Сабақтың басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға
баулу.
«Өрмекші торы». Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жіпті лақтыру арқылы
жақсы тілектерін айтады, соңында өрмекші ұясы пайда болады.
Суреттер арқылы қатысушылар екі топқа
бөлінеді.
Үй
жұмысын тексеру
Сабақтың тақырыбын,
мазмұнын суреттер мен дыбыстар арқылы
болжайды
|
«Қол шапалақ»
|
Слайд
Бейне
материал
Аудио жазба
|
Сабақтың
ортасы
|
Сөздікпен жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға
қайталатады:
Жаңа
сабақты болжау
Оқылым.
1-тапсырма
Оқушыларға мәтін үлестіреді
Айтылым.
2- тапсырма. Зат
есімдерді топтап айтып үйренеді
Сергіту
сәті
3-тапсырма.
Топтық жұмыс.
Жазылым.
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады
құс-птица, жәндік
-насекомое, инелік-стрекоза,
дәуіт-Давид,
құмырсқа-муравей, кене-клещ, маса-комар, қоңыз- Жук
торғай-воробей,
сауысқан-дойка, көгершін- голубь, қарға-ворон, қарлығаш-Ласточка,
бұлбұл- Соловей, аққу-лебедь
Жаңа
сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру
Оқушылар бейне материал
қарайды, сабақтың тақырыбын болжайды
Оқимыз
Берілген мәтінді оқып,
түсінгеніңді топ болып постер жасау арқылы қорғау.
Айтылым
«Миға
шабуыл». Ойланамыз
Оқушылар берілген тапсырманы жылдам орындайды, яғни
топтасқан сан есімдерді тауып, қосымшасын айту
керек.
«Бас,иық,тізе,аяқ» жаттығуын жасайды
Әр топ өздеріне берілген тапсыраны бірлесіп
орындайды. Сөйлемдерге топтау сан есімдерін жазып толықтырады.
|
«Құс
қауырсыны»
10 балдық жүйемен бағалайды
Дескриптор:
-
мәтінді оқиды
-
ақпартты түсінеді
-
постер жазады
-
қорғайды
«Қол
шапалақ»
Өзара
бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
Дескриптор
10 балдық жүйемен өздерін
бағалайды
|
Оқулық
сөздік
слайд
қима қағаздар
Ватман
Маркер
Құстың
суреттері
Стакан
Қима қағадар
Видео
«Құс
қауырсыны»
Бағалау
парағы
|