«Мен түсінігін
қалыптастыру»
|
- Жеке тұлғалық қасиетін
қалыптастыру,өзінің есімін және тегін білуге
уйрету.
- Жауапкершілікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
«Мен» түсінігі арқылы баланың
өз-өзіне деген сенімін нығайту,өз пікірін ашып айтуын
дамыту.
|
Түзету
жұмыстары:
Әдіс-тәсіл:
Көрнекіліктер:
-
Заттық суреттер, өзінің
суреті, айна, парақ, қарындаштар, балапан, қарға,бала,
қыз.
Тапсырма:
Ұйымдастыру
барысы:
Сәлемдесу. Педагог баламен айна алдында
отырады. Өзін таныстырады.
Баланы айнаның алдына
отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының
нешеде екенін сұрау.
Содан кейін балаға сурет
беріледі.
-
Мынау
кім?
-
Бала.
-
Қане оған ат
қояйықшы.
-
Бала өз есімін
қояды.
Баладан өскенде кім болуды
армандайтынын, нені ұнататынын сұрау. Сұрау арқылы баланың
әңгімелесу қабілетін кеңейту.
Тапсырма:
Маман балаға екі-үш фотосуреттердің ішінен
өзінінің суретін табуды тапсырады.
Ойын:
«Суретті
таңда»
Мақсаты:
Берілген сөзге суретті тауып
көрсету.
Құралдар:
Берілген дыбыстан басталатын сөздері бар
заттық суреттер,басқа дыбыстардан басталатын бірнеше
суреттер.
Ойын
барысы: Ойынның алдында заттық
суреттерді үстелге орналастыру,бала алдымен көріп алады. Сосын
тапсырма беріледі бір дыбысқа барлық суреттерді
жинастыру.
-
Қане мына суреттерде не
бейнеленген, айтып берші?
-
Бала аттарын атап
береді.
-
Енді, осы суреттерден «Б» -
дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа, «Қ»-дыбысынан басталатын
суреттерді бір жақа жинастырайықшы.
-
Бала нұсқауды
орындайды.
Егер бала тапсырманы дұрыс
орындай алмай жатқан жағдайда, мұғалім көмек беріп, бірге
орындайды
Артикуляциялық жаттығу:
кәне, тілімізді жаттықтырайық.
«Түтікше» – ерінді алға қарай созу. 1-5, 1-10 секунд ұстап
тұру.
«Ат шауып келеді»
- тілді таңдайға
жабыстырып баяу, жылдам қағу
керек.
Қатемен
жұмыс: Балаға қуыршақ
беріледі. Бала оған ат қойып, турінің қандай екенін
сипаттайды.
Ұсақ
қол моторикасын дамыту: Қуыршақты
киіндіру.
К
үннің
тапсырмасы: «Таныс пішіндерді атап, белгіле» деп аталады.
Сурет беріледі, суреттен
геометриялық пінішдерді табу. Әр пішіндерді атап, санап белгілеу
қажет.
Бұлтардың тапсырмасы: «Топтастыру» деп аталады. Мұнда түрлі
суреттер беріледі. Сол суреттегі заттарды атап, оларды үлкен мен
кіші заттарды тауып бір-бірін сызық арқылы
қосасыңыз.
Аққаланың тапсырмасы: Сандармен жұмыс деп аталады. Берілген
сандарды ретімен орналастырып,
санау.
1 2 3 4 5
6
Сергіту сәті.
1 дегенде
тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.
Үйдің
тапсырмасы: Тиісті санды тап деп аталады. Суретте түрлі заттар
бейнеленеді, соларды атап, санап тиісті санды бос торкөздерге
қоюмыз қажет.
Шыршалардың тапсырмасы: Суреттер бойынша есептер құрастырып,
шығар. Мұнда суреттегі заттарды санап, есепті дұрыс шығаруымыз
қажет.
Қардың тапсырмасы: «Құрастыру» деп
аталады.
Шырпылар
арқылы үшбұрыш пен төртбұрыштың бейнесін құрауымыз
қажет.
ІІІ.
Қорытынды
Біз
қандай тапсырманы орындадық?
ІV.
Бағалау.
- Жарайсыңдар, балалар,
бүгінгі сабаққа өте жақсы
қатыстыңыз.
|
|