|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Элементті жою және кірістіру. БЖБ №4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; 9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Екі өлшемді, бір өлшемді массивтерді қолдана отырып, Python (Python) бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасау алгоритмін құрады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй"тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау - Массив деген не? - Бір өлшемді массивтерге мысалдар келтір - Бір өлшемді массивтің қандай параметрлері бар? - Екі өлшемді массивтің қандай параметрлері бар? - Екі өлшемді массив элементтерін қалай пайдалануға болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтау |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы Топтық жұмыс: Екі өлшемді массив элементтерін сұрыптау және жою бағдарламаларын талдаңыз. Әрқайсысы не істейтінін анықтаңыз бағдарлама жолдарынан.
БЖБ №4
2-нұсқа
|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы орындайды БЖБ тапсырмаларын орындайды Дискрипторлар: - Бірөлшемді массивті анықтайды - Екіөлшемді массивті анықтайды - Массивтің атын көрсетеді - Массив индексін көрсетеді - Массив элементтерін көрсетеді - Массив элементтерінің мәндерін көрсетеді - 1 бағдарламалық кодтағы қатені түзетеді - 2 бағдарламалық кодтағы қатені түзетеді - 3 бағдарламалық кодтағы қатені түзетеді - Нәтижені анықтайды - Дұрыс бағдарламаны жазады - Массивті сұрыптау нәтижесін анықтайды |
«Мақтау» БЖБ орындау |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Математикалық есептерді шешуде екі өлшемді массивтерді қолдану жолдары" тақырыбына эссе жазыңыз Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмысын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ
ашық сабақ
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Элементті жою және кірістіру. БЖБ №4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; 9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Екі өлшемді, бір өлшемді массивтерді қолдана отырып, Python (Python) бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасау алгоритмін құрады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй"тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау - Массив деген не? - Бір өлшемді массивтерге мысалдар келтір - Бір өлшемді массивтің қандай параметрлері бар? - Екі өлшемді массивтің қандай параметрлері бар? - Екі өлшемді массив элементтерін қалай пайдалануға болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтау |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы Топтық жұмыс: Екі өлшемді массив элементтерін сұрыптау және жою бағдарламаларын талдаңыз. Әрқайсысы не істейтінін анықтаңыз бағдарлама жолдарынан.
БЖБ №4
2-нұсқа
|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы орындайды БЖБ тапсырмаларын орындайды Дискрипторлар: - Бірөлшемді массивті анықтайды - Екіөлшемді массивті анықтайды - Массивтің атын көрсетеді - Массив индексін көрсетеді - Массив элементтерін көрсетеді - Массив элементтерінің мәндерін көрсетеді - 1 бағдарламалық кодтағы қатені түзетеді - 2 бағдарламалық кодтағы қатені түзетеді - 3 бағдарламалық кодтағы қатені түзетеді - Нәтижені анықтайды - Дұрыс бағдарламаны жазады - Массивті сұрыптау нәтижесін анықтайды |
«Мақтау» БЖБ орындау |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Математикалық есептерді шешуде екі өлшемді массивтерді қолдану жолдары" тақырыбына эссе жазыңыз Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмысын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз



















