|
Бөлім |
6.4С Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Ержигитова Г.И |
|
Күні: 17.04.2022 |
|
|
Сыныбы: 6 «Ғ» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: айнымалының коэфиценттерін қарама-қарсы сан болатындай етіп өрнектейді Оқушылардың басым бөлігі: теңдеулер жүйесін алмастыру және қосу тәсілі арқылы шешеді. Кейбір оқушылар: мәтін есептерді теңдеулер жүйелерін құрып, алмастыру және қосу тәсілі арқылы шығарады |
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8-12 мин |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. «Сатамын.Сатып аламын» әдісі арқылы оқушылар шеңбер құра тұрады.Оң жағында тұрған сыныптасының жақсы қасиетін сатып алады. Өзінің кемшілік қасиетін сол жағындағы сыныптасына сатып жібереді. Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқушыларды Microsoft ,Apple,Tesla деген атаулармен топқа бөлемін. 1-бөлім.Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. №1474
Жауабы :(25;1)
Жауабы : (6;3) 2-Бөлім. Ой қозғау. 1.Бір жейде және бір көйлек 4 м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 2 көйлек 17 м матадан тігіледі.Бір жейде неше метр матадан тігіледі? Бір көйлек неше метр матадан тігіледі? 2.Асан мен Үсеннің ойлаған сандарының косындысы 15-ке тең, көбейтіндісі 56-ға тең. Олар кандай сандарды ойлады? |
Оқушылардың көңіл -күйін көтереді, сабаққа қызығушылығын арттырады.
«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Тақтамен жұмыс
Постер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 22-28 Мин |
3-бөлім . «Кездейсоқ таңдау».Тақтамен жұмыс Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шеш: №1 1) Жауабы 2) Жауабы 4- бөлім. Жұптық жұмыс «Көршіңмен талқыла» №1483 Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шеш. Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағ автобуспен және 3 сағ пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар.
17 х = 816 х = 816: 17 х = 48 х-тің табылған мәнін жүйедегі теңдеулердің кез келген біреуіне қойып, у-ті табамыз
2у=144 у=144:2 у=72 Жауабы: автобустың жылдамдығы 48 км/сағ; пойыздың жылдамдығы 72 км/сағ 5-бөлім.Топтық жұмыс №1491 Теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешіңдер
1/
2/
3.
Сергіту сәті «Ережені сақтаймыз» . «Гүл шоқтарын құрастыру әдісі».
теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастыр. Шешуі:
х=14:7 х=2
4+у=5 у=1 Жауабы: (2;1) 6-бөлім. Деңгейлік тапсырма. Қорытынды тест.
|
Оқушы тақтаға есеп шығарады Мәтін есепті жұппен талқылап жауабын Топпен есепті талдайды Теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастырады.
Есептердің шығару ретімен орналастырады Түсінгендері бойынша жұмыс жасайды. деңгейлік тест.
|
Қалыптас тырушы бағалау: Дұрыс жауап берген оқушыларға ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау айтылады.
Слайдпен тексереді
Топтар бірін-бірі бағалайды
Интербелсенді тақтадан оқушылардың жұмыстары бағаланады
|
Интербел-сенді тақта
Тақта, маркер
А-4 қағазда жауаптар
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Нурмырзаева Бактыгул АхметоваШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақМатериал туралы қысқаша түсінік
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















Жауабы 

































