Ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

132 ЖОББМ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Атақты тұлғалар . Жазбаша көбейту және бөлу.

Педагогтің аты-жөні:

Қонысбек А.Т

Күні:

15.02.2024ж

Сынып: 3

И


Сабақтың тақырыбы:

Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: мынадай жағдайда:123∙2 үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін қолданады.

Көпшілігі: мынадай жағдайда:123∙2 үштаңбалы санды бір таңбалы санғакөбейтуді алгоритмге сәйкес түсінік береді.

Кейбірі: мынадай жағдайда:123∙2 үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін түсіндіре алады.

Құндылықтар

Талап: ізденімпаз,жаңашыл ұрпақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы






















Психологиялық ахуал қалыптастыру

Психологиялық дайындық

Күнге қарап қолымды

Бір екі деп соғайын.

Қарап тұрған құрбыма

Мен қолымды бұлғаймын



Өткенді пысықтау

Үйге берілген есептерді тексеру

«Жылжымалы аялдама» Көбейтудің компоненттерін кім атайды?

Бөлудің компоненттерін кім атайды?

Қалдық дегеніміз не?

Қалдықпен орындауда қалай тексереді?

ҰЖ .1-тапсырма «Ойлан тап!» әдісі бойынша орындап тақырыпты ашу. Ұлы математикпен танысу. Жиындарға қара. А жиынына тиесілі болуы мүмкін фигураларды таңда. Сол фигураларда жазылған әріптерді ретімен оқы. Сонда сен осындай диаграммаларға аты берілген ғалымның фамилиясын біле аласың. В жиынының элементтерін атап, тағы бір белгілі математикатің фамилиясын анықта .


Леонард Эйлер (1707-1783) - бұл ғылымдардың дамуына (физика, астрономия және бірқатар қолданбалы ғылымдар сияқты) үлкен үлес қосқан швейцариялық, неміс және орыс математигі және механигі. Өмір сүрген жылдары ол әр түрлі салаларға қатысты 850-ден астам шығарма жариялады. Леонард Эйлер өзінің өмірбаянының осы кезеңінде механика, музыка теориясы мен сәулет өнерін терең зерттеді. Ол әртүрлі тақырыпта 470-ке жуық еңбек жариялады.

Джон Венн - британдық логик және философ, көптеген салаларда, соның ішінде жиынтық теорияда, ықтималдықта, логикада қолданылатын әйгілі британдық логик және философ., статистика және информатика. Джон Венн  логика құмар болған. Ол Венн диаграммасын ойлап тапқан .

Амандасады.

.





Үй тапсырмасын тексертеді



Оқушы мұғалім болып жұбына сұрақ қояды, жұбы жауап береді.





Білім алушылар диаграммада берілген әріптерден ұлы математика Эйлер Венн екенің табады. Эйлер Вен туралы мәлімет алады.






Бағалау балл жүйесі арқылы

Рисунок 1


Дескриптор:

Қайталауға арналған есептер шығарады-

Есептердің шығару жолын түсіндіреді-1б











Көңіл күй стикерлері




















Презентация №1




Презентация




Венн диаграммасы








Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып. Оқулықпен жұмыс.

ӨЖ. Баған түрінде есептеп. Дұрыстығын тексер.

323*2=646 844/2=422

124*2=248 482/2=241

231*3=693 663/3=221

Амалдар бойынша баған түрінде есептеү

1000-32*3-84/2=862

124*2+482/2=489


Балалар отырып өзіндік жұмыс ретінде жеке орындайды. Бірінші орындаған оқушы тақтаға жазады.

Дескриптор:

Есептуді түсіндіре отырып, баған түрінде орындайды-

Разрядтан атамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді қолданады -1б;



Оқулық

Жұмыс дәптері


Тақта


ҰЖ. «Құмсағат» ойыны . Кестені пайдаланып, тура теңдік пен теңсіздікті табады.

Оқушылар тура теңдікті табады, тапқан жауабын экраннан салыстырады

Дескриптор:

Теңдік құрастырады-1б,

Теңсізідік құрастырады-1 б;

Көбейту түрлерін қолданады-1б

Презентация, құмсағат ойыны


Топтық жұмыс

1-топ: «Ақылды үкілер» әдісі арқылы орындалады. Амалдардың орындалу ретін анықтап, баған түрінде жазып есептейді.

864/2+121*3

1.864/2=432

2.121*3=363

3.432+363=795

2-топ: «Кластер құру» әдісі арқылы орындалады. Өрнектердің біреуін таңдап есеп құрастыр .

320*2+120*3

450*2-120*3

Балалар топпен бірлесіп, амалдардың орындалу ретін көрсетін, есепті баған түрінде орындайды.



Суреттер мен өрнектердің біреуін пайдаланып есеп құрастырады, мәнін табады.

Дескриптор:

Есептуді түсіндіре отырып, баған түрінде орындайды-

Есептерді шығарады-1б




Кесте

Суреттер

Презентация



Сергіту сәті

Көңілді қимылдар




Жұптық жұмыс. «Бес саусақ» әдісі арқылы орындау.

Теңдеуді шеш

У+30*5=450

C +4*25=985

B *(300-250)=550

Жұбымен бірге бес саусаққа теңдеуді шешу жолдарын жазады.

Дескриптор:

Теңдеудің шешу жолын біледі-1б;

Разрядтан атамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді қолданады-1б

Алақан суреті

Сабақтың соңы

ҰЖ. « Кубик рубик» ойыны


Рисунок 2

Кубикті лақтырады. Қандай сан түссе сол санға қосындының мәнін сол санға көбейтеді.

Дескриптор:

Разрядтан атамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді қолданады-1б

Презентация

Кесте Кубик


ҚБ тапсырма:










«Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы тапсырманы орындайды


Геометриялық фигураларда берілген өрнектің мәнін табады

Дескриптор:

Екі,үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай көбейтеді- 1б;

Екі, үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай бөледі-1б

Прямоугольник 1 Равнобедренный треугольник 1 Овал 1


Рефлексия


WhatsApp желісі деп берілген кеспеге сабақтан алған әсерін жазады.




















Shape1

У+30*5=450



























Shape2

С +4*25=985























Shape3

В *(300-250)=550
































«Кластер құру» әдісі арқылы орындалады. Өрнектердің біреуін таңдап есеп құрастыр .



320*2+120*3

450*2-120*3



«Ақылды үкілер» әдісі арқылы орындалады. Амалдардың орындалу ретін анықтап, баған түрінде жазып есептейді.

864/2+121*3
















Shape4












Shape5




Shape6 Shape7






































Picture 2


Picture 2




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
208
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі