Жеке түзету сабақ жоспары
Түзету бағдарлама: «Қатынас» саласы.Тіл дамыту.
|
Тақырыбы |
Мақсаты |
Түзету жұмысының барысы |
Сағат саны |
|
І - кезең |
«сабақ |
||
|
«Мен түсінігін қалыптастыру» |
- Жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру,өзінің есімін және тегін білуге уйрету. - Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. «Мен» түсінігі арқылы баланың өз-өзіне деген сенімін нығайту,өз пікірін ашып айтуын дамыту. |
Түзету жұмыстары:
Әдіс-тәсіл:
Көрнекіліктер:
Тапсырма:
Ұйымдастыру барысы: Сәлемдесу. Педагог баламен айна алдында отырады. Өзін таныстырады.
Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін сұрау.
Содан кейін балаға сурет беріледі.
Баладан өскенде кім болуды армандайтынын, нені ұнататынын сұрау. Сұрау арқылы баланың әңгімелесу қабілетін кеңейту. Тапсырма: Маман балаға екі-үш фотосуреттердің ішінен өзінінің суретін табуды тапсырады.
Ойын: «Суретті таңда»
Мақсаты: Берілген сөзге суретті тауып көрсету. Құралдар: Берілген дыбыстан басталатын сөздері бар заттық суреттер,басқа дыбыстардан басталатын бірнеше суреттер. Ойын барысы: Ойынның алдында заттық суреттерді үстелге орналастыру,бала алдымен көріп алады. Сосын тапсырма беріледі бір дыбысқа барлық суреттерді жинастыру.
Егер бала тапсырманы дұрыс орындай алмай жатқан жағдайда, мұғалім көмек беріп, бірге орындайды Артикуляциялық жаттығу: кәне, тілімізді жаттықтырайық.
«Түтікше» – ерінді алға қарай созу. 1-5, 1-10 секунд ұстап тұру. «Ат шауып келеді» - тілді таңдайға жабыстырып баяу, жылдам қағу керек. Қатемен жұмыс: Балаға қуыршақ беріледі. Бала оған ат қойып, турінің қандай екенін сипаттайды.
Ұсақ қол моторикасын дамыту: Қуыршақты киіндіру. К
Бұлтардың тапсырмасы: «Топтастыру» деп аталады. Мұнда түрлі суреттер беріледі. Сол суреттегі заттарды атап, оларды үлкен мен кіші заттарды тауып бір-бірін сызық арқылы қосасыңыз.
Аққаланың тапсырмасы: Сандармен жұмыс деп аталады. Берілген сандарды ретімен орналастырып, санау. 1 2 3 4 5 6 Сергіту сәті. 1 дегенде
тұрайық,
Үйдің тапсырмасы: Тиісті санды тап деп аталады. Суретте түрлі заттар бейнеленеді, соларды атап, санап тиісті санды бос торкөздерге қоюмыз қажет. Шыршалардың тапсырмасы: Суреттер бойынша есептер құрастырып, шығар. Мұнда суреттегі заттарды санап, есепті дұрыс шығаруымыз қажет. Қардың тапсырмасы: «Құрастыру» деп аталады. Шырпылар арқылы үшбұрыш пен төртбұрыштың бейнесін құрауымыз қажет.
ІІІ. Қорытынды Біз қандай тапсырманы орындадық?
ІV. Бағалау. - Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстыңыз.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
Жеке түзету сабақ жоспары
Түзету бағдарлама: «Қатынас» саласы.Тіл дамыту.
|
Тақырыбы |
Мақсаты |
Түзету жұмысының барысы |
Сағат саны |
|
І - кезең |
«сабақ |
||
|
«Мен түсінігін қалыптастыру» |
- Жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру,өзінің есімін және тегін білуге уйрету. - Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. «Мен» түсінігі арқылы баланың өз-өзіне деген сенімін нығайту,өз пікірін ашып айтуын дамыту. |
Түзету жұмыстары:
Әдіс-тәсіл:
Көрнекіліктер:
Тапсырма:
Ұйымдастыру барысы: Сәлемдесу. Педагог баламен айна алдында отырады. Өзін таныстырады.
Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін сұрау.
Содан кейін балаға сурет беріледі.
Баладан өскенде кім болуды армандайтынын, нені ұнататынын сұрау. Сұрау арқылы баланың әңгімелесу қабілетін кеңейту. Тапсырма: Маман балаға екі-үш фотосуреттердің ішінен өзінінің суретін табуды тапсырады.
Ойын: «Суретті таңда»
Мақсаты: Берілген сөзге суретті тауып көрсету. Құралдар: Берілген дыбыстан басталатын сөздері бар заттық суреттер,басқа дыбыстардан басталатын бірнеше суреттер. Ойын барысы: Ойынның алдында заттық суреттерді үстелге орналастыру,бала алдымен көріп алады. Сосын тапсырма беріледі бір дыбысқа барлық суреттерді жинастыру.
Егер бала тапсырманы дұрыс орындай алмай жатқан жағдайда, мұғалім көмек беріп, бірге орындайды Артикуляциялық жаттығу: кәне, тілімізді жаттықтырайық.
«Түтікше» – ерінді алға қарай созу. 1-5, 1-10 секунд ұстап тұру. «Ат шауып келеді» - тілді таңдайға жабыстырып баяу, жылдам қағу керек. Қатемен жұмыс: Балаға қуыршақ беріледі. Бала оған ат қойып, турінің қандай екенін сипаттайды.
Ұсақ қол моторикасын дамыту: Қуыршақты киіндіру. К
Бұлтардың тапсырмасы: «Топтастыру» деп аталады. Мұнда түрлі суреттер беріледі. Сол суреттегі заттарды атап, оларды үлкен мен кіші заттарды тауып бір-бірін сызық арқылы қосасыңыз.
Аққаланың тапсырмасы: Сандармен жұмыс деп аталады. Берілген сандарды ретімен орналастырып, санау. 1 2 3 4 5 6 Сергіту сәті. 1 дегенде
тұрайық,
Үйдің тапсырмасы: Тиісті санды тап деп аталады. Суретте түрлі заттар бейнеленеді, соларды атап, санап тиісті санды бос торкөздерге қоюмыз қажет. Шыршалардың тапсырмасы: Суреттер бойынша есептер құрастырып, шығар. Мұнда суреттегі заттарды санап, есепті дұрыс шығаруымыз қажет. Қардың тапсырмасы: «Құрастыру» деп аталады. Шырпылар арқылы үшбұрыш пен төртбұрыштың бейнесін құрауымыз қажет.
ІІІ. Қорытынды Біз қандай тапсырманы орындадық?
ІV. Бағалау. - Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстыңыз.
|
|
шағым қалдыра аласыз






















