Сабақтың
басы
8-12
мин
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын
анықтау, сабақтың тақырыбы мен мақсатын
түсіндіру.
«Сатамын.Сатып аламын» әдісі арқылы
оқушылар шеңбер құра тұрады.Оң жағында тұрған сыныптасының жақсы
қасиетін сатып алады. Өзінің кемшілік қасиетін сол жағындағы
сыныптасына сатып жібереді.
Топқа
бөлу
«Адасқан әріптер»
әдісі арқылы оқушыларды Microsoft
,Apple,Tesla деген атаулармен топқа
бөлемін.
1-бөлім.Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
№1474
-



Жауабы
:(25;1)
-



Жауабы :
(6;3)
2-Бөлім.
Ой
қозғау.
1.Бір жейде және бір көйлек 4
м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 2 көйлек 17 м матадан
тігіледі.Бір жейде неше метр матадан тігіледі? Бір көйлек неше метр
матадан тігіледі?
2.Асан мен Үсеннің ойлаған
сандарының косындысы 15-ке тең, көбейтіндісі 56-ға тең. Олар кандай
сандарды ойлады?
|
Оқушылардың көңіл
-күйін көтереді, сабаққа қызығушылығын арттырады.

«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар
бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.
|
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/6-synyp/eki-ajnymalysy-bar-syzyqtyq-tengdeuler-zhujeleri?mid=%info%
Тақтамен жұмыс
Постер
|
Сабақтың
ортасы
22-28
Мин
|
3-бөлім . «Кездейсоқ
таңдау».Тақтамен жұмыс
Теңдеулер жүйесін қосу
тәсілімен шеш:
№1
1)
Жауабы 
2) 
Жауабы 
4- бөлім. Жұптық
жұмыс «Көршіңмен
талқыла»
№1483
Теңдеулер жүйесін құрып,
оны қосу тәсілімен шеш.
Автобустың 3 сағатта жүрген
жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағ автобуспен және 3
сағ пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді.
Автобустың жылдамдығын және
пойыздың жылдамдығын
табыңдар.



17 х =
816
х = 816:
17
х =
48
х-тің табылған мәнін жүйедегі
теңдеулердің кез келген біреуіне қойып, у-ті
табамыз

2у=144
у=144:2
у=72
Жауабы: автобустың
жылдамдығы
48 км/сағ; пойыздың жылдамдығы
72 км/сағ
5-бөлім.Топтық
жұмыс
№1491
Теңдеулер
жүйесін алмастыру
әдісімен шешіңдер
1/




Жауабы 
2/




Жауабы 
3.

Сергіту
сәті «Ережені сақтаймыз» . «Гүл
шоқтарын құрастыру әдісі».

теңдеулер жүйесін шешу
реттілігімен орналастыр.
Шешуі:




х=14:7
х=2

4+у=5
у=1
Жауабы:
(2;1)
6-бөлім. Деңгейлік
тапсырма. Қорытынды тест.
-
Теңдеуден у айнымалыны х
арқылы өрнекте 

-
теңдеулер жүйесін қосу
тәсілімен шеш



-
теңдеулер жүйесін алмастыру
тәсілімен шеш



|
Оқушы тақтаға есеп
шығарады
Мәтін есепті жұппен талқылап
жауабын
Топпен есепті
талдайды
Теңдеулер жүйесін шешу
реттілігімен орналастырады.

Есептердің шығару ретімен
орналастырады
Түсінгендері бойынша жұмыс
жасайды.
деңгейлік
тест.
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
у айнымалыны х арқылы
өрнектейді
|
-у айнымалыны теңдіктің сол
жағында қалдырып мәндес теңдеу
алады
-
у айнымалыны х арқылы
өрнектейді
|
теңдеулер жүйесін қосу
тәсілімен шешеді
|
-теңдеулер жүйесіне қосу
тәсілін қолданады;
- бір айнымалысы бар теңдеу
алады;
- теңдеуді
шешеді;
- теңдеудің шешімін
қолданады;
- екінші айнымалыны
табады;
- жүйенің шешімін
жазады
|
теңдеулер жүйесін алмастыру
тәсілімен шешеді
|
- бір айнымалыны екінші
айнымалы арқылы өрнектейді;
- бір айнымалысы бар теңдеу
алады;
- теңдеуді
шешеді;
- теңдеудің шешімін
қолданады;
- екінші айнымалыны
табады;
- жүйенің шешімін
жазады.
|
|
Қалыптас
тырушы
бағалау:
Дұрыс жауап берген оқушыларға
ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау
айтылады.
Слайдпен
тексереді
Топтар бірін-бірі
бағалайды
Интербелсенді тақтадан
оқушылардың жұмыстары бағаланады
|
Интербел-сенді
тақта
Тақта,
маркер
А-4 қағазда
жауаптар
|