Күні:
|
21.11.2023 - 2
«О».
22.11.2023 - 2 «А», «Б»,
«Д».
23.11.2023 - 2 «С», «З», «Ә»,
«М».
24..11.2023 - 2 «К», «Ж», «Н»,
«Л», «В».
|
(5мин)
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
2.Оқушыларды
түгелдеу.
3. «Нейро жаттығу» әдісі
арқылы мидың жұмысын жақсарту мақсатында психологиялық жағымды
ахуал туғызамын.
Өткен білімді еске түсіру
мақсатында «Тест» әдісі.
|
Оқушылар ортаға кезек-кезек
жылдам шығып суреттегі қолдарға сәйкес әрекеттерді жасау арқылы
бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін көтереді.
Үй тапсырмасын еске түсіру
мақсатында тест сқрақтарына жылдам жауап
береді.
|
Стикерлер негізінде
бағаланады.
|
1слайд
2слайд
3слайд
|
Ортасы
(10мин)
(3мин)
(8мин)
(8мин)
|
Сабақтыңтақырыбы мен оқу мақсатын ашу
мақсатында «Суреттер сөйлейді» әдісін
қолданамын.
Жаңа сабақты түсіндіру
Сұрақтарға жауап беру үшін
сөйлеу,пікіралмасу дағдысын дамыту мақсатында «Суреттер сөйлейді»
әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру
ҚБ тапсырмасы
1тапсырма
Пернетақта батырмаларын
қызметтеріне қарай бөліктерге ажыратыңыздар. Төменде берілген
суретке қарай отырып, бос орынды
толтырыңыз.
Дескриптор:
-Пернетақта бөліктерінің
атауын жазады.
ЕББҚ
ететін оқушыға арналған 1-тапсырма
«Информатикалық диктант» бос
орындардағы қажетті сөздерді анықтаңыз.
F1-F12
аралығындағы батырмалар____________пернелер деп
аталады.Жоғары,төмен,оңға,солға батырмалары__________пернелер деп
аталады. Сандардан құралған батырмаларды
_________
пернелер
деп аталады.
2-тапсырма
Суретте
берілген кейіпкерді жүктеп, дайын скриптті ретімен
толтырыңыз
Дескриптор:
-Суреттегі
кейіпкерді жүктейді
-Кейіпкердің
скриптісін блоктармен реттілігін қойып шығады.
- Кейіпкерді
пернетақта арқылы қозғалтады.
- Нәтижені
тексереді.
|
Сабақтың тақырыбын ашу үшін
пернетақта суретін қойып, неге әр түрлі түстерде тұрғанын талқылау
арқылы тақырыпты ашады.
Оқушыларда слайдтағы ақраттар
суреттерді талқылап, сөйлеу арқылы өз пікірлерін білдіріп, жаңа
тақырыпты түсінеді.
Оқушыларға берілген таратпа
тапсырмалары арқылы берілген тапсырмаларды барлық оқушылар жеке
орындап шығады.
Пернетақтаның қызметтерніе қарай бөліктерінің
атауын жазады.
Оқушылар берілген тапсырманың
кейіпкерлерін жүктеп, пернетақта арқылы жылжытуға болатын блоктарды
қосу арқылы нәтижені тексеріп көреді.
ЕББҚ ететін
оқушы берілген «Информатикалық диктант» әдісі арқылы бос
орындардағы сөздерді тауып жазады
Берілген
дайын кейіпкерді жүктеп, скрипттері бойынша Scratch программасында
орындап шығады.
Нәтижесінде пернетақта арқылы
басқарады.
|
Дескриптор негізінде
бағаланады
Дескриптор негізінде
бағаланады
ЕББҚ ететін оқушы
тапсырмасы
Дескриптор негізінде
бағаланады
\
Дескриптор негізінде
бағалана
Дескриптор негізінде
бағаланады
|
4слайд
5слайд
6-7слайд
8-9слайд
10-11слайд
12 слайд
|
Соңы
(4мин)
(1мин)
(2мин)
|
Жылдам ойлану мақсатында «Жедел тест» әдісі
арқылы сабақты бекітемін.
Үй
тапсырмасы
-
Қайталау
-
Сенсорлар блогында қандай командалар пернетақтаны
басқаруға арналған жазып, суретін салып келіңіз.
|
Оқушылар слайд арқылы берілген тесттерге жылдам
дәптерлеріне жауап беріп тақтадан жауаптарын
тексереді.
Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып
алады.
|
Стикерлер негізінде бағаланады.
|
13-14слайд
|