Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Sql-де сұраныстар жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ

Ахмадкулова Дилназа Мавланбековна

Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы.

Д.Қонаев атындағы аграрлык техникалық колледжд.

Информатика пәні оқытушысы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ақпараттық жүйелер

Оқытушынің аты-жөні: Ахмадкулова Дилназа Мавланбековна

Курс: І

Қатысқандар:_______ Қатыспағандар:______


Сабақтың тақырыбы

Sql-де сұраныстар жасау бойынша практикалық жұмыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

программасына сілтеме)

Кестеден деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін (SQL) қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: SQL тілі туралы біледі

Көпшілік оқушы: SQL тілінің деректер базасына қол жеткізуді басқаратын операторын қолданады

Кейбір оқушы: SQL тілінің операторларын салыстырады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, талдау, бағалау

Бағалау критерийі

  1. Кестеде деректер базасын жасайды.

  2. Кестедегі деректер бойынша SQL тілінде сұраныс жасайтын программа құрады.


3. SQL тілінде жазылған программаның нәтижесін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Sql, select from, select, insert, update, delete, from, group by, having, where, between, order by

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

SQL тілінің құрамын жазыңдар

SELECT, INSERT,DELETE, UPDATE операторларының қызметтерін жазыңдар

Құндылықтарға баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Пәнаралық байланыс

Ағылшын, орыс тілдеріндегі сөздер қолданылады

Алдыңғы білім

Деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін (sql) қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың

Жоспарлан-ған кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. мин


20 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Өткен сабақты пысықтау: «Өрмекші торы» әдісі Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Жіптің ұшын саусағына орап, сұрақ қойып, келесі оқушыға лақтырады. Ол оқушы жауап беріп, келесі оқушыға лақтырады.

Соңында өрмекші торы құрылады.



Оқушылардың жауаптарын смайлик бойынша бағалау



Жіп




Слайд









Сабақтың ортасы

35 мин



















10 мин

Жаңа сабақ: Практикалық жұмыс

1-тапсырма.

Педагогтар мен студенттердың деректер базасын жаса. Деректер базасын төмендегі кестедегі деректермен толтыр. Кестедегі деректердің типін таңда.







Дескриптор:

Деректер базасын жасайды.

Деректер базасы кестесін тәжірибеде қолдана алады. Оқушылардың жұмыстарын смайлик бойынша бағалау.


2-тапсырма.

Еліміздің облыстарының деректер базасын жаса. Деректер базасын төмендегі кестедегі деректермен толтыр. Кестедегі деректердің типін таңда. Кестені толтыруда география сабақтарында алған білімдерің мен интернетті пайдалан.

Р/С

Облыс атауы

Құрылған жылы

Жер көлемі

Тұрғындар саны

Орта лығы ның атауы

Ел халқының пайызы























Дескриптор:

Деректер базасына мәліметтерді жинақтайды.

Медальдар арқылы бағалау


«Миға шабуыл» әдісі


Оқулық




















Слайд

Сабақтың соңы

  1. мин






































5 мин


ПАЗЛ әдісі арқылы сабақты бекіту



Кері байланыс: «Смайлдер» әдісі

Студенттер сабақтан алған әсерлерін смайлдер арқылы көрсетеді.

А4 парағы

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасын сақтау

Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. Шаттық шеңбері, Топқа біріктіру: «Өрмекші торы» әдістері бойынша өткен тақырыпты пысықтау, «Миға

шабуыл» әдісі, Деңгейлік тапсырмалар, Пазл әдісі бойынша сабақты бекіту, кері

байланыс орнату: «Смайлдер»

Фигуралар арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2024
215
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі