Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 27.01.2023ж Сынып: 11 |
Мұғалімнің аты-жөні: РАМАЗАНОВ А. К |
||||
Сабақ тақырыбы: Еркін көшбасшылық рөлі. Аяқтағы бұлшық еттерді қыздыру. |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру 11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
||||
Сабақмақсаттары |
-Командалық ойында денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, - техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне біледі; |
||||
Бағалау критериі |
-Командалық ойындағы техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне алады; -Командалық ойындағы денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді анықтайды; |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Командалық ойындардағы серіктестік туралы түсініктерін талқылай алады. Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылау үшін сұрақтар
|
||||
Құндылықтардыдарыту |
(Өмір бойы үздіксіз білім алу) Оқуға деген сүйіспеншілікті білуге құмарлық, шығамашылық пен оқылатын материалға сыниқарау, қарым-қатынас пен мінезді, денені және ақыл-ойды үздіксіз дамыту арқылы бойға сіңіру. Оқушылардың өз бетімен оқуға болысатын дағдылары мен қабілеттерін дамытуды қамтиды. (Ынтымақтастық) Жылы қарым-қатынасты орнату, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру мен құрылымды құстанымды дамыту, қарым-қатынас орнату кезіндегі сыни ойлау қабілеті. (Академиялық шындық)Басқа адамдардың ойлары мен идеяларын құрметтеу, академиялық шындықтың ұстанымдарын сақтау, плагиатқа және ақпараттың көзін көрсетпеуге төзбеушілік. |
||||
Пәнаралықбайланыстар |
Биология пәнімен байланыс. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор ресурсына сілтеме: Футбол ойынының қауіпсіздік ережесі |
||||
Бастапқы білім |
Оқушылар спорттық ойындар арқылы қозғалыс дағдыларын, футбол ойындарының элементтерін қолдану арқылы командалық ойындардағы көшбасшылық қабілетін, логикалық ойлау жүйесін, ептілігін дамытады. |
||||
Сабақтың Жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 0-7 7-8 |
Оқушыларды сәлемдесу, түгендеу Сабақтың мақсатын тақырыбын түсіндіру Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу. 2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру. 3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру ,аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау. Бұлшық еттерін қыздыруға арналған жаттығулар. Күтілетін нәтижелер: - қауіпсіздік ережесін біледі. - оқушылар спорттық ойындар арқылы қозғалыс дағдыларын дамытады. - футбол ойындарының элементтерін қолдана алады. -ойын кезінде қауіп қатерлерді анықтайды. Қозғалыс әрекетін дамыту жаттығулары
|
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық Ғаламтор ресурсына сілтеме: футбол ойынының қауіпсіздік ережесі |
|||
Сабақтыңортасы 10-25 25-35 |
Допты алып жүру техникасы. «Ойын ойнау, допты жоғалтпау». Оқушылар ойын алаңында шеңберге тұрады. Бір-біріне допты тебу арқылы пас береді. Бір оқушы шеңбердің ортасында тұрып ол допты аяғымен теуіп алуы қажет. Қай оқушыдан допты аяқпен қағып алса, сол оқушы шеңбердің ортасына тұрады. Осылай ойынды жалғастырады. әр қайсысының қолында доппен еркін қозғала орналасады. Нұсқаулық : Сигналдан кейін, барлық ойыншылар допты тебу, тоқтату техникасын дұрыс көрсетуі керек. Оқушылар топпен ойын барысында болуы мүмкін қауіп қатерлердің алдын алу жолдарын қарастырады. Дескриптор -қауіпсіздік ережесін біледі. -допты оң аяқпен алып жүре алады. -сол аяқпен допты алып жүре алады. -ойында бір біріне құрмет көрсетеді. -қарсыласын алдап допты алып жүре алады. -қауіп қатер туғызу мүмкін шараларды қарастырады. Саралау жүзеге асырылады. а) физиологиялық сипаттамаларға: - ұлдар жоғары жүктеме жасайды; - қыздар аз жұмыс істейді; б) физикалық қабілеттерге: - оқушылар өздерінің моторикасын кеңейту үшін күрделі жаттығулар жасай алады; Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға дескриптор арқылы өзара бағалау жүргізуді ұсынады. Мұғалім сұрақ қояды: - Сұраңыз: Ойын кезінде көшбасшылық атқарған ойыншыны атаңыз? Қандай критерий бойынша оны анықтадыңыз Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын тексереді. Қажетті жағдайда мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге талпынады. |
Әрбір әрекет үшін кең, бос кеңістік, ысқырық, секундомер, бор. |
|||
Сабақтың соңы
40-45 |
Рефлексия: Оқушылар рефлексиялық «Білім қоржыны » стратегиясы Зейінді және тыныс алуды қалпына келтіру жаттығулары. Оқушылар мұғалімнің көрсеткенін және айтқанын істейді (жалпы дамытушы жаттығулар), қателескен оқушы орнына отырады. Ергежейлілер – алыптар (Ергежейлілер – отырды, алыптар – тұрды). Мұғалім үй жұмысын береді: - пән терминологиясын жаттау; - таңғы жаттығу, кеудені жерден көтеру, пресс, тартылу. |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық
|
|||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
|
|
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||
|
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |