Материалдар / ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
232
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектептің миссиясы: Оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде оқушылардың ерекше қабілеттерін айқындап, үздіксіз дамыту арқылы функционалды жауапты және адами құндылықтарды бойына сіңірген, өзін-өзі ұдайы жетілдіріп отыратын ақпараттық технологияларды меңгерген жаһандық тұлға қалыптастыру

Бөлім: Заттардың тасымалдануы

М ектеп: IT мектеп-лицей


Педагогтің аты-жөні: Отарбаева Г.


Күні: 21.11.22


Сынып: 7Б, В

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Қанайналым мүшелері туралы түсінік қалыптасады. Қанайналым жүйесін түсіндіріп бере алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар буылтық құрттар туралы біледі.

Кейбір оқушылар үшін:

Ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылардың қанайналым жүйесін талдап бере алады

Сабақтың мақсаты

7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3 мин













6 мин



















8 мин











10 мин













15 мин














Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді







Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.





Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.




Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I -Үшбұрыштар тобы

II –Дөңгелектер тобы

III-Төртбұрыш-тар тобы

1. Қан айналым дегеніміз не?

2.Қан айналым мүшелерін атаңдар?

3.Жүрек қандай қызмет атқарады?

4.Тұйық қан айналым дегеніміз не?











Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады







1. Оқулықта берілген суреттен қанайналым жүйесінің тұйық немесе ашық екенін анықтайды









1.Жануарларда қанайналым жүйесінің дамуына не себеп болды талдайды.

2.Қанайналым жүйесінің қай элементтері барлық жануарларда ұқсас қызмет атқарады. Салыстырады

3.Қанайналым жүйесінің тұйық және ашық тптерінің құрылысының айырмашылықтары қандай және олардың ерекшеліктері неде сипаттайды


Мадақтау әдісі «Жарайсың!», «Тамаша!».



































Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Қан айналым жүйесін сипаттап береді.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Буылтық құрттардың қан айналым жүйесін салады.



Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Кестені дәптерлеріне салады.

2. Талдау жасайды

Фигуралар салынған конверт

































Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.




3 мин

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

2. Үй тапсырмасы: тақырыпты мазмұндау


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!




Қысқа мерзімді жоспар



Бекітілген: ________________





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!