс қабілеттерін біліп, анықтай алады. |
|||||||||||||||
|
Жетістік критериялары |
Түрлі қимыл-қозғалыс әрекеттері арқылы өзінің және өзгелердің физикалық қабілеттерін анықтай алады. Топтық ойындарда бірлесе жұмыс жасай отырып, қиындықты шешу жолдарын табады. |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен үш тілдегі терминология: -преодолевать препятствия-overcome obstacles; -динамика- dynamics; -координация- coordination; -тапқырлық- находчивость- resourcefulness; -тәуекел- риск- risk Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өз бетімен және топта жұмыс жасай білу. Патриотизм. Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігін сезіну. |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дене бұлшық еттердің дамуы ж/е жүрек соғысының өзгерісі туралы биология пәнімен байланыстырып, сабақтастыру |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қимыл-қозғалыс ойындарын түсініп, орындай білу. Спорттық жабдықтарды қолданудағы қауіпсіздік және өз-өзін сақтандыру. |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 12мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: - сапқа тұру,сәлемдесу; - сабақтың оқу мақсатын, сабақтың мақсатын және жетістік критерийін түсіндіріп мәлімдеу; 2. Ынталандыру, сергіту ойыны: «Ұшты-ұшты» Ойын бастаушы айнала отырған ойыншыларды жаңылыстыру үшін тез-тез ұшатын заттарды араластыра айтып отырады, Шарт бойынша,тез ұшатын зат аталғанда ғана,ойнаушылар қолдарын көтеру керек,Ал егер кімде-кім ұшпайтын зат аталғанда ғана қолын көтеріп қойса,айыбын тартады,яғни бір өнерін көрсетеді,Ойын осылай жалғаса береді, 3.Жеңіл жүгіріс, жай жүріс кезінде тыныс алу жаттығуларын орындау: 1.Бастапқы қалып негізгі тұрыс аяқ арасы иық кеңдігінде қол белде, басты 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға айналдыру; 2.Б.қ.а.а.и.к. қол иық үстінде, 1-4 сан алға айналдыру, 1-4 сан артқа айналдыру; 3.Б.қ.а.а.и.к. оң қол жоғары,сол қол төмен, 1-2 сан артқа, 3-4 сан қолды ауыстыра сермеу; 4.Б.қ.а.а.и.к. қол белде, белді 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға айналдыру; 5.Б.қ.а.а.и.к. қол тізеде, 1-4 сан тізе буыннан аяқты ішке, 1-4 сан сыртқа айналдыру; 6.Б.қ. дене салмағы оң аяқта қол алда, 1-2 сан сол аяпен, 3-4 сан он аяққа ауыстыра секіру; 7. Б.қ. аяқ иық белдеуінде, қол төменде тыныс алу. 4. «Өзіңді сына» жалпы дамыту жаттығуларын орындағанды бағалау . Сұрақ арқылы талқылау: - Жаттығу түрлерін көмексіз орындай алдыңыз ба? - Қандай жаттығу сіздерге қиынырақ болды? Жаттығу соңында «Басбармақ» әдісімен өзін-өзі басқару, бағалау. Ашық алақан- барлық жаттығуды жасай алдым; үш саусақ көтеру- жартылай жасай алдым; жұдырығын көрсету- ештеңе жасай алмадым |
Әрбір әрекет үшін кең, таза кеңістік
Гимнастикалық таяқша
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 28мин. |
Тапсырма1. Топтық жұмыс .«Ойлан- топтас- бөліс» әдісі - идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі,тапсырма карточка арқылы орындалады. 1топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (секіртпелер,конустар, обручтар, төсеніштер, гимнастикалық орындықтар) көмегімен эстафеталық ойындар құрастырып, оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар. Дескриптор: оқушы
Тапсырманы сұрақ арқылы қорытындылау немесе пікір алмасу:
Тапсырма2. «Ойында көрін» әдісімен жұптық ойын. Фитбол добымен суреттегідей екі оқушы арқамен бірін-бірі итере жүріп допты түсірмей сызықтан шығаруға тырысады. Сызықтан шыққан оқушы жеңіледі. Сұрақ арқылы ойын қорытындысын талқылау:
Ойын соңында бір-біріне баға береді. |
Әрбір әрекет үшін кең, таза кеңістік
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин. |
1.Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру.
2.Үйге тапсырма: Әр топқа (кем дегенде бір) кез келген бір ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын дайындап әкелу.
3.Кері байланыс. Рефлексия. Оқушылар түрлі- түсті қағаз арқылы сабақ туралы пікірлерін төмендегі «Бағдаршам» таблицасына белгі қою арқылы білдіреді
|
Түрлі-түсті қағаз- қалам,толтыру парақшасы
|
||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Топтық композиция мен талқылау сапасы |
|
||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
ШҚО БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «№4 ЖОББМ»
«Ойын арқылы қиындықты шешу жолдарына оқыту»
Ашық сабақ
Дене шынықтыру пән мұғалімі: Тлеубаев А.Қ.
2021 – 2022 оқу жылы.
Семей қаласы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
|
6-бөлім: Бірлескен іс-әрекетті қажет ететін қызықты ойындар |
Мектеп: «№ 4 ЖОББМ» КММ |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубаев А.Қ. |
|||||||||||||||
|
Сынып: 5 «Б» |
|
|||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет. |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.5.5. Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары арқылы физикалық қабілеттерін жетілдіру. Өзінің және өзгенің қозғалыс қабілеттерін біліп, анықтай алады. |
|||||||||||||||
|
Жетістік критериялары |
Түрлі қимыл-қозғалыс әрекеттері арқылы өзінің және өзгелердің физикалық қабілеттерін анықтай алады. Топтық ойындарда бірлесе жұмыс жасай отырып, қиындықты шешу жолдарын табады. |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен үш тілдегі терминология: -преодолевать препятствия-overcome obstacles; -динамика- dynamics; -координация- coordination; -тапқырлық- находчивость- resourcefulness; -тәуекел- риск- risk Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өз бетімен және топта жұмыс жасай білу. Патриотизм. Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігін сезіну. |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дене бұлшық еттердің дамуы ж/е жүрек соғысының өзгерісі туралы биология пәнімен байланыстырып, сабақтастыру |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қимыл-қозғалыс ойындарын түсініп, орындай білу. Спорттық жабдықтарды қолданудағы қауіпсіздік және өз-өзін сақтандыру. |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 12мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: - сапқа тұру,сәлемдесу; - сабақтың оқу мақсатын, сабақтың мақсатын және жетістік критерийін түсіндіріп мәлімдеу; 2. Ынталандыру, сергіту ойыны: «Ұшты-ұшты» Ойын бастаушы айнала отырған ойыншыларды жаңылыстыру үшін тез-тез ұшатын заттарды араластыра айтып отырады, Шарт бойынша,тез ұшатын зат аталғанда ғана,ойнаушылар қолдарын көтеру керек,Ал егер кімде-кім ұшпайтын зат аталғанда ғана қолын көтеріп қойса,айыбын тартады,яғни бір өнерін көрсетеді,Ойын осылай жалғаса береді, 3.Жеңіл жүгіріс, жай жүріс кезінде тыныс алу жаттығуларын орындау: 1.Бастапқы қалып негізгі тұрыс аяқ арасы иық кеңдігінде қол белде, басты 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға айналдыру; 2.Б.қ.а.а.и.к. қол иық үстінде, 1-4 сан алға айналдыру, 1-4 сан артқа айналдыру; 3.Б.қ.а.а.и.к. оң қол жоғары,сол қол төмен, 1-2 сан артқа, 3-4 сан қолды ауыстыра сермеу; 4.Б.қ.а.а.и.к. қол белде, белді 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға айналдыру; 5.Б.қ.а.а.и.к. қол тізеде, 1-4 сан тізе буыннан аяқты ішке, 1-4 сан сыртқа айналдыру; 6.Б.қ. дене салмағы оң аяқта қол алда, 1-2 сан сол аяпен, 3-4 сан он аяққа ауыстыра секіру; 7. Б.қ. аяқ иық белдеуінде, қол төменде тыныс алу. 4. «Өзіңді сына» жалпы дамыту жаттығуларын орындағанды бағалау . Сұрақ арқылы талқылау: - Жаттығу түрлерін көмексіз орындай алдыңыз ба? - Қандай жаттығу сіздерге қиынырақ болды? Жаттығу соңында «Басбармақ» әдісімен өзін-өзі басқару, бағалау. Ашық алақан- барлық жаттығуды жасай алдым; үш саусақ көтеру- жартылай жасай алдым; жұдырығын көрсету- ештеңе жасай алмадым |
Әрбір әрекет үшін кең, таза кеңістік
Гимнастикалық таяқша
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 28мин. |
Тапсырма1. Топтық жұмыс .«Ойлан- топтас- бөліс» әдісі - идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі,тапсырма карточка арқылы орындалады. 1топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (секіртпелер,конустар, обручтар, төсеніштер, гимнастикалық орындықтар) көмегімен эстафеталық ойындар құрастырып, оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар. Дескриптор: оқушы
Тапсырманы сұрақ арқылы қорытындылау немесе пікір алмасу:
Тапсырма2. «Ойында көрін» әдісімен жұптық ойын. Фитбол добымен суреттегідей екі оқушы арқамен бірін-бірі итере жүріп допты түсірмей сызықтан шығаруға тырысады. Сызықтан шыққан оқушы жеңіледі. Сұрақ арқылы ойын қорытындысын талқылау:
Ойын соңында бір-біріне баға береді. |
Әрбір әрекет үшін кең, таза кеңістік
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин. |
1.Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру.
2.Үйге тапсырма: Әр топқа (кем дегенде бір) кез келген бір ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын дайындап әкелу.
3.Кері байланыс. Рефлексия. Оқушылар түрлі- түсті қағаз арқылы сабақ туралы пікірлерін төмендегі «Бағдаршам» таблицасына белгі қою арқылы білдіреді
|
Түрлі-түсті қағаз- қалам,толтыру парақшасы
|
||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Топтық композиция мен талқылау сапасы |
|
||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
ШҚО БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «№4 ЖОББМ»
«Ойын арқылы қиындықты шешу жолдарына оқыту»
Ашық сабақ
Дене шынықтыру пән мұғалімі: Тлеубаев А.Қ.
2021 – 2022 оқу жылы.
Семей қаласы
шағым қалдыра аласыз













