Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән атауы: Информатика

    Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі.

    Сабақтың мақсаты: Мәтіндік редакторды іске қосуды үйрету, мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыру; құжаттарды құруды және сақтауды көрсет.

    Табыс критерийлері:

    1. Мәтіндік редакторды іске қоса аламын. (3-4 бал) 3деген баға

    2. Мәтіндік процессордің қажеттілігін білемін. (5-8 бал) 4 деген баға

    3. Құжаттарды құра және сақтай аламын ( 9-10 бал) 5 деген баға

    Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Диалогты оқыту», «Оқуды басқару және көшбасшылық», « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».

    Стратегиялық іс-әрекеттер: "Шаттық шеңбері", "Миға шабуыл", "Шеңбер бойымен әңгіме", "жигсо", "БҮҮ", "Практикалық жұмыс" , "Критериалды бағалау"

    Сабақтың барысы:

    Уақыт өлшемі

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Ресурстар

    Кіріспе

    5 мин.

    Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «Шаттық шеңбері» құрғызу.

    Шаттық шеңберін құрғызып, достармыздың көңілін көтеру мақсатында оларға деген жылы лебіздеріңізді білдіріңіздер. «Мен саған бүгінгі сабақта белсенді танытуыңды тілеймін».

    Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Қағаздар






    Тұсау-кесер

    10 мин.

    Топқа бөлу.
    Жаңа сабақты байланыстыра отырып 2 топқа бөлу.

    1.Құжат құру.

    2. Құжат сақтау.


    Орындарына отырғызып өткен тақырып бойынша не білетіндерін білу мақсатында «шеңбер бойымен әңгіме» ойыныны арқылы өткен тақырыптарды сұрау.


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    «Миға шабуыл» Мәтіндік процессор дегенді қалай түсінеміз.


    Атауларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.




    Оқушылар шеңбердің бойымен өткен сабақтар бойынша не біледі соны ортаға салады.


    Сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

    Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады.


    АКТ

    Негізгі бөлім


    5 мин





























    10мин









    10мин

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

    « Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі »


    Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын айту, дәптерлеріне тақырыпты жаздырту.

    Редакторды іске қосып, оны интерактивті тақтада көрсету.

    Microsoft Office Word - мәтіндік құжаттарды дайындауға, түзетуге және қағазға басып шығаруға арналған Windows жүйесінің қосымша программасы.Ол-мәтіндік және графикалық информацияларды өңдеу барсында жүзден аса операциялды орындай алатын ең кең тараған мәтін редакторының бірі. Қазіргі компьютерлік технологияларда орындауға болатын кез келген операция бұл ортада жүзеге асырыла береді. Мысалы, басқа ортада дайындалған мәтіндік фрагменттер, кестелер, суреттер сияқты неше түрлі объектілерді байланыстыра отырып осы ортаға енгізуге болады. Жалпы, Word редакторында типография жұмысына керекті баспа материялдарын теруден бастап, олардың оригинал – макетін толық жасауға дейінгі барлық жұмыс орындалады. Мұндай құжаттар мен кестелерді көрікті етіп , безендіруге қажет көптеген дайын шаблондар , стильдер , жазылып бірден орындалатын ішкі макропрограмалар тілі , қарапайым графиктік бейнелерді салатын аспаптар және т. с. с. жетіп артылады


    Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/

    1-топқа  «MICROSOFT WORD» процессорының мүмкіндіктері.

    2-топқа  «MICROSOFT WORD» процессорының терезе элементтері.


    Компьютерлік тәжірибелік жұмыс

    Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар  беру.

    /жеке жұмыс / 

    А, В, С – деңгейлік тапсырмалары таратылады.




    Жаңа сабақ тақырыбымен танысады.



    Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

     Оқушылар жаңа тақырып бойынша мағлұматтарды оқып, ортаға салады.

    Тақырып бойынша екі топ түсініктерін тыңдайды.

















    Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.





    Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды,

    қорғап шығады

    АКТ
































    Оқулықтар

    постер

    Қоры-тынды

    5 мин


    Блеміз»

    «Білгіміз келеді»

    «Үйрендім»

     

     

     

    Табыс критерийлері арқылы өздерін бағалайды.

    Кері байланыс.


    Үйге тапсырма беру. §16

    БҮҮ кестесін толтыру





    Смайликтерді табыс критерийлері бойынша түсінген өздеріне кажетті жерге жабыстырады.

    Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.

    Смайлик-тер.



    Пән атауы: Информатика

    Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері.

    Сабақтың мақсаты: Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле  алады; мәтінді редакциялауды үйрене алады; мәтінді өңдей алады..

    Табыс критерийлері:

    1. Мәтіндерді өңдей аламын. (3-4 бал) 3деген баға

    2. Мәтінде редакциялауды білемін. (5-8 бал) 4 деген баға

    3. Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін білемін 

    ( 9-10 бал) 5 деген баға

    Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Диалогты оқыту», «Оқуды басқару және көшбасшылық», « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».

    Стратегиялық іс-әрекеттер: "Шаттық шеңбері", "Миға шабуыл", "Аңшы", "Жигсо", "Практикалық жұмыс ", "Кері байланыс", "Критериалды бағалау"

    Сабақтың барысы:

    Уақыт өлшемі

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Ресурстар

    Кіріспе

    5 мин.

    Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «Шаттық шеңбері» құрғызу.

    Шаттық шеңберін құрғызып, достармыздың көңілін көтеру мақсатында оларға деген жылы лебіздеріңізді білдіріңіздер. «Мен саған бүгінгі сабақта белсенді танытуыңды тілеймін».

    Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Қағаздар






    Тұсау-кесер

    10 мин.

    Топқа бөлу.
    Жаңа сабақты байланыстыра отырып 2 топқа бөлу.

    1-топ: «Мәтінді пішімдеу»

    2-топ: «Мәтінді енгізу және редакциялау»


    «Аңшы» ойыны

    Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді

    1.Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?

     2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?

     3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?

     4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.

    5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    «Миға шабуыл» Мәтіндік пішімдеу дегенді қалай түсінеміз.


    Атауларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.




    Оқушылар шеңбердің бойымен өткен сабақтар бойынша не біледі соны ортаға салады.


    Сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

    Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады.


    АКТ

    Негізгі бөлім


    5 мин

















    10мин









    10мин

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

    « Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері »


    Мәтін пернетақтадан енгізіледі. Мәтінді енгізгенде жолдар автоматты түрде төмен жылжып отырады.

    <Enter> пернесін тек абзац соңында немесе мәтінде бос жол жасау үшін басады. Бас әріпті теру үшін <Shift> пернесін басып тұрып, қажетті әріпті тереміз.

    Сонымен қатар айналдыру жолағын да қолдануға болады.

    Мәтінді пішімдеу.

    Мәтінмен жұмыс істегенде символдардың әлпетін, яғни жартылай қалың, курсив, асты сызылған түрін таңдауға болады. Мұндау мәтінді  өзгерту процесі пішімдеу деп аталады.


    Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/

    1-топқа  «Символдарды кірістіру».

    2-топқа  «Қаріпті өзгерту» .


    Компьютерлік тәжірибелік жұмыс

    Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар  беру. Оқулықтағы 99 бетте

    /жеке жұмыс / 

    А, В, С – деңгейлік тапсырмалары таратылады.




    Жаңа сабақ тақырыбымен танысады.



    Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

     Оқушылар жаңа тақырып бойынша мағлұматтарды оқып, ортаға салады.

    Тақырып бойынша екі топ түсініктерін тыңдайды.







    Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.



    Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды,

    қорғап шығады

    АКТ


























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аманбаева Лаззат Бериковна
    27 Қараша 2023
    288
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Информатикадан қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән атауы: Информатика

    Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі.

    Сабақтың мақсаты: Мәтіндік редакторды іске қосуды үйрету, мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыру; құжаттарды құруды және сақтауды көрсет.

    Табыс критерийлері:

    1. Мәтіндік редакторды іске қоса аламын. (3-4 бал) 3деген баға

    2. Мәтіндік процессордің қажеттілігін білемін. (5-8 бал) 4 деген баға

    3. Құжаттарды құра және сақтай аламын ( 9-10 бал) 5 деген баға

    Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Диалогты оқыту», «Оқуды басқару және көшбасшылық», « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».

    Стратегиялық іс-әрекеттер: "Шаттық шеңбері", "Миға шабуыл", "Шеңбер бойымен әңгіме", "жигсо", "БҮҮ", "Практикалық жұмыс" , "Критериалды бағалау"

    Сабақтың барысы:

    Уақыт өлшемі

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Ресурстар

    Кіріспе

    5 мин.

    Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «Шаттық шеңбері» құрғызу.

    Шаттық шеңберін құрғызып, достармыздың көңілін көтеру мақсатында оларға деген жылы лебіздеріңізді білдіріңіздер. «Мен саған бүгінгі сабақта белсенді танытуыңды тілеймін».

    Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Қағаздар






    Тұсау-кесер

    10 мин.

    Топқа бөлу.
    Жаңа сабақты байланыстыра отырып 2 топқа бөлу.

    1.Құжат құру.

    2. Құжат сақтау.


    Орындарына отырғызып өткен тақырып бойынша не білетіндерін білу мақсатында «шеңбер бойымен әңгіме» ойыныны арқылы өткен тақырыптарды сұрау.


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    «Миға шабуыл» Мәтіндік процессор дегенді қалай түсінеміз.


    Атауларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.




    Оқушылар шеңбердің бойымен өткен сабақтар бойынша не біледі соны ортаға салады.


    Сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

    Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады.


    АКТ

    Негізгі бөлім


    5 мин





























    10мин









    10мин

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

    « Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі »


    Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын айту, дәптерлеріне тақырыпты жаздырту.

    Редакторды іске қосып, оны интерактивті тақтада көрсету.

    Microsoft Office Word - мәтіндік құжаттарды дайындауға, түзетуге және қағазға басып шығаруға арналған Windows жүйесінің қосымша программасы.Ол-мәтіндік және графикалық информацияларды өңдеу барсында жүзден аса операциялды орындай алатын ең кең тараған мәтін редакторының бірі. Қазіргі компьютерлік технологияларда орындауға болатын кез келген операция бұл ортада жүзеге асырыла береді. Мысалы, басқа ортада дайындалған мәтіндік фрагменттер, кестелер, суреттер сияқты неше түрлі объектілерді байланыстыра отырып осы ортаға енгізуге болады. Жалпы, Word редакторында типография жұмысына керекті баспа материялдарын теруден бастап, олардың оригинал – макетін толық жасауға дейінгі барлық жұмыс орындалады. Мұндай құжаттар мен кестелерді көрікті етіп , безендіруге қажет көптеген дайын шаблондар , стильдер , жазылып бірден орындалатын ішкі макропрограмалар тілі , қарапайым графиктік бейнелерді салатын аспаптар және т. с. с. жетіп артылады


    Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/

    1-топқа  «MICROSOFT WORD» процессорының мүмкіндіктері.

    2-топқа  «MICROSOFT WORD» процессорының терезе элементтері.


    Компьютерлік тәжірибелік жұмыс

    Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар  беру.

    /жеке жұмыс / 

    А, В, С – деңгейлік тапсырмалары таратылады.




    Жаңа сабақ тақырыбымен танысады.



    Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

     Оқушылар жаңа тақырып бойынша мағлұматтарды оқып, ортаға салады.

    Тақырып бойынша екі топ түсініктерін тыңдайды.

















    Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.





    Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды,

    қорғап шығады

    АКТ
































    Оқулықтар

    постер

    Қоры-тынды

    5 мин


    Блеміз»

    «Білгіміз келеді»

    «Үйрендім»

     

     

     

    Табыс критерийлері арқылы өздерін бағалайды.

    Кері байланыс.


    Үйге тапсырма беру. §16

    БҮҮ кестесін толтыру





    Смайликтерді табыс критерийлері бойынша түсінген өздеріне кажетті жерге жабыстырады.

    Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.

    Смайлик-тер.



    Пән атауы: Информатика

    Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері.

    Сабақтың мақсаты: Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле  алады; мәтінді редакциялауды үйрене алады; мәтінді өңдей алады..

    Табыс критерийлері:

    1. Мәтіндерді өңдей аламын. (3-4 бал) 3деген баға

    2. Мәтінде редакциялауды білемін. (5-8 бал) 4 деген баға

    3. Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін білемін 

    ( 9-10 бал) 5 деген баға

    Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Диалогты оқыту», «Оқуды басқару және көшбасшылық», « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».

    Стратегиялық іс-әрекеттер: "Шаттық шеңбері", "Миға шабуыл", "Аңшы", "Жигсо", "Практикалық жұмыс ", "Кері байланыс", "Критериалды бағалау"

    Сабақтың барысы:

    Уақыт өлшемі

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Ресурстар

    Кіріспе

    5 мин.

    Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «Шаттық шеңбері» құрғызу.

    Шаттық шеңберін құрғызып, достармыздың көңілін көтеру мақсатында оларға деген жылы лебіздеріңізді білдіріңіздер. «Мен саған бүгінгі сабақта белсенді танытуыңды тілеймін».

    Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Қағаздар






    Тұсау-кесер

    10 мин.

    Топқа бөлу.
    Жаңа сабақты байланыстыра отырып 2 топқа бөлу.

    1-топ: «Мәтінді пішімдеу»

    2-топ: «Мәтінді енгізу және редакциялау»


    «Аңшы» ойыны

    Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді

    1.Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?

     2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?

     3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?

     4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.

    5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    «Миға шабуыл» Мәтіндік пішімдеу дегенді қалай түсінеміз.


    Атауларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.




    Оқушылар шеңбердің бойымен өткен сабақтар бойынша не біледі соны ортаға салады.


    Сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

    Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады.


    АКТ

    Негізгі бөлім


    5 мин

















    10мин









    10мин

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

    « Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері »


    Мәтін пернетақтадан енгізіледі. Мәтінді енгізгенде жолдар автоматты түрде төмен жылжып отырады.

    <Enter> пернесін тек абзац соңында немесе мәтінде бос жол жасау үшін басады. Бас әріпті теру үшін <Shift> пернесін басып тұрып, қажетті әріпті тереміз.

    Сонымен қатар айналдыру жолағын да қолдануға болады.

    Мәтінді пішімдеу.

    Мәтінмен жұмыс істегенде символдардың әлпетін, яғни жартылай қалың, курсив, асты сызылған түрін таңдауға болады. Мұндау мәтінді  өзгерту процесі пішімдеу деп аталады.


    Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/

    1-топқа  «Символдарды кірістіру».

    2-топқа  «Қаріпті өзгерту» .


    Компьютерлік тәжірибелік жұмыс

    Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар  беру. Оқулықтағы 99 бетте

    /жеке жұмыс / 

    А, В, С – деңгейлік тапсырмалары таратылады.




    Жаңа сабақ тақырыбымен танысады.



    Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

     Оқушылар жаңа тақырып бойынша мағлұматтарды оқып, ортаға салады.

    Тақырып бойынша екі топ түсініктерін тыңдайды.







    Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.



    Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды,

    қорғап шығады

    АКТ


























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Басқа Басқа
    27.11.2023
    288
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аманбаева Лаззат Бериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации