Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Роботтар мен киборгтар туралы
айтады, сұрақтарға жауап
береді
Кейбір
оқушылар:
Қосымша мәлімет
айтады
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі:
Қызығушылық-ты
ояту
10
мин.
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ)“Музикамен тілек”
әдісіарқылы оқушылардың бүгінгі
күндеріне сәттілік тілеу.
Топқа бөлініп
орындарына жайласады
1-топ
Роботтар
2-топ
Киборгтар
Үй жұмысын
тексеру
«Бинго»
әдісі
Жаңа
тақырыпты
«Шашылған дыбыстар» әдісі
арқылы ашады
Оқушылар өз бойындағы
ерекшеліктерін сезінуі жәнеде өмір жолында кезігетін
қыйыншылықтарға мойымау керек екенін түсінеді, көңіл күйін
көтереді, бір-бірне деген бауырмалдығын
оятады.
Әр топ өз тобының атауы
түсінік беріп өтеді
Билеттердің артында жасырылған
сұрақтарға жауап береді
Дыбыстарды біріктіре отырып
жаңа тақырыпты анықтайды
Мұғалімнің атынан
екі топқа
ұпай
табысталады
Ұпай
беріледі
Ұпай
беріледі
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Жаңа
білім
12
мин
Видеорөликарқылы
Мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбын
таныстырады.
Сұрақтар
қояды.
Сөздік
жұмысы
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Қосымша ақпарат
құралдарынан пайдаланып роботтар туралы ақпарат
жинайды
Тапсырма.
Жеке
жұмыс
«Зымыран
сұрақтар» әдісі
Оқушылар видеорөлик
тамашалайды
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Жазылым
Робот-робот
Киборг -
киборг
Жасаушы
-ясовчи
программа-программа
Жазылым
Айтылым
Топтар мұғалім
ұсынған тапсырманы
орындайды.
Айтылым
Топтан қалаған бір оқушы шығып
қойылған сұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап
береді
Қалыптастыру-шы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Робот ең алғаш пайда
болуы туралы мәлімет жинайды, өз ойын
айтады.
2-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мәтінді оқып
түсінгенін айтады.
4-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мәтін бойынша «Қос
жазба» күнделігін толтыр
Тапсырма.
Жеке
жұмыс
Жаңа тақырыпты
пысықтау
«Тапқырлар»әдісі
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Сөйлемдерге
морфоло-гиялық талдау жасау
Сергіту
сәті
«Әріптерден
сәлем» әдісі
5-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мәтіндегі сөйлемдердегі
басыңқы не бағыныңқы сыңар қосып, қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас
құрмалас сөйлем құрап жаз.
Мұғалімнің көмегімен
тапсырманы орындайды
Оқылым
Айтылым
Мәтінді топ болып
оқып, топтан бір адам шығып түсінік
айтады
Жазылым
Айтылым
Топтар мұғалім
ұсынған тапсырманы
орындайды.
Жазылым
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді
Жазылым
Айтылым
Жұп болып мұғалім
ұсынған тапсырманы
орындайды.
Сергіту сәтін
орындайды
Жазылым
Айтылым
Топтар мұғалім
ұсынған тапсырманы
орындайды.
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқаны үшін
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
Ұпай
беріледі
Дескриптор
10
ұпай
-Дәлелдейді
-Ойын
айтады
Ұпай
беріледі
Ұпай
беріледі
Ұпай
беріледі
Ұпай
беріледі
мобильді телефон,
интернет желісі
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз