Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді: _______________________
Білім беру ұйымының атауы |
КММ №146 мектеп-лицейі |
Пәні |
Информатика |
Бөлім |
Python тілінде алгоритмді программалау |
Педагогтің аты-жөні: |
Киршибаева Жанар Ахметкалиевна |
Күні |
12.01.2024 ж |
Сынып 8 «Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
break циклін басқару |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.3.3 Цикл басқару нұсқаулығын қолдану. Python программалау тілінде цикл басқару нұсқаулығының қалай қолданылатынын біліп, есеп шығарып үйренеді |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Break ұғымы мен қызметін анықтау; Оқушылардың көбі: Break нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану; Кейбір оқушылар: Break нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
Бағалау критерийі |
- Break ұғымы мен қызметін анықтайды; - Break нұсқаулығының орындалуын талдайды әрі қолданады; - Break нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақты ұйымдас тыру Үй тапсырмасын сұрау |
Сабақты ұйымдастыру.
қалыптастыру. «Доп» әдісі
Өткен сабақты қайталау.
Дескриптор:
Программалау кезінде цикл жұмысы мақсат етілген нәтижеге жеткен уақытта оның жұмысын тоқтатуға болады. Ол үшін break нұсқаулығын пайдаланамыз. Break (үзілу) – белгілі бір қойылған шарт орындалуымен ағымдағы цикл жұмысын бірден тоқтатып, программа жұмысын циклден шығарып, әрі қарай жалғастыратын цикл нұсқаулығы. Python-да break нұсқаулығы цикл жұмысына әсер ететін сыртқы фактор пайда болған кезде циклді бұзуға мүмкіндік береді. Тек екеуінің атқаратын қызметі екі түрлі, бірі циклден шығаруды қамтамасыз етсе, екіншісі циклдің белгілі бір қадамдарын орындамай өтуге мүмкіндік береді. |
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар сыни тұрғыда ойланып, сұраққа жауап береді. Мұғалімді тыңдайды Оқушылар қажетті мәліметтерді дәптерлеріңе жазып алады |
Кері байланыс Мадақтау Сөздері Жарайсың! Тамаша! Жақсы! |
Оқулық, дәптер Презентация |
Сабақтың басы Мағананы білу Топтық жұмыс. Сабақтың ортасы Жеке жұмыс |
1-тапсырма. Төменде берілген 1-ші және 2-программа кодтарын талдаңдар. Программа жұмысын аяқтағанда экранға қандай нәтиже шығады Дескриптор:
2-тапсырма. Кодты мұқият қарап шық, кодтың орындалуынан қандай нәтиже шығады? Дескриптор:
3-тапсырма. Код жолдарын дұрыс ретпен қой, сонда кодты құрастырған кезде қажетті нәтижеге қол жеткізесің. Дескриптор:
4-тапсырма. мұғалімнің нұсқауымен өз беттерінше орындайды. 0-ден 10-ға дейінгі сандар тізбегі берілген. 5-ке дейінгі сандардың қосындысын есептейтін программа жазыңдар Дескриптор:
5-тапсырма. Жұптық жұмыс. N натурал сан берілген. Оның жай сан екенін анықтайтын программа жазыңдар. Дескриптор:
|
Әр топ бір-біріне кері байланыс жасауда 1-2 тапсырма жалпы тапсырма. 3-4-5-тапсырма Python программалау тілінде орындайды. Мұғалім көмектеседі. |
Смайликтер арқылы ҚБ Мадақтау Сөздері Жарайсың! Тамаша! Жақсы! |
Презента ция Python программалау тілі Оқулық
|
Сабақтың соңы
«Таңдау» әдісі. Оқушылар ға бес пікір беріледі. |
Сабақты қорытындылау. https://learningapps.org/ Қосымшада ашылған сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен ынтасын білдіретін сөздердің астын сызады.
|