Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Сабақ №

Тақырып:



Аққала соғамыз!

Күні: 20.03.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Жуманова А.К.

Сынып

3 «А»сынып

Қатысып отырғандары:


Келмегендер саны:

Осы сабаққа арналған оқу мақсаты

3.1.5.1 тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсіну, кейіпкерлері туралы сұрақтар қою және оларды сипаттау

3.4.1.1 тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу

3.5.1.2 көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолдану

Жетістік критерийі

Барлық оқушылар істей алады:

Мұғалім көмегімен тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы сұрақтар қояды және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазады

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Өз беттерінше тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы сұрақтар қояды және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша тақырыптық сөйлем жазады

Кейбір оқушылар істей алады:

Өз беттерінше тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, кейіпкерлері туралы диалогқа түседі және оларды сипаттайды, тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша шағын мәтін жазады


Негізгі сөздер мен фразалар:


Аққала жасаймын, қар, сәбіз, мұрны, көз, көмір, шелек,соғамыз, соқтық.


Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар:


Аққала жасадық, балалар жасады, далада суық, қардан жасады.


Талқылауға арналған сұрақтар:


Қай жыл мезгілі? Қыста ауа райы қандай? Аққала неден жасалады? Аққала қандай? Мұрны неден жасалады?



Тілдік нормалар


көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолданады


Жазбаша ой салулар

Осының алдындағы оқу


Неше жыл мезгілі бар? Жазда ауа райы қандай? Қыс айлары. Қазір қай жыл мезгілі? Бір жылда неше ай бар? Күзде жаңбыр жауады ма? Қар қандай? Кім аққала жасайды? Балалар қыста не істейді? Қысқы киімдерді ата.Қазір қай ай? Қар қандай? Балалар қыста не тебеді? Олар не жасайды?



Жоспар


Жоспарланған мерзімдер

Жоспарланған шаралар

Ресурстар


3 мин

Ширату жаттығулары













10 мин









4 мин





6 мин









Ми шабуылы арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру

«Қыс»

сөзімен байланысты меңгерген сөздерді тексеремін.



Жетістік критерийі

  1. Аққала туралы сұрақтар қоя аламын.

  2. Аққала туралы сөйлем жазамын.

  3. Аққала туралы диалогқа түсемін.



Бейнероликтен түсінгендерін әңгімелейді. Мазмұнын талдайды.Жаңа сөздерді анықтайды.


Мұғаліммен бірге жаңа сөздерді дыбыстайды. Сурет бойынша мағынасын түсінеді. Қосымша ақпарат аладаы. Есте сақтайды.


1 тапсырма.

Өз беттерінше сөйлем құрастырады.

Тапсырмаға қойылатын критерий

Екі сөйлем болу керек.

Қатесіз құрастырылған сөйлем.

2 тапсырма.

«Қыс», «аққала» тақырыбына байланысты топтағы оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.






Қар астындағы жасырынған сурет











https://www.youtube.com/watch?v=P6lTHum2zIg

бейнеролик



Интерактивті тақта











Ортасы

1 мин


7 мин








4 мин









6 мин

Сергіту сәті.


3- тапсырма.

Суреттерді қолдана отырып, балаларды өз ойларын жеткізуге үйретемін.

Тапсырмаға қойылатын критерий

Суреттің мазмұнын ашу .

Сөйлемді дұрыс құрастыру.

4-тапсырма.


Топта балалардың әрқайсысы семантикалық кесте бойынша тәуелдік жалғаудың жақтарын белгілейді.

Тапсырмаға қойылатын критерий

Тәуелдік жалғауын дұрыс қолданады.

Тәуелдік жалғауын дұрыс қолданбайды.


5-тапсырма. Дұрыс - бұрыс.

  • Қыста қар жауады.

  • Бір жылда бес жыл мезгілі бар.

  • Қыста балалар аққала жасайды.

  • Аққаланың мұрны алмадан жасайды.

  • Али мен Айя аққала соқты.

  • Олар достар.

  • Қыста ауа райы ыстық.

  • Аққаланы қардан жасайды.

  • Балалар аққаланың көзін көмірден жасады.

Оқушылардың тақырыпты меңгергенін тексеру.

Тапсырмаға қойылатын критерий

Дұрыс жауап нешеу?

Бұрыс жауап нешеу?





суреттер





Үлестірмелі парақша

Соңы 4 мин


Рефлексия


Сұраққа жауап беру арқылы анықтау.

Не жасадық? Қалай жасадық? Аққала қандай? деген сұрағына жауап алу.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
508
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі