Білім беру саласы: Қатынас.
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: Балаларға үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру,олардың пайдасы маңызы туралы түсінік бері.Оларды бір-бірінен ажыратуға, дауыстары арқылы тани алуға үйрету. Айналамыздағы тіршілік иелерін қорғауға, аялауға үйрету.
Әдіс-тәсілі: сұрақ –жауап, дидактикалық ойын, қоржынмен ойын.
Көрнекілік: суретпен жұмыс, аудиодыбыс, мүсіндер т.б.
Тәрбиеші: Балалар «Амандасу-адамгершіліктің,әдептіліктің баспалдағы» сондықтанда алдымен қонақтармен және бір-бірімізбен жақсылап амандасып алайық.
Шаттық шеңбер құрайық.
Қайырлы таң алтын күн!
Қайырлы таң балабақшам!
Қайырлы таң қонақтар!
Қайырлы таң досым!
Доброе утро солнце золотой!
Доброе утро мой лябимый садик!
Доброе утро дорогие гости!
Доброе утро мой лучший друг!
-Бүгін ауа-райы қандай?
-Аптаның нешінші күні?
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Көктем мезгілінде неше ай бар?
-Көктем мезгілінде айналадан қандай өзгерістерді байқадыңдар?
Өте жақсы балалар рахмет.Жарайсыңдар!
Міне, балалар көктем мезгілінде айналаның барлығы жаңартып тіршілік иелерінің көбеюіне өсуіне жаңаруына көптеген өзінің пайдасын тигізіп отыр, Ауылды жерлерде ата-апаларың үйде қандай жануарларын бағып, өсіреді?
-Ия, түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі т.б
Балалалар бұл жануарларды не деп атайды барлығын?
Оларды не үшін үйде бағады?
Ия ,олардың біз етін ,сүтін, терісін, жүнін және көлік ретінде пайдаланатындықтан оларды ата- бабаларымыз пірлерімен атаған екен
Түйе-«Ойсылқара»
Жылқы-«Қамбар ата»
Сиыр-«Зеңгі баба»
Қой-«Шопан ата»
Ешкі-«Шекшек ата»
Рахмет балалар ,жарайсыңдыр пікірлеріңді қосып, атсалып отырғандарыңа.
Үй жануарлары туралы кім тақпақ біледі?
1.Құлыншағым құндызым,
Құлдырайды шабады.
Жылтыраған жұлдызым,
Құстай қанат қағады.
2.Шөре, шөре лағым,
Тентек болма шырағым.
Секектемей деміңді ал,
Селтеңдемей құлағың.
3. Кіп кішкене момақан
Қошақанды ұнатам
Сүйеді апам қозым деп
Қошақаным өзім деп
Сергіту сәті:
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті қолын жуады.
Бұл не? (мысық)
Сендерге жұмбақ жасырам, сол жұмбақ арқылы жануарларды тауып, дауысын өздерің келтіріп көріңдер жарайма?
1.Кішкене ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар (қой)
2.Кезікті бір жануар
Үстінде екі тауы бар (түйе)
3.Басында екі таяғы бар
Төрт аяғы сақалы бар (ешкі)
4.Өріске ерте өреді
Бізге мол сүт береді (сиыр)
5.Екеуі елеңдеп келеді,
Төртеуі төбелесіп келеді (аттың екі құлағы және төрт тұяғы)
Керемет, ақылды балапандарым менің жарайсыңдар!
Енді ойын ойнағыларың келеме?
«Сиқырлы қоржын » ойыны ойналады
Ойын шарты: баланың көзін байланады да қоржынға салынған үй жануарларын табады.
Дидактикалық ойын: топты екіге бөліп, жануарлардың дене бөлшектерін құрастырады.
Ал, балалар бүгінгі сабағымызды қорытындылайық өздерің құрастырған үй жануарлардың суреттері жайлы не білдіңдер сол туралы сипаттама береміз .Балалар отырып алған білімдеріңді жинақтап қорытындылайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
Білім беру саласы: Қатынас.
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: Балаларға үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру,олардың пайдасы маңызы туралы түсінік бері.Оларды бір-бірінен ажыратуға, дауыстары арқылы тани алуға үйрету. Айналамыздағы тіршілік иелерін қорғауға, аялауға үйрету.
Әдіс-тәсілі: сұрақ –жауап, дидактикалық ойын, қоржынмен ойын.
Көрнекілік: суретпен жұмыс, аудиодыбыс, мүсіндер т.б.
Тәрбиеші: Балалар «Амандасу-адамгершіліктің,әдептіліктің баспалдағы» сондықтанда алдымен қонақтармен және бір-бірімізбен жақсылап амандасып алайық.
Шаттық шеңбер құрайық.
Қайырлы таң алтын күн!
Қайырлы таң балабақшам!
Қайырлы таң қонақтар!
Қайырлы таң досым!
Доброе утро солнце золотой!
Доброе утро мой лябимый садик!
Доброе утро дорогие гости!
Доброе утро мой лучший друг!
-Бүгін ауа-райы қандай?
-Аптаның нешінші күні?
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Көктем мезгілінде неше ай бар?
-Көктем мезгілінде айналадан қандай өзгерістерді байқадыңдар?
Өте жақсы балалар рахмет.Жарайсыңдар!
Міне, балалар көктем мезгілінде айналаның барлығы жаңартып тіршілік иелерінің көбеюіне өсуіне жаңаруына көптеген өзінің пайдасын тигізіп отыр, Ауылды жерлерде ата-апаларың үйде қандай жануарларын бағып, өсіреді?
-Ия, түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі т.б
Балалалар бұл жануарларды не деп атайды барлығын?
Оларды не үшін үйде бағады?
Ия ,олардың біз етін ,сүтін, терісін, жүнін және көлік ретінде пайдаланатындықтан оларды ата- бабаларымыз пірлерімен атаған екен
Түйе-«Ойсылқара»
Жылқы-«Қамбар ата»
Сиыр-«Зеңгі баба»
Қой-«Шопан ата»
Ешкі-«Шекшек ата»
Рахмет балалар ,жарайсыңдыр пікірлеріңді қосып, атсалып отырғандарыңа.
Үй жануарлары туралы кім тақпақ біледі?
1.Құлыншағым құндызым,
Құлдырайды шабады.
Жылтыраған жұлдызым,
Құстай қанат қағады.
2.Шөре, шөре лағым,
Тентек болма шырағым.
Секектемей деміңді ал,
Селтеңдемей құлағың.
3. Кіп кішкене момақан
Қошақанды ұнатам
Сүйеді апам қозым деп
Қошақаным өзім деп
Сергіту сәті:
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті қолын жуады.
Бұл не? (мысық)
Сендерге жұмбақ жасырам, сол жұмбақ арқылы жануарларды тауып, дауысын өздерің келтіріп көріңдер жарайма?
1.Кішкене ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар (қой)
2.Кезікті бір жануар
Үстінде екі тауы бар (түйе)
3.Басында екі таяғы бар
Төрт аяғы сақалы бар (ешкі)
4.Өріске ерте өреді
Бізге мол сүт береді (сиыр)
5.Екеуі елеңдеп келеді,
Төртеуі төбелесіп келеді (аттың екі құлағы және төрт тұяғы)
Керемет, ақылды балапандарым менің жарайсыңдар!
Енді ойын ойнағыларың келеме?
«Сиқырлы қоржын » ойыны ойналады
Ойын шарты: баланың көзін байланады да қоржынға салынған үй жануарларын табады.
Дидактикалық ойын: топты екіге бөліп, жануарлардың дене бөлшектерін құрастырады.
Ал, балалар бүгінгі сабағымызды қорытындылайық өздерің құрастырған үй жануарлардың суреттері жайлы не білдіңдер сол туралы сипаттама береміз .Балалар отырып алған білімдеріңді жинақтап қорытындылайды.
шағым қалдыра аласыз













