Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

6.3А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Мектеп: №206 мектеп-гимназия

Мерзімі: 9.02.2023ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Жумадуллаев А.А

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тірі табиғаттағы үдерістер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

6.4.2.9 тірі ағзалардағы тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеу



Сабақ мақсаты



  • тітіркендіргіш түрлерімен танысу;

  • тітіркендіргіштердің тірі ағзаларға әсерін анықтау.

  • тітіркендіргіштіктің тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды

Бағалау критерийлері:

1. тітіркендіргіш түрлерін топтастырады;

2. тітіркендіргіштердің әсеріне тірі ағзалардың жауап реакциялармен танысады;

3. тітіркенгіштіктің тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды.

Құндылықтарды игерту


Жұпта және топта жұмыс істеу барысында ынтымақтастық, өзіне және басқаларға құрметпен қарау, академиялық адалдық - өз бетімен жұмыс істеу, ашықтық - оқушылар сабақтың мақсаттарын және міндеттерін өз бетінше анықтай алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, тапсырмалар, кері байланыс,стикер

АКТ – ны қолдану дағдылары

learningapps.org, Microsoft Power Point, wordwall,Youtube

Пәнаралық байланыстар

Биологиялық ұғымдар туралы көбірек біледі.

Топта жұмыс істегенде оқушылар биологиялық терминдерді қолданатын болады.

Бастапқы білім


Оқушылар 5 – шы сыныпта тірі ағзалардың ортақ қасиеттері, денелер қозғалысының себебімен танысты. Оқушылар тітіркендіргіштерді ажырата алады. Бастапқы білімді жаңғырту жұптық жұмыс барысында тірі ағзалардың ортақ қасиеттеріне мысалдар беру арқылы жүзеге асады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10мин


1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда

2. «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мотивациялық сөздер


3.Үй жұмысын тексеру

Оқушылардын білімдерін

кроссворд арқылы тексеру

2 балл

https://learningapps.org/watch?v=p8y1x0oc523


Жаңа сабаққа кіріспе.


4Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
















Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады.










Оқушылардың жауаптарына

байланысты қалыптастырушы бағалау




Сабақтың ортасы мағынаны түсіну

10

мин





5.Мағынаны ашу


Қоршаған орта үнемі өзгеріп отыратындықтан, кез келген ағза өзгерісті сезеді. Соған сәйкес реакция жасайды.

Ағзалардың осындай қасиетін тітіркенгіштік және қозғыштық деп атайды.

Тітіркенгіштік – ағзаның қоршаған орта әсеріне беретін

жауабы немесе тітіркенуіді сезу қасиеті.

Қозғыштық – тірі жасушалардың қоршаған ортадағы өзгерісті қабылдау қасиеті және оған қозу арқылы беретін жауабы.





Көрсетілген

ресурстарды

көріп, талқылайды














Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



Слайд.

Презентация.

https://www.youtube.com/watch?v=m9XKHZfAFhI


https://www.youtube.com/watch?v=OQZ2rf9YGH4










10мин

6.Топтық жұмыс

Пазл суреттер таратылады.

Бағалау критерийі:

1- топ. ТРОПИЗМ

Өсімдік суретінен пазл құрап,

өсімдіктердің тітіркену реакциясын сипаттап жазады.

2- топ. НАСТИ

Жануар суретінен пазл құрап,

жануарлардың тітіркену реакциясын сипаттап жазады.

3- топ.”АҒЗА”

Адам суретінен пазл құрап,

адамның тітіркену реакциясын сипаттап жазады.


Оқушылардың жауаптарына

байланысты қалыптастырушы бағалау.

Тітіркеніштерді сипаттап

постер қорғайды

3 балл



Сурет


https://www.youtube.com/watch?v=LdMSgkptwwQhttps://www.youtube.com/watch?v=mCM0gEaMhVU

8мин


7. Жұптық жұмыс


«Ситуациялық сұрақтар» әдісі арқылы оқушылардың айтылым дағдысын қалыптастыру;



Жұптық жұмыстың сұрақтары

ИӘ

ЖОҚ

БІЛМЕЙМІН


1

Дыбыстар тітіркенуге әсер етеді ме





2

Жарық көздің тітіркенуіне әсер етеді ме





3

Химиялық заттар терінің тітіркенуіне әсер етеді ме





4

Газдың иісі тітіркенуге әсер етеді ме





5

Температура дене қозуына әсер етеді ме




Жұптық жұмыстың сұрақтары

ИӘ

ЖОҚ

БІЛМЕЙМІН

1

Ағзаның ішкі және сыртқы тітіркендіргішке жауап қайтаруы - Дегенерация деп аталады ма?




2

Жүйке жүйесінің қатысуымен организмнің тітіркендіргішке жауап реакциясы:Рефлекс па?





3

Өсімдіктің бойлап өсу бағытының,тамырының өзгеруі ТРОПИЗМ деп аталадыма?<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!