Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|||||
Педагогтің аты-жөні |
Тазабекова Арайлым |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Дауыссыз л мен р |
|||||
Оқу бағдарла- масына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/ пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау; 2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу; 2.4.1.4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтайды. Сөздік, энциклопедиядан мәліметті тауып, сұрақ бойынша іріктейді. Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы (5 мин) |
Психологиялық жағымды ахуал орнату. (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Сабақ мақсатын хабарлау. |
Сыныптың оқу әрекетіне қызығушылығын ояту. |
|
|
||
Ортасы (35 мин) |
40-жаттығу. Мәтінді «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу ұйымдастырылады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, неше бөліктен тұратынын айтады. |
Мәтінді түсініп оқып, бөліктерін анықтайды. Қарамен жазылған сөздерді талдайды. |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқулық |
114
|
Дәлелдер келтіреді. Бауыржанның әкесі қандай адам болғандығы туралы өз көзқарастарын білдіреді. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып, қорытынды жасайды. |
|
|
Дескриптор |
Дескриптор:
|
Оқушылардың жұмысы дескриптор бойынша бағаланады. |
1 балл 1 балл 1 балл 3 балл 2 балл 2 балл |
|
|
41-жаттығу. Сөздерді көшіріп жазады. Мұғалімнің көмегімен сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуына назар аудартып, дәлелдер келтіріледі. Оқушылардың жасаған ой қорытындысы мен оқулықта берілген жаңа ақпаратты салыстырып, талқылау арқылы кері байланыс орнатылады. |
Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады. Сөздерді көшіріп жазады. |
Қолдау көрсету. |
Оқулық, дәптер |
|
42-жаттығу. Мақалдарды оқып, көркем жазады. Мұғалімнің көмегімен сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуына назар аудартып, дәлелдер келтіріледі. |
Мақалды жатқа жазады. Сөз басындағы л, р дыбыстарының айтылуы мен жазылуын салыстырады. |
Мақтау, мадақтау. |
Оқулық, мақал |
|
Сергіту сәті Ендi бiз демаламыз, Айналаны шоламыз. Қол-аяқты кезекпен Оңға-солға созамыз. Күн шыққанда сүйiнiп, Бәйшешектей иiлiп, Бiз тынығып аламыз. Жиi-жиi жаттығып, Үлкен азамат боламыз. |
Сергіту сәтін қимылмен жасайды. |
|
|
Шығармашылық үзіліс 43-жаттығу. Оқушыларға өз отбасылары туралы әңгімелету. Сюжетті сурет бойынша мәтін құрастырып, «Автор орындығы» стратегиясының көмегімен жұмыстарын жариялайды. Сюжетті суреттегі отбасы мүшелерінің әрекетін көркемсөз тіркестерін қолдана отырып, мәтін құрастыру керек екендігі ескертіледі. Жұмыстарын топта жариялайды. |
Өз отбасының суретіне қарап, мәтін құрастырады. |
Қолдау. |
Оқулық, сурет |
|
Дәптермен жұмыс Дәптердегі шығармашылық тапсырма орындатылады. Құлыптағы жасырылған сөздерді торкөздерге тиісті әріптерді жазу арқылы табады. Жұмыстарын жұпта өзара тексеріп, бағалайды. Сабақта игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. |
Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырманы орындап, дұрыс жауапты жасыл түсті қарындашпен бояйды. |
Мақтау. |
Жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаш- тар |
115
116
|
Бірінші тұрған «Сауатты жазу»; екінші тұрған «Көркем жазу» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нәтижелері топта жарияланады. |
|
|
|
Сөздік және анықтамалықпен жұмыс
Б. Момышұлының өмірбаяны туралы мәліметтерді тауып, талдау жасайды. |
Сөздікпен жұмыс жүргізеді. |
Түсіндірме сөздік және анықтама- лық |
||
Үйге тапсырма. Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы аяқтау. |
|
|
||
Соңы |
Бекіту. «Бес саусақ» әдісі |
Сабақтан алған жаңа |
|
Бес саусақ |
(5 мин) |
Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең |
ақпаратты, өзі білетін |
Бірін-бірі |
|
|
құнды мәселе не болды? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |