Қостанай облысы әкімдігі білім
басқармасының
«Рудный қаласы білім
бөлімінің» №13 балабақшасы КМҚК
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің конспектісі.
Ересек «Алаңқай»
тобы
Тақырыбы:
«Мамандықтың бәрі
жақсы.»
Тәрбиеші:Джарбосинова
Ж.Н.
2023 оқу
жылы
Ересек тобындағы
ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту,
құрастыру.
Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі
жақсы.»
Мақсаты: Балаларға мамандық туралы жалпы түсінік беру, сурет
бойынша
« Мен кім боламын?» деген
тақырыпқа әңгіме құрастыруға
үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: Өзі ұнатқан мамандығы туралы ұғымын тереңдетіп,
қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық: Еңбекке деген құштарлығын
ояту.
Тәрбиелік: Үлкендердің еңбегін сыйлауға
тәрбиелеу.
Сөздік
жұмысы: аспазшы,
дәрігер, жүргізүші, құрылысшы,
мұғалім
Керекті
құралдар: мамандық
түрлеріне байланысты суреттер, мамандық иелеріне керекті құралдар,
презинтация.
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы:
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Миға шабуыл
әдісі
Жұмбақтар
1.Аялаймын
барыңды,
Аштырмаймын
қарныңды.
Тосырқамай кел
күнім,
Тойғызамын
бәріңді.
(Аспазшы)
2.Іш ауырса, тіс
ауырса,
Бізге дәрі
береді.
Барлық бала, барлық
ана,
Оны жақсы көреді.
(Дәрігер)
3.Қолымда алтын
қалағым,
Зәулім үйлер
саламын.
(Құрлысшы)
2.Негізгі
бөлім:
Мамандықтар жайлы
презентация қарау
Сұрақтар
қою:
-Қандай мамандықтарды
білесіңдер?
Мамандықтардың суреттерін
көрсетеді.
- Мынау дәрігер, ол не
істейді?
- Мынау аспазшы, ол не
істейді?
- Мынау құрлысшы, ол не
істейді?
- Мынау шаштараз, ол не
істейді?
- Мынау тігінші, ол не істейді?
(Балалардың
жауабы)
«Кімге не керек?»
дидактикалық ойыны
Мақсаты: мамандықтарға не қажет екендерін атап, керекті заттарын
орналастыруларын сұрайды.
Дыбыстық
жаттығу:
«Зе-зе-зе,зе-зе-зе – бұл
шынылы терезе»,
«За-за-за,за-за-за – үйдің іші
тап-таза»,
«Зу-зу-зу,зу-зу-зу – күрекпен
жерді қазу»,
«Са-са-са, са-са-са –
ызыңдайды маса
Сергіту
сәті:
Мы в профессии
играли
В миг мы летчиками
стали
В самолете
полетели
И шоферами вдруг
стали!
Руль теперь у нас в
руках
Быстро едим просто
класс!
«Мен кім болам?» дидактикалық
ойыны:
Мақсаты: болашақта
қандай мамандықты таңдайтындарын, не үшін таңдайтындарын
айтады.
1) Мамандық бойынша сұрақтар
қою:
-Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
- Көктемнің айларын
атаңдар.
-Сәуір айында біз Ғарышкерлер
күнін атап өтеміз. Ғарышкер деген кім? Қалай ойлайсыңдар? (ғарышкер
туралы түсіндіріп өту)
- Балалар,сендер қандай әуе
көліктерін білесіңдер?
2) Балаларға ғарыш туралы
видеороликтер қосып беру.
3) Ғарыш алаңына саяхатқа
бару.
Саусақ
жаттығуы:
Оң қолымда бес
саусақ,
Сол қолымда бес
саусақ,
Беске бесті
қосқанда
Шықты сонда он
саусақ.
4) Ғарыш кемесін
құрастыру.
5) Ғарыш алаңына барып
зымырандармен ойнау.
Қорытынды: Әр адам ғарышқа саяхаттағысы
келеді. Әр адам ұшқыш болғысы келеді. Бірақ ол үшін адам баласына
шыдамдылық пен ақылдылық, ғарыш туралы көп мәліметтер
керек.