Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
Барлық
оқушылар үшін:
Қанайналым мүшелері
туралы түсінік қалыптасады. Қанайналым жүйесін түсіндіріп бере
алады.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Білім алушылар буылтық
құрттар туралы біледі.
Кейбір
оқушылар үшін:
Ұлулар, буынаяқтылар
және омыртқалылардың қанайналым жүйесін талдап бере
алады
|
3
мин
6
мин
8
мин
10
мин
15
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
Тапсырмалар айдарындағы
1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Тапсырмалар айдарындағы
2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен
оқушыларды 3 топқа біріктіру.
I -Үшбұрыштар
тобы
II –Дөңгелектер
тобы
III-Төртбұрыш-тар
тобы
1.
Қан айналым
дегеніміз не?
2.Қан айналым мүшелерін
атаңдар?
3.Жүрек қандай қызмет
атқарады?
4.Тұйық қан айналым
дегеніміз не?
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
1.
Оқулықта
берілген суреттен қанайналым жүйесінің тұйық немесе ашық екенін
анықтайды
1.Жануарларда
қанайналым жүйесінің дамуына не себеп болды
талдайды.
2.Қанайналым жүйесінің
қай элементтері барлық жануарларда ұқсас қызмет атқарады.
Салыстырады
3.Қанайналым жүйесінің
тұйық және ашық тптерінің құрылысының айырмашылықтары қандай және
олардың ерекшеліктері неде сипаттайды
|
Мадақтау әдісі
«Жарайсың!», «Тамаша!».
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Қан айналым жүйесін
сипаттап береді.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Буылтық құрттардың
қан айналым жүйесін салады.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Кестені дәптерлеріне
салады.
2. Талдау
жасайды
|
Фигуралар салынған
конверт
Тақырып бойынша
интернет көздерін пайдаланып видеоролик
көреді.
|
3
мин
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
2. Үй
тапсырмасы: тақырыпты
мазмұндау
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
«Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
|