Материалдар / ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: 7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы» Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: 9 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Жаһандану және «ЭКСПО»
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

1-сабақ.

Бөлім:

7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жаһандану және «ЭКСПО»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.1.1тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып,тақырып пен көтерілетін мәселені болжау

;9.1.3.1әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну.

Сабақтың мақсаты:

тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып,тақырып пен көтерілетін мәселені болжай алады;

әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. сәлемдесу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру «Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Өткен тоқсан бойынша тақырыптарды пысықтау

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.










Сөздік жұмысы


1-тапсырма:

Жеке жұмыс

Жаңа сөздермен жұмыс: Оларға мысал келтіру

Алдыңғы-предыдущий

Қатарлы-ряд

Әмбебап-универсальный

Бетбұрыс-поворот

Нағыз-настоящий

Бәсеке-конкуренция

Жаһандану-глобализация

Жазылым

Сөйлемдерді дұрыс құрастырып жазады. «Адасқан сөздер» әдісін қолданады.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Сурет бойынша жұмыс жасайды:

-Мәлімет айтады

9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Аударма

сөздік


2-тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


6- тапсырма

Топтық жұмыс

Тілдік бағдар

Мұғалім ыңғайластық және қарсылықты жалғаулықтарды түсіндіреді. Тапсырма береді.

Айтылым

Парталас досымен жұптасып, сұрақтарға жауап береді.«ПОПС формуласы» арқылы түсіндіреді.

Тыңдалым Айтылым

Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

3-топ: «6 неліктен» тәсілін қолданып сұрақтар жазады.

Айтылым Жазылым

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-Түсіндіреді

-Мағынасын ашады



Дескриптор

5 балл

-топпен жұмыс жасайды

-мәтінді оқиды

9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері







Суреттер топтамасы






Слайдтар





Кесте



Сызбалар


4-тапсырма:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

Жеке жұмыс


Жазылым.

«Салыстыр!». «Жаһандану» және «ЭКСПО» ұғымдарына байланысты салыстырмалы кесте жасайды.

Жазылым

«Атаулар туралы үш сұрақ». Сызбадағы термин сөздерге қатысты сұрақтарға жауап береді. Қайда? Не үшін? Қандай?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Тапсырманы орындайды


Дескриптор

3 балл

-Көшіріп жазады

Смайликтер

9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


«Жұмбақтар» жинағы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үйге тапсырма

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Рефлексия:


5-тапсырма

«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Рисунок 23


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!