Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып бойынша Демография тақырыбына жасалған сабақ үлгісі
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Күні:

Сынып: 9

Бөлім:11. Жаһандық мәселе: Демография

Педагогтің аты-жөні:Адилова К.Ж.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Әлемдегі демографиялық жағдай. Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем ½-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау;

9.5.2.1 жазба жұмыстарында (себеп) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: -қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіреді;

-кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалайды;

-жазба жұмыстарында (себеп) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут


Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Ой толғау

Демография неліктен жаһандық мәселеге айналып отыр?

Қауіптенуге себеп бар ма?



Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

30 минут











1-тапсырма

Мәтінді оқыңдар. Қандай ой түйдіңдер?

Оқылым.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Оқулық

159-бет


2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мәтін мақмұнын диаграммаға салып айту. Қай жұп мәтінді толық айтса, сол жұп жеңіп шығады.

Айтылым


Оқулық

159-бет





3-тапсырма. Рөлдік ойын. (бірің -ғалым, бірің-тілші)Демография ғылымнан «Біздің Жер ғаламшарымыз осындай шектен тыс салмақты көтере ала ма? Мемлекеттер мен миллиард халық бар елдер өз тұрғындарын қалай асырмақ? Ол үшін не істеу керек?» деген сқрақтар бойынша сұхбат ал.




Айтылым


Ауызша кері байланыс

Оқулық

160-бет




4-тапсырма.


160-бет

Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия (Ө)Әдісі: Кері байланыс

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Ойтаразы.

«Әңгімелесетін әріптестер» тәсілі

Жаңа оқыған үш факті

Жеңіл болған ақпарат

Қиын болған ақпарат

Алдағы уақытта оқығым келетін ақпарат


Рисунок 1



Үй тапсырмасы: 160-бет, 5-тапсырма.

Бағалау. Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!