Ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Мектеп директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

___________

«14» желтоқсан 2022ж.

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

Функция. Функцияның графигі

Педагогтің аты-жөні

Пернебай Айжан Сериккызы

Күні

14.12.2022 жыл

Сынып: 7 «В»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

(k ≠ 0) функциясы, оның қасиеттері және графигі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.4.1.12 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: функциясының қасиеттерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: функциясының қасиеттерін есептер шығаруда қолданады, графигін салады

Кейбір оқушылар: функциясының қасиеттерін қолданып күрделі есептерді шығарады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Мұғалім әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

1 минут











4 минут
















2 минут

Ұйымдастыру.

Психологиялық ахуал тудыру

Мұғалім оқушыларға тілек жазылған сыйлықтар таратады.




Үй жұмысын тексеру.

Үй тапсырмасы топпен тексеріледі.

Оқулықтағы №27.2 есеп

y = функциясының графигін салыңдар. График бойынша

1) х = -3; -0,6; 5; 30 мәндеріне сәйкес функцияның мәндерін;

2) у = -2; -1,5; 0,5; 2,5; 4 мәндеріне сәйкес аргументтің мәндерін анықтаңдар.

3) Егер y = f(x) болса, онда мыналарды табыңдар: f(0,5) + f(3); f(1) – f(-1,5); f(2) – 2f(3); f(-0,3) + 3f(1,5).





Үй жұмысын қорытындылау

1) функциясының анықталу облысы неге тең?

2) функциясының мәндер жиыны неге тең?

3) графигі қалай аталады?

4) функциясының өсу, кемі аралығы қандай?

5)Төменде берілген нүктелер y = функциясына тиісті ме?

А(1; -10) B(-2; -5) C(2.5; 4)
D(-1; -10) E(-4; 2,5) F(100; 0,1)
G(2; 4) N(10; 1) M(20; 0,5)

Оқушы сыйлық артында жазылған тілекті оқиды



Топтар тапсырмаларын сағат тілі бойынша ауыстырып, интерактивті тақтада көрсетілген дұрыс жауабы бойынша тексереді.

1) х = -3; у = -1;

х = -0,6; у = -5;

х = 5; у = 0,6;

х = 30; у = 0,1;

2) у = -2; х = -1,5;

у = -1,5; х = -2;

у = 0,5; х = 6;

у = 2,5; х = 1,2;

у = 4; х = 0,75;

3) f(0,5) + f(3) = 6 + 1 = 7

f(1) – f(-1,5) = 3 + 2 = 5

f(2) – 2f(3) = 1,5 – 2 = -0,5

f(-0,3) + 3f(1,5) = -10 + 6 =

= -4





Оқушылар сұрақтарға қол көтеріп жауап береді











мадақтау


















мадақтау

Оқушыларға арналған сыйлықтар








презентация

Ортасы

18 минут

















8 минут







2 минут














5 минут






























2 минут

Тақтамен жұмыс.

Оқулықтан №27.3, №27.4 есептер тақтада орындалады.

27.3

y = ; y = ; y = ; y = фунцияларының графиктерін бір координаталақ жазықтыққа салыңдар


27.4

Функция y = формуласымен берілген. Кестені толтырыңдар.

-5

-2

-1

1

2

5









Топтық жұмыс

Joyteka.com сайтында «КВЕСТ» ойыны. Бұл тапсырманы орындау үшін әр топқа ноутбук беріледі. Мұғалім тапсырманы орындау шартын интерактивті тақтадан көрсетеді



Сергіту сәті

«Жасырылған сан» ойыны.

Сыныпта қағаз қиындылары жасырылады.




Жұптық жұмыс

Сәйкестендіру тесті.

Мұғалім оқушыларға функциялардың формулалары мен графиктерін таратады. Формуланы сәйкес графиктерімен сәйкестендіру керек.





у = 5х






у = 1 – 2х





у = 5 – х




у = 2х – 7




у = 2х – 5


Сабақты қорытындылау

Бос орынды толтыр

Презентациядан өтілген тақырыптардағы ұғымдардың ережелері көрсетіледі. Оқушылар бос тұрған орындағы сөзді табуы қажет.

Тәуелсіз айнымалының қабылдайтын мәндері функцияның анықталу аймағы деп аталады.

Функцияның берілу тәсілдері: формула арқылы, кесте, графиктік

y = kx + b түріндегі функция сызықтық функция деп аталады

Сызықтық функцияның графигі түзу сызық болады

Сызықтық функциялардың графиктері

х-тің коэффициенттері әртүрлі болғанда қиылысады

х-тің коэффициенттері бірдей болғанда

параллель

х-тің коэффициенттері және бос мүшелері бірдей болғанда беттеседі

y = а функциясының анықталу аймағы

y = а функциясының анықталу аймағы

y = функциясының анықталу аймағы

y = а функциясының графигі парабола деп аталады

y = а функциясының графигі кубтық парабола деп аталады

y = функциясының графигі гипербола деп аталады.

Дескриптор:

-функцияның кестесін құрады;

-графигін салады.



Дескриптор:

-кестеде берілген аргументтің мәндерін формулаға қояды;

-функцияның мәнін табады.






Бөлме ішінде жасырылған тест тапсырмаларын тауып орындайды. Тест тапсырмалары дұрыс орындалса, бөлме есігі ашылады.


Оқушылар жылдам қиындыларды іздеп тауып, тақтаға жабыстырып құрастырады.








Функция графигін формуласымен сәйкестендіреді. Тапсырманы орындап болған соң, қасындағы жұбымен ауыстырып тексереді






























Оқушылар қол көтеріп жауап береді


Мадақтау

















Мадақтау

















































мадақтау

Оқулық

тақта, бор

плакат
















ноутбук







қағаз қиындылары








Жұптарға арналған тапсырмалар

Презентация






























презентация

Соңы

2 минут












1 минут

Рефлексия
«Білім қоршыны» әдісі арқылы
рефлексия жүргізіледі.
Оқушыларға қағаздан қиылған асықтар таратылады.

Қызыл қоржын – менің сабаққа да, өзіме де көңілім толды, өте қызықты болды.

Сары қоржын – сабақ жақсы болды, тақырыпты меңгердім деп ойлаймын.

Көк қоржын – сабақтан жақсы еш нәрсе алған жоқпын. Не айтылғанын түсінбедім. Қызық емес


Үй жұмысын беру

Оқулықтан №27.6 есеп үйге беріледі

Оқушылар қолдарындағы асықты таңдаған қоржынға салады


Қағаздан қиылған асықтар, қоржын







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2025
179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі