2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 48 сабақ.Сұраулы сөйлем... (Неге? Қадыр Мырза Әли) 46 – 50-жаттығулар.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім:

Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

48 сабақ.Сұраулы сөйлем...

(Неге? Қадыр Мырза Әли)

46 – 50-жаттығулар.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу;

2.3.7.1 сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану;

2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

Сабақтың мақсаты

Сөйлем түрлерін анықтауды үйренеді

Дереккөздерден мәлімет табуды үйренеді

Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу

Апта дәйексөзі: Өз өміріңізге жауапкершілікті алу — діттеген мақсатқа қол жеткізу үшін бәріне де дайын болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

7минут
















Сабақтың ортасы

27 минут











































Сергіту сәті.

3 минут



















Сабақтың соңы 8 мин




«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы

Әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, білімді (образованная, educated).

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Топқа бөлу: https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


Өткенді пысықтау. Үй тапсырмасы

45-жаттығу

https://wordwall.net/ru/resource/52836286

Дескриптор:

сұрақтарға жауап береді-1б

Тақырыпты ашу.«Ой қозғау» әдісі.Жұмбақты шеш

Ойды аяқтап орақ тұрады,
Жауап сөз қалап тұрады


1-тапсырма. Топтық жұмыс

«Канон әдісі». 46-жаттығу

Бұлттар неге ауады?

Жаңбыр неге жауады?

Шағыл неге көшеді?

Жарық неге өшеді?

Маса неге шағады?

Жұлдыз неге ағады?

Орман неге шулайды?

Теңіз неге тулайды?

Қадыр Мырза Әли

Дескриптор:

Өлеңді оқиды,сөз мағынасын табады -1б

Сұрақтардың жауабын дереккөздерден іздейді-1б


2-тапсырма. Жеке жұмыс

«Тілші» әдісі. 47-жаттығу

Мына жайттарды білу үшін сұраулы сөйлемдер құрап жаз

Сабақтың басталатын уақытын:

-Сабақ нешеде басталады?

Сыныптағы кезекшінің есімін:

-Бүгін кезекші кім?

Азаматтың сабақтан кешігу себебін:

-Азамат,сен неге кешіктің?

Қазақ тіліндегі дауысты дыбыстардың санын:

-Қазақ тілінде қанша дауысты дыбыс бар?

Дескриптор:

Белгілі жайттарды білу үшін сұраулы сөйлемдер құрап жазады-1б


Сергіту сәті. «Оюлы қимылдар»




3-тапсырма. Жұптық жұмыс

«Диалог» әдісі. 49-жаттығу

Тапсырманы орында

Өскенде кім боласың?

Ұшқыш болу үшін қандай болу керек?

Сен нені ұнатасың?

Кімге ұқсағың келеді?

Дескриптор:

1. Сөйлемге сәйкес сұрақтар құрап айтады-1б;

2. Сөйлеммен сұрақтың сәйкестігін анықтайды-1б;

3.Екі бағандағы сөйлемдердің бір-бірінен өзгешелігін дәлелдейді -1б



Сабақты бекіту. Вордволл

https://wordwall.net/ru/resource/82599276

Дескриптор:

сұрақтарға жауап береді-1б

Кері байланыс. «Киіз үй» әдісі арқылы

Үй тапсырмасы. 48-жаттығу

Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы.Өлеңді көшіріп жаз

«Ақ терек,көк терек» өлеңі







Амандасады

Жақсы тілектер айтады

Оқу құралдарын түгелдейді

  1. Психологиялық ахуалға берілген тапсырмаларға жауап беру және жаңа сабаққа назар аудару, сабақ ережесімен келісу

Симбиозға мысалдар келтіреді

Qazmath платформасы арқылы

топқа бөлініп отырады

Үй тапсырмасын пысықтайды


Жұмбақтың жауабын табады

Сабақтың тақырыбымен оқу мақсатымен танысады







Сұрақтарға жауап береді












Сұраулы сөйлемдер құрап жазады











Сергіту сәтін орындайды




Сұрау мәнді сөйлемдер жазады
















Вордволл платформасы арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді


Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды

Кері байланыс жасайды


Үй тапсырмасын алады



Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

.



«Кітап»

әдісі арқылы бағалау.








«Кітап»

әдісі арқылы бағалау.



«Кітап»

әдісі арқылы бағалау.





Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы


«Кітап»

әдісі арқылы бағалау.




«Кітап»

әдісі арқылы бағалау.

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .





Интерактивті тақта

Оқулық

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.







https://qazmath.net



https://wordwall.net/ru









Интерактивті тақта

Оқулық

Таратпа парақтар













Оқулық

Таратпа парақтар


дәптер

Суреттер












видео








Жұмыс дәптері







Суреттер






https://wordwall.net/ru/resource/82599276


Жұмыс дәптері










Кері байланыс парағы

















Жариялаған:
Махамбетова Майра
07 Желтоқсан 2024
111
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі