Мақала
Сегізбай асемай
Мен 23 қазан күні М. Әуезов атындағы номері 20 мектепке тәжірибе жинау мақсатында барған болатынмын. Менің нақты мақсатым- мұғалімнің балаларға деген қарым-қатынасын, білім беру жүйесін және алда келе жатырған мерекелік іс-шараға байланысты дайындықтарын көру еді. Мен 4”Е” сыныбының сабағына қатыстым. Оның сынып жетекшісі- Г. Койбакарова еді. Мен барған кезде бақылау тапсырмаларын орындап жатты.
Қазіргі кезеңде бағалау үлкен өзгеріске түсуде. Мен ТЖБ-ның уақытына тап келдім. Мұғалім ТЖБ тапсырмаларын, дескрипторын балаларға түсіндірді. Содан кейін оқушылар орындады. Сыныпта қыздардың сапасы жоғарылау екендігі байқалды. “Азамат” есімді оқушыны мен инклюзив тобына жатқыздым. Ол ең соңғы партада тек өзі отырды. Сабақ барысында рұқсатсыз орнынан тұрып, орындықпен, партамен ойнап, басқа балаларға кедергі жасап отырды. Ал, мұғалім, тек оның атын атап өзіне назар аудартып, солай тыныштандырды.
Жалпы сынып бөлмесінің жағдайы жақсы. Тақтаға, шкафтарға көк тумен әдемі безендірілген. Мейрамға қарсы шараға дайындығы бар екені сезіліп тұр.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
Мақала
Сегізбай асемай
Мен 23 қазан күні М. Әуезов атындағы номері 20 мектепке тәжірибе жинау мақсатында барған болатынмын. Менің нақты мақсатым- мұғалімнің балаларға деген қарым-қатынасын, білім беру жүйесін және алда келе жатырған мерекелік іс-шараға байланысты дайындықтарын көру еді. Мен 4”Е” сыныбының сабағына қатыстым. Оның сынып жетекшісі- Г. Койбакарова еді. Мен барған кезде бақылау тапсырмаларын орындап жатты.
Қазіргі кезеңде бағалау үлкен өзгеріске түсуде. Мен ТЖБ-ның уақытына тап келдім. Мұғалім ТЖБ тапсырмаларын, дескрипторын балаларға түсіндірді. Содан кейін оқушылар орындады. Сыныпта қыздардың сапасы жоғарылау екендігі байқалды. “Азамат” есімді оқушыны мен инклюзив тобына жатқыздым. Ол ең соңғы партада тек өзі отырды. Сабақ барысында рұқсатсыз орнынан тұрып, орындықпен, партамен ойнап, басқа балаларға кедергі жасап отырды. Ал, мұғалім, тек оның атын атап өзіне назар аудартып, солай тыныштандырды.
Жалпы сынып бөлмесінің жағдайы жақсы. Тақтаға, шкафтарға көк тумен әдемі безендірілген. Мейрамға қарсы шараға дайындығы бар екені сезіліп тұр.

шағым қалдыра аласыз













