Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
әДЕБИЕТТІК ОҚУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


ІІ тоқсан БЖБ №2 Әдебиеттік оқу Оқушы______________________________________


1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда.

Жұмыс іздеген құмырсқа.

Кішкентай құмырсқа басқа жұмыс іздемекші болды. Сөйтіп, илеуінен кетіп қалады. Жолда ұшып жүрген араға көзі түседі. Араға ұқсағысы келеді.

-Мен сияқты ұшып, бал жинай алсаң, бірге жүр,-дейді ара. Құмырсқа бал жинау қолынан келмейтінін айтады. Бір кезде алдынан өрмек тоқыған өрмекші кездеседі. Өрмекшіден де не істейтінін сұрайды.

-Мен сияқты шебер болсаң, кел, өрмек тоқы,- дейді өрмекші. Құмырсқа өрмек тоқи алмайды, сондықтан өз жолымен кетеді.

Қараса, өзінің құмырсқа досы тырбаңдап тірлік етіп жүр екен. Үлкен дәнді жалғыз өзі сүйрей алмай, алқынып келеді. Құмырсқа қуанып кетеді де, дереу досына көмекке барады. Екеулеп жүріп, үлкен дәнді илеуге жеткізеді. Құмырсқа өзінің қолынан келетін іспен айналысу керек екенін түсінеді.


Сұраққа толық жауап жаз.

Құмырсқа кімге көмекке келді? Ол нені түсінді деп ойлайсың?



1- тапсырма. Мәтіннен құмырсқаның арамен кездескен бөлігін қоршап сыз.

2- тапсырма. Мәтіннен құмырсқаның өрмекшімен кездескен бөлігін қоршап сыз

3Shape1

Сонда ғана тырнауыштың не нәрсе екені есіне түсті. Маңдайын сипалап тұрып:

Тырнауышты аяқ астына тастағаны несі?! – деп ашуланды.



-тапсырма.Төмендегі мәтіннің бөліктерін 1,2,3 деп нөмірмен белгіле. Басы, негізгі бөлім және соңы.




Shape2

Айдос қалада оқып, жаз шыға сала ауылына ата-әжесіне келді. Атасы:

  • Балам , енді шөп шабатын мезгіл жақындады. Қолына тырнауыш ал. Мен шапқан шөпті жинап, жәрдеміңді тигіз, - деді.









Shape3

Айдостың жұмыс істегісі келмеді.

  • Мен әр түрлі ғылымдар оқып қайттым. Қазақтың сөздерін ұмыттым. Тырнауыш деген не нәрсе? – деді.

  • Осы сөзді айтып, тысқа шыққаны сол еді. Жатқан тырнауыштың басын байқамай аяғымен басып қалды.Сабы тақ етіп маңдайына тиді.














4-тапсырма. Үшінші тапсырмадағы мәтінде оқиға жылдың қай мезгілінде болған?



5- тапсырма. Бала шынымен тырнауышты ұмытуы мүмкін бе? Белгіле.

  1. Жұмыс істегісі келмей , өтірік ұмытты.

  2. Қалада көп жүріп, өз тілін ұмытты.




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Жинаған балл

Мәтіннің мазмазмұны бойынша сұраққа жауап жазады.

1

Мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа толық жауап береді.

3


Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.


2

Мәтіннен құмырсқаның арамен кездескен бөлігін қоршап сызады.

Мәтіннен құмырсқаның өрмекшімен кездескен бөлігін қоршап сызады.

1



1



Мәтіннің бөліктерін табады.

3

Мәтіннің басы.

Негізгі бөлігі.

Мәтіннің соңы.

1

1

1



Сұрақтарға жауап береді.

4



5

Сұраққа жауап жазады.



Сұрақтың жауабын белгілейді.

1



1



Барлығы



10







ЖИ арқылы жасау
20 Наурыз 2024
392
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі