Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет сабағы сабақ жоспары
Авторы:
31 Наурыз 2024
144
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: ұйғыр әдебиет

Бөлім

Қурван Тохтәмов

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 7 «б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Һекайидики образлар


Оқыту мақсаттары

7.3.1.1 персонажларниң паалийити билән муәллип бәргән портретлиқ характеристикисини селиштуруп, уларниң тарихий вә бәдиий қиммитигә баһа бериш;

7.1.2.1 бәдиий әсәр қәһриманлирини гуманистик турғидин тәһлил қилиш;

Сабақтың мақсаты

Оқуғучилар персонажларниң паалийити билән муәллип бәргән портретлиқ характеристикисини селиштуруп, уларниң тарихий вә бәдиий қиммитигә баһа бериду

бәдиий әсәр қәһриманлирини гуманистик турғидин тәһлил қилиду

Дәрисниң бериши:

Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Дәрисниң беши


5 минут


Саламлишиш.

1.Синипта бирлик атмосферисини уюштуруш.

Достуңизниң бойидики икки яхши хисләтни атаң

2. Баһалаш критерийлирини ениқлаш.

3. Оқуғучиларни оқуш вә дәрис мәхсәтлири билән тонуштуруш


Синипта бирлик атмосферисини уюштуриду.

Оқуғучилар достлириниң бойидики яхши хисләтлири билән бөлүшиду

дәрис мәхсәтлири билән тонушиду






Өй тапшурмилирини тәкшүрүш

«Мейигә һужум» усули арқилиқ өткән мавзу билән йеңи дәрисни бағлаштуруш мәхситидә ой қозғаш соаллирини бирлишип тәһлил қилиш.



Қурван Тохтәмовниң өзәңлар халиған йәнә бир әсәрини оқуп қисқичә мәзмунини сөзләп бериду





Дескриптор

Умумий-2балл

Әсәрни оқуйду-1балл

Әсәр мәзмунини билиду-1балл

Дәрислик, иш дәптәрлири

Дәрисниң оттуриси

32 минут






















1-тапшурма

207-211 бәтләрдики берилгән парчини оқуп «Вақиәләр тизмиси» усули бойичә идеявий мәзмунини чүшиниш вә тәһлил қилиш




2-тапшурма.


Қәһриман иш -һәрикити


Муәлип бәргән портретлиқ мижәзнамә
















3-тапшурма.

Һекайә қисимлириға заман тәсвиригә тохтилип һекайиниң тарихий вә бәдиий қиммитигә баһа бериң.Ойиңизни дәлилләң







4 тапшурма

Һекайидики Мөмүн билән Меһрихан обризлирини гуманистик турғидин тәһлил қилиңлар





1-тапшурма.


Оқуғучилар парчини оқуп , мәзмунини чүшиниду







Оқуғучилар жәдвални толтуриду













Һекайә қисимлириға заман тәсвиригә тохтилип һекайиниң тарихий вә бәдиий қиммитигә баһа бериду.Ойини дәлилләйду






Һекайидики Мөмүн билән Меһрихан обризлирини гуманистик турғидин тәһлил қилиду


Дескриптор:

Умумий 2 балл

Мәтинни оқуп мәзмунини чүшиниду-1балл

Идеясини ачиду-1балл




Дескриптор:

Умумий балл- 2балл

Қәһриманларниң иш һәрикитини терип язиду-1балл

Муәллип бәргән портретлиқ мүжәзнамә билән селиштуриду-1балл




Дескриптор:

Умумий балл -2балл

Һекайиниң тарихий вә бәдиий қиммитигә баһа бериду-1балл

Дәлил кәлтүриду-1балл



Дескриптор:

Умумий балл -2балл

Қәһриман қияпитини гуманитик турғидин тәһлил қилиду-1балл

Мисаллар арқилиқ өз ойини дәлилләйду-1балл


Дәрислик

Дәптәр







Дәрисниң ахири 3 мин

Дәрисни «Әкси бағлиниш билети» елиш арқилиқ йәкүнлиниду

Оқуғучилар дәристин алған тәсирати билән бөлүшиду


Муәллим оқуғучиларниң қатнашқан паалчанлиғиға қарап 1-10 пайлиқ система бойичә һәр бир оқуғучиниң өзигә тегишлик пайини қоюп баһалайду


Өйгә тапшурма :

«Бир түп алма» әсәридики ана обризи һәққидә қисқичә эссе йезиңлар


Дескриптор:

Эссе язиду-1балл

Эссе қурулумини сақлайду-1балл



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!