Сабақтың
ортасы
|
Үй тапсырмасын
тексеру
8-жаттығу 104 бет
«Қарындаш» әдісі
Сөйлемдерді оқы түрлеріне қарай
ажыратады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
10-тапсырма
Ұжымдық жұмыс
«Саған сұрақ» әдісі
Оқы. Мәтін не туралы? (дүние
туралы)
Мәтінге ат қой. (Дүние)
Мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын анықта.Содан
өзің қорытынды жаса (Әр жануар өзі тіршілік ететін ортасын дүниеге
балайды)
Мәтіннен сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп
жаз
-Дүние деген не?
-Алақай, дүние дегеннің не екенін енді
білдім!
Талқылау сұрақтары:
1.Лепті сөйлем деген
қандай сөйлем?
Топтық тапсырма
1.Тапсырма
Суретке қарап, жылдың
қай мезгілі екенін анықта.
Өз ойыңды
дәлелде
2.
Тапсырма
4-топ жылдың 1 мезгіліне әңгіме
құрайды
3- Тапсырма
Тыныс белгісін тап
1.Мейіржан жылы киінді
2.Маржан нешінші сыныпта
оқиды
3. Алақай, апам келе жатыр
|
Оқушылар сөйлемді оқып, түрлеріне қарай
ажыратады
1. мәтіннің мазмұнын
айтады
2.мәтінге ат
қояды
3.мәтін кейіпкерлерінің
тіршілік ортасын анықтайды
4.мәтіннен сұраулы,
лепті сөйлемдерді теріп
жазады
1. суреттер бойынша жыл
мезгілдерін анықтайды
2. 1жыл мезгілі бойынша
әңгіме құрайды
Сұраққа жауап береді
|
Мадақтау
Теңгелер арқылы
бағалау
Дескриптор:
-мәтіннің мазмұнын
айтады(1б)
-мәтінге ат
қояды(1б)
-мәтін кейіпкерлерінің
тіршілік ортасын
анықтайды(1б)
-мәтіннен сұраулы,
лепті сөйлемдерді теріп
жазады(1б)
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді
Теңгелер арқылы
бағалау
Мадақтау
Дескриптор:
-суреттер бойынша жыл
мезгілдерін анықтайды-2бал
-
Өз ойларын
дәлелдейді
2-бал
Дескриптор:
1 жыл мезгілі бойынша
әңгіме
құрайды-3
бал
Теңгелер арқылы
бағалау
Дескриптор
Тыныс белгілерін табады-3
бал
|
Хабарлы сөйлем,сұраулы
сөйлем,
лепті сөйлем жазылған
Әртүрлі сөйлемдер жазылған кішкентай
қарындаш
тар
Оқулық
10-жаттығу
105-бет
Оқулық
12-жаттығу 106
бет
|
|
11 – тапсырма Жеке
жұмыс
«Саған сұрақ»
әдісі
Мақалдарды қатесіз көшіріп жаз,мәнін
түсіндір.
1.Таулы жер бұлақсыз
болмас,
Сулы жер құрақсыз болмас.
2. Су-ырыстың көзі,
Еңбек-кірістің көзі
Судың пайдасы туралы әңгімелеп
көр
Су туралы төмендегі сұрақтарға жауап
бер
1.Судың тіршілік үшін қандай маңызы
бар?
2.Адамдар суды ластамау үшін не істеуі
керек?
|
1. мақалдарды жазады,
мағынасын ашады
2.судың тіршілік үшін
маңызын айтады
3.суды ластамау үшін не
істеу керектігін түсіндіреді
Сұраққа жауап
береді
|
Дескриптор:
-мақалдарды көшіріп
жазады(1б)
-мақалдың мағынасын
ашады(1б)
-судың тіршілік үшін
маңызын айтады(1б)
-суды ластамау үшін не
істеу керектігін түсіндіреді(1б)
Дескриптор:
-тапсырманы
орындайды
Теңгелер арқылы бағалау
|
Оқулық
11
–жаттығу
105
бет
Дәптер
қаламсап
|