ІІ тоқсан БЖБ №2 Әдебиеттік оқу Оқушы______________________________________
1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда.
Жұмыс іздеген құмырсқа.
Кішкентай құмырсқа басқа жұмыс іздемекші болды. Сөйтіп, илеуінен кетіп қалады. Жолда ұшып жүрген араға көзі түседі. Араға ұқсағысы келеді.
-Мен сияқты ұшып, бал жинай алсаң, бірге жүр,-дейді ара. Құмырсқа бал жинау қолынан келмейтінін айтады. Бір кезде алдынан өрмек тоқыған өрмекші кездеседі. Өрмекшіден де не істейтінін сұрайды.
-Мен сияқты шебер болсаң, кел, өрмек тоқы,- дейді өрмекші. Құмырсқа өрмек тоқи алмайды, сондықтан өз жолымен кетеді.
Қараса, өзінің құмырсқа досы тырбаңдап тірлік етіп жүр екен. Үлкен дәнді жалғыз өзі сүйрей алмай, алқынып келеді. Құмырсқа қуанып кетеді де, дереу досына көмекке барады. Екеулеп жүріп, үлкен дәнді илеуге жеткізеді. Құмырсқа өзінің қолынан келетін іспен айналысу керек екенін түсінеді.
Құмырсқа кімге көмекке келді? Ол нені түсінді деп ойлайсың?

1- тапсырма. Мәтіннен құмырсқаның арамен кездескен бөлігін қоршап сыз.
2- тапсырма. Мәтіннен құмырсқаның өрмекшімен кездескен бөлігін қоршап сыз
3
Сонда ғана тырнауыштың не нәрсе екені есіне түсті. Маңдайын сипалап тұрып:
Тырнауышты аяқ астына тастағаны несі?! – деп ашуланды.
Айдос қалада оқып, жаз шыға сала ауылына ата-әжесіне келді. Атасы:
-
Балам , енді шөп шабатын мезгіл жақындады. Қолына тырнауыш ал. Мен шапқан шөпті жинап, жәрдеміңді тигіз, - деді.
Айдостың жұмыс істегісі келмеді.
-
Мен әр түрлі ғылымдар оқып қайттым. Қазақтың сөздерін ұмыттым. Тырнауыш деген не нәрсе? – деді.
-
Осы сөзді айтып, тысқа шыққаны сол еді. Жатқан тырнауыштың басын байқамай аяғымен басып қалды.Сабы тақ етіп маңдайына тиді.
4-тапсырма. Үшінші тапсырмадағы мәтінде оқиға жылдың қай мезгілінде болған?
5- тапсырма. Бала шынымен тырнауышты ұмытуы мүмкін бе? Белгіле.
-
Жұмыс істегісі келмей , өтірік ұмытты.
-
Қалада көп жүріп, өз тілін ұмытты.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Жинаған балл |
|
Мәтіннің мазмазмұны бойынша сұраққа жауап жазады. |
1 |
Мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа толық жауап береді. |
3 |
|
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. |
2 |
Мәтіннен құмырсқаның арамен кездескен бөлігін қоршап сызады. Мәтіннен құмырсқаның өрмекшімен кездескен бөлігін қоршап сызады. |
1 1 |
|
|
Мәтіннің бөліктерін табады. |
3 |
Мәтіннің басы. Негізгі бөлігі. Мәтіннің соңы. |
1 1 1 |
|
|
Сұрақтарға жауап береді. |
4 5 |
Сұраққа жауап жазады. Сұрақтың жауабын белгілейді. |
1 1 |
|
|
Барлығы |
|
|
10 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
ІІ тоқсан БЖБ №2 Әдебиеттік оқу Оқушы______________________________________
1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда.
Жұмыс іздеген құмырсқа.
Кішкентай құмырсқа басқа жұмыс іздемекші болды. Сөйтіп, илеуінен кетіп қалады. Жолда ұшып жүрген араға көзі түседі. Араға ұқсағысы келеді.
-Мен сияқты ұшып, бал жинай алсаң, бірге жүр,-дейді ара. Құмырсқа бал жинау қолынан келмейтінін айтады. Бір кезде алдынан өрмек тоқыған өрмекші кездеседі. Өрмекшіден де не істейтінін сұрайды.
-Мен сияқты шебер болсаң, кел, өрмек тоқы,- дейді өрмекші. Құмырсқа өрмек тоқи алмайды, сондықтан өз жолымен кетеді.
Қараса, өзінің құмырсқа досы тырбаңдап тірлік етіп жүр екен. Үлкен дәнді жалғыз өзі сүйрей алмай, алқынып келеді. Құмырсқа қуанып кетеді де, дереу досына көмекке барады. Екеулеп жүріп, үлкен дәнді илеуге жеткізеді. Құмырсқа өзінің қолынан келетін іспен айналысу керек екенін түсінеді.
Құмырсқа кімге көмекке келді? Ол нені түсінді деп ойлайсың?

1- тапсырма. Мәтіннен құмырсқаның арамен кездескен бөлігін қоршап сыз.
2- тапсырма. Мәтіннен құмырсқаның өрмекшімен кездескен бөлігін қоршап сыз
3
Сонда ғана тырнауыштың не нәрсе екені есіне түсті. Маңдайын сипалап тұрып:
Тырнауышты аяқ астына тастағаны несі?! – деп ашуланды.
Айдос қалада оқып, жаз шыға сала ауылына ата-әжесіне келді. Атасы:
-
Балам , енді шөп шабатын мезгіл жақындады. Қолына тырнауыш ал. Мен шапқан шөпті жинап, жәрдеміңді тигіз, - деді.
Айдостың жұмыс істегісі келмеді.
-
Мен әр түрлі ғылымдар оқып қайттым. Қазақтың сөздерін ұмыттым. Тырнауыш деген не нәрсе? – деді.
-
Осы сөзді айтып, тысқа шыққаны сол еді. Жатқан тырнауыштың басын байқамай аяғымен басып қалды.Сабы тақ етіп маңдайына тиді.
4-тапсырма. Үшінші тапсырмадағы мәтінде оқиға жылдың қай мезгілінде болған?
5- тапсырма. Бала шынымен тырнауышты ұмытуы мүмкін бе? Белгіле.
-
Жұмыс істегісі келмей , өтірік ұмытты.
-
Қалада көп жүріп, өз тілін ұмытты.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Жинаған балл |
|
Мәтіннің мазмазмұны бойынша сұраққа жауап жазады. |
1 |
Мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа толық жауап береді. |
3 |
|
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. |
2 |
Мәтіннен құмырсқаның арамен кездескен бөлігін қоршап сызады. Мәтіннен құмырсқаның өрмекшімен кездескен бөлігін қоршап сызады. |
1 1 |
|
|
Мәтіннің бөліктерін табады. |
3 |
Мәтіннің басы. Негізгі бөлігі. Мәтіннің соңы. |
1 1 1 |
|
|
Сұрақтарға жауап береді. |
4 5 |
Сұраққа жауап жазады. Сұрақтың жауабын белгілейді. |
1 1 |
|
|
Барлығы |
|
|
10 |
|
шағым қалдыра аласыз













