Сабақ
тың
басы
7минут
Сабақтың
ортасы
27
минут
Сергіту
сәті.
3
минут
Сабақтың соңы 8
мин
|
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы
Әр бала өздерінің жақсы
қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, білімді
(образованная, educated).
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Топқа
бөлу: https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
Өткенді пысықтау. Үй
тапсырмасы
45-жаттығу
https://wordwall.net/ru/resource/52836286
Дескриптор:
сұрақтарға жауап
береді-1б
Тақырыпты ашу.«Ой
қозғау» әдісі.Жұмбақты шеш
Ойды аяқтап орақ
тұрады,
Жауап сөз қалап тұрады
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
«Канон әдісі».
46-жаттығу
Бұлттар неге ауады?
Жаңбыр неге жауады?
Шағыл неге көшеді?
Жарық неге өшеді?
Маса неге шағады?
Жұлдыз неге ағады?
Орман неге шулайды?
Теңіз неге тулайды?
Қадыр Мырза
Әли
Дескриптор:
Өлеңді оқиды,сөз мағынасын
табады -1б
Сұрақтардың жауабын
дереккөздерден іздейді-1б
2-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Тілші» әдісі.
47-жаттығу
Мына жайттарды білу үшін
сұраулы сөйлемдер құрап жаз
Сабақтың басталатын
уақытын:
-Сабақ нешеде
басталады?
Сыныптағы кезекшінің
есімін:
-Бүгін кезекші
кім?
Азаматтың сабақтан
кешігу себебін:
-Азамат,сен неге
кешіктің?
Қазақ тіліндегі дауысты
дыбыстардың санын:
-Қазақ тілінде қанша
дауысты дыбыс бар?
Дескриптор:
Белгілі жайттарды білу үшін
сұраулы сөйлемдер құрап
жазады-1б
Сергіту сәті. «Оюлы
қимылдар»
3-тапсырма. Жұптық
жұмыс
«Диалог» әдісі.
49-жаттығу
Тапсырманы
орында
Өскенде кім
боласың?
Ұшқыш болу үшін қандай
болу керек?
Сен нені
ұнатасың?
Кімге ұқсағың
келеді?
Дескриптор:
1. Сөйлемге сәйкес
сұрақтар құрап айтады-1б;
2. Сөйлеммен сұрақтың
сәйкестігін анықтайды-1б;
3.Екі бағандағы
сөйлемдердің бір-бірінен өзгешелігін дәлелдейді
-1б
Сабақты бекіту.
Вордволл
https://wordwall.net/ru/resource/82599276
Дескриптор:
сұрақтарға жауап
береді-1б
Кері байланыс. «Киіз
үй» әдісі арқылы

Үй тапсырмасы.
48-жаттығу
Өлеңді тиісті дауыс
ырғағымен оқы.Өлеңді көшіріп жаз
«Ақ терек,көк терек»
өлеңі
|
Амандасады
Жақсы тілектер
айтады
Оқу құралдарын
түгелдейді
-
Психологиялық ахуалға
берілген тапсырмаларға жауап беру және жаңа сабаққа назар
аудару, сабақ ережесімен
келісу
Симбиозға мысалдар
келтіреді
Qazmath платформасы
арқылы
топқа бөлініп
отырады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Жұмбақтың жауабын
табады
Сабақтың тақырыбымен оқу
мақсатымен танысады
Сұрақтарға жауап
береді
Сұраулы сөйлемдер құрап
жазады
Сергіту сәтін
орындайды
Сұрау мәнді сөйлемдер
жазады
Вордволл платформасы
арқылы бекіту сұрақтарына жауап
береді
Бүгінгі сабақтағы
өзінің әрекеті туралы, жаңа
білімді меңгерудегі
өзінің жетістіктері
мен қиыншылығы туралы
ой бөліседі. өзін
бағалайды
Кері байланыс
жасайды
Үй тапсырмасын
алады
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
.
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау. 
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау. 
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау. 
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

Кері байланыс
:
Бүгінгі сабақтың оқу
мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не
үйрендің ?
Қорытынды бағалау
.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
https://qazmath.net
https://wordwall.net/ru
Интерактивті
тақта
Оқулық
Таратпа
парақтар
Оқулық
Таратпа
парақтар
дәптер
Суреттер
видео
Жұмыс
дәптері
Суреттер
https://wordwall.net/ru/resource/82599276
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
парағы
|