Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    6.4С Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері

    Мұғалімнің аты-жөні

    Ержигитова Г.И

    Күні: 17.04.2022


    Сыныбы: 6 «Ғ»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: айнымалының коэфиценттерін қарама-қарсы сан болатындай етіп өрнектейді

    Оқушылардың басым бөлігі: теңдеулер жүйесін алмастыру және қосу тәсілі арқылы шешеді.

    Кейбір оқушылар: мәтін есептерді теңдеулер жүйелерін құрып, алмастыру және қосу тәсілі арқылы шығарады

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8-12

    мин

    I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

    «Сатамын.Сатып аламын» әдісі арқылы оқушылар шеңбер құра тұрады.Оң жағында тұрған сыныптасының жақсы қасиетін сатып алады. Өзінің кемшілік қасиетін сол жағындағы сыныптасына сатып жібереді.

    Топқа бөлу

    «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқушыларды Microsoft ,Apple,Tesla деген атаулармен топқа бөлемін.


    1-бөлім.Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    №1474

    Жауабы :(25;1)


    Жауабы : (6;3)

    2-Бөлім.

    Ой қозғау.

     1.Бір жейде және бір көйлек 4 м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 2 көйлек 17 м матадан тігіледі.Бір жейде неше метр матадан тігіледі? Бір көйлек неше метр матадан тігіледі?

    2.Асан мен Үсеннің ойлаған сандарының косындысы 15-ке тең, көбейтіндісі 56-ға тең. Олар кандай сандарды ойлады?


    Оқушылардың көңіл -күйін көтереді, сабаққа қызығушылығын арттырады.












    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.











    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
































    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/6-synyp/eki-ajnymalysy-bar-syzyqtyq-tengdeuler-zhujeleri?mid=%info%



















    Тақтамен жұмыс



    Постер

    Сабақтың ортасы

    22-28

    Мин

    3-бөлім . «Кездейсоқ таңдау».Тақтамен жұмыс

    Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шеш:

    №1

    1)

    Жауабы


    2)

    Жауабы


    4- бөлім. Жұптық жұмыс «Көршіңмен талқыла»

    №1483

    Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шеш.

    Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағ автобуспен және 3 сағ пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар.

    17 х = 816

    х = 816: 17

    х = 48

    х-тің табылған мәнін жүйедегі теңдеулердің кез келген біреуіне қойып, у-ті табамыз

    2у=144

    у=144:2

    у=72

    Жауабы: автобустың жылдамдығы

    48 км/сағ; пойыздың жылдамдығы 72 км/сағ

    5-бөлім.Топтық жұмыс

    №1491 Теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешіңдер

    1/

    Жауабы


    2/

    Жауабы

    3.

    Сергіту сәті «Ережені сақтаймыз» . «Гүл шоқтарын құрастыру әдісі».

    теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастыр.

    Шешуі:




    х=14:7

    х=2

    4+у=5

    у=1

    Жауабы: (2;1)

    6-бөлім. Деңгейлік тапсырма. Қорытынды тест.

    1. Теңдеуден у айнымалыны х арқылы өрнекте


    1. теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шеш

    1. теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шеш



    Оқушы тақтаға есеп шығарады












    Мәтін есепті жұппен талқылап жауабын

































    Топпен есепті талдайды




































    Теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастырады.


    Есептердің шығару ретімен орналастырады








    Түсінгендері бойынша жұмыс жасайды.

    деңгейлік тест.

    Бағалау критерийлері

    Дескриптор

    у айнымалыны х арқылы өрнектейді

    -у айнымалыны теңдіктің сол жағында қалдырып мәндес теңдеу алады

    - у айнымалыны х арқылы өрнектейді

    теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

    -теңдеулер жүйесіне қосу тәсілін қолданады;

    - бір айнымалысы бар теңдеу алады;

    - теңдеуді шешеді;

    - теңдеудің шешімін қолданады;

    - екінші айнымалыны табады;

    - жүйенің шешімін жазады

    теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді

    - бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектейді;

    - бір айнымалысы бар теңдеу алады;

    - теңдеуді шешеді;

    - теңдеудің шешімін қолданады;

    - екінші айнымалыны табады;

    - жүйенің шешімін жазады.


    Қалыптас

    тырушы бағалау:

    Дұрыс жауап берген оқушыларға ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау айтылады.




    Слайдпен тексереді
























    Топтар бірін-бірі бағалайды





























    Интербелсенді тақтадан оқушылардың жұмыстары бағаланады
























    Интербел-сенді тақта



























































    Тақта, маркер



































    А-4 қағазда жауаптар















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурмырзаева Бактыгул Ахметова
    22 Мамыр 2023
    317
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    6.4С Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері

    Мұғалімнің аты-жөні

    Ержигитова Г.И

    Күні: 17.04.2022


    Сыныбы: 6 «Ғ»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: айнымалының коэфиценттерін қарама-қарсы сан болатындай етіп өрнектейді

    Оқушылардың басым бөлігі: теңдеулер жүйесін алмастыру және қосу тәсілі арқылы шешеді.

    Кейбір оқушылар: мәтін есептерді теңдеулер жүйелерін құрып, алмастыру және қосу тәсілі арқылы шығарады

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8-12

    мин

    I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

    «Сатамын.Сатып аламын» әдісі арқылы оқушылар шеңбер құра тұрады.Оң жағында тұрған сыныптасының жақсы қасиетін сатып алады. Өзінің кемшілік қасиетін сол жағындағы сыныптасына сатып жібереді.

    Топқа бөлу

    «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқушыларды Microsoft ,Apple,Tesla деген атаулармен топқа бөлемін.


    1-бөлім.Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    №1474

    Жауабы :(25;1)


    Жауабы : (6;3)

    2-Бөлім.

    Ой қозғау.

     1.Бір жейде және бір көйлек 4 м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 2 көйлек 17 м матадан тігіледі.Бір жейде неше метр матадан тігіледі? Бір көйлек неше метр матадан тігіледі?

    2.Асан мен Үсеннің ойлаған сандарының косындысы 15-ке тең, көбейтіндісі 56-ға тең. Олар кандай сандарды ойлады?


    Оқушылардың көңіл -күйін көтереді, сабаққа қызығушылығын арттырады.












    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.











    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
































    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/6-synyp/eki-ajnymalysy-bar-syzyqtyq-tengdeuler-zhujeleri?mid=%info%



















    Тақтамен жұмыс



    Постер

    Сабақтың ортасы

    22-28

    Мин

    3-бөлім . «Кездейсоқ таңдау».Тақтамен жұмыс

    Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шеш:

    №1

    1)

    Жауабы


    2)

    Жауабы


    4- бөлім. Жұптық жұмыс «Көршіңмен талқыла»

    №1483

    Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шеш.

    Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағ автобуспен және 3 сағ пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар.

    17 х = 816

    х = 816: 17

    х = 48

    х-тің табылған мәнін жүйедегі теңдеулердің кез келген біреуіне қойып, у-ті табамыз

    2у=144

    у=144:2

    у=72

    Жауабы: автобустың жылдамдығы

    48 км/сағ; пойыздың жылдамдығы 72 км/сағ

    5-бөлім.Топтық жұмыс

    №1491 Теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешіңдер

    1/

    Жауабы


    2/

    Жауабы

    3.

    Сергіту сәті «Ережені сақтаймыз» . «Гүл шоқтарын құрастыру әдісі».

    теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастыр.

    Шешуі:




    х=14:7

    х=2

    4+у=5

    у=1

    Жауабы: (2;1)

    6-бөлім. Деңгейлік тапсырма. Қорытынды тест.

    1. Теңдеуден у айнымалыны х арқылы өрнекте


    1. теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шеш

    1. теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шеш



    Оқушы тақтаға есеп шығарады












    Мәтін есепті жұппен талқылап жауабын

































    Топпен есепті талдайды




































    Теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастырады.


    Есептердің шығару ретімен орналастырады








    Түсінгендері бойынша жұмыс жасайды.

    деңгейлік тест.

    Бағалау критерийлері

    Дескриптор

    у айнымалыны х арқылы өрнектейді

    -у айнымалыны теңдіктің сол жағында қалдырып мәндес теңдеу алады

    - у айнымалыны х арқылы өрнектейді

    теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

    -теңдеулер жүйесіне қосу тәсілін қолданады;

    - бір айнымалысы бар теңдеу алады;

    - теңдеуді шешеді;

    - теңдеудің шешімін қолданады;

    - екінші айнымалыны табады;

    - жүйенің шешімін жазады

    теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді

    - бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектейді;

    - бір айнымалысы бар теңдеу алады;

    - теңдеуді шешеді;

    - теңдеудің шешімін қолданады;

    - екінші айнымалыны табады;

    - жүйенің шешімін жазады.


    Қалыптас

    тырушы бағалау:

    Дұрыс жауап берген оқушыларға ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау айтылады.




    Слайдпен тексереді
























    Топтар бірін-бірі бағалайды





























    Интербелсенді тақтадан оқушылардың жұмыстары бағаланады
























    Интербел-сенді тақта



























































    Тақта, маркер



































    А-4 қағазда жауаптар















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Мақала 7 сынып
    22.05.2023
    317
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурмырзаева Бактыгул Ахметова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации