Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән

Информатика


Мұғалім


Сынып

7

Сабақ тақырыбы

Мәтіндік процессордағы кестелер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.2.1 мәтіндік процессордағы кестелерді құру


Сабақтың мақсаты

Кесте құру;

-Кестенің жолын/бағанын қою;

-Кестенің жолын/бағанын жою;

-Кесте ұяшықтарын біріктіру/бөлу;


Сабақтың барысы


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Ұйымдастыру кезеңі.

2 минут


Сынып оқушыларын түгендеу. Шаттық шеңберін құру.

Топқа біріктіру: «Тілек тамшылары» әдісі. (Қолшатырға қағаздан жасалған тамшылар ілініп, тамшылардың бір бетіне тілек, бір бетіне топтың атауы жазылады.Оқушылар қолшатырға ілінген тілек тамшыларын ала отырып, бір бетіне жазылған бірдей сандар арқылы 2 топқа біріктіріледі.

Оқушылар бүгінгі сабақта топбасшы бағалап отырады. Сондықтан топ басшыларына бағалау парақшасын таратылады.

  • Оқушылар сәлемдеседі.

  • Сабақта жоқ оқушыларды айтады.

  • «Тілек тамшылары әдісі» арқылы топқа бөлінеді.

  • 1-топ Қатар, 2-топ Баған.

Әр тапсырманы орындау барысында берілген критерий бойынша ұпайларын қойып отырады.


«Білу» үй тапсырмасын тексеру.

5 минут


«Сиқырлы дөңгелек» әдісі (сұрақ-жауап)


  • Компьютерлік вирус дегеніміз не?

  • Компьютерлік вирус қалай пайда болады?

  • Компьютердің вируспен зақымдалғанын қандай белгілерден ажыратуға болады?

  • Жұмыс жасау қабілеті төмендеген компьютердің жұмысын қалай қалпына келтіруге болады?

  • Компьютерлік вирусқа қарсы антивирус программаларды ата?

  • Компьютерлік вирустардың түрлері

  • Компьютерлік вирустарды әсер ету дәрежесіне қарай қаншаға бөлінеді?

  • Компьютерлік вирус пен биологиялық вирустың ұқсастығы?

Сұрақтарға жауап береді.

Сұраққа жауап берген оқушыға топбасшы бағалау парақшасына ұпайын қойып отырады.

Жауап берсе-1 ұпай.


«Ой қозғау» әдісі: Ребусты шешу арқылы сабақтың тақырыбын шығару



«Түсіну» (13мин) (Бейне сабақ)

https://youtu.be/zklyqZa9mJ4


«Ойлан-топтас-талқыла» топтық жұмыс

1-топ:Қатар

Мәтіндік процессордағы кестелер құрудың 1-әдісін түсіндіру


2-топ:Баған

Мәтіндік процессордағы кестелер құрудың 2-әдісін түсіндіру



Ребусты шешу арқылы жаңа сабақ тақырыбын шығарады.



Түсіндірілім бөлімін тыңдайды.







Топпен бірлесе отырып жұмыс жасайды. Өздеріне берілген тапсырманы қорғайды.

Әр оқушы өз бағасын қояды.


«Қолдану» 13 минут Жұптық жұмыс


Кесте құрудың 3 әдісін қолданып, компьютерде практикалық жұмыс орындайды..


1-тапсырма

  • Өздеріңнің апталық сабақ кестелеріңді жазыңдар.

  • Кестені безендіріңдер

  • Кестені «Сабақ кестесі» деген атаумен сақтаңдар.












практикалық жұмыс орындайды.



1-тапсырмасы бойынша оқушылар 6 баған, 7 жолдан тұратын кесте құрып, сабақ кестесін жазады


Сабақ кестесі


Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Сенбі

Математика

Тарих

Орыс әдебиеті

Математика

Дене шынықтыру

Тарих

Орыс тілі

Әдебиет

Ағылшын

Әдебиет

Орыс тілі

Биология

География

Биология

Математика

География

Математика

Ағылшын

Қазақ тілі

Математика

Қазақ тілі

Бейнелеу

Қазақ тілі

Математика

Дене шынықтыру

Технология

Дене шынықтыру

Тарих

Музыка

Өзін-өзі тану



Информатика







2-тапсырма

  • Өздеріңнің 3 оқушы туралы анықтамалық мәліметтерден тұратын кесте құрып, толтырыңдар.

  • Кестені безендіріңдер.


Р/с

Оқушының аты-жөні

Туған жылы

Сыныбы

Телефоны

1.





2.





3.








3-тапсырма

  • 8 қатардан және 3 бағаннан тұратын кесте құру және 2-қатармен

2-бағанды біріктіру, 3-бағанды жою






























.


Кестені безендіріп, «Сабақ кестесі» деп сақтайды.

Оқушылар өз ұпайларын бағалау парақшасына жазады.



10 балл





2- тапсырмасы бойынша оқушылар кесте құрып, өз достары туралы мәлімет жазады. Кестені безендіреді. Тапсырманы орындап болған оқушылар өз тобындағы оқушыларға көмектеседі.


10 балл







10балл


3-Тапсырманы толық орындаса -30 ұпай,

толық емес болса, орындауына қарай – 10-15 ұпай.




Сергіту сәті «Тілектер бұрқасыны».

1 минут


(Оқушыларға парақша беріледі. Бір-біріне тілек жазып, қар секілді домалақтап, лақтырады. Келесі оқушы алып оқиды)

Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды.


«Талдау». 4 минут. Жеке жұмыс.

Тапсырма «Информатикалық диктант»

1.______________ мәтіндер мен бейнелер орналасатын жолдардан, бағандардан және ұяшықтардан тұрады.

2.Кесте _________ және ___________тұрады.

3.Баған мен қатардың біріккен жерін ____________ деп атаймыз.

4.Ұяшықтан ұяшыққа ауысу үшін ___________ пернесі қолданылады.


Дескрипторлар: -Кесте туралы толык мәліметке ие болды.

  • Жолдарды қосу ,ұяшыққа ауысу бойынша толық біледі.


Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

.




«Жинақтау». 5 минут.

Тест тапсырмасын орындау. (Plickers платформасында).



Компьютерде Plickers платформасында тест тапсырмасын орындау.Әр дұрыс жауапқа 1 балл

Оқушылар өз ойларын жазады.


Бағалау «Өз біліміннің жемісің ал» әдісі 1 минут


Бағалау парақшасы

Рефлексия «Папкаға жинақтау» әдісі


  • Мен үйрендім...

  • Қиындық тудырды...

Әліде үйренгім келеді..


Топ басшы бағалайды.


Үйге тапсырма 1 минут


§22 оқу.




2



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!