Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Урок предназначен для детей с ООП.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жеке түзету сабақ жоспары

Түзету бағдарлама: «Қатынас» саласы.Тіл дамыту.


Тақырыбы

Мақсаты

Түзету жұмысының барысы

Сағат саны

І - кезең


«сабақ



«Мен түсінігін қалыптастыру»


- Жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру,өзінің есімін және тегін білуге уйрету.



- Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.


«Мен» түсінігі арқылы баланың өз-өзіне деген сенімін нығайту,өз пікірін ашып айтуын дамыту.




Түзету жұмыстары:

  • Өз есімін айтқызу.

Әдіс-тәсіл:

  • Ойын-сабақ,сұрақ-жауап, әңгімелесу.

Көрнекіліктер:

  • Заттық суреттер, өзінің суреті, айна, парақ, қарындаштар, балапан, қарға,бала, қыз.

Тапсырма:

  • Кім? Сұрағына жауап беру.

Ұйымдастыру барысы:

Сәлемдесу. Педагог баламен айна алдында отырады. Өзін таныстырады.

  • Менің атым – апай.

Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін сұрау.

  • Мына айнадан сен кімді көріп тұрсын?

  • Баланың жауабы (мені)

  • Сенің атың кім?

  • Бала атын айтады.

  • Сенің жасың нешеде?

  • Бала жасын айтады.

  • Жарайсын, сен өз есіміңмен жасыңды біледі екенсің!

Содан кейін балаға сурет беріледі.

  • Мынау кім?

  • Бала.

  • Қане оған ат қояйықшы.

  • Бала өз есімін қояды.

Баладан өскенде кім болуды армандайтынын, нені ұнататынын сұрау. Сұрау арқылы баланың әңгімелесу қабілетін кеңейту.

Тапсырма: Маман балаға екі-үш фотосуреттердің ішінен өзінінің суретін табуды тапсырады.

Ойын: «Суретті таңда»

Мақсаты: Берілген сөзге суретті тауып көрсету.

Құралдар: Берілген дыбыстан басталатын сөздері бар заттық суреттер,басқа дыбыстардан басталатын бірнеше суреттер.

Ойын барысы: Ойынның алдында заттық суреттерді үстелге орналастыру,бала алдымен көріп алады. Сосын тапсырма беріледі бір дыбысқа барлық суреттерді жинастыру.

  • Қане мына суреттерде не бейнеленген, айтып берші?

  • Бала аттарын атап береді.

  • Енді, осы суреттерден «Б» - дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа, «Қ»-дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа жинастырайықшы.

  • Бала нұсқауды орындайды.

Егер бала тапсырманы дұрыс орындай алмай жатқан жағдайда, мұғалім көмек беріп, бірге орындайды

Артикуляциялық жаттығу: кәне, тілімізді жаттықтырайық.

«Түтікше» – ерінді алға қарай созу. 1-5, 1-10 секунд ұстап тұру.

«Ат шауып келеді» - тілді таңдайға жабыстырып баяу, жылдам қағу керек.

Қатемен жұмыс: Балаға қуыршақ беріледі. Бала оған ат қойып, турінің қандай екенін сипаттайды.


Ұсақ қол моторикасын дамыту: Қуыршақты киіндіру.

КShape3 Shape1 Shape5 Shape6 Shape2 Shape4 үннің тапсырмасы: «Таныс пішіндерді атап, белгіле» деп аталады. Сурет беріледі, суреттен геометриялық пінішдерді табу. Әр пішіндерді атап, санап белгілеу қажет.

Shape7 Shape11 Shape9 Shape10 Shape8







Shape12










Бұлтардың тапсырмасы: «Топтастыру» деп аталады. Мұнда түрлі суреттер беріледі. Сол суреттегі заттарды атап, оларды үлкен мен кіші заттарды тауып бір-бірін сызық арқылы қосасыңыз.









Аққаланың тапсырмасы: Сандармен жұмыс деп аталады. Берілген сандарды ретімен орналастырып, санау.

1 2 3 4 5 6


Сергіту сәті.

1 дегенде тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.



Үйдің тапсырмасы: Тиісті санды тап деп аталады. Суретте түрлі заттар бейнеленеді, соларды атап, санап тиісті санды бос торкөздерге қоюмыз қажет.


Шыршалардың тапсырмасы: Суреттер бойынша есептер құрастырып, шығар. Мұнда суреттегі заттарды санап, есепті дұрыс шығаруымыз қажет.








Қардың тапсырмасы: «Құрастыру» деп аталады.

Шырпылар арқылы үшбұрыш пен төртбұрыштың бейнесін құрауымыз қажет.

Shape15 Shape16 Shape18 Shape17 Shape13 Shape14







Shape20 Shape19


ІІІ. Қорытынды

Біз қандай тапсырманы орындадық?

  • санадық, есеп шығардық


ІV. Бағалау.

- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстыңыз.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!