Бөлім:
|
7- бөлім. «Экспо-2017» -
Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік
толғауы»
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
9
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жаһандану және
«ЭКСПО»
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
9.1.1.1тыңдалатын
мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып,тақырып пен
көтерілетін мәселені болжау
;9.1.3.1әлеуметтік-қоғамдық
тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
тыңдалатын мәтіндегі
фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып,тақырып пен көтерілетін
мәселені болжай алады;
әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар
аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсінеді.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру
«Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін
білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Өткен тоқсан бойынша тақырыптарды
пысықтау
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Үй тапсырмасын
«Интервью» тәсілі арқылы айтып
шығады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
|
Жаңа сөздермен жұмыс: Оларға
мысал келтіру
Алдыңғы-предыдущий
Қатарлы-ряд
Әмбебап-универсальный
Бетбұрыс-поворот
Нағыз-настоящий
Бәсеке-конкуренция
Жаһандану-глобализация
Жазылым
Сөйлемдерді дұрыс
құрастырып жазады. «Адасқан сөздер» әдісін
қолданады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Сурет бойынша жұмыс
жасайды:
-Мәлімет
айтады
|
9-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Аударма
сөздік
|
|
2-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
6-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Тілдік
бағдар
Мұғалім ыңғайластық және
қарсылықты жалғаулықтарды түсіндіреді. Тапсырма
береді.
|
Айтылым
Парталас досымен
жұптасып, сұрақтарға жауап береді.«ПОПС формуласы» арқылы
түсіндіреді.
Тыңдалым
Айтылым
Топқа бөлініп,
мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.
3-топ: «6 неліктен»
тәсілін қолданып сұрақтар
жазады.
Айтылым
Жазылым
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Түсіндіреді
-Мағынасын
ашады
Дескриптор
5
балл
-топпен жұмыс
жасайды
-мәтінді
оқиды
|
9-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
№4-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Жазылым.
«Салыстыр!».
«Жаһандану» және «ЭКСПО» ұғымдарына байланысты салыстырмалы кесте
жасайды.
Жазылым
«Атаулар туралы үш сұрақ».
Сызбадағы термин сөздерге қатысты сұрақтарға жауап береді. Қайда?
Не үшін? Қандай?
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Тапсырманы
орындайды
Дескриптор
3
балл
-Көшіріп
жазады
Смайликтер
|
9-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
«Жұмбақтар»
жинағы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
5-тапсырма
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». 1-10
баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
|