|
Бөлімі: 6.3А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
Мектеп: №206 мектеп-гимназия |
||
|
Мерзімі: 9.02.2023ж. |
Мұғалімнің аты-жөні:Жумадуллаев А.А |
||
|
Сынып: 6ә |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
6.4.2.9 тірі ағзалардағы тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеу |
||
|
Сабақ мақсаты |
|
||
|
Бағалау критерийлері: |
1. тітіркендіргіш түрлерін топтастырады; 2. тітіркендіргіштердің әсеріне тірі ағзалардың жауап реакциялармен танысады; 3. тітіркенгіштіктің тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды. |
||
|
Құндылықтарды игерту
|
Жұпта және топта жұмыс істеу барысында ынтымақтастық, өзіне және басқаларға құрметпен қарау, академиялық адалдық - өз бетімен жұмыс істеу, ашықтық - оқушылар сабақтың мақсаттарын және міндеттерін өз бетінше анықтай алады. |
||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, тапсырмалар, кері байланыс,стикер |
||
|
АКТ – ны қолдану дағдылары |
learningapps.org, Microsoft Power Point, wordwall,Youtube |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биологиялық ұғымдар туралы көбірек біледі. Топта жұмыс істегенде оқушылар биологиялық терминдерді қолданатын болады. |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 5 – шы сыныпта тірі ағзалардың ортақ қасиеттері, денелер қозғалысының себебімен танысты. Оқушылар тітіркендіргіштерді ажырата алады. Бастапқы білімді жаңғырту жұптық жұмыс барысында тірі ағзалардың ортақ қасиеттеріне мысалдар беру арқылы жүзеге асады. |
||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10мин
|
1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда 2. «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу. |
Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мотивациялық сөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Үй жұмысын тексеру |
Оқушылардын білімдерін кроссворд арқылы тексеру |
2 балл |
https://learningapps.org/watch?v=p8y1x0oc523
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе. |
4.«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады. |
Оқушылардың жауаптарына байланысты қалыптастырушы бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну 10 мин |
5.Мағынаны ашу
Қоршаған орта үнемі өзгеріп отыратындықтан, кез келген ағза өзгерісті сезеді. Соған сәйкес реакция жасайды. Ағзалардың осындай қасиетін тітіркенгіштік және қозғыштық деп атайды. Тітіркенгіштік – ағзаның қоршаған орта әсеріне беретін жауабы немесе тітіркенуіді сезу қасиеті. Қозғыштық – тірі жасушалардың қоршаған ортадағы өзгерісті қабылдау қасиеті және оған қозу арқылы беретін жауабы.
|
Көрсетілген ресурстарды көріп, талқылайды |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Слайд. Презентация. https://www.youtube.com/watch?v=m9XKHZfAFhI
https://www.youtube.com/watch?v=OQZ2rf9YGH4
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10мин |
6.Топтық жұмыс Пазл суреттер таратылады.
|
Бағалау критерийі: 1- топ. “ТРОПИЗМ” Өсімдік суретінен пазл құрап, өсімдіктердің тітіркену реакциясын сипаттап жазады. 2- топ. “НАСТИ” Жануар суретінен пазл құрап, жануарлардың тітіркену реакциясын сипаттап жазады. 3- топ.”АҒЗА” Адам суретінен пазл құрап, адамның тітіркену реакциясын сипаттап жазады. |
Оқушылардың жауаптарына байланысты қалыптастырушы бағалау. Тітіркеніштерді сипаттап постер қорғайды 3 балл |
Сурет
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8мин
|
7. Жұптық жұмыс «Ситуациялық сұрақтар» әдісі арқылы оқушылардың айтылым дағдысын қалыптастыру;
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















