Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
8-бөлім. «Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік. Синтаксис» |
Педагогтің аты-жөні: |
Сарсенбекова Гульнара Жексеновна |
Күні: |
10.04.2024 |
Сыныбы: 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Әлем назарын өзіне аудартқан қақтығыстар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.1 -әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 -сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар ғылыми стилмен танысады. |
Құндылықтарға баулу: |
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу. Ұлттық мұраға ұқыпты қарау. Ар-ұят құндылығы: Адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. Физикалық белсенді болу. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Жаңбыр тамшылары» Қол шатырды ортада мұғалім ұстап тұрады, музыка ойнап тұрады. Музыка тоқтағанда, хормен оқушылар «Менің көңіл-күйім керемет!», «Мен әрқашан бақыттымын!», «Мен мына әлемді жақсы көремін!» |
Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйі көтеріліп, өзіне деген сенімі артады, сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылардың көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі |
АКТ, қолшатыр, смайликтер, буфер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
|
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
АКТ, слайд, оқулық, дәптер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Топтық жұмыс №1-тапсырма: «Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы мәтіндер таратылып беріледі. Тапсырма: Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз. 1-топ. Екі мәтінді салыстыра талдаңыздар.
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі бойынша талдаңыздар.
3-топ. Мәтінді түсініп оқып шығып, күрделі жоспар құрыңыздар.
|
Топтық жұмыс №1-тапсырма: «Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы мәтіндер таратылып беріледі. Тапсырма: Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз. 1-топ. Екі мәтінді салыстыра талдайды.
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі бойынша талдайды.
3-топ. Мәтінді түсініп оқып шығып, күрделі жоспар құрады.
|
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - тақырыбын, қызметін, құрылымын анықтап, тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық, әртүрлі стильдегі мәтіндер қиындысы, кестелер, маркер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс №2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі. Ережесі: Тақырып бойынша әр оқушы кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады. Сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы және құрамында сабақтас құрмалас сөйлем болуы қажет. 1-топ «Құстар» 1-топ «Көктем» 1-топ «Менің досым»
|
Жеке жұмыс №2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі. Ережесі: тақырып бойынша топтағы әр оқушы кезекпен бір сөйлемнен жазып шығыңыз. Сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста және құрамында сабақтас құрмалас болуы болуы қажет. 1-топ «Құстар» 1-топ «Көктем» 1-топ «Менің досым»
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - тақырып бойынша кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады. -сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы қажет. -құрамында сабақтас сөйлем болуы тиіс.
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс. №3-тапсырма: «Ассонанс» ойыны. Ережесі: Оқушыларға сурет қиындыларын таратады. Суретке қарап, сөйлем құрастыруы тиіс. Тақырыпқа сай және сабақтас құрмалас сөйлем болуы тиіс. Сөйлемді жасалу жолы мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.
Сабақты қорытындылау: «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. «Шындық-жалған» бойынша. |
250 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |