Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:
Математика
Күні:
Бөлім:
«Менің отбасым және
достарым», «Бізді қоршаған
әлем»
Педагогтіңаты-жөні:
Сынып:1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы
7 санын қосу және
азайту
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды
ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және
қолдану;
1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық
қасиетін қолдану, 0 –дің қасиетін
қолдану
Сабақтың
мақсаты
Қосу мен азайтуға мысалдар
құрастырады
сандарды 7-ге арттырып,
кемітеді
ыдысты толтыру үшін қанша литр су қажеттігін
анықтайды
Құндылықтар
денсаулық, достық және
айналадағыларға қамқорлық
көрсету
Сабақ
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтіңәрекеті
Бүгінгі сабағымызда
оқушылар біз Ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Онда кірер үлкен
қақпа бар. Біз ол қақпаны ашу үшін, қақпа тапсырмасын орындаймыз.
Қақпаның тапсырмасы өткен сабақтан үй тапсырмасын
«Көршіңмен дос
бол» әдісі бойынша
екеуара тексеру.«Тақтада үй жұмысы
көрсетіліп тұрады»
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтыңбасы(3мин)
Ұйымдастырукезеңі:
Сәлемдесу.
Оқушылардытүгендеу.
Психологиялық ахуал орнату.
«Үш шапалақ»
әдісі
Көңіл күйіміз қандай? (1
шапалақ)
Сабаққа дайынбыз ба? (2
шапалақ)
Сабақты ойдағыдай аяқтаймыз ба ?(3
шапалақ)
Үй тапсырмасын орындап болған соң қақпа ашылады. Оқушылар
біз қақпадан Ертегілер еліне кірдік. Алдымыздан Үлкен ағаш шығады.
Сол ағашта бірнеше тапсырмалар тұр. Сол мысалдарды шығару арқылы
біз үлкен ағаштан өтеміз.Ол үшін Жаңа сабақты яғни
7санын қосып және азайтуды оқушыларға түсіндіре
отырып1-мысалды
шығару. Тақтаға Үлкен ағаш ілінеді. Ағашта бірнеше есептер жазылған
жапырақтар тұр. « Тез қозғал» әдісі бойынша кім бірінші қолын
көтереді, сол оқушы жапырақтағы тапсырманы
орындайды.
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Балалар шапалақ
соғады.
Сабақтың ортасы
(4мин)
10
мин
Сергіту
сәті:
«Ой қозғау»
Талдың тапсырмасын орындап біз ары қарай жүреміз.
Алдымыздан үлкен мыстан кемпір шығады. Біз одан өту үшін оның
тапсырмасын орындаймыз. Мыстанның тапсырмасы : Сандар құрамын айта
отырып, азайтуға мысалдар келтіреміз. Бұл мысалды орындау
үшін«Тарси» әдісін
пайдаланамыз.
Бірнеше қима қағаздарға 8, 9, 10 сандарының құрамы
жазылған. Сол сандар құрамын шығарып, қима қағаздарды орнына
келтіреміз. Тарси әдісінің қимасы
шығады.
Мыстанның екінші
тапсырмасы:
Сурет бойынша «неше» сөзін пайдаланып, сұрақтар
құрастыр.
7 санын қосуды және
азайтуды орындап үйренесің
Есіңде
сақта!
Сандардың құрамын
айт.
Азайтуға мысалдар
құрастыр.
Мысалдардың мәнін
тап.
Дескриптор:
-сандардың құрамын
айтады
-мысалдар
құрастырады
-мысалдардың мәнін
есептейді
«Жүгіреді
балалар»
Бейнефильм
ұсыну
Сурет бойынша сұрақтар
құрастырады.
Мысалдардың құрылу
жолын түсіндіреді
1. сандардың құрамын
айтады
2. мысалдар
құрастырады
3.мысалдардың мәнін
есептейді
жаттығуды қайталап жасайды
Мадақтау
Білім
медаль
бағалау (жауабына
қарай)
Оқулық
88-89
беті
Доп
Таратпа
Дәптер
қаламсап
10
мин
Мыстан тапсырмасын
орындап болдық. Ары қарай ілгері басып келеміз. Бір кезде
алдымыздан үлкен тау көрінді. Біз тау тапсырмасын орындап, биік
шыңындағы жарқыраған сандықты аламыз.Олай болса тау тапсырмасын Ж.Ж
орындаймыз. Бірінші, екінші және үшінші бітірген оқушылар тақтаға
жазады.
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
Кестедегі әр санды 7 –ге
арттыр.
Кестедегі әр санды 7 –ге
кеміт.
Дескриптор:
-әр санды 7 –ге
арттырады
- әр санды 7 –ге кемітеді
Міне оқушылар біз
барлық тапсырманы орындай отырып, алтын сандықты алдық. Енді
сандықты ашып көрейік. Сандық ішінде бірнеше тәттілер шығады.
Оқушыларға таратылып
беріледі.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз