Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатикадан қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2023
176
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән атауы: Информатика

Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі.

Сабақтың мақсаты: Мәтіндік редакторды іске қосуды үйрету, мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыру; құжаттарды құруды және сақтауды көрсет.

Табыс критерийлері:

  1. Мәтіндік редакторды іске қоса аламын. (3-4 бал) 3деген баға

  2. Мәтіндік процессордің қажеттілігін білемін. (5-8 бал) 4 деген баға

  3. Құжаттарды құра және сақтай аламын ( 9-10 бал) 5 деген баға

Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Диалогты оқыту», «Оқуды басқару және көшбасшылық», « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».

Стратегиялық іс-әрекеттер: "Шаттық шеңбері", "Миға шабуыл", "Шеңбер бойымен әңгіме", "жигсо", "БҮҮ", "Практикалық жұмыс" , "Критериалды бағалау"

Сабақтың барысы:

Уақыт өлшемі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ресурстар

Кіріспе

5 мин.

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «Шаттық шеңбері» құрғызу.

Шаттық шеңберін құрғызып, достармыздың көңілін көтеру мақсатында оларға деген жылы лебіздеріңізді білдіріңіздер. «Мен саған бүгінгі сабақта белсенді танытуыңды тілеймін».

Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

Қағаздар






Тұсау-кесер

10 мин.

Топқа бөлу.
Жаңа сабақты байланыстыра отырып 2 топқа бөлу.

1.Құжат құру.

2. Құжат сақтау.


Орындарына отырғызып өткен тақырып бойынша не білетіндерін білу мақсатында «шеңбер бойымен әңгіме» ойыныны арқылы өткен тақырыптарды сұрау.


Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

«Миға шабуыл» Мәтіндік процессор дегенді қалай түсінеміз.


Атауларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.




Оқушылар шеңбердің бойымен өткен сабақтар бойынша не біледі соны ортаға салады.


Сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады.


АКТ

Негізгі бөлім


5 мин





























10мин









10мин

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі »


Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын айту, дәптерлеріне тақырыпты жаздырту.

Редакторды іске қосып, оны интерактивті тақтада көрсету.

Microsoft Office Word - мәтіндік құжаттарды дайындауға, түзетуге және қағазға басып шығаруға арналған Windows жүйесінің қосымша программасы.Ол-мәтіндік және графикалық информацияларды өңдеу барсында жүзден аса операциялды орындай алатын ең кең тараған мәтін редакторының бірі. Қазіргі компьютерлік технологияларда орындауға болатын кез келген операция бұл ортада жүзеге асырыла береді. Мысалы, басқа ортада дайындалған мәтіндік фрагменттер, кестелер, суреттер сияқты неше түрлі объектілерді байланыстыра отырып осы ортаға енгізуге болады. Жалпы, Word редакторында типография жұмысына керекті баспа материялдарын теруден бастап, олардың оригинал – макетін толық жасауға дейінгі барлық жұмыс орындалады. Мұндай құжаттар мен кестелерді көрікті етіп , безендіруге қажет көптеген дайын шаблондар , стильдер , жазылып бірден орындалатын ішкі макропрограмалар тілі , қарапайым графиктік бейнелерді салатын аспаптар және т. с. с. жетіп артылады


Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/

1-топқа  «MICROSOFT WORD» процессорының мүмкіндіктері.

2-топқа  «MICROSOFT WORD» процессорының терезе элементтері.


Компьютерлік тәжірибелік жұмыс

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар  беру.

/жеке жұмыс / 

А, В, С – деңгейлік тапсырмалары таратылады.




Жаңа сабақ тақырыбымен танысады.



Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

 Оқушылар жаңа тақырып бойынша мағлұматтарды оқып, ортаға салады.

Тақырып бойынша екі топ түсініктерін тыңдайды.

















Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.





Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды,

қорғап шығады

АКТ
































Оқулықтар

постер

Қоры-тынды

5 мин


Блеміз»

«Білгіміз келеді»

«Үйрендім»

 

 

 

Табыс критерийлері арқылы өздерін бағалайды.

Кері байланыс.


Үйге тапсырма беру. §16

БҮҮ кестесін толтыру





Смайликтерді табыс критерийлері бойынша түсінген өздеріне кажетті жерге жабыстырады.

Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.

Смайлик-тер.



Пән атауы: Информатика

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері.

Сабақтың мақсаты: Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле  алады; мәтінді редакциялауды үйрене алады; мәтінді өңдей алады..

Табыс критерийлері:

  1. Мәтіндерді өңдей аламын. (3-4 бал) 3деген баға

  2. Мәтінде редакциялауды білемін. (5-8 бал) 4 деген баға

  3. Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін білемін 

( 9-10 бал) 5 деген баға

Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Диалогты оқыту», «Оқуды басқару және көшбасшылық», « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».

Стратегиялық іс-әрекеттер: "Шаттық шеңбері", "Миға шабуыл", "Аңшы", "Жигсо", "Практикалық жұмыс ", "Кері байланыс", "Критериалды бағалау"

Сабақтың барысы:

Уақыт өлшемі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ресурстар

Кіріспе

5 мин.

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «Шаттық шеңбері» құрғызу.

Шаттық шеңберін құрғызып, достармыздың көңілін көтеру мақсатында оларға деген жылы лебіздеріңізді білдіріңіздер. «Мен саған бүгінгі сабақта белсенді танытуыңды тілеймін».

Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

Қағаздар






Тұсау-кесер

10 мин.

Топқа бөлу.
Жаңа сабақты байланыстыра отырып 2 топқа бөлу.

1-топ: «Мәтінді пішімдеу»

2-топ: «Мәтінді енгізу және редакциялау»


«Аңшы» ойыны

Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді

1.Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?

 2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?

 3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?

 4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.

5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?


Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

«Миға шабуыл» Мәтіндік пішімдеу дегенді қалай түсінеміз.


Атауларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.




Оқушылар шеңбердің бойымен өткен сабақтар бойынша не біледі соны ортаға салады.


Сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады.


АКТ

Негізгі бөлім


5 мин

















10мин









10мин

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері »


Мәтін пернетақтадан енгізіледі. Мәтінді енгізгенде жолдар автоматты түрде төмен жылжып отырады.

<Enter> пернесін тек абзац соңында немесе мәтінде бос жол жасау үшін басады. Бас әріпті теру үшін <Shift> пернесін басып тұрып, қажетті әріпті тереміз.

Сонымен қатар айналдыру жолағын да қолдануға болады.

Мәтінді пішімдеу.

Мәтінмен жұмыс істегенде символдардың әлпетін, яғни жартылай қалың, курсив, асты сызылған түрін таңдауға болады. Мұндау мәтінді  өзгерту процесі пішімдеу деп аталады.


Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/

1-топқа  «Символдарды кірістіру».

2-топқа  «Қаріпті өзгерту» .


Компьютерлік тәжірибелік жұмыс

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар  беру. Оқулықтағы 99 бетте

/жеке жұмыс / 

А, В, С – деңгейлік тапсырмалары таратылады.




Жаңа сабақ тақырыбымен танысады.



Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

 Оқушылар жаңа тақырып бойынша мағлұматтарды оқып, ортаға салады.

Тақырып бойынша екі топ түсініктерін тыңдайды.







Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.



Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды,

қорғап шығады

АКТ


























250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ