Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Математика

    Күні:


    Бөлім:

    «Менің отбасым және достарым», «Бізді қоршаған әлем»

    Педагогтің аты-жөні:


    Сынып: 1

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы


    7 санын қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану;

    1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану, 0 –дің қасиетін қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Қосу мен азайтуға мысалдар құрастырады

    сандарды 7-ге арттырып, кемітеді

    ыдысты толтыру үшін қанша литр су қажеттігін анықтайды

    Құндылықтар

    денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Бүгінгі сабағымызда оқушылар біз Ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Онда кірер үлкен қақпа бар. Біз ол қақпаны ашу үшін, қақпа тапсырмасын орындаймыз. Қақпаның тапсырмасы өткен сабақтан үй тапсырмасын «Көршіңмен дос бол» әдісі бойынша екеуара тексеру. «Тақтада үй жұмысы көрсетіліп тұрады»

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (3 мин)

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    «Үш шапалақ» әдісі

    Көңіл күйіміз қандай? (1 шапалақ)

    Сабаққа дайынбыз ба? (2 шапалақ)

    Сабақты ойдағыдай аяқтаймыз ба ?(3 шапалақ)

    Үй тапсырмасын орындап болған соң қақпа ашылады. Оқушылар біз қақпадан Ертегілер еліне кірдік. Алдымыздан Үлкен ағаш шығады. Сол ағашта бірнеше тапсырмалар тұр. Сол мысалдарды шығару арқылы біз үлкен ағаштан өтеміз.Ол үшін Жаңа сабақты яғни 7санын қосып және азайтуды оқушыларға түсіндіре отырып 1-мысалды шығару. Тақтаға Үлкен ағаш ілінеді. Ағашта бірнеше есептер жазылған жапырақтар тұр. « Тез қозғал» әдісі бойынша кім бірінші қолын көтереді, сол оқушы жапырақтағы тапсырманы орындайды.

    Оқушылар сабаққа назар аударады.


    Балалар шапалақ соғады.



    Сабақтың ортасы

    (4 мин)





























    10 мин















    Сергіту сәті:

    «Ой қозғау»

    Талдың тапсырмасын орындап біз ары қарай жүреміз. Алдымыздан үлкен мыстан кемпір шығады. Біз одан өту үшін оның тапсырмасын орындаймыз. Мыстанның тапсырмасы : Сандар құрамын айта отырып, азайтуға мысалдар келтіреміз. Бұл мысалды орындау үшін «Тарси» әдісін пайдаланамыз.





    Бірнеше қима қағаздарға 8, 9, 10 сандарының құрамы жазылған. Сол сандар құрамын шығарып, қима қағаздарды орнына келтіреміз. Тарси әдісінің қимасы шығады.


    Мыстанның екінші тапсырмасы:

    Сурет бойынша «неше» сөзін пайдаланып, сұрақтар құрастыр.

    7 санын қосуды және азайтуды орындап үйренесің

    Есіңде сақта!


    Сандардың құрамын айт.

    Азайтуға мысалдар құрастыр.

    Мысалдардың мәнін тап.

    Дескриптор:

    -сандардың құрамын айтады

    -мысалдар құрастырады

    -мысалдардың мәнін есептейді


    «Жүгіреді балалар»

    Бейнефильм ұсыну




































    Сурет бойынша сұрақтар құрастырады.

    Мысалдардың құрылу жолын түсіндіреді












    1. сандардың құрамын айтады

    2. мысалдар құрастырады

    3.мысалдардың мәнін есептейді


























    жаттығуды қайталап жасайды

    Мадақтау

































    Білім медаль

    бағалау (жауабына қарай)

    Оқулық

    88-89 беті

    Доп



























    Таратпа

    Дәптер

    қаламсап

    10 мин


























    Мыстан тапсырмасын орындап болдық. Ары қарай ілгері басып келеміз. Бір кезде алдымыздан үлкен тау көрінді. Біз тау тапсырмасын орындап, биік шыңындағы жарқыраған сандықты аламыз.Олай болса тау тапсырмасын Ж.Ж орындаймыз. Бірінші, екінші және үшінші бітірген оқушылар тақтаға жазады.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Кестедегі әр санды 7 –ге арттыр.

    Кестедегі әр санды 7 –ге кеміт.

    Дескриптор:

    - әр санды 7 –ге арттырады

    - әр санды 7 –ге кемітеді



    Міне оқушылар біз барлық тапсырманы орындай отырып, алтын сандықты алдық. Енді сандықты ашып көрейік. Сандық ішінде бірнеше тәттілер шығады. Оқушыларға таратылып беріледі.

    1. әр санды 7 –ге арттырады

    2.әр санды 7-ге кемітеді





    «Басбармақ» арқылы бір-бірін бағалау

    Таратпа

    қаламсап















    https://youtu.be/kKiyFs4B6IE

    Сабақтың соңы

    9 мин






    Үй тапсырмасы:

    «Есепте, қорытындыла» әдісі

    Ә

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Максутова Аийда Жумабековна
    02 Наурыз 2023
    422
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    симтрьолбюл
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Математика

    Күні:


    Бөлім:

    «Менің отбасым және достарым», «Бізді қоршаған әлем»

    Педагогтің аты-жөні:


    Сынып: 1

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы


    7 санын қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану;

    1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану, 0 –дің қасиетін қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Қосу мен азайтуға мысалдар құрастырады

    сандарды 7-ге арттырып, кемітеді

    ыдысты толтыру үшін қанша литр су қажеттігін анықтайды

    Құндылықтар

    денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Бүгінгі сабағымызда оқушылар біз Ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Онда кірер үлкен қақпа бар. Біз ол қақпаны ашу үшін, қақпа тапсырмасын орындаймыз. Қақпаның тапсырмасы өткен сабақтан үй тапсырмасын «Көршіңмен дос бол» әдісі бойынша екеуара тексеру. «Тақтада үй жұмысы көрсетіліп тұрады»

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (3 мин)

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    «Үш шапалақ» әдісі

    Көңіл күйіміз қандай? (1 шапалақ)

    Сабаққа дайынбыз ба? (2 шапалақ)

    Сабақты ойдағыдай аяқтаймыз ба ?(3 шапалақ)

    Үй тапсырмасын орындап болған соң қақпа ашылады. Оқушылар біз қақпадан Ертегілер еліне кірдік. Алдымыздан Үлкен ағаш шығады. Сол ағашта бірнеше тапсырмалар тұр. Сол мысалдарды шығару арқылы біз үлкен ағаштан өтеміз.Ол үшін Жаңа сабақты яғни 7санын қосып және азайтуды оқушыларға түсіндіре отырып 1-мысалды шығару. Тақтаға Үлкен ағаш ілінеді. Ағашта бірнеше есептер жазылған жапырақтар тұр. « Тез қозғал» әдісі бойынша кім бірінші қолын көтереді, сол оқушы жапырақтағы тапсырманы орындайды.

    Оқушылар сабаққа назар аударады.


    Балалар шапалақ соғады.



    Сабақтың ортасы

    (4 мин)





























    10 мин















    Сергіту сәті:

    «Ой қозғау»

    Талдың тапсырмасын орындап біз ары қарай жүреміз. Алдымыздан үлкен мыстан кемпір шығады. Біз одан өту үшін оның тапсырмасын орындаймыз. Мыстанның тапсырмасы : Сандар құрамын айта отырып, азайтуға мысалдар келтіреміз. Бұл мысалды орындау үшін «Тарси» әдісін пайдаланамыз.





    Бірнеше қима қағаздарға 8, 9, 10 сандарының құрамы жазылған. Сол сандар құрамын шығарып, қима қағаздарды орнына келтіреміз. Тарси әдісінің қимасы шығады.


    Мыстанның екінші тапсырмасы:

    Сурет бойынша «неше» сөзін пайдаланып, сұрақтар құрастыр.

    7 санын қосуды және азайтуды орындап үйренесің

    Есіңде сақта!


    Сандардың құрамын айт.

    Азайтуға мысалдар құрастыр.

    Мысалдардың мәнін тап.

    Дескриптор:

    -сандардың құрамын айтады

    -мысалдар құрастырады

    -мысалдардың мәнін есептейді


    «Жүгіреді балалар»

    Бейнефильм ұсыну




































    Сурет бойынша сұрақтар құрастырады.

    Мысалдардың құрылу жолын түсіндіреді












    1. сандардың құрамын айтады

    2. мысалдар құрастырады

    3.мысалдардың мәнін есептейді


























    жаттығуды қайталап жасайды

    Мадақтау

































    Білім медаль

    бағалау (жауабына қарай)

    Оқулық

    88-89 беті

    Доп



























    Таратпа

    Дәптер

    қаламсап

    10 мин


























    Мыстан тапсырмасын орындап болдық. Ары қарай ілгері басып келеміз. Бір кезде алдымыздан үлкен тау көрінді. Біз тау тапсырмасын орындап, биік шыңындағы жарқыраған сандықты аламыз.Олай болса тау тапсырмасын Ж.Ж орындаймыз. Бірінші, екінші және үшінші бітірген оқушылар тақтаға жазады.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Кестедегі әр санды 7 –ге арттыр.

    Кестедегі әр санды 7 –ге кеміт.

    Дескриптор:

    - әр санды 7 –ге арттырады

    - әр санды 7 –ге кемітеді



    Міне оқушылар біз барлық тапсырманы орындай отырып, алтын сандықты алдық. Енді сандықты ашып көрейік. Сандық ішінде бірнеше тәттілер шығады. Оқушыларға таратылып беріледі.

    1. әр санды 7 –ге арттырады

    2.әр санды 7-ге кемітеді





    «Басбармақ» арқылы бір-бірін бағалау

    Таратпа

    қаламсап















    https://youtu.be/kKiyFs4B6IE

    Сабақтың соңы

    9 мин






    Үй тапсырмасы:

    «Есепте, қорытындыла» әдісі

    Ә

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 6 сынып
    02.03.2023
    422
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Максутова Аийда Жумабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации