Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Менің отбасым және достарым

    Педагогтің аты-жөні

    Тазабекова Арайлым

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Дауыссыз л мен р

    Оқу бағдарла- масына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/ пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау;

    2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу;

    2.4.1.4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтайды. Сөздік, энциклопедиядан мәліметті тауып, сұрақ бойынша іріктейді. Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    (5 мин)

    Психологиялық жағымды ахуал орнату. (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ мақсатын хабарлау.

    Сыныптың оқу әрекетіне

    қызығушылығын ояту.



    Ортасы

    (35 мин)

    40-жаттығу. Мәтінді «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу ұйымдастырылады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, неше бөліктен тұратынын айтады.

    Мәтінді түсініп оқып, бөліктерін анықтайды. Қарамен жазылған сөздерді талдайды.

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

    Оқулық


    Shape1

    114




    Дәлелдер келтіреді. Бауыржанның әкесі қандай адам болғандығы туралы өз көзқарастарын білдіреді.

    Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып, қорытынды жасайды.







    Дескриптор

    Дескриптор:

    • мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды;

    • мәтінге ат қояды;

    • мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

    • мәтіннің неше бөліктен тұратынын айтады;

    • Бауыржанның әкесі қандай адам болғандығы туралы өз көзқарастарын білдіреді;

    • мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады.


    Оқушылардың жұмысы дескриптор бойынша бағаланады.


    1 балл

    1 балл

    1 балл

    3 балл

    2 балл


    2 балл


    41-жаттығу. Сөздерді көшіріп жазады. Мұғалімнің көмегімен сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуына назар аудартып, дәлелдер келтіріледі.

    Оқушылардың жасаған ой қорытындысы мен оқулықта берілген жаңа ақпаратты

    салыстырып, талқылау арқылы кері байланыс

    орнатылады.

    Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады. Сөздерді көшіріп жазады.

    Қолдау көрсету.

    Оқулық, дәптер


    42-жаттығу. Мақалдарды оқып, көркем жазады.

    Мұғалімнің көмегімен сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуына назар аудартып, дәлелдер келтіріледі.

    Мақалды жатқа

    жазады. Сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуы мен жазылуын салыстырады.

    Мақтау,

    мадақтау.

    Оқулық,

    мақал


    Сергіту сәті

    Ендi бiз демаламыз, Айналаны шоламыз. Қол-аяқты кезекпен Оңға-солға созамыз. Күн шыққанда сүйiнiп, Бәйшешектей иiлiп, Бiз тынығып аламыз. Жиi-жиi жаттығып, Үлкен азамат боламыз.

    Сергіту сәтін қимылмен жасайды.



    Шығармашылық үзіліс

    43-жаттығу. Оқушыларға өз отбасылары туралы әңгімелету. Сюжетті сурет бойынша мәтін құрастырып, «Автор орындығы» стратегиясының көмегімен жұмыстарын жариялайды.

    Сюжетті суреттегі отбасы мүшелерінің әрекетін көркемсөз тіркестерін қолдана отырып, мәтін құрастыру керек екендігі ескертіледі.

    Жұмыстарын топта жариялайды.


    Өз отбасының суретіне қарап, мәтін құрастырады.


    Қолдау.


    Оқулық, сурет

    Дәптермен жұмыс

    Дәптердегі шығармашылық тапсырма орындатылады. Құлыптағы жасырылған сөздерді торкөздерге тиісті әріптерді жазу арқылы табады. Жұмыстарын жұпта өзара тексеріп, бағалайды.

    Сабақта игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі

    «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы

    орындатылады.


    Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырманы орындап, дұрыс жауапты жасыл түсті қарындашпен бояйды.


    Мақтау.


    Жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаш- тар

    Shape2

    115


    Shape3

    116



    Бірінші тұрған «Сауатты жазу»; екінші тұрған «Көркем жазу» дөңгелектері тиісті

    қарындаштармен боятылады. Нәтижелері топта жарияланады.




    Сөздік және анықтамалықпен жұмыс

    1. Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Лашын, лебіз, лайық, лауазым, лезде, рауғаш, рең, рәсім, разы сөздерін сөздіктен тауып, мағынасын анықтап, талдау жасатылады.

    2. Энциклопедиямен жұмыс.

    Б. Момышұлының өмірбаяны туралы мәліметтерді тауып, талдау жасайды.

    Сөздікпен жұмыс жүргізеді.

    Түсіндірме сөздік және анықтама- лық

    Үйге тапсырма. Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы аяқтау.



    Соңы

    Бекіту. «Бес саусақ» әдісі

    Сабақтан алған жаңа


    Бес саусақ

    (5 мин)

    Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең

    ақпаратты, өзі білетін

    Бірін-бірі



    құнды мәселе не болды?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тазабекова Арайлым Сериковна
    01 Ақпан 2024
    284
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    математика сабағына құрылған қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Менің отбасым және достарым

    Педагогтің аты-жөні

    Тазабекова Арайлым

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Дауыссыз л мен р

    Оқу бағдарла- масына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/ пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау;

    2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу;

    2.4.1.4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтайды. Сөздік, энциклопедиядан мәліметті тауып, сұрақ бойынша іріктейді. Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    (5 мин)

    Психологиялық жағымды ахуал орнату. (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ мақсатын хабарлау.

    Сыныптың оқу әрекетіне

    қызығушылығын ояту.



    Ортасы

    (35 мин)

    40-жаттығу. Мәтінді «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу ұйымдастырылады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, неше бөліктен тұратынын айтады.

    Мәтінді түсініп оқып, бөліктерін анықтайды. Қарамен жазылған сөздерді талдайды.

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

    Оқулық


    Shape1

    114




    Дәлелдер келтіреді. Бауыржанның әкесі қандай адам болғандығы туралы өз көзқарастарын білдіреді.

    Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып, қорытынды жасайды.







    Дескриптор

    Дескриптор:

    • мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды;

    • мәтінге ат қояды;

    • мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

    • мәтіннің неше бөліктен тұратынын айтады;

    • Бауыржанның әкесі қандай адам болғандығы туралы өз көзқарастарын білдіреді;

    • мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады.


    Оқушылардың жұмысы дескриптор бойынша бағаланады.


    1 балл

    1 балл

    1 балл

    3 балл

    2 балл


    2 балл


    41-жаттығу. Сөздерді көшіріп жазады. Мұғалімнің көмегімен сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуына назар аудартып, дәлелдер келтіріледі.

    Оқушылардың жасаған ой қорытындысы мен оқулықта берілген жаңа ақпаратты

    салыстырып, талқылау арқылы кері байланыс

    орнатылады.

    Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады. Сөздерді көшіріп жазады.

    Қолдау көрсету.

    Оқулық, дәптер


    42-жаттығу. Мақалдарды оқып, көркем жазады.

    Мұғалімнің көмегімен сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуына назар аудартып, дәлелдер келтіріледі.

    Мақалды жатқа

    жазады. Сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуы мен жазылуын салыстырады.

    Мақтау,

    мадақтау.

    Оқулық,

    мақал


    Сергіту сәті

    Ендi бiз демаламыз, Айналаны шоламыз. Қол-аяқты кезекпен Оңға-солға созамыз. Күн шыққанда сүйiнiп, Бәйшешектей иiлiп, Бiз тынығып аламыз. Жиi-жиi жаттығып, Үлкен азамат боламыз.

    Сергіту сәтін қимылмен жасайды.



    Шығармашылық үзіліс

    43-жаттығу. Оқушыларға өз отбасылары туралы әңгімелету. Сюжетті сурет бойынша мәтін құрастырып, «Автор орындығы» стратегиясының көмегімен жұмыстарын жариялайды.

    Сюжетті суреттегі отбасы мүшелерінің әрекетін көркемсөз тіркестерін қолдана отырып, мәтін құрастыру керек екендігі ескертіледі.

    Жұмыстарын топта жариялайды.


    Өз отбасының суретіне қарап, мәтін құрастырады.


    Қолдау.


    Оқулық, сурет

    Дәптермен жұмыс

    Дәптердегі шығармашылық тапсырма орындатылады. Құлыптағы жасырылған сөздерді торкөздерге тиісті әріптерді жазу арқылы табады. Жұмыстарын жұпта өзара тексеріп, бағалайды.

    Сабақта игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі

    «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы

    орындатылады.


    Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырманы орындап, дұрыс жауапты жасыл түсті қарындашпен бояйды.


    Мақтау.


    Жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаш- тар

    Shape2

    115


    Shape3

    116



    Бірінші тұрған «Сауатты жазу»; екінші тұрған «Көркем жазу» дөңгелектері тиісті

    қарындаштармен боятылады. Нәтижелері топта жарияланады.




    Сөздік және анықтамалықпен жұмыс

    1. Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Лашын, лебіз, лайық, лауазым, лезде, рауғаш, рең, рәсім, разы сөздерін сөздіктен тауып, мағынасын анықтап, талдау жасатылады.

    2. Энциклопедиямен жұмыс.

    Б. Момышұлының өмірбаяны туралы мәліметтерді тауып, талдау жасайды.

    Сөздікпен жұмыс жүргізеді.

    Түсіндірме сөздік және анықтама- лық

    Үйге тапсырма. Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы аяқтау.



    Соңы

    Бекіту. «Бес саусақ» әдісі

    Сабақтан алған жаңа


    Бес саусақ

    (5 мин)

    Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең

    ақпаратты, өзі білетін

    Бірін-бірі



    құнды мәселе не болды?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Басқа 2 сынып
    01.02.2024
    284
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тазабекова Арайлым Сериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации