Сабақтың
басы
|
Амандасу, оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру
“Досыңды
тексер”.Үй тапсырмасын тексеру, қатар
отырған оқушылар бір-бірінің дәптерлерін
тексереді.
Өткенді
қайталау
Сұрақтарға жауап
береді
Түзу дегеніміз
не?
Кесінді дегеніміз
не?
Параллель түзулер дегеніміз
не?
Перпендикуляр түзулер
дегеніміз не?
|
Амандасады.
Үй жұмысын
тексереді
Сұрақтарға жауап
береді
|
Үй жұмысы
1б
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жұптық
жұмыс «Параллель және
перпендикуляр түзулер өмірде» Сәйкестендіру
әдісі
Параллель
түзулер
|

|

|
Перпендикуляр
түзулер
|

|

|
Жеке жұмыс. «Кім
жылдам?»

n
түзуіне жатпайтын А және В
нүктелері арқылы n
түзуіне параллель түзулер
жүргізілген. Төмендегі түзулердің, кесінділердің өзара орналасуын
анықтаңыз.
А) AC және
BD;___________________
B) BD және
BM;__________________
C) CD және
AB;___________________
D) AК және
MK;__________________
E) AK және BM.
___________________
|
Суреттер мен атауларын
сәйкестендіреді.
Жауабы:
П араллель
түзулер
|

|

|
Перпендикуляр
түзулер
|

|

|
Оқушылар берілген сызбадағы
түзулердің өзара орналасуын анықтайды.
Жауаптары:
А) AC және BD:
параллель
B) BD және BM:
перпендикуляр
C) CD және AB:
қиылысады
D) AК және MK:
перпендикуляр
E) AK және BM:
параллель
|
Дескриптор:
Темір жол рельсі
параллель түзулерге жататынын көрсетеді;
1б
Қиылысқан жолдардың
перпендикуляр түзуге жататынын көрсетеді;
1б
Дәптердегі жолақтар
параллель түзулерге жататынын көрсетеді;
1б
Электр бағанасы
перпендикуляр түзуге жататынын көрсетеді;
1б
Дескриптор:
AC және BD-ның орналасуын
анықтайды; 1б
BD және BM -ның орналасуын
анықтайды; 1б
CD және AB -ның орналасуын
анықтайды; 1б
AК және MK -ның орналасуын
анықтайды; 1б
AK және BM -ның орналасуын
анықтайды; 1б
|
Оқулық
10-сынып.
|