Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
6.4С Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері |
Мұғалімнің аты-жөні |
Ержигитова Г.И |
Күні: 17.04.2022 |
|
Сыныбы: 6 «Ғ» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: айнымалының коэфиценттерін қарама-қарсы сан болатындай етіп өрнектейді Оқушылардың басым бөлігі: теңдеулер жүйесін алмастыру және қосу тәсілі арқылы шешеді. Кейбір оқушылар: мәтін есептерді теңдеулер жүйелерін құрып, алмастыру және қосу тәсілі арқылы шығарады |
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы 8-12 мин |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. «Сатамын.Сатып аламын» әдісі арқылы оқушылар шеңбер құра тұрады.Оң жағында тұрған сыныптасының жақсы қасиетін сатып алады. Өзінің кемшілік қасиетін сол жағындағы сыныптасына сатып жібереді. Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқушыларды Microsoft ,Apple,Tesla деген атаулармен топқа бөлемін. 1-бөлім.Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. №1474
Жауабы :(25;1)
Жауабы : (6;3) 2-Бөлім. Ой қозғау. 1.Бір жейде және бір көйлек 4 м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 2 көйлек 17 м матадан тігіледі.Бір жейде неше метр матадан тігіледі? Бір көйлек неше метр матадан тігіледі? 2.Асан мен Үсеннің ойлаған сандарының косындысы 15-ке тең, көбейтіндісі 56-ға тең. Олар кандай сандарды ойлады? |
Оқушылардың көңіл -күйін көтереді, сабаққа қызығушылығын арттырады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Тақтамен жұмыс
Постер |
||||||||||
Сабақтың ортасы 22-28 Мин |
3-бөлім . «Кездейсоқ таңдау».Тақтамен жұмыс Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шеш: №1 1) Жауабы 2) Жауабы 4- бөлім. Жұптық жұмыс «Көршіңмен талқыла» №1483 Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шеш. Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағ автобуспен және 3 сағ пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар.
17 х = 816 х = 816: 17 х = 48 х-тің табылған мәнін жүйедегі теңдеулердің кез келген біреуіне қойып, у-ті табамыз
2у=144 у=144:2 у=72 Жауабы: автобустың жылдамдығы 48 км/сағ; пойыздың жылдамдығы 72 км/сағ 5-бөлім.Топтық жұмыс №1491 Теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешіңдер 1/
Жауабы 2/
Жауабы 3.
Сергіту сәті «Ережені сақтаймыз» . «Гүл шоқтарын құрастыру әдісі».
теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастыр. Шешуі:
х=14:7 х=2
4+у=5 у=1 Жауабы: (2;1) 6-бөлім. Деңгейлік тапсырма. Қорытынды тест.
|
Оқушы тақтаға есеп шығарады Мәтін есепті жұппен талқылап жауабын Топпен есепті талдайды Теңдеулер жүйесін шешу реттілігімен орналастырады. Есептердің шығару ретімен орналастырады Түсінгендері бойынша жұмыс жасайды. деңгейлік тест.
|
Қалыптас тырушы бағалау: Дұрыс жауап берген оқушыларға ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау айтылады.
Слайдпен тексереді
Топтар бірін-бірі бағалайды
Интербелсенді тақтадан оқушылардың жұмыстары бағаланады
|
Интербел-сенді тақта
Тақта, маркер
А-4 қағазда жауаптар
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |