Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Математика |
||||
Күні: |
|
||||
Бөлім: |
«Менің отбасым және достарым», «Бізді қоршаған әлем» |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
7 санын қосу және азайту |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану; 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану, 0 –дің қасиетін қолдану |
||||
Сабақтың мақсаты |
Қосу мен азайтуға мысалдар құрастырады сандарды 7-ге арттырып, кемітеді ыдысты толтыру үшін қанша литр су қажеттігін анықтайды |
||||
Құндылықтар |
денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті Бүгінгі сабағымызда оқушылар біз Ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Онда кірер үлкен қақпа бар. Біз ол қақпаны ашу үшін, қақпа тапсырмасын орындаймыз. Қақпаның тапсырмасы өткен сабақтан үй тапсырмасын «Көршіңмен дос бол» әдісі бойынша екеуара тексеру. «Тақтада үй жұмысы көрсетіліп тұрады» |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату. «Үш шапалақ» әдісі Көңіл күйіміз қандай? (1 шапалақ) Сабаққа дайынбыз ба? (2 шапалақ) Сабақты ойдағыдай аяқтаймыз ба ?(3 шапалақ) Үй тапсырмасын орындап болған соң қақпа ашылады. Оқушылар біз қақпадан Ертегілер еліне кірдік. Алдымыздан Үлкен ағаш шығады. Сол ағашта бірнеше тапсырмалар тұр. Сол мысалдарды шығару арқылы біз үлкен ағаштан өтеміз.Ол үшін Жаңа сабақты яғни 7санын қосып және азайтуды оқушыларға түсіндіре отырып 1-мысалды шығару. Тақтаға Үлкен ағаш ілінеді. Ағашта бірнеше есептер жазылған жапырақтар тұр. « Тез қозғал» әдісі бойынша кім бірінші қолын көтереді, сол оқушы жапырақтағы тапсырманы орындайды. |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Балалар шапалақ соғады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы (4 мин)
10 мин
Сергіту сәті: |
«Ой қозғау» Талдың тапсырмасын орындап біз ары қарай жүреміз. Алдымыздан үлкен мыстан кемпір шығады. Біз одан өту үшін оның тапсырмасын орындаймыз. Мыстанның тапсырмасы : Сандар құрамын айта отырып, азайтуға мысалдар келтіреміз. Бұл мысалды орындау үшін «Тарси» әдісін пайдаланамыз.
Бірнеше қима қағаздарға 8, 9, 10 сандарының құрамы жазылған. Сол сандар құрамын шығарып, қима қағаздарды орнына келтіреміз. Тарси әдісінің қимасы шығады.
Мыстанның екінші тапсырмасы: Сурет бойынша «неше» сөзін пайдаланып, сұрақтар құрастыр. 7 санын қосуды және азайтуды орындап үйренесің Есіңде сақта!
Сандардың құрамын айт. Азайтуға мысалдар құрастыр. Мысалдардың мәнін тап. Дескриптор: -сандардың құрамын айтады -мысалдар құрастырады -мысалдардың мәнін есептейді «Жүгіреді балалар» Бейнефильм ұсыну |
Сурет бойынша сұрақтар құрастырады. Мысалдардың құрылу жолын түсіндіреді 1. сандардың құрамын айтады 2. мысалдар құрастырады 3.мысалдардың мәнін есептейді
жаттығуды қайталап жасайды |
Мадақтау
Білім медаль бағалау (жауабына қарай) |
Оқулық 88-89 беті Доп
Таратпа Дәптер қаламсап |
|
10 мин
|
Мыстан тапсырмасын орындап болдық. Ары қарай ілгері басып келеміз. Бір кезде алдымыздан үлкен тау көрінді. Біз тау тапсырмасын орындап, биік шыңындағы жарқыраған сандықты аламыз.Олай болса тау тапсырмасын Ж.Ж орындаймыз. Бірінші, екінші және үшінші бітірген оқушылар тақтаға жазады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Кестедегі әр санды 7 –ге арттыр. Кестедегі әр санды 7 –ге кеміт. Дескриптор: - әр санды 7 –ге арттырады - әр санды 7 –ге кемітеді
Міне оқушылар біз барлық тапсырманы орындай отырып, алтын сандықты алдық. Енді сандықты ашып көрейік. Сандық ішінде бірнеше тәттілер шығады. Оқушыларға таратылып беріледі. |
1. әр санды 7 –ге арттырады 2.әр санды 7-ге кемітеді
|
«Басбармақ» арқылы бір-бірін бағалау |
Таратпа қаламсап
|
|
Сабақтың соңы 9 мин
|
Үй тапсырмасы: «Есепте, қорытындыла» әдісі
Ә Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |