Сабақ жоспары
|
Сабақ № Тақырып: |
Аққала соғамыз! |
|
|
Күні: 20.03.2017ж. |
Мұғалімнің аты-жөні:Жуманова А.К. |
|
|
Сынып 3 «А»сынып |
Қатысып отырғандары: |
Келмегендер саны: |
|
Осы сабаққа арналған оқу мақсаты |
3.1.5.1 тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсіну, кейіпкерлері туралы сұрақтар қою және оларды сипаттау 3.4.1.1 тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу 3.5.1.2 көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолдану |
|
|
Жетістік критерийі |
Барлық оқушылар істей алады: |
|
|
Мұғалім көмегімен тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы сұрақтар қояды және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазады |
||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||
|
Өз беттерінше тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы сұрақтар қояды және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша тақырыптық сөйлем жазады |
||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
||
|
Өз беттерінше тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы диалогқа түседі және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша шағын мәтін жазады |
||
|
|
Негізгі сөздер мен фразалар: |
|
|
|
Аққала жасаймын, қар, сәбіз, мұрны, көз, көмір, шелек,соғамыз, соқтық. |
|
|
|
Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар: |
|
|
|
Аққала жасадық, балалар жасады, далада суық, қардан жасады. |
|
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|
|
Қай жыл мезгілі? Қыста ауа райы қандай? Аққала неден жасалады? Аққала қандай? Мұрны неден жасалады? |
|
|
|
Тілдік нормалар |
|
|
|
көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолданады |
|
|
|
Жазбаша ой салулар |
|
|
Осының алдындағы оқу |
Неше жыл мезгілі бар? Жазда ауа райы қандай? Қыс айлары. Қазір қай жыл мезгілі? Бір жылда неше ай бар? Күзде жаңбыр жауады ма? Қар қандай? Кім аққала жасайды? Балалар қыста не істейді? Қысқы киімдерді ата.Қазір қай ай? Қар қандай? Балалар қыста не тебеді? Олар не жасайды? |
|
|
Жоспар |
||||
|
|
||||
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
||
|
3 мин Ширату жаттығулары 10 мин 4 мин 6 мин |
Ми шабуылы арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру «Қыс» сөзімен байланысты меңгерген сөздерді тексеремін. Жетістік критерийі
Бейнероликтен түсінгендерін әңгімелейді. Мазмұнын талдайды.Жаңа сөздерді анықтайды. Мұғаліммен бірге жаңа сөздерді дыбыстайды. Сурет бойынша мағынасын түсінеді. Қосымша ақпарат аладаы. Есте сақтайды. 1 тапсырма. Өз беттерінше сөйлем құрастырады. Тапсырмаға қойылатын критерий
2 тапсырма. «Қыс», «аққала» тақырыбына байланысты топтағы оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. |
Қар астындағы жасырынған сурет https://www.youtube.com/watch?v=P6lTHum2zIg бейнеролик Интерактивті тақта |
||
|
Ортасы 1 мин 7 мин 4 мин
6 мин |
Сергіту сәті. 3- тапсырма. Суреттерді қолдана отырып, балаларды өз ойларын жеткізуге үйретемін. Тапсырмаға қойылатын критерий Суреттің мазмұнын ашу . Сөйлемді дұрыс құрастыру. 4-тапсырма. Топта балалардың әрқайсысы семантикалық кесте бойынша тәуелдік жалғаудың жақтарын белгілейді. Тапсырмаға қойылатын критерий Тәуелдік жалғауын дұрыс қолданады. Тәуелдік жалғауын дұрыс қолданбайды. 5-тапсырма. Дұрыс - бұрыс.
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін тексеру. Тапсырмаға қойылатын критерий Дұрыс жауап нешеу? Бұрыс жауап нешеу? |
суреттер Үлестірмелі парақша |
||
|
Соңы 4 мин Рефлексия |
Сұраққа жауап беру арқылы анықтау. Не жасадық? Қалай жасадық? Аққала қандай? деген сұрағына жауап алу. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
Сабақ жоспары
|
Сабақ № Тақырып: |
Аққала соғамыз! |
|
|
Күні: 20.03.2017ж. |
Мұғалімнің аты-жөні:Жуманова А.К. |
|
|
Сынып 3 «А»сынып |
Қатысып отырғандары: |
Келмегендер саны: |
|
Осы сабаққа арналған оқу мақсаты |
3.1.5.1 тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсіну, кейіпкерлері туралы сұрақтар қою және оларды сипаттау 3.4.1.1 тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу 3.5.1.2 көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолдану |
|
|
Жетістік критерийі |
Барлық оқушылар істей алады: |
|
|
Мұғалім көмегімен тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы сұрақтар қояды және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазады |
||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||
|
Өз беттерінше тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы сұрақтар қояды және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша тақырыптық сөйлем жазады |
||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
||
|
Өз беттерінше тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы диалогқа түседі және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша шағын мәтін жазады |
||
|
|
Негізгі сөздер мен фразалар: |
|
|
|
Аққала жасаймын, қар, сәбіз, мұрны, көз, көмір, шелек,соғамыз, соқтық. |
|
|
|
Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар: |
|
|
|
Аққала жасадық, балалар жасады, далада суық, қардан жасады. |
|
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|
|
Қай жыл мезгілі? Қыста ауа райы қандай? Аққала неден жасалады? Аққала қандай? Мұрны неден жасалады? |
|
|
|
Тілдік нормалар |
|
|
|
көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолданады |
|
|
|
Жазбаша ой салулар |
|
|
Осының алдындағы оқу |
Неше жыл мезгілі бар? Жазда ауа райы қандай? Қыс айлары. Қазір қай жыл мезгілі? Бір жылда неше ай бар? Күзде жаңбыр жауады ма? Қар қандай? Кім аққала жасайды? Балалар қыста не істейді? Қысқы киімдерді ата.Қазір қай ай? Қар қандай? Балалар қыста не тебеді? Олар не жасайды? |
|
|
Жоспар |
||||
|
|
||||
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
||
|
3 мин Ширату жаттығулары 10 мин 4 мин 6 мин |
Ми шабуылы арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру «Қыс» сөзімен байланысты меңгерген сөздерді тексеремін. Жетістік критерийі
Бейнероликтен түсінгендерін әңгімелейді. Мазмұнын талдайды.Жаңа сөздерді анықтайды. Мұғаліммен бірге жаңа сөздерді дыбыстайды. Сурет бойынша мағынасын түсінеді. Қосымша ақпарат аладаы. Есте сақтайды. 1 тапсырма. Өз беттерінше сөйлем құрастырады. Тапсырмаға қойылатын критерий
2 тапсырма. «Қыс», «аққала» тақырыбына байланысты топтағы оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. |
Қар астындағы жасырынған сурет https://www.youtube.com/watch?v=P6lTHum2zIg бейнеролик Интерактивті тақта |
||
|
Ортасы 1 мин 7 мин 4 мин
6 мин |
Сергіту сәті. 3- тапсырма. Суреттерді қолдана отырып, балаларды өз ойларын жеткізуге үйретемін. Тапсырмаға қойылатын критерий Суреттің мазмұнын ашу . Сөйлемді дұрыс құрастыру. 4-тапсырма. Топта балалардың әрқайсысы семантикалық кесте бойынша тәуелдік жалғаудың жақтарын белгілейді. Тапсырмаға қойылатын критерий Тәуелдік жалғауын дұрыс қолданады. Тәуелдік жалғауын дұрыс қолданбайды. 5-тапсырма. Дұрыс - бұрыс.
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін тексеру. Тапсырмаға қойылатын критерий Дұрыс жауап нешеу? Бұрыс жауап нешеу? |
суреттер Үлестірмелі парақша |
||
|
Соңы 4 мин Рефлексия |
Сұраққа жауап беру арқылы анықтау. Не жасадық? Қалай жасадық? Аққала қандай? деген сұрағына жауап алу. |
|
||
шағым қалдыра аласыз













